wel echt veel meer dan afgelopen week. toen lag het rond de 250.000quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:55 schreef PumaStreamer het volgende:
JENSEN kijkcijfer vd onze bewoners....is dus verre weg niet de best bekenen uitzending die had tegen de 600.000 kijkers Jammer kneuzen..
477.000
quote:
Zal meer iets zijn van de incrowd van uitsmijters.quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:58 schreef beequeen het volgende:
Natasja stond altijd op de gastenlijst van de It, ze hoefde nooit in de rij te staan, mocht zo doorlopen. Yeah Right.
Dat waren herhalingen...quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:57 schreef farceman het volgende:
[..]
wel echt veel meer dan afgelopen week. toen lag het rond de 250.000
Gratis sex voor de uitsmijters, die doen daar niet zo moeilijk overquote:Op woensdag 6 juni 2007 14:58 schreef beequeen het volgende:
Natasja stond altijd op de gastenlijst van de It, ze hoefde nooit in de rij te staan, mocht zo doorlopen. Yeah Right.
Je blijft consequent Natasja schrijven....quote:Op woensdag 6 juni 2007 15:02 schreef beequeen het volgende:
Als je Natasja zo hoort, stapte 5 van de 7 dagen. Die kids weten dus niet beter.
aangepast. zie terug. trouwens zoveel pagevieuws zijn dat niet, ik bedoel in 2 weken 4 miljoen keer bekeken worden en een waarschijnlijk miljoenen contract met Justin Timberlake krijgen...das pas populair zijn...Yay Esmee,,quote:
Nu weet ik nog niks. Gaat dit over KingJaap?quote:Op woensdag 6 juni 2007 15:06 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
aangepast. zie terug. trouwens zoveel pagevieuws zijn dat niet, ik bedoel in 2 weken 4 miljoen keer bekeken worden en een waarschijnlijk miljoenen contract met Justin Timberlake krijgen...das pas populair zijn...Yay Esmee,,
Die gouden kooi varkentjes denken echt de ze beroemd zijn ipv berUCHT.
Als jij gaat kijken ben je een unieke bezoeker. De tien pagina's die je bekijkt zijn pageviews. Er zijn altijd meer pageviews dan unieke bezoekers.quote:Op woensdag 6 juni 2007 15:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nu weet ik nog niks. Gaat dit over KingJaap?
En leg mij ajb uit wat het verschil is tussen pageviews en unieke bezoekers, dat weet ik nl ook niet.![]()
TYquote:Op woensdag 6 juni 2007 15:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Als jij gaat kijken ben je een unieke bezoeker. De tien pagina's die je bekijkt zijn pageviews. Er zijn altijd meer pageviews dan unieke bezoekers.
Toch wel leuk dat http://huubfeedsyourhead.web-log. com nog steeds boven Brian staat (terwijl hij al bijna een hele dag gedelete is)quote:Op woensdag 6 juni 2007 15:02 schreef PumaStreamer het volgende:
Snappen die 2 het verschil niet tussen unieke bezoekers en pageviews ofzo...dom dom dom
Totaal 1.025.530 453.813 het laatste zijn zijn unieke bezoekers...
Ow...ok nou Pageviews zijn views gewoon op de page....letterlijk..dus als ik 5 keer KJ.nl open dan krijg hij 5 pageviews...maar slechts 1 keer een unieke bezoekers hit. gaat namelijk op IP..en ook maar 1 malig. Dus als ik in de afgelopen 100 keer gekeken heb. Krijgt hij 100 Pageviews maar slechts die ene unieke bezoekers hit. Mijn ip blijft geregistreerd. dat geld voor elke site op internet die je bezoekt. Om daarmee ook even duidelijk te maken dat anoniempje spelen op internet nagenoeg onmogelijk is.quote:Op woensdag 6 juni 2007 15:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nu weet ik nog niks. Gaat dit over KingJaap?
En leg mij ajb uit wat het verschil is tussen pageviews en unieke bezoekers, dat weet ik nl ook niet.![]()
Zo heet ze ook.quote:Op woensdag 6 juni 2007 15:04 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Je blijft consequent Natasja schrijven....![]()
"N: Als ik hieruit ben ga ik echt wel van ma. t/m vr. stappen...echt wel.."
Dus de kids blijven gewoon bij tante![]()
Maar als ik vandaag kijk.. En morgen weer, zijn het dan wel voor die beide dagen 1 unieke bezoeker? (wanneer je de stats per dag bekijkt)quote:Op woensdag 6 juni 2007 15:11 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Ow...ok nou Pageviews zijn views gewoon op de page....letterlijk..dus als ik 5 keer KJ.nl open dan krijg hij 5 pageviews...maar slechts 1 keer een unieke bezoekers hit. gaat namelijk op IP..en ook maar 1 malig. Dus als ik in de afgelopen 100 keer gekeken heb. Krijgt hij 100 Pageviews maar slechts die ene unieke bezoekers hit. Mijn ip blijft geregistreerd. dat geld voor elke site op internet die je bezoekt. Om daarmee ook even duidelijk te maken dat anoniempje spelen op internet nagenoeg onmogelijk is.
doet ze altijd... praat altijd in der eigen straatje.quote:Op woensdag 6 juni 2007 15:11 schreef mootie het volgende:
Amanda vertelt echt maar de helft.
Nee want de 2de keer dat je komt wanneer dat ook is of de derde of 4de of 1000ste keer, je hebt maar 1 ip adres en daar kom jij ten allertijde mee op elke site. Dus je bent 1 unieke bezoeker die vaker terug komt en dat zijn de pageviews. Je bent helaas maar 1 keer uniekquote:Op woensdag 6 juni 2007 15:12 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Maar als ik vandaag kijk.. En morgen weer, zijn het dan wel voor die beide dagen 1 unieke bezoeker? (wanneer je de stats per dag bekijkt)
Dat weet ik!quote:Op woensdag 6 juni 2007 15:12 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zo heet ze ook.
Haar moeder noemde haar ook natasja, die zal het toch wel weten![]()
Kleinsushi is aan het tvpfucken.quote:
Geeft niks joh...schaam je niet...ik zal ook van de week wel weer moeten betalen alleen per maand is een stuk goedkoper,..kan ik je zeggen!! daarbij was is 5.20 euro per maand voor leedvermaak??quote:Op woensdag 6 juni 2007 15:17 schreef Marelle het volgende:
ff offtopic
Ik had nog zoooo gezegd niet te gaan betalen voor de streams, nu heb ik toch voor een week betaald, dom heIk wilde het gesprek tussen B & A niet missen, oohhhwwww wat het ik een roestvrijstalen dicipline
![]()
ontopic
Brian is weer met een kruisverhoor bezig, en Amandel is weer erg wazig over hoe ze een relatie ziet, geweldig![]()
Heb je net het gitaarincident gemist met Huub en Brian....jammer!quote:Op woensdag 6 juni 2007 15:17 schreef Marelle het volgende:
ff offtopic
Ik had nog zoooo gezegd niet te gaan betalen voor de streams, nu heb ik toch voor een week betaald, dom heIk wilde het gesprek tussen B & A niet missen, oohhhwwww wat heb ik een roestvrijstalen dicipline
![]()
ontopic
Brian is weer met een kruisverhoor bezig, en Amandel is weer erg wazig over hoe ze een relatie ziet, geweldig![]()
thxxxxxquote:Op woensdag 6 juni 2007 15:18 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Geeft niks joh...schaam je niet...ik zal ook van de week wel weer moeten betalen alleen per maand is een stuk goedkoper,..kan ik je zeggen!! daarbij was is 5.20 euro per maand voor leedvermaak??
wrijf het er nog even inquote:Op woensdag 6 juni 2007 15:20 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Heb je net het gitaarincident gemist met Huub en Brian....jammer!![]()
"Leef je in in mijn schoenen"...quote:Op woensdag 6 juni 2007 15:20 schreef PumaStreamer het volgende:
Die pillen werken wel he....praat binnens mond onze WB.
asjeblieft, dat zou die rat wel willenquote:Op woensdag 6 juni 2007 15:21 schreef beequeen het volgende:
Ik wacht op het moment dat Dellie op haar knieen gaat, en zijn voeten kust.
Kijk is aan waar gaat de reis heen..(niet Eemnes hoop ik)...ennuh..jah als je bedenkt hoe vaak mensen bellen voor slap geouwehoer en daardoor hun rekening oppompen kan die 5.20 er ook wel van af toch...gezeur af en toe door betalers .a.ahahaha.quote:Op woensdag 6 juni 2007 15:20 schreef Marelle het volgende:
[..]
thxxxxxik ga volgende week op vakantie dus daarom heb ik een week gedaan
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |