quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:40 schreef Acryl het volgende:Acrylotino Rossi is de naam
![]()
![]()
ik ben geslaagd!
Mooi!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:40 schreef Acryl het volgende:Acrylotino Rossi is de naam
![]()
![]()
ik ben geslaagd!
Nou eerst naar de rijschool toe gegaan, daar nog even de BBRAAVVOK doorgenomen.quote:
Gefeliciteerd!!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:40 schreef Acryl het volgende:Acrylotino Rossi is de naam
![]()
![]()
ik ben geslaagd!
laten we samen naar zaanstad motoren gaanquote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:40 schreef Acryl het volgende:Acrylotino Rossi is de naam
![]()
![]()
ik ben geslaagd!
haha, ik vind het bestquote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:49 schreef -XX- het volgende:
[..]
laten we samen naar zaanstad motoren gaan!!!!!!!!!!!!
![]()
MOOOOOOOOOOOOI MANCONGRATSSSS
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
PROEFRIJE menn!quote:
zoiets jaquote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:57 schreef -XX- het volgende:
[..]
PROEFRIJE menn!![]()
![]()
![]()
Hoelang moest je rijden? 25 min?> 5 min motorgepraat?
![]()
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:01 schreef -XX- het volgende:
Jongeeeeeeeee of er gaat gewoon even wat fout bij het maken van je rbw en hebt je hele rbw vol.![]()
OWja. that reminds me.. ik ga morgen ff langs gemeentehuis ofzo, ik wil mn brommerijbewijsquote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:01 schreef -XX- het volgende:
Jongeeeeeeeee of er gaat gewoon even wat fout bij het maken van je rbw en hebt je hele rbw vol.![]()
NnooooOOOoOOOoooOOHHhh!!!!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:16 schreef -XX- het volgende:
[..]
Haha gebeurd soms serieusly!!!!!!!!!!!!!!!
quote:
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:52 schreef De_Delph het volgende:
[..]
Nee maar die griet van d'r avatar wel
kan me herinneren dat toen ik voor het autorijbewijs (inmiddels als 6 jaar geleden) ging, dat ik inderdaad een uittreksel van het geboorteregister ofzoiets mee moest nemen. Tegenwoordig niet meer nodig. Gewoon de spullen die -XX- zegt is genoeg..quote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:33 schreef Beach het volgende:
Hoe zit het nou met theorie doen.
In mn boek staat dat je toch papieren van het gemeentehuis nodig hebt(die persoonsgegevens ofzo) maar verder zie ik het nergens staan
ook niet bij het CBR.
Je kunt er zelfs op zakken...quote:Op woensdag 13 juni 2007 09:27 schreef Lennox het volgende:
Alle 2 de remmen gebruiken is idd wel belangrijk op je examen.
Noodstop geen nut??quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:06 schreef BertV het volgende:
[..]
Je kunt er zelfs op zakken...![]()
![]()
Remmen in normale situaties gaat een stuk stabieler als je 'm gebruikt, bij een noodstop heeft ie natuurlijk geen nut.
Voor "kort keren" mis ik 'm wel 's bij de Blackbird omdat deze automatisch de voorrem mee pakt.
Ja dat bedoel ikquote:Op woensdag 13 juni 2007 10:47 schreef BertV het volgende:
Wat denk je dat er bij een noodstop met de grip van je achterband gebeurd.
Een stoppie voorkomen door je achterrem te gebruiken?![]()
Of hap ik nu?
Zo zie je maar dat avb wel degelijk veel nut heeft!quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:52 schreef Henk-B het volgende:
Hmm oke jongens het gaat dus nog komen, mischien wil ik het wel te snel leren
Ook al heb je veel autorij ervaring, dat helpt alleen een beetje met inzicht voor de rest heb je er weinig aan
Daarom moet je ook beginnen met veel remkracht op je achterrem en die laten afnemen, terwijl je bij de voorrem de remkracht laat toenemen. Dan voorkom je inderdaad een stoppie door je achterrem te gebruiken..quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:47 schreef BertV het volgende:
Of hap ik nu?
Bij het remmen verplaats je al het gewicht naar het voorwiel. (vandaar dat je ook niet plots je voorrem mag intrekken omdat ie dan sneller blokkeert omdat er nog maar "50% gewicht" op zit)quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:52 schreef -XX- het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ikAls ik hem niet had gebruikt had ik welliswaar een stoppie gemaakt
![]()
![]()
Stoppie maak je toch met alleen je voorrem en bepaalde druk(draai bewegen naar voren) geven op je stuur?
Net als dat je bij een fiets een stoppie doet!![]()
Zie jij jezelf in de praktijk dit uitvoeren tijdens een noodstop?quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:57 schreef nicomart het volgende:
[..]
Daarom moet je ook beginnen met veel remkracht op je achterrem en die laten afnemen, terwijl je bij de voorrem de remkracht laat toenemen. Dan voorkom je inderdaad een stoppie door je achterrem te gebruiken..
Nou ja als je eerst je achterrem aanspreekt en dan pas je voorrem heel hard heb je al wat vertraging dus lijkt het me dat je daarmee wel een stoppie kan voorkomen. Maar dat bedoelt LOTTE waarschijnlijk nietquote:Op woensdag 13 juni 2007 10:47 schreef BertV het volgende:
Of hap ik nu?
Blackbird is perfect voor lange afstanden met hoge kruissnelheid.quote:Op woensdag 13 juni 2007 11:01 schreef De_Delph het volgende:
[..]
Nou ja als je eerst je achterrem aanspreekt en dan pas je voorrem heel hard heb je al wat vertraging dus lijkt het me dat je daarmee wel een stoppie kan voorkomen. Maar dat bedoelt LOTTE waarschijnlijk niet.
BTW die blackbird stuurt die een beetje lekker? en blijf je daar ook na lange ritten lekker op zitten? Ik ben nl erg lang en dus erg gevoelig voor comfortmaar wil ook hard kunnen
Ik zit nog een beetje te twijfelen waar ik voor ga sparen (ja beetje de omgekeerde wereld jaquote:Op woensdag 13 juni 2007 11:02 schreef BertV het volgende:
[..]
Blackbird is perfect voor lange afstanden met hoge kruissnelheid.
Voor mijn woon-werk km's op B-wegen heb ik nu een CB250 aangeschaft.
1:33 ipv 1:12 en goedkopere onderdelen scheelt veel!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |