Hier ook, komende tijd helemaal geen tijd voor vrijetijdse activiteitenquote:Op woensdag 6 juni 2007 15:12 schreef Frazz het volgende:
[..]
Voorlopig geen tijd. MP2, MP3 en MP1 herkaninsing maken. TPR nog maken.
Damn. Zo zie je maar. Als man zijnde moet je ook niet proberen een verslag te schrijven en te fokken tegelijkertijdquote:Op woensdag 6 juni 2007 15:22 schreef Kuukske het volgende:
Uit de grond Frats.
Wat doe je hier dan.quote:Op woensdag 6 juni 2007 15:23 schreef tha_rizzo het volgende:
Hier ook, komende tijd helemaal geen tijd voor vrijetijdse activiteiten
Nee. Onthoud toch eens dat jullie niet gemaakt zijn voor multitasking.quote:Op woensdag 6 juni 2007 15:25 schreef Frazz het volgende:
Damn. Zo zie je maar. Als man zijnde moet je ook niet proberen een verslag te schrijven en te fokken tegelijkertijd
Zeg!quote:Op woensdag 6 juni 2007 15:56 schreef Kuukske het volgende:
Oh, en dan is het weekend. Of had ik dat al gezegd.
Nog een keer? Oké: nog 5 uur, en dan is het weekend. Of had ik dat al gezegdquote:
Het is niet vrijwillig hoor. We hebben pas maandag weer werkplekken dankzij die verhuizing.quote:Op woensdag 6 juni 2007 15:57 schreef Ritchie het volgende:
pfff... ambtenaar!
Kut voor jequote:Op woensdag 6 juni 2007 15:58 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Het is niet vrijwillig hoor. We hebben pas maandag weer werkplekken dankzij die verhuizing.
Ik ben door mijn baas verplicht dagen op te nemen.
Nouja, 2 dagen op 6,5 week vakantie is niet zo heel erg.quote:
Johan Derksenquote:
Zónder Fok.quote:Op woensdag 6 juni 2007 16:05 schreef bassieVL het volgende:
En maandag vol goede moed weer beginnen op je nieuwe werkplek.
Ik ben benieuwd hoe gauw jij toch weer een manier hebt gevonden om ons hier te vergezellenquote:
Dinsdag pas trouwens. Ik werk niet op maandag.quote:Op woensdag 6 juni 2007 16:20 schreef Kuukske het volgende:
Zónder Fok.
Ik ook. Best een uitdaging nog.quote:Op woensdag 6 juni 2007 16:21 schreef JDude het volgende:
Ik ben benieuwd hoe gauw jij toch weer een manier hebt gevonden om ons hier te vergezellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |