quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:14 schreef Leandra het volgende:
Een stemming over haar relatie??![]()
En de meerderheid beslist dat ze nog wel mogen neuken maar niet meer mogen zoenen... zoiets??
Mwoah, doe mij maar een sjanpalkoetjee!quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:16 schreef noekje het volgende:
Die iefsalaran vind ik cool, zegt Amanda.
Ze hebben gister geteld en qua momenten stond het 43-3 voor jaap volgens mijquote:Op woensdag 6 juni 2007 14:17 schreef carpediem23 het volgende:
Heeft iemand van de bewoners nog tegen del gezegt dat haar optreden bij Jensen echt waardeloos was en ze heel dom en hoerig over kwam? Vond Jaap wel grappig....
Hoe komt ze daaraan?quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:18 schreef noekje het volgende:
[afbeelding]
Dat zijn flinke blauwe plekken.
En Kelvin Klein valt af want Amanda houd alleen van grootquote:Op woensdag 6 juni 2007 14:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mwoah, doe mij maar een sjanpalkoetjee!
Met dank aan Dellie.quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:18 schreef noekje het volgende:
[afbeelding]
Dat zijn flinke blauwe plekken.
De grote temperatuurgeleerde?quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:19 schreef pullup het volgende:
[..]
En Kelvin Klein valt af want Amanda houd alleen van groot![]()
quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:20 schreef mootie het volgende:
[..]
Duwtje over de salontafel van het engeltje Amanda![]()
Nu kan ik een anekdote vertellen over de buurvrouw die echte Gukkie tasjes in Italië kon kopen voor maar 25 euro.quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mwoah, doe mij maar een sjanpalkoetjee!
De redactie werkt er echt aan mee de geruchten de kop in te drukkenquote:Op woensdag 6 juni 2007 14:21 schreef beequeen het volgende:
Ton in de tuin. Natasja spreekt hem er op aan, dat hij zondag met een andere vrouw in de tuin liep, en weg geluid.
Staat er nog gewoon op, bij mij...quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:25 schreef SiRojK het volgende:
Wat raar... Ik kan het 'Murder Death Kill' ding van Huub op kingjaap.nl niet meer vinden
http://www.kingjaap.nl/2007/06/06/murder_death_kill.html#morequote:Op woensdag 6 juni 2007 14:25 schreef SiRojK het volgende:
Wat raar... Ik kan het 'Murder Death Kill' ding van Huub op kingjaap.nl niet meer vinden
Dat is de inleiding voor een pijnlijk gesprek.(hoop ik)quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:25 schreef mootie het volgende:
En Amanda lebbert Brian even af.
Ze is wel al zn brieven aan het sjuilen, die gaan met Tilly mee omdat ze niet naar huis kunnen worden gestuurdquote:Op woensdag 6 juni 2007 14:28 schreef demins het volgende:
Heeft Ton een grap gemaakt?
net een brulaapjequote:Op woensdag 6 juni 2007 14:28 schreef Mokum020 het volgende:
Hoor Nasty hysterisch lachen............wat een nep![]()
Jaap eiste die hele show voor zich opquote:Op woensdag 6 juni 2007 14:28 schreef pullup het volgende:
Voor degenen die dachten dat Amanda zo langzamerhand door zou hebben dat ze ingemaakt werd gisteren....helaas ze vond dat ze er cool bij zat en is blij met het half miljoen kijkers.
WTF is sjuilen.....quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:28 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze is wel al zn brieven aan het sjuilen, die gaan met Tilly mee omdat ze niet naar huis kunnen worden gestuurd![]()
quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:29 schreef petraa het volgende:
13:15 - The artist formaly known as Brian
Terwijl Amanda in de kapsalon vertelt over haar dilemma met Mitch en Brian, ligt deze laatste nietsvermoedend op bed, te schrijven. Als hij zou weten wat er in Amanda’s hoofd omgaat op dit moment, zou hij misschien, voor het eerst, een degelijk gedicht neer kunnen zetten. We wachten ook nog steeds met smart op de release van ‘She’, Brians meesterwerk op de gitaar.
jankend sjouwenquote:
Wifebeater zegt altijd verschuilen ipv verstoppen.quote:
Anders schjjmijt ik het brotha!quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:31 schreef mootie het volgende:
[..]
Brotha! Beter sjuilen de collega's alle shit!!!!
(gewoon dingen verbergen)
Beroerd gewoon. Het is 'formally' en Prince is 'formerly'.quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:29 schreef petraa het volgende:
13:15 - The artist formaly known as Brian
BRON 10[/b]
Zuiver.....weetjequote:Op woensdag 6 juni 2007 14:31 schreef mootie het volgende:
[..]
Brotha! Beter sjuilen de collega's alle shit!!!!
(gewoon dingen verbergen)
In je schjmoel brodda!quote:
Neem dus aan dat jij hem kunt openen? Ik kan het nml nietquote:Op woensdag 6 juni 2007 14:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
http://www.kingjaap.nl/2007/06/06/murder_death_kill.html#more
Vreemd.quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:34 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Neem dus aan dat jij hem kunt openen? Ik kan het nml niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |