abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50205376
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 16:14 schreef MREn het volgende:

[..]

Je bent zo'n niet zo'n SOV-jankerd die spontaan mobiliteitsinvalide raakt als zn SOV niet geldig is?

Wel 600 euro uitgeven met een middagje stappen, maar een tientje voor de trein is te veel. Gatver wat walg ik van die types.
nee hoor, maar ik zal niet voor mn plezier even een rondje achterhoek maken dan
maar als ik ergens heen moet.. no problem
  donderdag 7 juni 2007 @ 16:23:10 #77
95194 SpeedyRich
doe ff normaal
pi_50205566
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 16:56 schreef Peterselieman het volgende:
DD-AR wordt omgebouwd tot intercity en krijgt in ieder geval Airco.
Krijgen ze eindelijk normaal interieur ?
Op dinsdag 2 september 2008 22:59 schreef Danny het volgende:
sorry.
leukste topic aller tijden
Voor computergerelateerde vragen klik hier
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 7 juni 2007 @ 16:31:14 #78
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_50205923
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 16:23 schreef SpeedyRich het volgende:

[..]

Krijgen ze eindelijk normaal interieur ?
De info die ik heb is nogal karig, even afwachten dus.
Altijd onderweg naar het avontuur
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 7 juni 2007 @ 16:31:48 #79
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_50205944
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 14:41 schreef MREn het volgende:
Die zijn welbeschouwd eigenlijk niets te duur. In die zin: er wordt slecht een minieme winst op geboekt.
De NS boekt met haar vastgoed tak meer winst.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_50206600
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 16:31 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

De NS boekt met haar vastgoed tak meer winst.
die winst.. kan je mooi de kaartjes goedkoper van maken...

goedkopere kaartjes.. meer mensen in de trein?

meer winst?
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 7 juni 2007 @ 16:50:40 #81
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_50206734
Dat werkt maar tot op zekere hoogte.
Altijd onderweg naar het avontuur
  donderdag 7 juni 2007 @ 16:52:01 #82
22002 MREn
Met de botte bijl meer plezier
pi_50206779
Google eens op Laffercurve

Ik doe de gok dat met (veel) goedkopere kaartjes de winst niet toe zal nemen.
Wat ze meoten doen is meer dalurenkaartjes als het vroegere avondretour en meermanskaarten herinvoeren.
"Ik weet namelijk zo veel, dat ik me niet schaam voor de dingen die ik niet weet."
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 7 juni 2007 @ 16:55:44 #83
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_50206941
Ben ik helemaal met je eens. Als aanstaand econoom moet ik natuurlijk kunnen vertellen dat prijsdifferentiatie zeer goed kan werken.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_50206958
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 16:52 schreef MREn het volgende:
Google eens op Laffercurve

Ik doe de gok dat met (veel) goedkopere kaartjes de winst niet toe zal nemen.
Wat ze meoten doen is meer dalurenkaartjes als het vroegere avondretour en meermanskaarten herinvoeren.
njah dr is natuurlijk een grens, en zowiezo.. met t huidige materieel tekort lijkt me ook een slecht plan..


als je materieel nou LEEG of vol rijd zit wel een verschil in :-)
  donderdag 7 juni 2007 @ 16:58:23 #85
22002 MREn
Met de botte bijl meer plezier
pi_50207030
Er is geen materieeltekort.

En ik had het specifiek over dalurenkaartjes. Aan extra reizigers is de spits zit NS echt niet op te wacten.

En het is sowieso, maar troost je, dat weet niemand schijnbaar.
"Ik weet namelijk zo veel, dat ik me niet schaam voor de dingen die ik niet weet."
pi_50207092
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 16:58 schreef MREn het volgende:
Er is geen materieeltekort.

En ik had het specifiek over dalurenkaartjes. Aan extra reizigers is de spits zit NS echt niet op te wacten.

En het is sowieso, maar troost je, dat weet niemand schijnbaar.
mjah dr kwam vanmiddag om 12u wel weer 11 bakken ICM vanaf leeuwarden..
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 7 juni 2007 @ 17:02:51 #87
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_50207188
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 16:59 schreef Ou-Tannu het volgende:

[..]

mjah dr kwam vanmiddag om 12u wel weer 11 bakken ICM vanaf leeuwarden..
11? Planmatig horen dat er 9 te zijn.
Altijd onderweg naar het avontuur
  donderdag 7 juni 2007 @ 17:03:29 #88
22002 MREn
Met de botte bijl meer plezier
pi_50207207
Terecht, ze hebben al die perrons daar niet voor Jan Lul verlengd vorig jaar

Al ben ik eerder gewend dat ze halverwege de middag een laffe ICM-III sturen naar het zuiden, en met al die schoolkleuters is dat riant te krap
"Ik weet namelijk zo veel, dat ik me niet schaam voor de dingen die ik niet weet."
pi_50207320
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 17:02 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

11? Planmatig horen dat er 9 te zijn.
4 + 4 + 3 = 11
pi_50207337
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 16:23 schreef SpeedyRich het volgende:

[..]

Krijgen ze eindelijk normaal interieur ?
Als Plan V naar de sloo gaat in het jaar 2020, waar de stellen 13 jaar lang vol trots gediend hebben op de schrootlijn . Dan kunnen ze daar mooi de stoelen uit halen om in DD-AR te doen, waardoor we nog meer mensen in die kut DD-AR kunnen proppen.
  donderdag 7 juni 2007 @ 17:08:12 #91
22002 MREn
Met de botte bijl meer plezier
pi_50207375
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 17:06 schreef Ou-Tannu het volgende:

[..]

4 + 4 + 3 = 11
213 - 202 ook...
"Ik weet namelijk zo veel, dat ik me niet schaam voor de dingen die ik niet weet."
pi_50207417
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 17:08 schreef MREn het volgende:

[..]

213 - 202 ook...
zijn er dan treinstellen van die lengte?
  donderdag 7 juni 2007 @ 17:09:35 #93
22002 MREn
Met de botte bijl meer plezier
pi_50207419
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 17:07 schreef Brembo het volgende:

[..]

Als Plan V naar de sloo gaat in het jaar 2020, waar de stellen 13 jaar lang vol trots gediend hebben op de schrootlijn . Dan kunnen ze daar mooi de stoelen uit halen om in DD-AR te doen, waardoor we nog meer mensen in die kut DD-AR kunnen proppen.
Het was toch de bedoeling om er iets fatsoenlijks van te maken. Het zal wel iets nieuws worden a la ICMm, hoewel de oude ICM en ICR banken er ook nog in overvloed moeten zijn, en die zitten niet bepaald slecht.
"Ik weet namelijk zo veel, dat ik me niet schaam voor de dingen die ik niet weet."
pi_50207454
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 17:09 schreef MREn het volgende:

[..]

Het was toch de bedoeling om er iets fatsoenlijks van te maken. Het zal wel iets nieuws worden a la ICMm, hoewel de oude ICM en ICR banken er ook nog in overvloed moeten zijn, en die zitten niet bepaald slecht.
Recyclen! slechter dan DDAR bankjes kan toch niet?
  donderdag 7 juni 2007 @ 17:12:52 #95
22002 MREn
Met de botte bijl meer plezier
pi_50207525
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 17:09 schreef Ou-Tannu het volgende:

[..]

zijn er dan treinstellen van die lengte?
Ja hoor, 27 viertjes met 35 drietjes waarvan ze 25 viertjes en 34 drietjes hebben afgekoppeld.
"Ik weet namelijk zo veel, dat ik me niet schaam voor de dingen die ik niet weet."
  donderdag 7 juni 2007 @ 17:13:12 #96
22002 MREn
Met de botte bijl meer plezier
pi_50207536
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 17:10 schreef Ou-Tannu het volgende:

[..]

Recyclen! slechter dan DDAR bankjes kan toch niet?
Tweede klas DDM-1
"Ik weet namelijk zo veel, dat ik me niet schaam voor de dingen die ik niet weet."
pi_50207563
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 17:09 schreef MREn het volgende:

[..]

Het was toch de bedoeling om er iets fatsoenlijks van te maken. Het zal wel iets nieuws worden a la ICMm, hoewel de oude ICM en ICR banken er ook nog in overvloed moeten zijn, en die zitten niet bepaald slecht.
D'r is toch geen ruimte in die dingen voor ICRm stoelen, dan kan je net een twee - gangpad - een opstelling maken in die hokken. De lengte voor ICRm-stoelen is ook veel meer dan die bankjes. Ik denk zelf SGMm stoeltjes komen er in!
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 7 juni 2007 @ 17:14:33 #98
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_50207571
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 17:12 schreef MREn het volgende:

[..]

Ja hoor, 27 viertjes met 35 drietjes waarvan ze 25 viertjes en 34 drietjes hebben afgekoppeld.
Grapjas. 11 bakken is het maximum wat er normaal in Lw past als ze niet perron 5a en 5b als één perron gebruiken.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_50207646
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 17:12 schreef MREn het volgende:

[..]

Ja hoor, 27 viertjes met 35 drietjes waarvan ze 25 viertjes en 34 drietjes hebben afgekoppeld.
ja maar je mag niet met 213 bakken ICM rijden :p
  donderdag 7 juni 2007 @ 17:18:59 #100
22002 MREn
Met de botte bijl meer plezier
pi_50207722
Och, er mag zo veel niet

60 bakken ICR ook niet, en toch doen de boefjes het...
"Ik weet namelijk zo veel, dat ik me niet schaam voor de dingen die ik niet weet."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')