Hoezo? Bleef je aan je haar hangen?quote:Op woensdag 13 juni 2007 11:45 schreef gpfransen het volgende:
ja eergisteren nog, weer mn haar wat korter :p
quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:36 schreef marcb1974 het volgende:
Meer dan eens wel
1 keer een ladder volledig gemist en een meter of 2 omlaag gegaan zonder iets te rakenen toen kwam de betonnen vloer
Hoe vreselijk herkenbaar...quote:Op donderdag 14 juni 2007 06:31 schreef freecell het volgende:
Volgens mij hebben alle littekens op een voorhoofd iets met trappen te maken als ik dit zo lees
Bij mijn ouders ook wel eens heel har van de trap gerend en datt je dan na een stap of 3 met je hak van een tree glijdt.
*rabbelrabbelrabbel*
en dan lig je met een pijnlijke kont onderaan. Heb ik echt zo vaak gehad!
[...]
OF je dekt dat je er nog niet bent, terwijl je naar boven loopt, dan maai je met je voet in de lucht en val je voorover.
OF je denkt dat je er nog niet bent als je naar beneden loopt, dan probeer je door de vloer heen te stampen en voelt het kut in je maag
quote:Op donderdag 14 juni 2007 06:31 schreef freecell het volgende:
OF je denkt dat je er nog niet bent, terwijl je naar boven loopt, dan maai je met je voet in de lucht en val je voorover.
OF je denkt dat je er nog niet bent als je naar beneden loopt, dan probeer je door de vloer heen te stampen en voelt het kut in je maag
Jammer.quote:Op woensdag 13 juni 2007 11:51 schreef Gutz het volgende:
Ach, wanneer niet...
Volgens mij 1x in de maand ofzo dat ik ofwel misstap en bijna op m'n bek ga of gewoon vol op m'n bek ga... Eigenlijk nog nooit wat gekneusd / gebroken....
Wij maakten een glijbaan door meerdere matrassen op de trap te leggen...quote:Op woensdag 6 juni 2007 17:53 schreef SnowCockroach het volgende:
[..]
We waren eerst matrassen aan het verslepen op de overloop, ik ging ff op een matras zitten en vervolgens duwde mijn zus me de trap af. Gecrasht in de kapstok.![]()
En ons huis is erg oud, dus wij hebben ook nog eens een erg steile trap. Wat een experience.![]()
dat is best een prestatie eigenlijk ... zowel het 'de trap niet raken' en het 'niets hebben'quote:Op zaterdag 16 juni 2007 09:35 schreef Bravo_Johnny het volgende:
[..]
En ik ben een keertje van helemaal boven gevallen zonder de trap te raken... en ik had niks!!!![]()
1 keer een klasgenoot zo van de trap af zien vallen.quote:Op zondag 17 juni 2007 22:58 schreef Mastertje het volgende:
zo op m'n reet... *BONG* *BONG**BONG* *BONG**BONG* *BONG**BONG* *BONG* ben ik er al*BONG*
Niets aan overgehouden ooit verder..
Nou, ontzettendquote:Op woensdag 5 maart 2008 12:06 schreef Aashiq_ het volgende:
Er is al 110 dagen niet in dit topic gepost. Bedenk goed of het nuttig is dit topic omhoog te schoppen!
Topic is niet twee jaar oud hoorquote:Op zondag 17 oktober 2010 20:08 schreef Pipoenmamaloe het volgende:
Ik ben hedenmiddag van de trap gekleund bij mijn moeder thuis.
Aangezien er op de trap een doos stond en ik die wilde omzeilen en niet door had dat de trap op die plek smaller werd klapte ik met mijn volle gewicht achterwaarts de trap af, met als gevolg een gekneusde schouder en een zooitje blauwe plekken op mijn rechter elleboog.
Komt mooi k*t uit, want volgende week moet ik mijn kampeer middel opbreken vanwege het aflopen van het kampeer seizoen.
quote:Op maandag 18 oktober 2010 09:15 schreef amaranta het volgende:
Stomme topickick
Ben net met kind en al van de trap af gedonderd.
Mijn elleboog ligt helemaal open.
Knie lijkt vooralsnog mee te vallen.
Die heeft niks. Ik brak haar val. (instinctief lijkt het wel) Ze viel een beetje op haar knie maar ze is al vrolijk aan het ronddwarrelen dus het zal wel mee vallen.quote:Op maandag 18 oktober 2010 09:21 schreef Bastard het volgende:
[..]1 van mijn persoonlijk grootste angsten, hoe is het met het kind?
Gelukkig maar! Dochtertje van mij viel, toen bijna 3, van de trap.. dubbele beenbreuk.quote:Op maandag 18 oktober 2010 09:22 schreef amaranta het volgende:
[..]
Die heeft niks. Ik brak haar val. (instinctief lijkt het wel) Ze viel een beetje op haar knie maar ze is al vrolijk aan het ronddwarrelen dus het zal wel mee vallen.
Mijnes wordt over een maand drie. Kan zelf wel trap lopen, maar ze is eeen beetje zielig/ziekig dus mama droeg haar.quote:Op maandag 18 oktober 2010 09:39 schreef Bastard het volgende:
[..]
Gelukkig maar! Dochtertje van mij viel, toen bijna 3, van de trap.. dubbele beenbreuk.
Dit dusquote:Op donderdag 14 juni 2007 06:31 schreef freecell het volgende:
OF je dekt dat je er nog niet bent, terwijl je naar boven loopt, dan maai je met je voet in de lucht en val je voorover.
Ik ben gewoon niet goed in traplopen geloof ik
ik zie een matras niet zo goed glijden, werd je daarna weer in je bed wakker ?quote:Op woensdag 6 juni 2007 13:32 schreef Sebasser het volgende:
Met je matras van de trap afglijden, dat is pas tof.
Trappen opgelopen, WHAHAHquote:Op maandag 18 oktober 2010 11:21 schreef Evilicious het volgende:
Daarna een fobie voor trappen opgelopen, en er dus nog tich keer afgedondert.
Sinds ik samenwoon gelukkig geen last meer van :-)
Ik ook, in mijn beleving deed het geen zeer en lag ik ineens met mijn hoofd op de plavuizen.quote:Op maandag 18 oktober 2010 11:30 schreef gias het volgende:
Zelf als kind vast wel eens eraf gevallen met hersenschudding tot gevolg.
tja, wie niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |