medeleven.....quote:Op maandag 26 februari 2007 11:39 schreef santax het volgende:
Ik liep gisteren leuk naar beneden. Blijft 1 van mijn (nieuwe en dus vreemde) pantoffelen haken achter een trede van de trap. Geen probleem... haal je gewoon je voet eruit... Voet bleef echter vastzitten in de pantoffel... Met als gevolg, een 12 trede lange val van de trap.
Nu heb ik een bult op mijn voorhoofd. Auw.
*toon je medeleven maar hieronder*
Ben ik ook! Valtraining van Sanda heeft weer geholpenquote:Op maandag 26 februari 2007 11:42 schreef PushyGurl het volgende:
wees maar blij dat je niks gebroken hebt
Kerel, ik draag al sinds ik kan lopen pantoffelen.quote:
Ik gebruik gewoon paar oude schoenen voor die shit, want pantoffels zijn van de zachte homo dingen die altijd maar van je voet glijden.quote:Op maandag 26 februari 2007 11:47 schreef santax het volgende:
[..]
Kerel, ik draag al sinds ik kan lopen pantoffelen.
Mijn vorige paar ging 12 jaar mee, en is vorige week vervangen!
Pantoffels zijn de ultieme footwear![]()
En mensen die zich schamen voor pantoffels zijn mietjes!
*ps, bedankt voor de emmer aandacht![]()
De bult op mijn hoofd is het bewijs dat ze niet altijd van je voet glijdenquote:Op maandag 26 februari 2007 11:50 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Ik gebruik gewoon paar oude schoenen voor die shit, want pantoffels zijn van de zachte homo dingen die altijd maar van je voet glijden.
Maar het is wel het bewijs dat ze zuigen, dus voor homo's zijnquote:Op maandag 26 februari 2007 11:52 schreef santax het volgende:
[..]
De bult op mijn hoofd is het bewijs dat ze niet altijd van je voet glijden![]()
Als de airbag het maar doet dan heb je nog grote kans dat je er zonder bult op je kop vanaf komtquote:Op maandag 26 februari 2007 11:58 schreef PPL het volgende:
Beter van de trap vallen dan met je auto van het podium rijden de orkestbak in.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |