abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50402888
Ja ik. Ik rende naar boven en mistte de bovenste trede. Viel met mijn neus op de trap naar beneden.
Gevolg: gebroken neus . Dat was twee jaar geleden. Trappen benader ik nu voorzichtig.
pi_50404535
ja eergisteren nog, weer mn haar wat korter :p
pi_50404782
Ach, wanneer niet...

Volgens mij 1x in de maand ofzo dat ik ofwel misstap en bijna op m'n bek ga of gewoon vol op m'n bek ga... Eigenlijk nog nooit wat gekneusd / gebroken....
  woensdag 13 juni 2007 @ 12:19:54 #104
84328 Lllaura
painting pictures
pi_50405824
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 11:45 schreef gpfransen het volgende:
ja eergisteren nog, weer mn haar wat korter :p
Hoezo? Bleef je aan je haar hangen?
Kleine en domme mensen beleven niets, maar de sterken, van wie veel verwacht wordt, moeten van allerlei doormaken, opdat ze hun krachten leren kennen en gebruiken.
pi_50417980
keertje zat ik op me kamer, en er belde iemand aan, dus ik rende naar beneden...en helemaal ONDER aan de trap zet ik mijn voet op de tegelvloer, en ik glij zo uit en val op me zij , met een enorme smak ten gevolge me zusje roept naar beneden "gaat het". en ik vlug alsnog de deur open doen. die vrouw keek me wel verbaast aan, die moet die smak ook gehoord hebben
  woensdag 13 juni 2007 @ 18:03:55 #106
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_50418211
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 21:36 schreef marcb1974 het volgende:
Meer dan eens wel

1 keer een ladder volledig gemist en een meter of 2 omlaag gegaan zonder iets te raken en toen kwam de betonnen vloer
pi_50421212
Toen ik een jaar of 2 was van onze trap gevallen, nog steeds een litteken op men voorhoofd. Trappen zijn tof.
  woensdag 13 juni 2007 @ 20:19:11 #108
78498 classpc
I don't like change
pi_50423439
Als kind had ik een auto waar ik op kon zitten en mezelf dan kon voortbewegen met mijn benen.

Ik was toen een keer met die auto tussen mijn benen de trap op gekommen omdat mijn moeder boven in de douche ergens mee bezig was.
Het lukt mij om de trap te beklimmen en toen ik dacht dat ik boven was, zette ik de auto neer en ging erop zitten.
Waar ik alleen niet op gelet had was dat de achterwielen van de auto nog in het trapgat bungelden.

Dus zodra ik ging zitten ging ik weer met auto en al van de trap af en belande ik met mijn hoofd tegen de gangmuur.
Even voor de situatieschets, het was een half ronde trap.
Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!
pi_50432887
Ik heb eens gehad dat ik de trap oploop en dan misstap als het ware. Dus dat je je poot niet op de volgende tree zet, maar per ongeluk daar voor, waardoor je hele scheenbeen over die rand scheurt.
Christus, wat had ik een pijn toen dat gebeurde, hele scheenbeen lag open.
How you play the cards you are dealt is all that matters.
pi_50433157
Paar keer toen ik kleiner was
  donderdag 14 juni 2007 @ 00:00:57 #111
52349 purplerose
Footsteps lead me to Eddie O+
pi_50433907
omg ik lig hier in een deuk van die verhalen

ikzelf was rond een jaar of 10 en in die tijd was het in om klompjes te dragen Ik ging dus met me beste maatje spelen en we rennen het trappenhuis in om naar beneden te gaan. Nou is het zo dat het een betonnen trap betreft met aan het einde van de traptredes een metalenstrip waar ook weer groeven inzaten Ik verzwikte dus me beklompte voetje op de trede kukelde naar beneden zo met de rand van me oor op die metalen strip, bloeden dat het deed
Uiteindelijk hele traumatische belevenis geworden met in het ziekenhuis laten hechten enzo, maar kreeg wel stoere pleister erop

nooit meer klompen gedragen of gekocht
Uit een goeie worst hoort sap te komen! :7
Best place for a woman? Face down, ass up
In perfect love and perfect trust. An'ye harm none do what ye will
I Lipsmackers ftw baby! Yeahhh!
pi_50434177
niet gevallen, geduwd van boven naar beneden
Volgens mij ben ik toch geen weerwolfje
pi_50435325
ja en dat verdulleme best wel auw
Pink! pink pink pinkpink!
pi_50435357
Jawel, daarom ook dat litteken om mijn voorhoofd.
I drink a lot of coffee before I go to sleep. It makes me dream faster.
pi_50437583
Volgens mij hebben alle littekens op een voorhoofd iets met trappen te maken als ik dit zo lees
Bij mijn ouders ook wel eens heel har van de trap gerend en datt je dan na een stap of 3 met je hak van een tree glijdt.
*rabbelrabbelrabbel*
en dan lig je met een pijnlijke kont onderaan. Heb ik echt zo vaak gehad!

Of dat je bijna boven bent, struikelt over de bovenste trede (onhandig, of denken dat je er al bent) Dan klap je of vól op de verdieping waar je heenklimt, of je rabbelt op je buik de trap weer af. Met beide heb k ruime ervaring.

Sowieso s het kut als je denkt dat je er al bent en er blijkt nog een trede onder je te zitten. Of boven je.

OF je dekt dat je er nog niet bent, terwijl je naar boven loopt, dan maai je met je voet in de lucht en val je voorover.

OF je denkt dat je er nog niet bent als je naar beneden loopt, dan probeer je door de vloer heen te stampen en voelt het kut in je maag

Ik ben gewoon niet goed in traplopen geloof ik
pi_50437818
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 12:19 schreef Lllaura het volgende:

[..]

Hoezo? Bleef je aan je haar hangen?
!
pi_50437922
Ik ben een aantal jaar geleden van de trap gevallen.

Ik had toen mijn baby op mijn arm en een bordje olvarit. Toen ik bijna boven was sloeg mijn zoon het bordje uit mijn handen en dat veroorzaakte mijn val (ik wilde dat bordje redden of zoiets).

Ik viel achteruit de trap af maar kon godzijdank in mijn val mijn kind nog op de overloop "neerplempen".

Eenmaal beneden kreeg ik nauwelijks lucht en had pijn maar ik ben naar boven gestrompeld en heb mijn kind in zijn bed gelegd en ben daarna zelf op bed gaan liggen. Een uur later kwam mijn man thuis en heeft mij naar het ziekenhuis gebracht.

ik mocht meteen blijven want ik had 2 gebroken ribben en een klaplong
pi_50438519
!
Dat is wel heel erg schrikken zeg! Vallen met een kind is zo eng!
Wel pijnlijk ook, trappen zijn eigenlijk best gevaarlijke dingen! Waarom zijn er zoveel mensen bang voor de lift en gaan ze dan met de trap?
  donderdag 14 juni 2007 @ 10:40:27 #119
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_50441593
dat lijkt me echt eng vallen met kind en al!!!

Mn nichtje had dat ook tijdje terug maar kon dr kleine meid nog opvangen ofzo maar had zelf een hersenschudding
  donderdag 14 juni 2007 @ 10:43:48 #120
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_50441705
ja hoor, nu nog regelmatig. Ik neem de trap altijd met 4 treden tegelijk (naar benee) vorige week nog er van af getieft, vol op mn reet

Afgelopen dinsdag op amersfoort van de trap gestuiterd maar ik was wel snel benee en kon zo de trein nog halen

Vroeger toen ik klein was mn staartbotje gekneusd of mn enkel
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_50443133
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 06:31 schreef freecell het volgende:
Volgens mij hebben alle littekens op een voorhoofd iets met trappen te maken als ik dit zo lees
Bij mijn ouders ook wel eens heel har van de trap gerend en datt je dan na een stap of 3 met je hak van een tree glijdt.
*rabbelrabbelrabbel*
en dan lig je met een pijnlijke kont onderaan. Heb ik echt zo vaak gehad!

[...]

OF je dekt dat je er nog niet bent, terwijl je naar boven loopt, dan maai je met je voet in de lucht en val je voorover.

OF je denkt dat je er nog niet bent als je naar beneden loopt, dan probeer je door de vloer heen te stampen en voelt het kut in je maag
Hoe vreselijk herkenbaar...

Overigens ben ik toen ik nog klein was een keer van halverwege van de trap gedonderd. Ik struikelde over een stapel boeken die toen op de trap lagen. Ik had toen ook nog eens m'n arm gebroken.
pi_50465357
quote:

OF je denkt dat je er nog niet bent, terwijl je naar boven loopt, dan maai je met je voet in de lucht en val je voorover.

Goh, waar ken ik dit van? Is vooral handig als je spullen in je hand hebt.
pi_50507151
ik als klein kind had gedroomd dat ik van de trap afsprong.
dag later de ik het en ging op mijn bek. was een betonnen trap
kan niet meer herinneren of het pijn de
Mijn Usericon bevat seksueel getinte, gewelddadige en schokkende inhoud!
  zaterdag 16 juni 2007 @ 00:18:44 #125
183090 Matthew_Star
Holy psionics!
pi_50507208
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 11:51 schreef Gutz het volgende:
Ach, wanneer niet...

Volgens mij 1x in de maand ofzo dat ik ofwel misstap en bijna op m'n bek ga of gewoon vol op m'n bek ga... Eigenlijk nog nooit wat gekneusd / gebroken....
Jammer.
  zaterdag 16 juni 2007 @ 00:20:10 #126
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_50507256
Zo vaak Achterover van de trap stuiteren.
Vroeger de zoldertrap, mn moeder kreeg de slappe lach
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_50513142
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 17:53 schreef SnowCockroach het volgende:

[..]

We waren eerst matrassen aan het verslepen op de overloop, ik ging ff op een matras zitten en vervolgens duwde mijn zus me de trap af. Gecrasht in de kapstok.
En ons huis is erg oud, dus wij hebben ook nog eens een erg steile trap. Wat een experience.
Wij maakten een glijbaan door meerdere matrassen op de trap te leggen...

En ik ben een keertje van helemaal boven gevallen zonder de trap te raken... en ik had niks!!!
pi_50553425
Tijdje geleden nog. Ik ben niet zo handig.
  zondag 17 juni 2007 @ 20:03:18 #129
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_50553700
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 21:33 schreef santax het volgende:
Auw....
Sissy
pi_50555734
Ik had vroeger een stuurtje wat mijn auto voorstelde, en daarmee reed ik rond door het huis. En ik keek niet goed in mn achteruitkijkspiegel dus ik zag niet dat de vloer ophield en de trap begon. rakketakkerakkertakkeboemboemboemboem
Döner macht schöner
  zondag 17 juni 2007 @ 21:00:29 #131
75466 Hankster
weest optimistisch!
pi_50555808
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 09:35 schreef Bravo_Johnny het volgende:

[..]

En ik ben een keertje van helemaal boven gevallen zonder de trap te raken... en ik had niks!!!
dat is best een prestatie eigenlijk ... zowel het 'de trap niet raken' en het 'niets hebben'

eergister nog .. ik wil gewoon weer schoenen met klitteband
pi_50556674
Alleen in dronken toestand.. Volgende ochtend allemaal blauwe plekken en een gekneusde rib Ook nog een keer in beschonken toestand zo hard door mijn enkel gegaan bij het traplopen dat ik spontaan met mijn gezicht op de grond lag.. Maand lang nog last van gehad
pi_50557813
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 00:18 schreef Matthew_Star het volgende:

[..]

Jammer.
Agree
pi_50558131
Als ik de trap af kwam dan dacht m'n ma altijd dat ik erafgeflikkerd kwam, omdat 't zo snel ging.
Ben niet echt gevallen ooit, misschien even zo achterover een paar treden maar verder niks
pi_50560841
zo op m'n reet... *BONG* *BONG**BONG* *BONG**BONG* *BONG**BONG* *BONG* ben ik er al *BONG*

Niets aan overgehouden ooit verder..
pi_50560924
quote:
Op zondag 17 juni 2007 22:58 schreef Mastertje het volgende:
zo op m'n reet... *BONG* *BONG**BONG* *BONG**BONG* *BONG**BONG* *BONG* ben ik er al *BONG*

Niets aan overgehouden ooit verder..
1 keer een klasgenoot zo van de trap af zien vallen.

Hij had er waarschijnlijk een gedeukt ego aan overgehouden.

ik heb nog nooit zo hard moeten lachen, op school...
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_50563001
paar keer gebeurd vroeger. 1 keer heb ik een dichtgeklapte long gehad daardoor, was niet zo tof.
If Matrix was here, he'd laugh too
pi_50567501
Ik wel vroeger!
Maar helemaal in een droom vroeger, ik droomde altijd dat ik de trap opliep.
Dan keek ik naar beneden als ik in het midden van de trap was en dan viel ik tussen 1 van de treden door! Hahaha
Niet tevreden met avatar?
Hier kan je hem veranderen!
pi_50580437
Toen ik een klein Catje was ben ik wel eens langs de buitenkant van de trap opgekropen (open trap, treden steken aan de zijkant uit). En dan verbaasd zijn dat mamma je eerst heeel lief naar beneden lokt en je vervolgens een uitbrander geeft. 3 jarige op 3 meter hoogte op een randje van 10 centimeter is toch niet gevaarlijk?

Later wel van de keldertrap gevallen en een keer van de trap in het station. Da's leuk, halve trap naar beneden stuiteren met koffers en al (net terug van vakantie), en vrienden die eerst vragen of alles in orde is en je dan KEIHARD gaan uitlachen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_50580454
met opzet
You've just been F'd in the A
pi_50582921
Ik had vroeger nogal gladde slippers, waardoor ik van de trap af viel en mijn arm gebroken had
  maandag 18 juni 2007 @ 18:05:20 #142
84328 Lllaura
painting pictures
pi_50585012
Ik ben ook wel eens van het trapje van de bus gevallen toen ik uitstapte. Ik viel voorover met met knieen eerst op de grond en met m'n Kiplingtas tegen m'n achterhoofd.

Heb niet meer achterom durven kijken...
Kleine en domme mensen beleven niets, maar de sterken, van wie veel verwacht wordt, moeten van allerlei doormaken, opdat ze hun krachten leren kennen en gebruiken.
pi_57170739
Er is al 110 dagen niet in dit topic gepost. Bedenk goed of het nuttig is dit topic omhoog te schoppen!
Tijd voor baka bana !!
Word lid: DE Baka Bana Hyves !
  woensdag 5 maart 2008 @ 12:15:23 #144
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_57170930
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 12:06 schreef Aashiq_ het volgende:
Er is al 110 dagen niet in dit topic gepost. Bedenk goed of het nuttig is dit topic omhoog te schoppen!
Nou, ontzettend
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  woensdag 5 maart 2008 @ 13:58:43 #145
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_57173230
Ik viel flauw op de overloop en werd wakker met mn hoofd tot mn buik boven het trapgat. Not very nice.
  woensdag 5 maart 2008 @ 16:02:12 #146
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_57176038
Vaak van de trap gevallen, maar nu ben ik voorzichtiger.
pi_87643405
Ik ben hedenmiddag van de trap gekleund bij mijn moeder thuis.

Aangezien er op de trap een doos stond en ik die wilde omzeilen en niet door had dat de trap op die plek smaller werd klapte ik met mijn volle gewicht achterwaarts de trap af, met als gevolg een gekneusde schouder en een zooitje blauwe plekken op mijn rechter elleboog.

Komt mooi k*t uit, want volgende week moet ik mijn kampeer middel opbreken vanwege het aflopen van het kampeer seizoen. :(
pi_87643911
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 20:08 schreef Pipoenmamaloe het volgende:
Ik ben hedenmiddag van de trap gekleund bij mijn moeder thuis.

Aangezien er op de trap een doos stond en ik die wilde omzeilen en niet door had dat de trap op die plek smaller werd klapte ik met mijn volle gewicht achterwaarts de trap af, met als gevolg een gekneusde schouder en een zooitje blauwe plekken op mijn rechter elleboog.

Komt mooi k*t uit, want volgende week moet ik mijn kampeer middel opbreken vanwege het aflopen van het kampeer seizoen. :(
Topic is niet twee jaar oud hoor :')

Ik een keer gevallen als klein kind van de bovenste trede.. Scheurtje in m'n schedel, maar verder niks! :D
pi_87643963
Een paar keer ja. ;(

Tegenwoordig probeer ik het wat rustiger aan te doen op de trap. -O-
pi_87651614
Als kind wel ja. Van boven naar beneden. Ben er wel altijd met blauwe plekken e.d. mee weggekomen.
pi_87651814
Ik viel 450 keer van de trap. Dat was echt fantastisch!
pi_87653816
Enigste dat ik me kon herinneren was dat me moeder zei dat ik me vast moest houden aan de leuning...
  maandag 18 oktober 2010 @ 02:22:59 #153
165861 Ronados
simply add the hash
pi_87659778
Enkele uren terug :( Ik weet nu zeker dat ik kraakbeen in mijn wervels heb en de eerste paar dagen niet meer op mijn staartbotje kan zitten. Moest even paar minuutjes blijven liggen om bij te komen :')

Tip: Bij verlies van evenwicht geeft de trapleuning je maar 1 kans! en die miste ik...
  maandag 18 oktober 2010 @ 09:15:14 #154
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_87661783
Stomme topickick :(
Ben net met kind en al van de trap af gedonderd.
Mijn elleboog ligt helemaal open.
Knie lijkt vooralsnog mee te vallen.
pi_87661846
Ik jaren geleden. Bot van middelvinger gesplinterd. Auw. ;(
  maandag 18 oktober 2010 @ 09:21:15 #156
8372 Bastard
Persona non grata
pi_87661873
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 09:15 schreef amaranta het volgende:
Stomme topickick :(
Ben net met kind en al van de trap af gedonderd.
Mijn elleboog ligt helemaal open.
Knie lijkt vooralsnog mee te vallen.
:o 1 van mijn persoonlijk grootste angsten, hoe is het met het kind?
The truth was in here.
  maandag 18 oktober 2010 @ 09:22:24 #157
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_87661894
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 09:21 schreef Bastard het volgende:

[..]

:o 1 van mijn persoonlijk grootste angsten, hoe is het met het kind?
Die heeft niks. Ik brak haar val. (instinctief lijkt het wel) Ze viel een beetje op haar knie maar ze is al vrolijk aan het ronddwarrelen dus het zal wel mee vallen.
  maandag 18 oktober 2010 @ 09:39:00 #158
8372 Bastard
Persona non grata
pi_87662186
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 09:22 schreef amaranta het volgende:

[..]

Die heeft niks. Ik brak haar val. (instinctief lijkt het wel) Ze viel een beetje op haar knie maar ze is al vrolijk aan het ronddwarrelen dus het zal wel mee vallen.
Gelukkig maar! Dochtertje van mij viel, toen bijna 3, van de trap.. dubbele beenbreuk. :{
The truth was in here.
  maandag 18 oktober 2010 @ 09:40:27 #159
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_87662218
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 09:39 schreef Bastard het volgende:

[..]

Gelukkig maar! Dochtertje van mij viel, toen bijna 3, van de trap.. dubbele beenbreuk. :{
Mijnes wordt over een maand drie. Kan zelf wel trap lopen, maar ze is eeen beetje zielig/ziekig dus mama droeg haar.

Gelukkig geen beenbreuk hier.
  maandag 18 oktober 2010 @ 09:50:53 #160
151344 Queen_Minny
Life sucks, but I suck harder.
pi_87662406
Toen ik 12 was werd de zolder omgetoverd tot mijn slaapkamer. Trots dat ik was!

De eerste avond dat ik er sliep ging het al fout. Ik werd wakker en wilde even naar de wc en wat drinken. Alleen vergat ik met mn suffe kop dat ik niet meer om de begane grond sliep. Dus ik wil gewoon rechtdoor lopen waar ik de trap af moest. :')
Onder aan de trap stond een schoenenrek waar ik met volle vaart in terecht kwam, en op de een of andere manier in vast kwam te zitten. Dus midden in de nacht.. MAMA!!! :'(

Mama schrikt en doet de deur open, om zich eerst een hartverlamming te lachen voordat ze me eruit kon helpen. :')
Gelukkig alleen een gekreukt ego en wat blauwe plekken aan over gehouden.

Of de ontsnapte kat willen vangen, en erachter aan rennen de trap op... Ik vergat alleen de bovenste tree en gleed zo op mn buik weer naar beneden,
Natuurlijk kwam de kat naar beneden rennen toen ik van de trap was gelazerd, en ging zonder morren naar binnen.

Even oma helpen met de zware boodschappen. In elke hand een tas, doe ik normaal gesproken makkelijk. Alleen verloor ik toen mijn evenwicht en kletterde achterover 6 treden naar beneden. Flinke hersenschudding aan overgehouden. Die was niet fijn.
pi_87662949
Ik val geregeld van de trap, laatst zou ik gaan eten in de Basiliek. Een sterrenrestaurant waar ik me al een week op had verheugd. Dus ik kom van mijn werk, loop naar boven om mij netjes te kleden en op te frissen. Loop ik naar beneden op mijn nieuwe schoenen (leren zool), glij uit en probleem mijzelf te corrigeren waardoor ik headfirst naar beneden zeil.

Resultaat was dat ik de klap opving met mijn handen, nadeel: Er stond een kommetje met water voor de katten. Mijn hele hand lag open, maarja ik zou weggaan om uit eten te gaan!

Dus even een drukverband aangelegd en uit eten gegaan. Kom ik thuis, haal ik het verband weg: Helemaal wijd stond de wond. Krijg ik ineens een spasme in die hand waardoor de bloedspetters door de keuken schieten. Dus even de nachtarts gebeld wat ik moest doen, zat ik daar middernacht in de wachtzaal van de praktijk. Maar gelukkig hoefde het niet gehecht te worden, alleen geplakt. :)
pi_87663116
Rustig uit eten gaan met je halve hand naar de kloten. Aneurism is een held ^O^
pi_87664030
quote:

OF je denkt dat je er nog niet bent als je naar beneden loopt, dan probeer je door de vloer heen te stampen en voelt het kut in je maag :')

Ik ben gewoon niet goed in traplopen geloof ik _O-
Dit dus :D

En op de een of andere manier heb ik het 9 van de 10 keer bij het oplopen van de trap... Treetje missen is ook zo gebeurd. Maakt altijd flink lawaai als je fanatiek naar boven rent, en even fanatiek weer naar beneden stuitert :')

Wenteltrap met gelakte treden en toimoi die altijd op sokken loopt :')
  maandag 18 oktober 2010 @ 10:58:40 #164
308788 VictorMeldrew
I don't believe it!
pi_87664285
Paar keer van boven naar beneden gedonderd toen ik klein was en niks aan overgehouden.
Behalve die keer toen ik 1 jaar oud was, van de eerste trede viel en m'n poot brak :'(
  maandag 18 oktober 2010 @ 11:10:29 #165
306925 Bloempje.
You're A-W-E-S-O-M-E
pi_87664660
Regelmatig. Ik blijf ook vaak met m'n voet achter een trede hangen.. En daar lig ik dan weer... Wat lullig als dat midden in een volle trein gebeurt :')
And when I lose my way, I close my eyes and he has found me.
pi_87664938
Vroeger boven aan de trap uitgegleden. Ik weet niet waarom, maar ik hield mezelf zo stijf dat ik als een plank van de trap af gleed en onderaan weer op m'n voeten terecht kwam _O- En dan ook vrolijk verder lopen en om je heen kijken of niemand je gezien heeft :P
Verder heb ik dat niet zo vaak eigenlijk, al sla ik af en toe een trede onbedoeld over :P
pi_87664998
Als kind van 5 door m'n buurmeisje van de trap geduwd.
Gevolg? 5 weken ziekenhuis vanwege een elleboogbreuk...
Daarna een fobie voor trappen opgelopen, en er dus nog tich keer afgedondert.
Sinds ik samenwoon gelukkig geen last meer van :-)
pi_87665264
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 13:32 schreef Sebasser het volgende:
Met je matras van de trap afglijden, dat is pas tof.
ik zie een matras niet zo goed glijden, werd je daarna weer in je bed wakker ?

quote:
Op maandag 18 oktober 2010 11:21 schreef Evilicious het volgende:

Daarna een fobie voor trappen opgelopen, en er dus nog tich keer afgedondert.
Sinds ik samenwoon gelukkig geen last meer van :-)
Trappen opgelopen, WHAHAH _O-

:@

Zelf als kind vast wel eens eraf gevallen met hersenschudding tot gevolg.
tja, wie niet.

Verder afgelopen 10 jaar niet meer geloof ik, weet inmiddels hoe het werkt. 8-)
pi_87665782
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 13:17 schreef AlohaXa het volgende:
Je schrikt meer dan het pijn doet.
pi_87675239
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 11:30 schreef gias het volgende:
Zelf als kind vast wel eens eraf gevallen met hersenschudding tot gevolg.
tja, wie niet.
Ik ook, in mijn beleving deed het geen zeer en lag ik ineens met mijn hoofd op de plavuizen.
Was toen een jaar of 3.

Mijn grootste angst is toch wel om van de trap bij een treinstation te vallen. :@
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
  maandag 18 oktober 2010 @ 16:03:14 #171
313593 cooltennis
Design nodig? PM me.
pi_87675738
ik ben wel eens omdat me sok of slippers weleens te glad is voor traptree een oud vloerbedekking, dat ik uit glij en dan vervolgens met kont op tree terecht gaat met paar tree naar beneden glij. En ook weleens hand aan handvat van trap bleef haken na glijden oeh dat trekt wel bij "sleutelbeen" ofzo.
pi_87679031
Nooit. Opgegroeid in een gelijkvloerse woning. Het duurde wel eeuwen voordat ik fatsoenlijk trap kon lopen. En ik houd nog steeds altijd de leuning vast. :')
pi_87679362
Excuses als het antwoord al is gegeven :P maar waarom vraagt TS dit? Is het hem nog nooit overkomen en wil hij de ervaring eens ondergaan? :') Niet doen TS: doet heel veel au :X als je verkeerd terechtkomt, zeker als je de laatste treden opvangt met je onderrug en behalve daardoor een compleet blauwe rug hebt ook nog weken niet fatsoenljk kunt zitten, liggen enz. ;(
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')