Zo te zien aan Eric zit er weinig rek meer in.quote:Op woensdag 6 juni 2007 13:08 schreef mootie het volgende:
Hoe lang zal Eric het volhouden zonder het plezier dat hij met Huub wel had?
Dat heeft ze ook wel verdiend na een jaar hard werken.quote:Op woensdag 6 juni 2007 13:09 schreef noekje het volgende:
Als Natas weer thuis is met de kiddies dan moeten ze even 2 dagen naar haar zusters want dan kan ze slapen.
Wordt langzaam de reden duidelijk waarom ze is weggegaan?quote:Op woensdag 6 juni 2007 13:09 schreef noekje het volgende:
Als Natas weer thuis is met de kiddies dan moeten ze even 2 dagen naar haar zusters want dan kan ze slapen.
Ik was even douchen.....maar dit is een grap zeker?quote:Op woensdag 6 juni 2007 13:09 schreef noekje het volgende:
De regie/productie zal wel denken dat was buiten de kooi.quote:Op woensdag 6 juni 2007 13:12 schreef mootie het volgende:
Het blijft me verbazen dat er dus gister door Jaap en Amanda geslagen en geschopt is, de dag NA het ingaan van de nieuwe regels...... en het wordt maar weer gewoon geaccepteerd.![]()
Had ik het laatst ook al over.. Volgens mij gaat hij vooral de 'goede gesprekken' over serieuze onderwerpen waarbij hij dan van Huub een fatoenelijk onderbouwd antwoord krijgt missen...quote:Op woensdag 6 juni 2007 13:08 schreef mootie het volgende:
Hoe lang zal Eric het volhouden zonder het plezier dat hij met Huub wel had?
Jaaaaaaaaaa!quote:Op woensdag 6 juni 2007 13:12 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Dat gilletje in de stem van Amanda...afgrijselijk gewoon![]()
Het was toch niet in de Villa? Dan mag het...quote:Op woensdag 6 juni 2007 13:12 schreef mootie het volgende:
Het blijft me verbazen dat er dus gister door Jaap en Amanda geslagen en geschopt is, de dag NA het ingaan van de nieuwe regels...... en het wordt maar weer gewoon geaccepteerd.![]()
Egoïsme of bedoel je iets anders?quote:Op woensdag 6 juni 2007 13:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wordt langzaam de reden duidelijk waarom ze is weggegaan?
Ik zou nooit maar dan ook nooit grappen over Natasja maken. Haar familie rost me dan met liefde in elkaar en ze gaan dan dansen op mijn verrotte lijk.quote:Op woensdag 6 juni 2007 13:11 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik was even douchen.....maar dit is een grap zeker?
![]()
Realitycheck: Amanda is 19quote:Op woensdag 6 juni 2007 13:14 schreef Ecila111 het volgende:
Dat gezeik van Amanda over een relatie. Zoals zij het ziet kan ze het beter een afspraak noemen. Relatie=afspraak.
Ze is al 6x verloofd geweest hoor. Zij is één brok ervaring wat daar spreekt.quote:
Nee..quote:Op woensdag 6 juni 2007 13:16 schreef Ecila111 het volgende:
Is het begrijpelijk dat Nena en Amanda vriendinnen zijn/waren?
Idd, vergeet ik soms..... maar het is ook of ik al jaaaaaaaaaaaren naar haar zit te luisteren.quote:
ff off top, mootie was je avatar gisteren ook al naaktquote:Op woensdag 6 juni 2007 13:12 schreef mootie het volgende:
Nee, ik heb een stuk of 10 outfitjes en een nakende kikkert!quote:Op woensdag 6 juni 2007 13:18 schreef Pavement het volgende:
[..]
ff off top, mootie was je avatar gisteren ook al naakt![]()
Dat vraag ik juist aan jouquote:
ok,quote:Op woensdag 6 juni 2007 13:19 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee, ik heb een stuk of 10 outfitjes en een nakende kikkert!![]()
Shit en ik moet weg...maar dat krullen duurt de hele middag dus heb ik tijd zat..quote:Op woensdag 6 juni 2007 13:18 schreef uniekhoorn het volgende:
Zo je nagels zijn bijna klaar.
Ja dan moet ik zometeen naar Brian om het over Mitch te vertellen.
Ik ga eerst mijn haren krullen
"Koessie, koessie, koessie..."quote:Op woensdag 6 juni 2007 13:24 schreef demins het volgende:
Ze is pas neeeeeeeeeeeeegentieeeeeeeeeeeeeeen!
[[url=http://xs216.xs.to/xs216/07233/ScreenShot097.jpg]afbeelding][/url]
Zie 'm liggen, de getergde genius.quote:
Gatver..quote:
Ah, ze zei al in de slaapkamer. Zo, al het bewijsmateriaal weg.quote:Op woensdag 6 juni 2007 13:28 schreef mootie het volgende:
Wow........ Natasja geeft Til brieven mee die ze niet in de villa wil houden maar die ook niet naar huis kunnen worden gestuurd...... dit onder hysterisch gelach verteld.![]()
Dingen die Wilgo niet mag lezen, zal dus wel van Ton zijn....... en Natasja denkt nog steeds dat niemand het doorheeft?quote:Op woensdag 6 juni 2007 13:29 schreef noekje het volgende:
[..]
Ah, ze zei al in de slaapkamer. Zo, al het bewijsmateriaal weg.
Ton?
quote:Dit is een bericht van Huub. Mijn fokking web log pleite! Niet alleen mijn verhalen uit de kooi zijn dus weg, maar ook het werk wat ik de afgelopen jaren heb gestopt in het documenteren van bepaalde aspecten van mijn leven.
Waar ik ook was ter wereld heb ik altijd mijn log bijgehouden, met verhalen, anekdotes, foto’s, filmpjes etc etc. Mijn digitale herinneringsmap is weg. Maar alles op dit moment wordt er alles aangedaan om hem terug te krijgen, en dat gaat ook wel lukken.,
Dit betekend murder, death, kill in de villa. Eric en Natasia hebben hem naar alle waarschijnlijkheid samen gewist, omdat ik zo fokking stom ben geweest om mijn login scherm open te laten staan. Heb gisteren een paar keer uitgesproken dat ik desnoods de foto van wijlen Eric’s moeder voor zijn ogen ritueel cremeer om de waarheid omtrent mijn verdwenen weblog boven tafel te krijgen. Gevolg, paniek bij de miljonairs, en de meeste zijn in allerijl dierbare bezitting bijelkaar aan het graaien en naar huis aan het sturen… prima je doet maar, maar weet een ding. Je hebt hier altijd dingen die je dierbaar zijn en ik maak alles maar dan ook alles kapot.
Persoonlijke bezittingen? Gisteren kwamen er sigaretten het huis binnen en werden geript door een miljonair. Vervolgens kwam tijdens de fantastische show van Jensen nieuwe sigaretten het huis binnen, zonder dat ik het doorhad, met stickers erop met mijn naam, maar ook die zijn gerausd. Dus wat nou persoonlijk bezit? Ik geef geen fok om persoonlijk bezit, ik vernietig, verbrand, vertief alles waar ik mijn handen op krijg.
Foto’s van je kinderen?
Ik verbrand ze
Brieven van dierbaren?
Ik verscheur ze
Spullen om jezelf te veranderen van een spuuglelijke kerel naar de meest ranzige, ordinaire herma frodiet die je kunt voorstellen?
Ik pleur ze in de fokking vijver.
Eric! Jij hebt mijn weblog gewist en je weet het! Je wilde al je 24 uur aanvragen na die date? Je gaat kruipend, huilend, mentaal helemaal fokked op mijn poort uit!
Maar goed, kan dit log ff posten op Jaap zijn log! Waarvoor dank, je was gisteren geniaal bij Jensen, hoop dat ik ook naar Jensen mag en dan het liefst met die verbale idioot van een Brainless…… eens kijken wie dat gaat winnen, het was 43-4 tussen Jaap en Amanda, kijken of ik dat kan toppen……
Popiejopiepoll loopt, kijken wat dat wordt! Ik ben heel benieuwd!
Oh ja, en zelfs met een gewist weblog sta ik nog in bezoekers aantallen boven jou
Laters
Huub
Je mag nog drie en een halve maand van haar genieten.quote:Op woensdag 6 juni 2007 13:38 schreef PumaStreamer het volgende:
heo zit dat nou met natasia..is ze eindelijk opgerot of komt ze ook weer terug?
quote:Op woensdag 6 juni 2007 13:38 schreef PumaStreamer het volgende:
heo zit dat nou met natasia..is ze eindelijk opgerot of komt ze ook weer terug?
Dat past ook beter bij haar beroepquote:Op woensdag 6 juni 2007 13:40 schreef beequeen het volgende:
Dellie: Lieke loopt als een bouwvakker.
Ze moet eens in de spiegel kijken, zelf loopt ze altijd met haar benen wijd.
Inderdaad. Als er iemand onbehouwen loopt, zit, eet, praat, drinkt - en noem het allemaal maar op - dan is het Amanda wel.quote:Op woensdag 6 juni 2007 13:40 schreef beequeen het volgende:
Dellie: Lieke loopt als een bouwvakker.
Ze moet eens in de spiegel kijken, zelf loopt ze altijd met haar benen wijd.
Ondertussen krijgt ze jullie aardig over de rooie. Gewoon door zich zelf te zijn.quote:Op woensdag 6 juni 2007 13:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Inderdaad. Als er iemand onbehouwen loopt, zit, eet, praat, drinkt - en noem het allemaal maar op - dan is het Amanda wel.
ik geloof dat 'we' niet over de rooie gaan, het is meer een soort uitlachen.quote:Op woensdag 6 juni 2007 13:43 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Ondertussen krijgt ze jullie aardig over de rooie. Gewoon door zich zelf te zijn.
Ik seg ik hou dervan!
Over de rooie? Nu overdrijf je toch een beetje erg veelquote:Op woensdag 6 juni 2007 13:43 schreef basicsaint het volgende:
Ondertussen krijgt ze jullie aardig over de rooie. Gewoon door zich zelf te zijn.
Ik seg ik hou dervan!
quote:Op woensdag 6 juni 2007 13:43 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Ik seg ik hou dervan!
Beetje jammer dat nu juist de streamers alles van Brian zien en hem daarop beoordelen, itt tot de tv uitzending waar hij nog best normaal overkomt blijkbaar.quote:Op woensdag 6 juni 2007 13:49 schreef Anderkeertje het volgende:
Brian is zieltjes aan het winnen op zijn weblog![]()
Reality programma’s zijn niet realistisch
Hier een interessant nieuwsbericht. Gelukkig hebben we nog altijd de core Internet streamers, maar als die op zwart gaan zie je ook niks meer.
Bij programma’s als Temptation Island en De Gouden Kooi blijken de kandidaten sterk afhankelijk van de montage. Door het knippen en plakken worden niet alleen de deelnemers gemanipuleerd, maar ook de kijker thuis.
Tags: De Gouden Kooi, miljonairs
Heldhaftige poging om Amanda's afgang te verklaren![]()
Hij probeert zich echt in alle bochten te wringen.quote:Op woensdag 6 juni 2007 13:49 schreef Anderkeertje het volgende:
Reality programma’s zijn niet realistisch
Hier een interessant nieuwsbericht. Gelukkig hebben we nog altijd de core Internet streamers, maar als die op zwart gaan zie je ook niks meer.
Bij programma’s als Temptation Island en De Gouden Kooi blijken de kandidaten sterk afhankelijk van de montage. Door het knippen en plakken worden niet alleen de deelnemers gemanipuleerd, maar ook de kijker thuis.
Tags: De Gouden Kooi, miljonairs
Heldhaftige poging om Amanda's afgang te verklaren![]()
volgens mij bedoelt brian ''hard core'' internet streamers, ik heb nog nooit van ''core'' streamers gehoord.quote:Op woensdag 6 juni 2007 13:49 schreef Anderkeertje het volgende:
Gelukkig hebben we nog altijd de core Internet streamers,
Brian heeft echt nog steeds niet door dat hij juist uitgekotst wordt door alles wat niet in de TV uitzendingen komt....quote:Op woensdag 6 juni 2007 13:50 schreef mootie het volgende:
[..]
Beetje jammer dat nu juist de streamers alles van Brian zien en hem daarop beoordelen, itt tot de tv uitzending waar hij nog best normaal overkomt blijkbaar.![]()
Die hoer wordt gewoon uitgelachen hoorquote:Op woensdag 6 juni 2007 13:43 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Ik seg ik hou dervan!
Ik hou er niet zo van om over taalfouten te beginnen, maar de laatste posting van huub op kingjaap.nl was z'n eerste met een acceptabel aantal taalfouten.quote:Op woensdag 6 juni 2007 13:54 schreef jacqjacq het volgende:
[..]
volgens mij bedoelt brian ''hard core'' internet streamers, ik heb nog nooit van ''core'' streamers gehoord.
weer een staaltje brianaans van de bovenste plank......
lieve brianless beperk je nu maar gewoon tot nijntjes-taal , misschien lukt het je dan zonder stijl- en spelfouten te schrijven.
Volgens mij heeft hij het zelf gedaan om de promo te verzieken.quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:04 schreef CoT het volgende:
Hoe is da nou weer gebeurd, probeerde Eric hem te verkrachten?
Nou das fijn dan..dammquote:Op woensdag 6 juni 2007 13:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je mag nog drie en een halve maand van haar genieten.![]()
Waarom gun je die stakker een hit??quote:Op woensdag 6 juni 2007 13:49 schreef Anderkeertje het volgende:
Dat doet ie toch ook niet, hij post het stukje hier nota bene zodat niemand naar de weblog van Brian hoeft om het te lezen.....quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:08 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Waarom gun je die stakker een hit??
Waarover?quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:09 schreef mootie het volgende:
Amanda, houd je mond.........
Ik verwachtte eigenlijk een reactie op de nieuwe regel bij hem.quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:08 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Waarom gun je die stakker een hit??
I second thatquote:Op woensdag 6 juni 2007 14:12 schreef STAP01 het volgende:
Amanda vindt het niet erg als alle stemmingen naar 0 gaan want ze heeft al leuke cursussen. Alleen als het over haar relatie zou gaan dan zou ze balen. Nou redaktie!
Een stemming over haar relatie??quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:12 schreef STAP01 het volgende:
Amanda vindt het niet erg als alle stemmingen naar 0 gaan want ze heeft al leuke cursussen. Alleen als het over haar relatie zou gaan dan zou ze balen. Nou redaktie!
quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:03 schreef beequeen het volgende:
De outfitt van Japio voor zijn promo.![]()
[afbeelding]
Nou ik dacht meer aan een dineetje voor 2 met Brain of Mitch.quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Een stemming over haar relatie??
En de meerderheid beslist dat ze nog wel mogen neuken maar niet meer mogen zoenen... zoiets??
quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:14 schreef Leandra het volgende:
Een stemming over haar relatie??![]()
En de meerderheid beslist dat ze nog wel mogen neuken maar niet meer mogen zoenen... zoiets??
Mwoah, doe mij maar een sjanpalkoetjee!quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:16 schreef noekje het volgende:
Die iefsalaran vind ik cool, zegt Amanda.
Ze hebben gister geteld en qua momenten stond het 43-3 voor jaap volgens mijquote:Op woensdag 6 juni 2007 14:17 schreef carpediem23 het volgende:
Heeft iemand van de bewoners nog tegen del gezegt dat haar optreden bij Jensen echt waardeloos was en ze heel dom en hoerig over kwam? Vond Jaap wel grappig....
Hoe komt ze daaraan?quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:18 schreef noekje het volgende:
[afbeelding]
Dat zijn flinke blauwe plekken.
En Kelvin Klein valt af want Amanda houd alleen van grootquote:Op woensdag 6 juni 2007 14:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mwoah, doe mij maar een sjanpalkoetjee!
Met dank aan Dellie.quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:18 schreef noekje het volgende:
[afbeelding]
Dat zijn flinke blauwe plekken.
De grote temperatuurgeleerde?quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:19 schreef pullup het volgende:
[..]
En Kelvin Klein valt af want Amanda houd alleen van groot![]()
quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:20 schreef mootie het volgende:
[..]
Duwtje over de salontafel van het engeltje Amanda![]()
Nu kan ik een anekdote vertellen over de buurvrouw die echte Gukkie tasjes in Italië kon kopen voor maar 25 euro.quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mwoah, doe mij maar een sjanpalkoetjee!
De redactie werkt er echt aan mee de geruchten de kop in te drukkenquote:Op woensdag 6 juni 2007 14:21 schreef beequeen het volgende:
Ton in de tuin. Natasja spreekt hem er op aan, dat hij zondag met een andere vrouw in de tuin liep, en weg geluid.
Staat er nog gewoon op, bij mij...quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:25 schreef SiRojK het volgende:
Wat raar... Ik kan het 'Murder Death Kill' ding van Huub op kingjaap.nl niet meer vinden
http://www.kingjaap.nl/2007/06/06/murder_death_kill.html#morequote:Op woensdag 6 juni 2007 14:25 schreef SiRojK het volgende:
Wat raar... Ik kan het 'Murder Death Kill' ding van Huub op kingjaap.nl niet meer vinden
Dat is de inleiding voor een pijnlijk gesprek.(hoop ik)quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:25 schreef mootie het volgende:
En Amanda lebbert Brian even af.
Ze is wel al zn brieven aan het sjuilen, die gaan met Tilly mee omdat ze niet naar huis kunnen worden gestuurdquote:Op woensdag 6 juni 2007 14:28 schreef demins het volgende:
Heeft Ton een grap gemaakt?
net een brulaapjequote:Op woensdag 6 juni 2007 14:28 schreef Mokum020 het volgende:
Hoor Nasty hysterisch lachen............wat een nep![]()
Jaap eiste die hele show voor zich opquote:Op woensdag 6 juni 2007 14:28 schreef pullup het volgende:
Voor degenen die dachten dat Amanda zo langzamerhand door zou hebben dat ze ingemaakt werd gisteren....helaas ze vond dat ze er cool bij zat en is blij met het half miljoen kijkers.
WTF is sjuilen.....quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:28 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze is wel al zn brieven aan het sjuilen, die gaan met Tilly mee omdat ze niet naar huis kunnen worden gestuurd![]()
quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:29 schreef petraa het volgende:
13:15 - The artist formaly known as Brian
Terwijl Amanda in de kapsalon vertelt over haar dilemma met Mitch en Brian, ligt deze laatste nietsvermoedend op bed, te schrijven. Als hij zou weten wat er in Amanda’s hoofd omgaat op dit moment, zou hij misschien, voor het eerst, een degelijk gedicht neer kunnen zetten. We wachten ook nog steeds met smart op de release van ‘She’, Brians meesterwerk op de gitaar.
jankend sjouwenquote:
Wifebeater zegt altijd verschuilen ipv verstoppen.quote:
Anders schjjmijt ik het brotha!quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:31 schreef mootie het volgende:
[..]
Brotha! Beter sjuilen de collega's alle shit!!!!
(gewoon dingen verbergen)
Beroerd gewoon. Het is 'formally' en Prince is 'formerly'.quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:29 schreef petraa het volgende:
13:15 - The artist formaly known as Brian
BRON 10[/b]
Zuiver.....weetjequote:Op woensdag 6 juni 2007 14:31 schreef mootie het volgende:
[..]
Brotha! Beter sjuilen de collega's alle shit!!!!
(gewoon dingen verbergen)
In je schjmoel brodda!quote:
Neem dus aan dat jij hem kunt openen? Ik kan het nml nietquote:Op woensdag 6 juni 2007 14:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
http://www.kingjaap.nl/2007/06/06/murder_death_kill.html#more
Vreemd.quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:34 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Neem dus aan dat jij hem kunt openen? Ik kan het nml niet
Gelukkig keek ik eerst even of jij al had gereageerd!quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Beroerd gewoon. Het is 'formally' en Prince is 'formerly'.
dat worden pannekoeken dan (beetje rauw aan de binnenkant en aangebrand aan de buitenkant)quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:30 schreef beequeen het volgende:
Natasja vraagt of Dellie wil koken, ze vertrouwen Lieke niet.
Dat zijn Thaise pannekoeken...quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:38 schreef Desii het volgende:
[..]
dat worden pannekoeken dan (beetje rauw aan de binnenkant en aangebrand aan de buitenkant)
Of spaghetti, met de speciale muurtest.quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:38 schreef Desii het volgende:
[..]
dat worden pannekoeken dan (beetje rauw aan de binnenkant en aangebrand aan de buitenkant)
Ze zouden inderdaad formerly wel bedoelen. Ach forma(l)ly - formerly, rain - reign. Maakt allemaal niets uitquote:Op woensdag 6 juni 2007 14:31 schreef Disana het volgende:
Beroerd gewoon. Het is 'formally' en Prince is 'formerly'.
quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:39 schreef farceman het volgende:
Yess de gitaar van Brian gaat eraan!
Vertel, ik zit op mijn werk zie geen streamsquote:Op woensdag 6 juni 2007 14:39 schreef farceman het volgende:
Yess de gitaar van Brian gaat eraan!
Je vergeet coupquote:Op woensdag 6 juni 2007 14:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ze zouden inderdaad formerly wel bedoelen. Ach forma(l)ly - formerly, rain - reign. Maakt allemaal niets uit.
Het plafond! Als hij terugvalt in de pan moet hij nog even... Mooi zit de schepping in elkaar, toch?quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:41 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Tegen het keukenkastje aangooien om te kijken of ze goed zijn?
![]()
Hij praat erover met zwabberhoer, rustig maar.quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:42 schreef Desii het volgende:
[..]
Vertel, ik zit op mijn werk zie geen streams
Oh ja, dat was ook al zo'n pareltje. Heeft die staatsgreep inmiddels al plaatsgevonden?quote:
Op dit moment slaat Huub de gitaar op Brain zijn hoofd stuk en raakt een gevoelige snaar..quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:42 schreef Desii het volgende:
[..]
Vertel, ik zit op mijn werk zie geen streams
Jij wel..quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:44 schreef petraa het volgende:
Kunnen we stemmen voor de popipoll ???
meen je niet??quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:44 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Op dit moment slaat Huub de gitaar op Brain zijn hoofd stuk en raakt een gevoelige snaar..
![]()
Vanochtend zij ze toch juist dat ze het zo goed vond, tegen Amanda zelf?quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:43 schreef mootie het volgende:
Palma vond Amanda dus ook slecht bij Jensen.
Aha, het viel jou dus ook op. Natasja verlulde zich.quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:46 schreef mootie het volgende:
Nattenel en Patricia wonen niet samen dus.
Ik wacht op de coup van Huub ivm de gitaar van Wifebeater.quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh ja, dat was ook al zo'n pareltje. Heeft die staatsgreep inmiddels al plaatsgevonden?
ik heb geen streams, maar ik geloof het niet, anders waren er meer reactie's geweest hierquote:
Kun je je voorstellen hoe het eruit ziet op de grote streams?quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:50 schreef blomst het volgende:
Natas heeft haar tieten alweer ontbloot zie ik op de kleine streams.
quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:50 schreef Marelle het volgende:
[..]
ik heb geen streams, maar ik geloof het niet, anders waren er meer reactie's geweest hier![]()
Ik word daar inmiddels onpasselijk vanquote:
Ze zit ze ook steeds te aaienquote:Op woensdag 6 juni 2007 14:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik word daar inmiddels onpasselijk van![]()
Als de polonaise straks is afgelopen zal je wel eens wat meemaken! Even geduld aub.quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:50 schreef Marelle het volgende:
[..]
ik heb geen streams, maar ik geloof het niet, anders waren er meer reactie's geweest hier![]()
Sorry!quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:50 schreef Marelle het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:52 schreef demins het volgende:
[..]
Als de polonaise straks is afgelopen zal je wel eens wat meemaken! Even geduld aub.
Waarom duw je je kont zo ver naar achteren ......quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:52 schreef demins het volgende:
[..]
Als de polonaise straks is afgelopen zal je wel eens wat meemaken! Even geduld aub.
quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:52 schreef demins het volgende:
[..]
Ik wacht met spanning af, ze heeft alleen een voorzetje gegeven. Ze is als de dood volgens mij.quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:53 schreef blomst het volgende:
Heeft Amanda Brian al over de butler verteld???
Ik kan net niet bij je schouders...quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:54 schreef mootie het volgende:
[..]
Waarom duw je je kont zo ver naar achteren ......![]()
Die zwartwerkers ook, onbetrouwbaar volk.quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:53 schreef pullup het volgende:
Degene die de cola light moest afplakken had blijkbaar ook een baaldag
Ik voelde dat je een erectie had!quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:54 schreef mootie het volgende:
[..]
Waarom duw je je kont zo ver naar achteren ......![]()
wel echt veel meer dan afgelopen week. toen lag het rond de 250.000quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:55 schreef PumaStreamer het volgende:
JENSEN kijkcijfer vd onze bewoners....is dus verre weg niet de best bekenen uitzending die had tegen de 600.000 kijkers Jammer kneuzen..
477.000
quote:
Zal meer iets zijn van de incrowd van uitsmijters.quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:58 schreef beequeen het volgende:
Natasja stond altijd op de gastenlijst van de It, ze hoefde nooit in de rij te staan, mocht zo doorlopen. Yeah Right.
Dat waren herhalingen...quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:57 schreef farceman het volgende:
[..]
wel echt veel meer dan afgelopen week. toen lag het rond de 250.000
Gratis sex voor de uitsmijters, die doen daar niet zo moeilijk overquote:Op woensdag 6 juni 2007 14:58 schreef beequeen het volgende:
Natasja stond altijd op de gastenlijst van de It, ze hoefde nooit in de rij te staan, mocht zo doorlopen. Yeah Right.
Je blijft consequent Natasja schrijven....quote:Op woensdag 6 juni 2007 15:02 schreef beequeen het volgende:
Als je Natasja zo hoort, stapte 5 van de 7 dagen. Die kids weten dus niet beter.
aangepast. zie terug. trouwens zoveel pagevieuws zijn dat niet, ik bedoel in 2 weken 4 miljoen keer bekeken worden en een waarschijnlijk miljoenen contract met Justin Timberlake krijgen...das pas populair zijn...Yay Esmee,,quote:
Nu weet ik nog niks. Gaat dit over KingJaap?quote:Op woensdag 6 juni 2007 15:06 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
aangepast. zie terug. trouwens zoveel pagevieuws zijn dat niet, ik bedoel in 2 weken 4 miljoen keer bekeken worden en een waarschijnlijk miljoenen contract met Justin Timberlake krijgen...das pas populair zijn...Yay Esmee,,
Die gouden kooi varkentjes denken echt de ze beroemd zijn ipv berUCHT.
Als jij gaat kijken ben je een unieke bezoeker. De tien pagina's die je bekijkt zijn pageviews. Er zijn altijd meer pageviews dan unieke bezoekers.quote:Op woensdag 6 juni 2007 15:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nu weet ik nog niks. Gaat dit over KingJaap?
En leg mij ajb uit wat het verschil is tussen pageviews en unieke bezoekers, dat weet ik nl ook niet.![]()
TYquote:Op woensdag 6 juni 2007 15:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Als jij gaat kijken ben je een unieke bezoeker. De tien pagina's die je bekijkt zijn pageviews. Er zijn altijd meer pageviews dan unieke bezoekers.
Toch wel leuk dat http://huubfeedsyourhead.web-log. com nog steeds boven Brian staat (terwijl hij al bijna een hele dag gedelete is)quote:Op woensdag 6 juni 2007 15:02 schreef PumaStreamer het volgende:
Snappen die 2 het verschil niet tussen unieke bezoekers en pageviews ofzo...dom dom dom
Totaal 1.025.530 453.813 het laatste zijn zijn unieke bezoekers...
Ow...ok nou Pageviews zijn views gewoon op de page....letterlijk..dus als ik 5 keer KJ.nl open dan krijg hij 5 pageviews...maar slechts 1 keer een unieke bezoekers hit. gaat namelijk op IP..en ook maar 1 malig. Dus als ik in de afgelopen 100 keer gekeken heb. Krijgt hij 100 Pageviews maar slechts die ene unieke bezoekers hit. Mijn ip blijft geregistreerd. dat geld voor elke site op internet die je bezoekt. Om daarmee ook even duidelijk te maken dat anoniempje spelen op internet nagenoeg onmogelijk is.quote:Op woensdag 6 juni 2007 15:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nu weet ik nog niks. Gaat dit over KingJaap?
En leg mij ajb uit wat het verschil is tussen pageviews en unieke bezoekers, dat weet ik nl ook niet.![]()
Zo heet ze ook.quote:Op woensdag 6 juni 2007 15:04 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Je blijft consequent Natasja schrijven....![]()
"N: Als ik hieruit ben ga ik echt wel van ma. t/m vr. stappen...echt wel.."
Dus de kids blijven gewoon bij tante![]()
Maar als ik vandaag kijk.. En morgen weer, zijn het dan wel voor die beide dagen 1 unieke bezoeker? (wanneer je de stats per dag bekijkt)quote:Op woensdag 6 juni 2007 15:11 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Ow...ok nou Pageviews zijn views gewoon op de page....letterlijk..dus als ik 5 keer KJ.nl open dan krijg hij 5 pageviews...maar slechts 1 keer een unieke bezoekers hit. gaat namelijk op IP..en ook maar 1 malig. Dus als ik in de afgelopen 100 keer gekeken heb. Krijgt hij 100 Pageviews maar slechts die ene unieke bezoekers hit. Mijn ip blijft geregistreerd. dat geld voor elke site op internet die je bezoekt. Om daarmee ook even duidelijk te maken dat anoniempje spelen op internet nagenoeg onmogelijk is.
doet ze altijd... praat altijd in der eigen straatje.quote:Op woensdag 6 juni 2007 15:11 schreef mootie het volgende:
Amanda vertelt echt maar de helft.
Nee want de 2de keer dat je komt wanneer dat ook is of de derde of 4de of 1000ste keer, je hebt maar 1 ip adres en daar kom jij ten allertijde mee op elke site. Dus je bent 1 unieke bezoeker die vaker terug komt en dat zijn de pageviews. Je bent helaas maar 1 keer uniekquote:Op woensdag 6 juni 2007 15:12 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Maar als ik vandaag kijk.. En morgen weer, zijn het dan wel voor die beide dagen 1 unieke bezoeker? (wanneer je de stats per dag bekijkt)
Dat weet ik!quote:Op woensdag 6 juni 2007 15:12 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zo heet ze ook.
Haar moeder noemde haar ook natasja, die zal het toch wel weten![]()
Kleinsushi is aan het tvpfucken.quote:
Geeft niks joh...schaam je niet...ik zal ook van de week wel weer moeten betalen alleen per maand is een stuk goedkoper,..kan ik je zeggen!! daarbij was is 5.20 euro per maand voor leedvermaak??quote:Op woensdag 6 juni 2007 15:17 schreef Marelle het volgende:
ff offtopic
Ik had nog zoooo gezegd niet te gaan betalen voor de streams, nu heb ik toch voor een week betaald, dom heIk wilde het gesprek tussen B & A niet missen, oohhhwwww wat het ik een roestvrijstalen dicipline
![]()
ontopic
Brian is weer met een kruisverhoor bezig, en Amandel is weer erg wazig over hoe ze een relatie ziet, geweldig![]()
Heb je net het gitaarincident gemist met Huub en Brian....jammer!quote:Op woensdag 6 juni 2007 15:17 schreef Marelle het volgende:
ff offtopic
Ik had nog zoooo gezegd niet te gaan betalen voor de streams, nu heb ik toch voor een week betaald, dom heIk wilde het gesprek tussen B & A niet missen, oohhhwwww wat heb ik een roestvrijstalen dicipline
![]()
ontopic
Brian is weer met een kruisverhoor bezig, en Amandel is weer erg wazig over hoe ze een relatie ziet, geweldig![]()
thxxxxxquote:Op woensdag 6 juni 2007 15:18 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Geeft niks joh...schaam je niet...ik zal ook van de week wel weer moeten betalen alleen per maand is een stuk goedkoper,..kan ik je zeggen!! daarbij was is 5.20 euro per maand voor leedvermaak??
wrijf het er nog even inquote:Op woensdag 6 juni 2007 15:20 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Heb je net het gitaarincident gemist met Huub en Brian....jammer!![]()
"Leef je in in mijn schoenen"...quote:Op woensdag 6 juni 2007 15:20 schreef PumaStreamer het volgende:
Die pillen werken wel he....praat binnens mond onze WB.
asjeblieft, dat zou die rat wel willenquote:Op woensdag 6 juni 2007 15:21 schreef beequeen het volgende:
Ik wacht op het moment dat Dellie op haar knieen gaat, en zijn voeten kust.
Kijk is aan waar gaat de reis heen..(niet Eemnes hoop ik)...ennuh..jah als je bedenkt hoe vaak mensen bellen voor slap geouwehoer en daardoor hun rekening oppompen kan die 5.20 er ook wel van af toch...gezeur af en toe door betalers .a.ahahaha.quote:Op woensdag 6 juni 2007 15:20 schreef Marelle het volgende:
[..]
thxxxxxik ga volgende week op vakantie dus daarom heb ik een week gedaan
![]()
to Mallorcaquote:Op woensdag 6 juni 2007 15:23 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Kijk is aan waar gaat de reis heen..(niet Eemnes hoop ik)...ennuh..jah als je bedenkt hoe vaak mensen bellen voor slap geouwehoer en daardoor hun rekening oppompen kan die 5.20 er ook wel van af toch...gezeur af en toe door betalers .a.ahahaha.![]()
![]()
Ik kan me moeilijk voorstellen dat dat zo ver gaat als seksuele opwinding.quote:Op woensdag 6 juni 2007 15:11 schreef Disana het volgende:
Zoals Amanda het vertelt voelt Mitch iets voor haar. Ik kan me moeilijk voorstellen dat dat verder gaat dan seksuele opwinding.
sank you...en heb die feiten gewoon van Kijkcijfer bron: http://www.kijkonderzoek.(...).php?dp-1-20282-0;fsquote:
Fascinatie met het onbekende (een echte slut) dan?quote:Op woensdag 6 juni 2007 15:27 schreef demins het volgende:
[..]
Ik kan me moeilijk voorstellen dat dat zo ver gaat als seksuele opwinding.![]()
met m'n vriendje hahahahahaaaaaaaquote:Op woensdag 6 juni 2007 15:28 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
met wie ga je...ik wil meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
En de gdk 422.000quote:Op woensdag 6 juni 2007 15:27 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
sank you...en heb die feiten gewoon van Kijkcijfer bron: http://www.kijkonderzoek.(...).php?dp-1-20282-0;fs
23:02 JENSEN 477.000
Ik moet wel lachen om dit gesprek. Brian praat met haar op de toon van een ouder tegen een kindje. Het is echt een gelijkwaardige relatie hoorquote:Op woensdag 6 juni 2007 15:28 schreef webextreme.nl het volgende:
brain praat over gevoelens... die heeft ie helemaal niet eens!!
Waarom heb je ze dan niet gelijk voor een maand genomen?quote:Op woensdag 6 juni 2007 15:17 schreef Marelle het volgende:
ff offtopic
Ik had nog zoooo gezegd niet te gaan betalen voor de streams, nu heb ik toch voor een week betaald, dom heIk wilde het gesprek tussen B & A niet missen, oohhhwwww wat heb ik een roestvrijstalen dicipline
![]()
ontopic
Dat gebruiken gebeurt vice versa. Brian gebruikt Amanda voor seks en dekking en Amanda gebruikt Brian voor seks en dekking. Allebei bij gebrek aan beter. Hoe sneu kun je willen zijn.quote:Op woensdag 6 juni 2007 15:29 schreef STAP01 het volgende:
Amanda is verliefd op Mitch. Ze is niet zeker van Mitch. Ze wil niet alleen slapen want dat is ze niet gewend. Brain gebruikt Amanda.
i.v.m. vakantiequote:Op woensdag 6 juni 2007 15:29 schreef mazaru het volgende:
[..]
Waarom heb je ze dan niet gelijk voor een maand genomen?
Dat is toch veel goedkoper dan?
Een betere plaats is voor hem het kontgatquote:Op woensdag 6 juni 2007 15:31 schreef Marelle het volgende:
Jaja Brian, je gevoel een betere plaats krijgtJe moet alleen maar van je kwakjes af
![]()
Vakantie? Je kan toch niet zomaar op vakantie gaan? Weet je wel wat je dan allemaal gaat missen?quote:
quote:Op woensdag 6 juni 2007 15:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
Een betere plaats is voor hem het kontgat![]()
Dekken op wat voor manier dan ook, het zijn sicko's.quote:Op woensdag 6 juni 2007 15:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat gebruiken gebeurt vice versa. Brian gebruikt Amanda voor seks en dekking en Amanda gebruikt Brian voor seks en dekking. Allebei bij gebrek aan beter. Hoe sneu kun je willen zijn.
En Jensen kennende, zal dat zeker ter sprake komen als Brrrrrrr daar op de bank zitquote:Op woensdag 6 juni 2007 15:34 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Dat zei Jaap gister ook tegen Robert Jensen!!! Anale rectale relatie tussen Amanda en Brain.
![]()
![]()
Brain samen met Huub naar Jensen! Dan kan Huub er meteen op inspringen!quote:Op woensdag 6 juni 2007 15:36 schreef mazaru het volgende:
[..]
En Jensen kennende, zal dat zeker ter sprake komen als Brrrrrrr daar op de bank zit![]()
och Marelle.... ik ken het gevoelquote:Op woensdag 6 juni 2007 15:17 schreef Marelle het volgende:
ff offtopic
![]()
ontopic
Heb je een link voor me, ben net weer thuis.quote:Op woensdag 6 juni 2007 15:37 schreef Copycat het volgende:
Ik las net op VOL een zo goed als woordelijk verslag van het gesprek tussen Amanda en Brian.
Nu heb ik hoofdpijn.
Gisteren heeft mijn man meegekeken naar Jensen, hij wist niet wat ie zag en vond het belachelijk en te ziek voor woorden, en daar kijk IK dus naarquote:Op woensdag 6 juni 2007 15:38 schreef Desii het volgende:
[..]
och Marelle.... ik ken het gevoel
Mijn man kijkt me soms echt aan, of ik ze nog wel op een rijtje heb![]()
http://www.vol.nl/viewtopic.php?t=7159&start=50quote:Op woensdag 6 juni 2007 15:41 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Heb je een link voor me, ben net weer thuis.
Promo's aan het opnemen voor een voetbalprogramma. Aankondiging, pauze, afkondiging... dat soort dingen.quote:Op woensdag 6 juni 2007 15:47 schreef 2live het volgende:
wat zijn ze nu aan het doen?
http://www.v-o-l.nl/viewtopic.php?t=7159&start=50quote:Op woensdag 6 juni 2007 15:41 schreef Lobasca het volgende:
Heb je een link voor me, ben net weer thuis.
en:quote:Brian: je rok is zo kort dat je je panty ziet, is niet mooi.
B: siegoloog gebeld?
A: contactpersoon moet zusje bellen, maar die komt niet...
B: nog steeds niet gekomen.
A: Mitch belde was goed, omdat het niet lekker liep laatste keer en dat ik met iedereen zijn gevoelens speel.
B: zei hij dat?
A: hij vindt mij erg leuk en ik hem ook en verder een beetje lachen. Ik ben niet goed in jongens.
B: wat doet het met je gevoel? Je houdt van mij? Je bent met mij met 4 maanden Dus je zit in tweestrijd?
A: ik vond hem al leuk vor wij iets hadden. Ik wil mensen niet kwetsen.
B: je hebt slot erop gezet en voor mij gekozen. Heeft het plaatsgevonden.
M: gekozen....gekozen, maar geen keuze gemaakt tyssen iemand
B: wat denk jezelf, hoe dom klinkt dit nou. Mitch was niet in de race om een keuze maken.
A: was geen keuze tussen B en M. Mar ik voel met goed met de relatie.
B: aan wie ligt het dan.
A: is dat een tweestrijd? Nee dat denk ik niet.
B: wat doet het met jou
A: ik zit hier, hij is butler. Sowieso............Jelult me eruit
B: heb je gevraagd wat wil je van me? Er belt een jongen, je hebt relatie met B....jongen belt.
A: ik heb hem gebeld.
B: ik vraag dit aan jou.....geef jij interesses in Mitch.
A: alles wat ik tegen jou zeg zeg ik tegen hem.
B: verplaats je in mij, weet je nog wat je zei toen ik met Tamara ging vliegen..Ik denk verdomme....hoor ik dat Mitch gebeld heeft. Ik heb straks een gesprek met een meisje...ik kom naar jou toe omdat het best lang duurde. Gaat ze nog wat zeggen.
Toen ik terugkwam van vliegles.....
A: maar dat was een uitje.
B: nu ga je het weer een andere wending geven....laat dat.
A: jij kon er toen niets aan doen.
B: ik ben blij met contact, moeilijk zij woont in de buitenwereld, geef niet een andere wending.
B: ik zeg je kort en krachtig.....nee.....ik ben bijna klaar. Bij siegoloog komt B en A aan bod. Nu mag je wat zeggen....
A: het is zelfde als met Tamara...
B: nu terug op jezelf, krijg je butterfly's, fleur je op. Vraag wat hierna welke richting gaat dut op?
A: ik zit nog steeds in relatie, maar verder ben ik nog niet gekomen
B: trouwen zit er niet in. Er borrelt wat bij iemand anders, dus opstelling is dat je me kan kwetsen. Lees je een beetje in mijn schoenen,
A: ik ga het op papier zetten.
B: je zit aan haren te friemelen, dus je verbergt wat.
A: nee vraag maar aan Tilly, ik weet niet wat ik hier mee moet. Twijfel.....nee dat niet...ja
B: waarover....zeg dan ....kom.......
A: ....................
B: dit zijn de vragen, waar twijfel je
A: ik heb je gevraagd op bed
B: wat, ik weet het wel maar zeg het maar.
A: of het speltechnisch was.
B: ja ik heb gevoel, ik neem het voor je op. Ik doe het uit Mandel. Losmaken van jezelf. Toen je binnen kwam...wilde ik niet gelijk wat met je, zie jou in bedden van mensen liggen.
A: wat bedoel je?
B: mijn lul telt misschien voor tien, heb vaak met Nas gesproken, geef wel om je, wilde wel relatie aangaan met jou, ook voor jou en voor mezelf was het ook fijn.
A: voor mij niet speltechnisch.
B: je hebt me met een aantal dingen pijn gedaan, ik vond het prettig om met jou relatie aan te gaan, want mijn gevoel komt beter op zijn plaats. Wat we doen is oprecht en grappig, we komen uit voor onszelf. We komen er wel uit met praten.
Vooral de afsluiting 'kom, we gaan zwemmen' is weer geweldigquote:A: niks op relatie aan te merken
B: dus je vindt het super?? Maar jij zei je hebt twijfel.
B: dan wil hij verder met jou? Hij wil jou beter leren kennen, wat dan? Elk stapje richting Mitch is een stapje van Brian af.
A: Ik wil niet de slechte zijn, ik ben slechter dan jou.
B: als ik misstap doe kan je makkelijk naar Mitch stappen. Lieke kom eens roept Brian... jij zeg dat er niets gaat gebeuren.
B: andere vraag, denk met me mee, haal adem....oke....uh voelt het oprecht vanuit Mitch zijn kant.
A: hij zeg
B: ik ben nog niet klaar, meegenomen dat hij single is en super lekker, buitenwereld, hij kan andere vrouwen krijgen. Voelt dat oprecht.
A: hij wil geen tussenschakel zijn...
B: voelt het oprecht wat hij wilt, welke richting wil hij op. Dat moet je vragen. Wat wil je van me.
A: hoe kan ik die vraag vergeten.
B: kom we gaan zwemmen.
Met een beetje geluk volgende week dinsdag, wil er graag live getuige van zijn.quote:Op woensdag 6 juni 2007 15:36 schreef mazaru het volgende:
[..]
En Jensen kennende, zal dat zeker ter sprake komen als Brrrrrrr daar op de bank zit![]()
Thank youquote:Op woensdag 6 juni 2007 15:46 schreef blomst het volgende:
[..]
[url=http://www.vol.nl/viewtopic.php?t=7159&start=50[/url]]http://www.vol.nl/viewtopic.php?t=7159&start=50[/url][/url]
het charme offensief van DGK in actiequote:Op woensdag 6 juni 2007 15:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Promo's aan het opnemen voor een voetbalprogramma. Aankondiging, pauze, afkondiging... dat soort dingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |