abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50402888
Ja ik. Ik rende naar boven en mistte de bovenste trede. Viel met mijn neus op de trap naar beneden.
Gevolg: gebroken neus . Dat was twee jaar geleden. Trappen benader ik nu voorzichtig.
pi_50404535
ja eergisteren nog, weer mn haar wat korter :p
pi_50404782
Ach, wanneer niet...

Volgens mij 1x in de maand ofzo dat ik ofwel misstap en bijna op m'n bek ga of gewoon vol op m'n bek ga... Eigenlijk nog nooit wat gekneusd / gebroken....
  woensdag 13 juni 2007 @ 12:19:54 #104
84328 Lllaura
painting pictures
pi_50405824
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 11:45 schreef gpfransen het volgende:
ja eergisteren nog, weer mn haar wat korter :p
Hoezo? Bleef je aan je haar hangen?
Kleine en domme mensen beleven niets, maar de sterken, van wie veel verwacht wordt, moeten van allerlei doormaken, opdat ze hun krachten leren kennen en gebruiken.
pi_50417980
keertje zat ik op me kamer, en er belde iemand aan, dus ik rende naar beneden...en helemaal ONDER aan de trap zet ik mijn voet op de tegelvloer, en ik glij zo uit en val op me zij , met een enorme smak ten gevolge me zusje roept naar beneden "gaat het". en ik vlug alsnog de deur open doen. die vrouw keek me wel verbaast aan, die moet die smak ook gehoord hebben
  woensdag 13 juni 2007 @ 18:03:55 #106
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_50418211
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 21:36 schreef marcb1974 het volgende:
Meer dan eens wel

1 keer een ladder volledig gemist en een meter of 2 omlaag gegaan zonder iets te raken en toen kwam de betonnen vloer
pi_50421212
Toen ik een jaar of 2 was van onze trap gevallen, nog steeds een litteken op men voorhoofd. Trappen zijn tof.
  woensdag 13 juni 2007 @ 20:19:11 #108
78498 classpc
I don't like change
pi_50423439
Als kind had ik een auto waar ik op kon zitten en mezelf dan kon voortbewegen met mijn benen.

Ik was toen een keer met die auto tussen mijn benen de trap op gekommen omdat mijn moeder boven in de douche ergens mee bezig was.
Het lukt mij om de trap te beklimmen en toen ik dacht dat ik boven was, zette ik de auto neer en ging erop zitten.
Waar ik alleen niet op gelet had was dat de achterwielen van de auto nog in het trapgat bungelden.

Dus zodra ik ging zitten ging ik weer met auto en al van de trap af en belande ik met mijn hoofd tegen de gangmuur.
Even voor de situatieschets, het was een half ronde trap.
Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!
pi_50432887
Ik heb eens gehad dat ik de trap oploop en dan misstap als het ware. Dus dat je je poot niet op de volgende tree zet, maar per ongeluk daar voor, waardoor je hele scheenbeen over die rand scheurt.
Christus, wat had ik een pijn toen dat gebeurde, hele scheenbeen lag open.
How you play the cards you are dealt is all that matters.
pi_50433157
Paar keer toen ik kleiner was
  donderdag 14 juni 2007 @ 00:00:57 #111
52349 purplerose
Footsteps lead me to Eddie O+
pi_50433907
omg ik lig hier in een deuk van die verhalen

ikzelf was rond een jaar of 10 en in die tijd was het in om klompjes te dragen Ik ging dus met me beste maatje spelen en we rennen het trappenhuis in om naar beneden te gaan. Nou is het zo dat het een betonnen trap betreft met aan het einde van de traptredes een metalenstrip waar ook weer groeven inzaten Ik verzwikte dus me beklompte voetje op de trede kukelde naar beneden zo met de rand van me oor op die metalen strip, bloeden dat het deed
Uiteindelijk hele traumatische belevenis geworden met in het ziekenhuis laten hechten enzo, maar kreeg wel stoere pleister erop

nooit meer klompen gedragen of gekocht
Uit een goeie worst hoort sap te komen! :7
Best place for a woman? Face down, ass up
In perfect love and perfect trust. An'ye harm none do what ye will
I Lipsmackers ftw baby! Yeahhh!
pi_50434177
niet gevallen, geduwd van boven naar beneden
Volgens mij ben ik toch geen weerwolfje
pi_50435325
ja en dat verdulleme best wel auw
Pink! pink pink pinkpink!
pi_50435357
Jawel, daarom ook dat litteken om mijn voorhoofd.
I drink a lot of coffee before I go to sleep. It makes me dream faster.
pi_50437583
Volgens mij hebben alle littekens op een voorhoofd iets met trappen te maken als ik dit zo lees
Bij mijn ouders ook wel eens heel har van de trap gerend en datt je dan na een stap of 3 met je hak van een tree glijdt.
*rabbelrabbelrabbel*
en dan lig je met een pijnlijke kont onderaan. Heb ik echt zo vaak gehad!

Of dat je bijna boven bent, struikelt over de bovenste trede (onhandig, of denken dat je er al bent) Dan klap je of vól op de verdieping waar je heenklimt, of je rabbelt op je buik de trap weer af. Met beide heb k ruime ervaring.

Sowieso s het kut als je denkt dat je er al bent en er blijkt nog een trede onder je te zitten. Of boven je.

OF je dekt dat je er nog niet bent, terwijl je naar boven loopt, dan maai je met je voet in de lucht en val je voorover.

OF je denkt dat je er nog niet bent als je naar beneden loopt, dan probeer je door de vloer heen te stampen en voelt het kut in je maag

Ik ben gewoon niet goed in traplopen geloof ik
pi_50437818
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 12:19 schreef Lllaura het volgende:

[..]

Hoezo? Bleef je aan je haar hangen?
!
pi_50437922
Ik ben een aantal jaar geleden van de trap gevallen.

Ik had toen mijn baby op mijn arm en een bordje olvarit. Toen ik bijna boven was sloeg mijn zoon het bordje uit mijn handen en dat veroorzaakte mijn val (ik wilde dat bordje redden of zoiets).

Ik viel achteruit de trap af maar kon godzijdank in mijn val mijn kind nog op de overloop "neerplempen".

Eenmaal beneden kreeg ik nauwelijks lucht en had pijn maar ik ben naar boven gestrompeld en heb mijn kind in zijn bed gelegd en ben daarna zelf op bed gaan liggen. Een uur later kwam mijn man thuis en heeft mij naar het ziekenhuis gebracht.

ik mocht meteen blijven want ik had 2 gebroken ribben en een klaplong
pi_50438519
!
Dat is wel heel erg schrikken zeg! Vallen met een kind is zo eng!
Wel pijnlijk ook, trappen zijn eigenlijk best gevaarlijke dingen! Waarom zijn er zoveel mensen bang voor de lift en gaan ze dan met de trap?
  donderdag 14 juni 2007 @ 10:40:27 #119
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_50441593
dat lijkt me echt eng vallen met kind en al!!!

Mn nichtje had dat ook tijdje terug maar kon dr kleine meid nog opvangen ofzo maar had zelf een hersenschudding
  donderdag 14 juni 2007 @ 10:43:48 #120
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_50441705
ja hoor, nu nog regelmatig. Ik neem de trap altijd met 4 treden tegelijk (naar benee) vorige week nog er van af getieft, vol op mn reet

Afgelopen dinsdag op amersfoort van de trap gestuiterd maar ik was wel snel benee en kon zo de trein nog halen

Vroeger toen ik klein was mn staartbotje gekneusd of mn enkel
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_50443133
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 06:31 schreef freecell het volgende:
Volgens mij hebben alle littekens op een voorhoofd iets met trappen te maken als ik dit zo lees
Bij mijn ouders ook wel eens heel har van de trap gerend en datt je dan na een stap of 3 met je hak van een tree glijdt.
*rabbelrabbelrabbel*
en dan lig je met een pijnlijke kont onderaan. Heb ik echt zo vaak gehad!

[...]

OF je dekt dat je er nog niet bent, terwijl je naar boven loopt, dan maai je met je voet in de lucht en val je voorover.

OF je denkt dat je er nog niet bent als je naar beneden loopt, dan probeer je door de vloer heen te stampen en voelt het kut in je maag
Hoe vreselijk herkenbaar...

Overigens ben ik toen ik nog klein was een keer van halverwege van de trap gedonderd. Ik struikelde over een stapel boeken die toen op de trap lagen. Ik had toen ook nog eens m'n arm gebroken.
pi_50465357
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 06:31 schreef freecell het volgende:

OF je denkt dat je er nog niet bent, terwijl je naar boven loopt, dan maai je met je voet in de lucht en val je voorover.

Goh, waar ken ik dit van? Is vooral handig als je spullen in je hand hebt.
pi_50507151
ik als klein kind had gedroomd dat ik van de trap afsprong.
dag later de ik het en ging op mijn bek. was een betonnen trap
kan niet meer herinneren of het pijn de
Mijn Usericon bevat seksueel getinte, gewelddadige en schokkende inhoud!
  zaterdag 16 juni 2007 @ 00:18:44 #125
183090 Matthew_Star
Holy psionics!
pi_50507208
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 11:51 schreef Gutz het volgende:
Ach, wanneer niet...

Volgens mij 1x in de maand ofzo dat ik ofwel misstap en bijna op m'n bek ga of gewoon vol op m'n bek ga... Eigenlijk nog nooit wat gekneusd / gebroken....
Jammer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')