abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87651814
Ik viel 450 keer van de trap. Dat was echt fantastisch!
pi_87653816
Enigste dat ik me kon herinneren was dat me moeder zei dat ik me vast moest houden aan de leuning...
  maandag 18 oktober 2010 @ 02:22:59 #153
165861 Ronados
simply add the hash
pi_87659778
Enkele uren terug :( Ik weet nu zeker dat ik kraakbeen in mijn wervels heb en de eerste paar dagen niet meer op mijn staartbotje kan zitten. Moest even paar minuutjes blijven liggen om bij te komen :')

Tip: Bij verlies van evenwicht geeft de trapleuning je maar 1 kans! en die miste ik...
  maandag 18 oktober 2010 @ 09:15:14 #154
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_87661783
Stomme topickick :(
Ben net met kind en al van de trap af gedonderd.
Mijn elleboog ligt helemaal open.
Knie lijkt vooralsnog mee te vallen.
pi_87661846
Ik jaren geleden. Bot van middelvinger gesplinterd. Auw. ;(
  maandag 18 oktober 2010 @ 09:21:15 #156
8372 Bastard
Persona non grata
pi_87661873
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 09:15 schreef amaranta het volgende:
Stomme topickick :(
Ben net met kind en al van de trap af gedonderd.
Mijn elleboog ligt helemaal open.
Knie lijkt vooralsnog mee te vallen.
:o 1 van mijn persoonlijk grootste angsten, hoe is het met het kind?
The truth was in here.
  maandag 18 oktober 2010 @ 09:22:24 #157
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_87661894
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 09:21 schreef Bastard het volgende:

[..]

:o 1 van mijn persoonlijk grootste angsten, hoe is het met het kind?
Die heeft niks. Ik brak haar val. (instinctief lijkt het wel) Ze viel een beetje op haar knie maar ze is al vrolijk aan het ronddwarrelen dus het zal wel mee vallen.
  maandag 18 oktober 2010 @ 09:39:00 #158
8372 Bastard
Persona non grata
pi_87662186
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 09:22 schreef amaranta het volgende:

[..]

Die heeft niks. Ik brak haar val. (instinctief lijkt het wel) Ze viel een beetje op haar knie maar ze is al vrolijk aan het ronddwarrelen dus het zal wel mee vallen.
Gelukkig maar! Dochtertje van mij viel, toen bijna 3, van de trap.. dubbele beenbreuk. :{
The truth was in here.
  maandag 18 oktober 2010 @ 09:40:27 #159
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_87662218
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 09:39 schreef Bastard het volgende:

[..]

Gelukkig maar! Dochtertje van mij viel, toen bijna 3, van de trap.. dubbele beenbreuk. :{
Mijnes wordt over een maand drie. Kan zelf wel trap lopen, maar ze is eeen beetje zielig/ziekig dus mama droeg haar.

Gelukkig geen beenbreuk hier.
  maandag 18 oktober 2010 @ 09:50:53 #160
151344 Queen_Minny
Life sucks, but I suck harder.
pi_87662406
Toen ik 12 was werd de zolder omgetoverd tot mijn slaapkamer. Trots dat ik was!

De eerste avond dat ik er sliep ging het al fout. Ik werd wakker en wilde even naar de wc en wat drinken. Alleen vergat ik met mn suffe kop dat ik niet meer om de begane grond sliep. Dus ik wil gewoon rechtdoor lopen waar ik de trap af moest. :')
Onder aan de trap stond een schoenenrek waar ik met volle vaart in terecht kwam, en op de een of andere manier in vast kwam te zitten. Dus midden in de nacht.. MAMA!!! :'(

Mama schrikt en doet de deur open, om zich eerst een hartverlamming te lachen voordat ze me eruit kon helpen. :')
Gelukkig alleen een gekreukt ego en wat blauwe plekken aan over gehouden.

Of de ontsnapte kat willen vangen, en erachter aan rennen de trap op... Ik vergat alleen de bovenste tree en gleed zo op mn buik weer naar beneden,
Natuurlijk kwam de kat naar beneden rennen toen ik van de trap was gelazerd, en ging zonder morren naar binnen.

Even oma helpen met de zware boodschappen. In elke hand een tas, doe ik normaal gesproken makkelijk. Alleen verloor ik toen mijn evenwicht en kletterde achterover 6 treden naar beneden. Flinke hersenschudding aan overgehouden. Die was niet fijn.
pi_87662949
Ik val geregeld van de trap, laatst zou ik gaan eten in de Basiliek. Een sterrenrestaurant waar ik me al een week op had verheugd. Dus ik kom van mijn werk, loop naar boven om mij netjes te kleden en op te frissen. Loop ik naar beneden op mijn nieuwe schoenen (leren zool), glij uit en probleem mijzelf te corrigeren waardoor ik headfirst naar beneden zeil.

Resultaat was dat ik de klap opving met mijn handen, nadeel: Er stond een kommetje met water voor de katten. Mijn hele hand lag open, maarja ik zou weggaan om uit eten te gaan!

Dus even een drukverband aangelegd en uit eten gegaan. Kom ik thuis, haal ik het verband weg: Helemaal wijd stond de wond. Krijg ik ineens een spasme in die hand waardoor de bloedspetters door de keuken schieten. Dus even de nachtarts gebeld wat ik moest doen, zat ik daar middernacht in de wachtzaal van de praktijk. Maar gelukkig hoefde het niet gehecht te worden, alleen geplakt. :)
pi_87663116
Rustig uit eten gaan met je halve hand naar de kloten. Aneurism is een held ^O^
pi_87664030
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 06:31 schreef freecell het volgende:
OF je dekt dat je er nog niet bent, terwijl je naar boven loopt, dan maai je met je voet in de lucht en val je voorover.

OF je denkt dat je er nog niet bent als je naar beneden loopt, dan probeer je door de vloer heen te stampen en voelt het kut in je maag :')

Ik ben gewoon niet goed in traplopen geloof ik _O-
Dit dus :D

En op de een of andere manier heb ik het 9 van de 10 keer bij het oplopen van de trap... Treetje missen is ook zo gebeurd. Maakt altijd flink lawaai als je fanatiek naar boven rent, en even fanatiek weer naar beneden stuitert :')

Wenteltrap met gelakte treden en toimoi die altijd op sokken loopt :')
  maandag 18 oktober 2010 @ 10:58:40 #164
308788 VictorMeldrew
I don't believe it!
pi_87664285
Paar keer van boven naar beneden gedonderd toen ik klein was en niks aan overgehouden.
Behalve die keer toen ik 1 jaar oud was, van de eerste trede viel en m'n poot brak :'(
  maandag 18 oktober 2010 @ 11:10:29 #165
306925 Bloempje.
You're A-W-E-S-O-M-E
pi_87664660
Regelmatig. Ik blijf ook vaak met m'n voet achter een trede hangen.. En daar lig ik dan weer... Wat lullig als dat midden in een volle trein gebeurt :')
And when I lose my way, I close my eyes and he has found me.
pi_87664938
Vroeger boven aan de trap uitgegleden. Ik weet niet waarom, maar ik hield mezelf zo stijf dat ik als een plank van de trap af gleed en onderaan weer op m'n voeten terecht kwam _O- En dan ook vrolijk verder lopen en om je heen kijken of niemand je gezien heeft :P
Verder heb ik dat niet zo vaak eigenlijk, al sla ik af en toe een trede onbedoeld over :P
pi_87664998
Als kind van 5 door m'n buurmeisje van de trap geduwd.
Gevolg? 5 weken ziekenhuis vanwege een elleboogbreuk...
Daarna een fobie voor trappen opgelopen, en er dus nog tich keer afgedondert.
Sinds ik samenwoon gelukkig geen last meer van :-)
pi_87665264
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 13:32 schreef Sebasser het volgende:
Met je matras van de trap afglijden, dat is pas tof.
ik zie een matras niet zo goed glijden, werd je daarna weer in je bed wakker ?

quote:
Op maandag 18 oktober 2010 11:21 schreef Evilicious het volgende:

Daarna een fobie voor trappen opgelopen, en er dus nog tich keer afgedondert.
Sinds ik samenwoon gelukkig geen last meer van :-)
Trappen opgelopen, WHAHAH _O-

:@

Zelf als kind vast wel eens eraf gevallen met hersenschudding tot gevolg.
tja, wie niet.

Verder afgelopen 10 jaar niet meer geloof ik, weet inmiddels hoe het werkt. 8-)
pi_87665782
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 13:17 schreef AlohaXa het volgende:
Je schrikt meer dan het pijn doet.
pi_87675239
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 11:30 schreef gias het volgende:
Zelf als kind vast wel eens eraf gevallen met hersenschudding tot gevolg.
tja, wie niet.
Ik ook, in mijn beleving deed het geen zeer en lag ik ineens met mijn hoofd op de plavuizen.
Was toen een jaar of 3.

Mijn grootste angst is toch wel om van de trap bij een treinstation te vallen. :@
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
  maandag 18 oktober 2010 @ 16:03:14 #171
313593 cooltennis
Design nodig? PM me.
pi_87675738
ik ben wel eens omdat me sok of slippers weleens te glad is voor traptree een oud vloerbedekking, dat ik uit glij en dan vervolgens met kont op tree terecht gaat met paar tree naar beneden glij. En ook weleens hand aan handvat van trap bleef haken na glijden oeh dat trekt wel bij "sleutelbeen" ofzo.
pi_87679031
Nooit. Opgegroeid in een gelijkvloerse woning. Het duurde wel eeuwen voordat ik fatsoenlijk trap kon lopen. En ik houd nog steeds altijd de leuning vast. :')
pi_87679362
Excuses als het antwoord al is gegeven :P maar waarom vraagt TS dit? Is het hem nog nooit overkomen en wil hij de ervaring eens ondergaan? :') Niet doen TS: doet heel veel au :X als je verkeerd terechtkomt, zeker als je de laatste treden opvangt met je onderrug en behalve daardoor een compleet blauwe rug hebt ook nog weken niet fatsoenljk kunt zitten, liggen enz. ;(
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')