Gelukkig keek ik eerst even of jij al had gereageerd!quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Beroerd gewoon. Het is 'formally' en Prince is 'formerly'.
dat worden pannekoeken dan (beetje rauw aan de binnenkant en aangebrand aan de buitenkant)quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:30 schreef beequeen het volgende:
Natasja vraagt of Dellie wil koken, ze vertrouwen Lieke niet.
Dat zijn Thaise pannekoeken...quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:38 schreef Desii het volgende:
[..]
dat worden pannekoeken dan (beetje rauw aan de binnenkant en aangebrand aan de buitenkant)
Of spaghetti, met de speciale muurtest.quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:38 schreef Desii het volgende:
[..]
dat worden pannekoeken dan (beetje rauw aan de binnenkant en aangebrand aan de buitenkant)
Ze zouden inderdaad formerly wel bedoelen. Ach forma(l)ly - formerly, rain - reign. Maakt allemaal niets uitquote:Op woensdag 6 juni 2007 14:31 schreef Disana het volgende:
Beroerd gewoon. Het is 'formally' en Prince is 'formerly'.
quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:39 schreef farceman het volgende:
Yess de gitaar van Brian gaat eraan!
Vertel, ik zit op mijn werk zie geen streamsquote:Op woensdag 6 juni 2007 14:39 schreef farceman het volgende:
Yess de gitaar van Brian gaat eraan!
Je vergeet coupquote:Op woensdag 6 juni 2007 14:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ze zouden inderdaad formerly wel bedoelen. Ach forma(l)ly - formerly, rain - reign. Maakt allemaal niets uit.
Het plafond! Als hij terugvalt in de pan moet hij nog even... Mooi zit de schepping in elkaar, toch?quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:41 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Tegen het keukenkastje aangooien om te kijken of ze goed zijn?
![]()
Hij praat erover met zwabberhoer, rustig maar.quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:42 schreef Desii het volgende:
[..]
Vertel, ik zit op mijn werk zie geen streams
Oh ja, dat was ook al zo'n pareltje. Heeft die staatsgreep inmiddels al plaatsgevonden?quote:
Op dit moment slaat Huub de gitaar op Brain zijn hoofd stuk en raakt een gevoelige snaar..quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:42 schreef Desii het volgende:
[..]
Vertel, ik zit op mijn werk zie geen streams
Jij wel..quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:44 schreef petraa het volgende:
Kunnen we stemmen voor de popipoll ???
meen je niet??quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:44 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Op dit moment slaat Huub de gitaar op Brain zijn hoofd stuk en raakt een gevoelige snaar..
![]()
Vanochtend zij ze toch juist dat ze het zo goed vond, tegen Amanda zelf?quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:43 schreef mootie het volgende:
Palma vond Amanda dus ook slecht bij Jensen.
Aha, het viel jou dus ook op. Natasja verlulde zich.quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:46 schreef mootie het volgende:
Nattenel en Patricia wonen niet samen dus.
Ik wacht op de coup van Huub ivm de gitaar van Wifebeater.quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh ja, dat was ook al zo'n pareltje. Heeft die staatsgreep inmiddels al plaatsgevonden?
ik heb geen streams, maar ik geloof het niet, anders waren er meer reactie's geweest hierquote:
Kun je je voorstellen hoe het eruit ziet op de grote streams?quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:50 schreef blomst het volgende:
Natas heeft haar tieten alweer ontbloot zie ik op de kleine streams.
quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:50 schreef Marelle het volgende:
[..]
ik heb geen streams, maar ik geloof het niet, anders waren er meer reactie's geweest hier![]()
Ik word daar inmiddels onpasselijk vanquote:
Ze zit ze ook steeds te aaienquote:Op woensdag 6 juni 2007 14:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik word daar inmiddels onpasselijk van![]()
Als de polonaise straks is afgelopen zal je wel eens wat meemaken! Even geduld aub.quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:50 schreef Marelle het volgende:
[..]
ik heb geen streams, maar ik geloof het niet, anders waren er meer reactie's geweest hier![]()
Sorry!quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:50 schreef Marelle het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:52 schreef demins het volgende:
[..]
Als de polonaise straks is afgelopen zal je wel eens wat meemaken! Even geduld aub.
Waarom duw je je kont zo ver naar achteren ......quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:52 schreef demins het volgende:
[..]
Als de polonaise straks is afgelopen zal je wel eens wat meemaken! Even geduld aub.
quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:52 schreef demins het volgende:
[..]
Ik wacht met spanning af, ze heeft alleen een voorzetje gegeven. Ze is als de dood volgens mij.quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:53 schreef blomst het volgende:
Heeft Amanda Brian al over de butler verteld???
Ik kan net niet bij je schouders...quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:54 schreef mootie het volgende:
[..]
Waarom duw je je kont zo ver naar achteren ......![]()
Die zwartwerkers ook, onbetrouwbaar volk.quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:53 schreef pullup het volgende:
Degene die de cola light moest afplakken had blijkbaar ook een baaldag
Ik voelde dat je een erectie had!quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:54 schreef mootie het volgende:
[..]
Waarom duw je je kont zo ver naar achteren ......![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |