quote:Op woensdag 13 juni 2007 08:49 schreef -XX- het volgende:
En dus niet je pasfoto of id vergeten!!!!!!!!!héeeeeee fs?!?![]()
ja depends.. ik had brommerervaring dus op de weg was voor mij een eitje, alleen soms hebben mensen er 6 lessen voor nodig voordat het ze goed luktquote:Op woensdag 13 juni 2007 09:24 schreef Henk-B het volgende:
Zo gisteren voor het eerst de weg op!!
Was toch niet zo makkelijk als ik dacht!
Schakelen, remmen met alle 2 de remmen, kijken, goede versnelling, gepraat in mijn oor.
PFFFFF
Bij welke les wordt dit allemaal automatisme?
Ik moet nog echt leren in welke versnelling en welke snelheid de bochten moet naderen.
Vaak ga ik te hard en moet ik dus alles op het laatste moment doen.
Ook moet ik leren om te remmen met de remmen en niet gelijk een versnelling minder pak.
Mensen nog met tips of komt dit echt vanzelf?
True !quote:Op woensdag 13 juni 2007 11:12 schreef BertV het volgende:
Om de hayabusa zit zo'n aura van "blingbling en patsen".
De Honda is onopvallender, comfortabeler en geschikter voor vakanties of woonwerk (dat laatste werd mij dus wel te duur)
Ik zou me niet gek laten maken door de vrienden.
Je hebt als beginnende motorrijder meer lol met een CB1 op een dijkje in je eentje dan met een Blackbird/ hayabusa omgeven door testosteron-bommetjes.
ok, ik heb weinig recht van spreken met ook een Blackbird in de schuur.quote:Op woensdag 13 juni 2007 11:27 schreef -XX- het volgende:
[..]
True !
Hardlopers zijn do...blabla
Gewoon beetje klein beginnen. Lekker ervaring op doen!![]()
Scheurijzers nodigt ook zwaar uit om te scheuren.![]()
En als beginnende motorrijder is dat niet echt veilig!![]()
achja ik start ook met een cx500c uit '82quote:Op woensdag 13 juni 2007 11:36 schreef BertV het volgende:
[..]
ok, ik heb weinig recht van spreken met ook een Blackbird in de schuur.
Maar ik merk dat ik op m'n snorrende woon-werk CB250 net zoveel plezier heb.
Wendbaarder, akelig zuinig, wekt minder competitiedrank op bij zowel mij, als automobilisten.
Je bent alleen op z'n minst niet bezig met image-building...![]()
AU..quote:Op woensdag 13 juni 2007 11:54 schreef De_Delph het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/17768/9b90deb5/index.html <-- mon gool
- LUKT NIET HOOR LOT!quote:Op woensdag 13 juni 2007 11:48 schreef -XX- het volgende:
M'n ma is nu bezig die xs 400 op 25 kw te krijgenik zeg neeeeeeee hoeft niet ik koop wel een eigen motor!
Ja maaar hij heef toch de power van 25 kw dus het maakt niet uit. Ik doe het wel!
Ben benieuwd of het er lukt!!
Als ik een eigen motor heb kan ik dan dus altijd nog een 2de mogelijk heid pakken. chillll
![]()
![]()
gevaar op de weg alertquote:Op woensdag 13 juni 2007 12:10 schreef -XX- het volgende:
[..]
- LUKT NIET HOOR LOT!
Owke![]()
Heb me rbw nu al opgehaald!
Was er eerder dan verwacht.![]()
Idd damnnnn !!!quote:Op woensdag 13 juni 2007 11:54 schreef De_Delph het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/17768/9b90deb5/index.html <-- mon gool
Bellen ze je dan? Of ben je gewoon langs gegaan?quote:Op woensdag 13 juni 2007 12:10 schreef -XX- het volgende:
[..]
- LUKT NIET HOOR LOT!
Owke![]()
Heb me rbw nu al opgehaald!
Was er eerder dan verwacht.![]()
Gewoon langs gegaan!! =Pquote:Op woensdag 13 juni 2007 12:48 schreef Lennox het volgende:
[..]
Bellen ze je dan? Of ben je gewoon langs gegaan?
Mag van mn vader op zn Varadero 1000 rijden![]()
![]()
![]()
Banden controleren van te voren hoor!!!quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:17 schreef Lennox het volgende:
Hij heeft toch al een keer flink in elkaar gezeten, dus maakt niet meer uit
Uitgeleend en die gozer klapte op een stilstaande file
al is het wel leuk met 1 richting en dan met paar man, kijken wie sneller isquote:Op woensdag 13 juni 2007 12:12 schreef -XX- het volgende:
[..]
Idd damnnnn !!!
Inhalen in de bocht is zo geyyyy!![]()
Veel mensen geloven niet in de term beginnersmotor. Het zou liggen aan je rechterhand etc.quote:Op donderdag 14 juni 2007 10:26 schreef koele het volgende:
Ik ga binnenkort ook mn A rijbewijs halen! maar wat is nu een mooie beginnersmotor?! ben wel een beetje aan het zoeken maar das toch een beetje een speld in een hooiberg zo in het wilde weg!
ik wil geen race motor, maar wel een leuke stoer!
iemand suggesties?
en het stuurt nog aardig ook!quote:Op donderdag 14 juni 2007 11:01 schreef BertV het volgende:
[..]
Veel mensen geloven niet in de term beginnersmotor. Het zou liggen aan je rechterhand etc.
Een leuke motor om mee te beginnen is bijv. de NTV650 of Honda HawkGT.
Genoeg vermogen, niet te veel kuipen die je kunt beschadigen, tijdloos ontwerp, en cardan.(NTV)
Op de openbare weg gaat het nergens over, en dit zegt waarschijnlijk meer over mijn rijkwaliteiten;quote:Op donderdag 14 juni 2007 12:03 schreef Cageon het volgende:
[..]
en het stuurt nog aardig ook!![]()
Heb tijdelijk eentje in t bezit van een vriend van me, geen stukje rubber is ongebruikt![]()
En de linker voetsteun beschadigd![]()
Alleen begint er daar nu net olie te lekken bij de cardan vandaan lijkt het, dus dat moet eerst maar gefixed worden. als ik weer wat tijd heb
Dat zou ik niet weten, maar deze heeft nogal de neiging (brakke veren) om te gaan slingeren en doen bij het minste of geringste oneffenheid in de weg bij een beetje snelheid.quote:Op donderdag 14 juni 2007 12:10 schreef BertV het volgende:
[..]
Op de openbare weg gaat het nergens over, en dit zegt waarschijnlijk meer over mijn rijkwaliteiten;
Maar op klaverblad Hoevelaken ga ik met een NTV even hard als met een R6.
een sm!quote:Op donderdag 14 juni 2007 11:07 schreef koele het volgende:
het gaat me eigenlijk ook niet echt om een beginnersmotor, ik wil gewoon een leuke motor voor weinig! :p
zekers mooi ding.. Hou ons op de hoogte!quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:07 schreef Lennox het volgende:
Binnenkort ga ik serieus voor een CBR 600f kijken (2001 model ofzo). Vind dat een serieus mooie bike.
Gaaf ding!quote:Op donderdag 14 juni 2007 11:59 schreef BertV het volgende:
[afbeelding]
Nette exemplaren zijn voor net onder de 2000,- wel te krijgen.
ziet er goed uit!quote:Op donderdag 14 juni 2007 11:59 schreef BertV het volgende:
[afbeelding]
Nette exemplaren zijn voor net onder de 2000,- wel te krijgen.
Je zult ze moeten laten afvoeren met een uitdraai van het vermogen. Ze zijn van voor die regeling/quote:Op donderdag 14 juni 2007 17:13 schreef -XX- het volgende:
[..]
Gaaf ding!Misschien ook een optie voor mij als ik niets kan vinden
Is het wel op 25 kw te krijgen! ?
ja als in 250ccquote:Op zaterdag 16 juni 2007 17:23 schreef Lennox het volgende:
250?
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:14 schreef -XX- het volgende:
Als alles goed verloopt ben ik woensdag geld armer en een motor rijker!![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |