Ik weet nu zeker dat ik kraakbeen in mijn wervels heb en de eerste paar dagen niet meer op mijn staartbotje kan zitten. Moest even paar minuutjes blijven liggen om bij te komen
 Ik weet nu zeker dat ik kraakbeen in mijn wervels heb en de eerste paar dagen niet meer op mijn staartbotje kan zitten. Moest even paar minuutjes blijven liggen om bij te komen 

quote:Op maandag 18 oktober 2010 09:15 schreef amaranta het volgende:
Stomme topickick
Ben net met kind en al van de trap af gedonderd.
Mijn elleboog ligt helemaal open.
Knie lijkt vooralsnog mee te vallen.
 1 van mijn persoonlijk grootste angsten, hoe is het met het kind?
 1 van mijn persoonlijk grootste angsten, hoe is het met het kind?

Die heeft niks. Ik brak haar val. (instinctief lijkt het wel) Ze viel een beetje op haar knie maar ze is al vrolijk aan het ronddwarrelen dus het zal wel mee vallen.quote:Op maandag 18 oktober 2010 09:21 schreef Bastard het volgende:
[..]1 van mijn persoonlijk grootste angsten, hoe is het met het kind?

Gelukkig maar! Dochtertje van mij viel, toen bijna 3, van de trap.. dubbele beenbreuk.quote:Op maandag 18 oktober 2010 09:22 schreef amaranta het volgende:
[..]
Die heeft niks. Ik brak haar val. (instinctief lijkt het wel) Ze viel een beetje op haar knie maar ze is al vrolijk aan het ronddwarrelen dus het zal wel mee vallen.

Mijnes wordt over een maand drie. Kan zelf wel trap lopen, maar ze is eeen beetje zielig/ziekig dus mama droeg haar.quote:Op maandag 18 oktober 2010 09:39 schreef Bastard het volgende:
[..]
Gelukkig maar! Dochtertje van mij viel, toen bijna 3, van de trap.. dubbele beenbreuk.

Dit dusquote:Op donderdag 14 juni 2007 06:31 schreef freecell het volgende:
OF je dekt dat je er nog niet bent, terwijl je naar boven loopt, dan maai je met je voet in de lucht en val je voorover.
OF je denkt dat je er nog niet bent als je naar beneden loopt, dan probeer je door de vloer heen te stampen en voelt het kut in je maag
Ik ben gewoon niet goed in traplopen geloof ik

En dan ook vrolijk verder lopen en om je heen kijken of niemand je gezien heeft
 En dan ook vrolijk verder lopen en om je heen kijken of niemand je gezien heeft 

ik zie een matras niet zo goed glijden, werd je daarna weer in je bed wakker ?quote:Op woensdag 6 juni 2007 13:32 schreef Sebasser het volgende:
Met je matras van de trap afglijden, dat is pas tof.
Trappen opgelopen, WHAHAHquote:Op maandag 18 oktober 2010 11:21 schreef Evilicious het volgende:
Daarna een fobie voor trappen opgelopen, en er dus nog tich keer afgedondert.
Sinds ik samenwoon gelukkig geen last meer van :-)

Ik ook, in mijn beleving deed het geen zeer en lag ik ineens met mijn hoofd op de plavuizen.quote:Op maandag 18 oktober 2010 11:30 schreef gias het volgende:
Zelf als kind vast wel eens eraf gevallen met hersenschudding tot gevolg.
tja, wie niet.

maar waarom vraagt TS dit? Is het hem nog nooit overkomen en wil hij de ervaring eens ondergaan?
  maar waarom vraagt TS dit? Is het hem nog nooit overkomen en wil hij de ervaring eens ondergaan?  Niet doen TS: doet heel veel au
 Niet doen TS: doet heel veel au  als je verkeerd terechtkomt, zeker als je de laatste treden opvangt met je onderrug en behalve daardoor een compleet blauwe rug hebt ook nog weken niet fatsoenljk kunt zitten, liggen enz.
  als je verkeerd terechtkomt, zeker als je de laatste treden opvangt met je onderrug en behalve daardoor een compleet blauwe rug hebt ook nog weken niet fatsoenljk kunt zitten, liggen enz.  
											|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |