quote:Pontmeyer wil af van vestiging in Ulft: verlies van dertig banen
Woensdag, 6 juni 2007 - ULFT - Houthandel Pontmeyer uit Zaandam wil de Ulftse fabriek Houtkonstruktie Nederland afstoten.
Pontmeyer - een bedrijf met 1100 werknemers en 68 vestigingen, waaronder Terborg en Winterswijk - wil rond de aanvang van de bouwvak de Ulftse vestiging sluiten. Daarbij gaan alle dertig banen in Ulft verloren.
Houtkonstruktie Nederland in Ulft maakte voornamelijk bergingen en prefab daken. Die productie gaat na de reorganisatie over naar een vestiging in Heerenveen. "We zijn te duur voor onze klanten", legt Hans Schoenmaker uit, directeur van zowel de vestiging in Ulft als in Heerenveen.
Het personeel in Ulft kreeg de onheilstijding vorige week woensdag te horen. De mensen zijn nog gewoon aan het werk in Ulft. De ondernemingsraad van Pontmeyer moet nog advies geven over de reorganisatie. "Dat advies mag alleen positief zijn als er een sociaal plan ligt voor de ontslagen werknemers", zegt Binanda Ludwig, van vakbond CNV. "En dat sociale plan ligt er nog niet."
Komt door al die milieu hippies.quote:Op woensdag 6 juni 2007 12:10 schreef EnGCatjuh het volgende:
Volgens het bericht zijn ze te duur. Kan ook wel kloppen want de houtprijs schijnt ontzettend hoog te zijn...
Ja, Lundia had ook al problemen om die reden.quote:Op woensdag 6 juni 2007 12:10 schreef EnGCatjuh het volgende:
Volgens het bericht zijn ze te duur. Kan ook wel kloppen want de houtprijs schijnt ontzettend hoog te zijn...
En door de enorme vraag uit India en China. En door het geringe aanbod. Tis allemaal wel logisch, maar heel vervelend als je erbij betrokken bent.quote:
Dus de grote organisite pontmeyer ligt jullie in de weg??quote:Op woensdag 6 juni 2007 12:21 schreef pascalheister het volgende:
Mja die houtprijzen zijn niet de grootste factor, dat is niet alleen binnen Pontmeyer zo.
Ik (en meerdere collega's) weet wel dat je zonder Pontmeyer hier een goudmijn kunt draaien (mocht er een overname plaatsvinden).
De kwestie hout ligt vooral aan die chinezen die pikken alles weg, en ze betalen er de gekste prijzen voor...
zo ongeveer ja, wel duidelijk dat hun meer voor de handel gaan.quote:Op woensdag 6 juni 2007 12:52 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Dus de grote organisite pontmeyer ligt jullie in de weg??
want je reed elke dag om via de A15?quote:Op woensdag 6 juni 2007 08:34 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik daar geen last meer van
moet je maar even afstappen hequote:Op woensdag 6 juni 2007 13:57 schreef VoreG het volgende:
Kutvolk bij de politie.
Hele fietspaden bij het Vredenburg zijn weg, omdat ze daar nu alles aan het verbouwen zijn, maar nergens staat aangegeven hoe je dan moet fietsen. Staan er 2 helden iedereen te bekeuren die over de stoep gaat, dat is namelijk de meest logische weg anders moet je recht tegen het verkeer in..
Eerst mocht je daar over de stoep (mwah stoep het is een halve laan), toen was het aangegeven, maar nu is het een grote puinzooi en staat er helemaal niks meer aangegeven.quote:
"We komen deze week nog met routeborden"quote:Oversteken mag niet meer op dit stuk van het Vredenburg, toch gebeurt het. De stoplichten bij Staffhorst zijn weggehaald, maar nergens staat goed aangegeven hoe je dan aan de overkant van de busbaan komt.
,,Het is een kwestie van tijd, voordat iemand omver wordt gereden,’’ zegt bedrijfsleider Keet van Staffhorst. Hij ziet de verkeersituatie met de dag choatischer en onveiliger worden.
Slachtoffers zijn er volgens de politie nog niet gevallen, maar de situatie vormt wel aanleiding tot spoedoverleg met de gemeente. Wethouder Janssen (Stationsgebied) erkent de gevaarlijke situatie en kondigt extra maatregelen aan.
Utrecht is begonnen met sloopwerkzaamheden aan het Vredenburg voor de bouw van een nieuw deel van Hoog Catharijne. Fietspaden en trottoirs zijn afgesloten.
,,Ik snap helemaal niets van de nieuw uitgezette fietsroute,’’ zegt Utrechter Guus Cladder. ,,Als fietser word je gedwongen vanaf de Mariaplaats tegen ander fietsverkeer in te fietsen, totaal onlogisch.’’ Hij moet geregeld op de fiets richting de Amsterdamsestraatweg. ,,Ik wil wel dat de gemeente hier iets aan doet. Hoe kan ik hier nu veilig fietsen met mijn kinderen?’’
De chaos begint bij het kruispunt bij de Mariaplaats. Het fietspad naar Vredenburg is afgesloten met een stuk beton en een hek. Als fietsers naar Vredenburg willen, moeten ze oversteken en tegen het verkeer in rijden.
Veel fietsers rijden dan ook via de stoep om de afzetting heen en gaan alsnog op de oude manier naar Vredenburg. De gemeente heeft inmiddels aangekondigd de nieuwe fietspaden eind juni af te hebben.
Een tweetal politieagenten houdt het verkeer op het kruispunt in de gaten en bekeurt mensen die de afzetting negeren. Voorbijganger P. Koster vindt het maar niets. ,,Ze geven de richting niet eens goed aan, maar wel beboeten hoor,’’ antwoordt de Utrechter sarcastisch.
Koster kijkt even goed naar het kruispunt en wijst naar een bejaarde vrouw op een scootmobiel. ,,Moet je die oude mevrouw daar eens zien. Zij rijdt zometeen tegen een wegversperring aan ,zonder dat staat aangegeven hoe ze nu verder moet,’’ zegt Koster.
,,We komen ook deze week nog met routeborden,’’ zegt wethouder Janssen. ,,Met hekwerken waar men niet omheen kan, willen we voorkomen dat ongelukken op gevaarlijke verkeerspunten plaatsvinden.’’
altijd fijn dat soort grote projecten. In Amsterdam is het ook zo'n lekkere onoverzichtelijke zooi bij alle bouwputten van de Noord-Zuidlijnquote:Op woensdag 6 juni 2007 14:35 schreef VoreG het volgende:
[..]
"We komen deze week nog met routeborden"
Lekker op tijd, zeker als je weet dat het al jaren vaststaat dat Vredenburg wordt verbouwd
komt dat project ooit wel eens af?quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:48 schreef Againzender het volgende:
[..]
altijd fijn dat soort grote projecten. In Amsterdam is het ook zo'n lekkere onoverzichtelijke zooi bij alle bouwputten van de Noord-Zuidlijn
En het gaat nog heeeeel lang durenquote:Op woensdag 6 juni 2007 14:48 schreef Againzender het volgende:
[..]
altijd fijn dat soort grote projecten. In Amsterdam is het ook zo'n lekkere onoverzichtelijke zooi bij alle bouwputten van de Noord-Zuidlijn
1-3quote:Op woensdag 6 juni 2007 15:20 schreef methodmich het volgende:
Middag!
Rondje op kosten van Marco van Basten. Staan we al voor?
Rijnsburgse Boys sluit af met zege
Daarom.. nergens meer druk over makenquote:Op woensdag 6 juni 2007 15:20 schreef VoreG het volgende:
Agh wat maakt het ook allemaal uit, in TRU staat dat de wereld vergaat in 2012.
Moet toch nog een tijdje in een tent wonenquote:Op woensdag 6 juni 2007 15:56 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Daarom.. nergens meer druk over maken
de koeken nog niet beu?quote:Op woensdag 6 juni 2007 15:48 schreef Bos81 het volgende:
Hoi
Zo de werkdag zit er weer op. Morgen lekker een dag vrij.
Nee, nog steeds niet. Maar ik vind het niet erg om morgen niet te werken. Ga waarschijnlijk even Eindhoven in.quote:
Tuurlijk.quote:
Groot nieuwsquote:Op woensdag 6 juni 2007 16:37 schreef golfer het volgende:
De boodschappen zijn weer gehaald. We kunnen vanavond weer eten.
dat het maar eens windkracht 7 of 8 mag zijn maar dan tegen voor jouquote:Op woensdag 6 juni 2007 16:55 schreef appelsientje het volgende:
En weer thuis
Had de wind meewas wel erg lekker
even getest, bij mij doet íe het gewoon.quote:Op woensdag 6 juni 2007 15:35 schreef VoreG het volgende:
Iemand anders ook problemen met de telefoonverbinding? (mobiel)
Ik krijg de hele tijd netwerk fout, ik heb KPN Mobile.
Bij mij inmiddels ook weer, maar ik las in KLB dat meer mensen er last van hadden.quote:Op woensdag 6 juni 2007 17:35 schreef Againzender het volgende:
[..]
even getest, bij mij doet íe het gewoon.
ik ben ook helemaal niet gebeld vandaag, dus misschien had ik er ook wel last vanquote:Op woensdag 6 juni 2007 17:37 schreef VoreG het volgende:
[..]
Bij mij inmiddels ook weer, maar ik las in KLB dat meer mensen er last van hadden.
Duurt alleen heel lang voordat er verbinding tot stand komt.
Hmmm...quote:Op woensdag 6 juni 2007 17:43 schreef tong80 het volgende:
Had als 300 en laatste post in het topic TVP geplaatst. Iedereen over de zeik
Algemene Kennis Quiz deel 806
tja, moeten wij hier nou gehoor aan geven?quote:Op woensdag 6 juni 2007 17:37 schreef ScottTracy het volgende:
Tong geniet toch wat meer respect over het gehele forum, maar wat mij betreft mag hij nu bash-object van de dag worden.
ik denk dat het warm wordtquote:Op woensdag 6 juni 2007 17:46 schreef Suijk het volgende:
Ah, net op tijd thuis voor het Wilhelmus. Ben benieuwd, deze spannende strijd.
quote:Op woensdag 6 juni 2007 17:46 schreef Againzender het volgende:
[..]
Hmmm...
[..]
tja, moeten wij hier nou gehoor aan geven?
* Radiohead aanzet *quote:
Je hebt me gelijk op de kastquote:
wat je maar lekker vindquote:Op woensdag 6 juni 2007 17:51 schreef appelsientje het volgende:
Zo.... ik zit op het puntje van mijn stoel
het is niet live hoor.quote:
Kopbal in 88 van Kieftquote:Op woensdag 6 juni 2007 17:53 schreef Suijk het volgende:
Hehe, vdv, hoe verkeerd kun je een bal zo raken dat 'ie met effect het doel in rolt!
volgens mij zit er nog steeds een deuk in het plafond van mijn ouders door dat doelpuntquote:
Zo dat was echt een gekke huis toenquote:Op woensdag 6 juni 2007 17:56 schreef Againzender het volgende:
[..]
volgens mij zit er nog steeds een deuk in het plafond van mijn ouders door dat doelpunt
Gepostquote:Op woensdag 6 juni 2007 18:16 schreef pascalheister het volgende:
FOK!sters Sexy en Gewaagd #27
blijft hilarisch
quote:Op woensdag 6 juni 2007 18:00 schreef borisz het volgende:
ik verwacht een hele spannende pot vrouw !![]()
Gewoon te weinig weerstand.quote:Op woensdag 6 juni 2007 18:43 schreef RayMania het volgende:
Koorts.
Vast doordat ik klaar ben met verslag, ben ik er vatbaarder voor.
Bluh.
Coolquote:Op woensdag 6 juni 2007 19:06 schreef pascalheister het volgende:
tong zaterdag komt The Graduate op tv
Ik zou weer (zeker 3e jaar op rij) geen vakantie in de zomer, dus met een week ben ik blij hoorquote:
tis toch al een kutstadquote:Op woensdag 6 juni 2007 15:03 schreef Lionheaad het volgende:
Verbouwingen in arnhem centrum:
Arnhem Centraal tot 2010
plan rijnboog fase 1 tot 2014
plan rijnboog fase 2 2014-2019
plan rijnboog fase 3 2019-2024
dus tot 2024 ligt de halve binnenstad op z'n gat....
quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:28 schreef Suijk het volgende:
Oei, Don Leo verloren in Armenie.
buitenspelquote:
Tsk, er is voetbal.quote:
ja, het hele forum lijkt een beetje in te kakken.quote:
Ter compensatie kijk ik dan ook naar de Mis-verkiezing 2007.quote:
Zolang nog?quote:
of 2 en half... geen idee..quote:
Ik denk dat het met POL te maken heeft..quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:08 schreef DarkShine het volgende:
Wat heeft die nu eigenlijk weer uitgespookt?
ik zeg niks.quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:53 schreef EnGCatjuh het volgende:
Tong mist die klamme hand op zijn schouder?
Braobants is veul schonnerquote:Op woensdag 6 juni 2007 22:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Moi blijft een gaaf woord. Doet me terugdenken aan de campingvakanties in Sellingen.
en e kunt er tof kamperen, tenminste heb met veel plezier 2 jaar in Brabant met mn vrienden gekampeerd!quote:
Jouwquote:Op donderdag 7 juni 2007 00:39 schreef borisz het volgende:
jou vrouw mijn vrouw was best lollig
Dat zijn geen typo's. Typo is imo alleen letters omdraaien of dubbele letters (bijv. dubbell ofzo).quote:Op donderdag 7 juni 2007 00:47 schreef borisz het volgende:
[..]
oeps, zal er met typo's ook een award te winnen zijn ?![]()
Pak mij ook maar inquote:Op woensdag 6 juni 2007 23:23 schreef Bos81 het volgende:
Vier bedgangers op een rij
Ik ben nooit te oud, maar dat vinden die klojo's soms wel.quote:Op donderdag 7 juni 2007 01:45 schreef borisz het volgende:
succes golfer, dat je maar niet te oud bent
Maar je kan niet zonder gehoorapparaat lopen?quote:Op donderdag 7 juni 2007 01:49 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik ben nooit te oud, maar dat vinden die klojo's soms wel.
Ik kan nog zonder wandelstok lezen, zonder rollator horen en zonder protheses neuken.
Het duurde inderdaad 6 minuten langer om koffie te halen en de computer aan te zetten.quote:Op donderdag 7 juni 2007 09:17 schreef borisz het volgende:
dat is te merken, je postte hier niet om 9 over 9![]()
morgen
Ja hoor. Heb m'n nette pakkie weer aan en ga zo de deur uit.quote:
Ik nam een trein later om te kijken ik mij vanochtend voelde.quote:Op donderdag 7 juni 2007 10:43 schreef Suijk het volgende:
[..]
Het duurde inderdaad 6 minuten langer om koffie te halen en de computer aan te zetten.
Wordt een matige dag zo, in dit tempo.
Maar Ray, je bent toch klaar of moet je nog wat afmaken op je stage ofzo? Wat reageerbuisjes schoonmaken en de troep opruimen?
Maar dat zie je meestal.. toen ik klaar was met mijn scriptie was ik ook helemaal op..quote:Op donderdag 7 juni 2007 12:21 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik nam een trein later om te kijken ik mij vanochtend voelde.
Ben wel klaar ja, met verslag. Over drie weken eindpresentatie en verdediging.
En opruimen in het lab.
quote:Op donderdag 7 juni 2007 12:57 schreef Bluezz het volgende:
Even vanaf een wel heel raar toetsebord in de hal van het zkh.![]()
Jaaaaaa, maaaaandagmiddaag gedaan, in het amc, van de 47 brievven, en 7 gesprekskandidaaaten ben ik met nog iemand overgeblevenquote:Op donderdag 7 juni 2007 13:15 schreef appelsientje het volgende:kreeg net een sms-je.. mijn iPod nano is binnen
![]()
en trudie ik had ff snel wat gelezen over meelopen met een andere baan?? vertel
metaal met kleine indruktoetsjes en een rol ipv eenmuis niett te typen manquote:Op donderdag 7 juni 2007 13:16 schreef -Vaduz- het volgende:
Zo'n oprolbare ofzo, of een met golven?
En die krengen, die staan ook vaak bij luchthavensquote:Op donderdag 7 juni 2007 13:22 schreef Bluezz het volgende:
[..]
metaal met kleine indruktoetsjes en een rol ipv eenmuis niett te typen man
weer zo'n ipod freak die met de rage meelooptquote:Op donderdag 7 juni 2007 12:55 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Maar dat zie je meestal.. toen ik klaar was met mijn scriptie was ik ook helemaal op..
Lijkt of je lichaam dan ziek mag worden
niet eens zelf?quote:Op donderdag 7 juni 2007 11:43 schreef Againzender het volgende:
Zo, voordeur open, kan de schilder hem mooi in de grond zetten
Hiervoor had ik een iPod mini... en tja ik heb thuis nu eenmaal spul van apple, dus dan is de keus logisch dat je voor een iPod gaatquote:Op donderdag 7 juni 2007 13:36 schreef
pascalheister het volgende:
[..]
weer zo'n ipod freak die met de rage meeloopt![]()
Spannend.. dan ga ik wederom duimen voor jequote:Op donderdag 7 juni 2007 14:59 schreef golfer het volgende:
Zo, ook weer thuis.
Heftig gesprek wel. Kreeg er niet echt hoogte van, maar w.s. volgt binnenkort 2e gesprek met iemand anders bij het bedrijf.
Afwachten dus maar weer.
Pas jij naou maar eerst je profiel aan.......Young professional....quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:58 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Spannend.. dan ga ik wederom duimen voor je
Wij zoeken hier ook nog mensen.. maar dan moet je wel verhuizen richting Harderwijk
quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:05 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Pas jij naou maar eerst je profiel aan.......Young professional....
Nieuwe uit shirt van PSV gekocht??quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:14 schreef Bos81 het volgende:
Goedemiddag,
Even Eindhoven in geweest en de nodige kleding/Cd's gekocht
Nee geen foto's![]()
Ik ga nu naar huis fietsen.. zal wel drijfnat aankomenquote:Op donderdag 7 juni 2007 16:12 schreef borisz het volgende:
middag
dit weer is een uurtje lopen in de zon soms niet al te slim
goed voor jequote:Op donderdag 7 juni 2007 16:25 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik ga nu naar huis fietsen.. zal wel drijfnat aankomen
Nope, mij zie je niet zo snel in witte shirts rondlopenquote:Op donderdag 7 juni 2007 16:23 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Nieuwe uit shirt van PSV gekocht??
Ik ben ook behoorlijk bezweet van een dagje winkelen in Eindhoven en 2 x 20 minuten fietsen.quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:25 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik ga nu naar huis fietsen.. zal wel drijfnat aankomen
uitshirt valt nog wel mee, het thuisshirt is een theedoekquote:Op donderdag 7 juni 2007 16:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nope, mij zie je niet zo snel in witte shirts rondlopen
Wel een uit-shirt van Kroatie gekocht![]()
Als de achterkant ook rood-wit geblokt was geweest, had ik die juist gekocht.quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:30 schreef borisz het volgende:
[..]
uitshirt valt nog wel mee, het thuisshirt is een theedoek
kwestie van smaak dusquote:Op donderdag 7 juni 2007 16:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Als de achterkant ook rood-wit geblokt was geweest, had ik die juist gekocht.
hoeveel zwarte shirts?quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:14 schreef Bos81 het volgende:
Goedemiddag,
Even Eindhoven in geweest en de nodige kleding/Cd's gekocht
Nee geen foto's![]()
Van mij mag je.quote:Op donderdag 7 juni 2007 17:45 schreef Suijk het volgende:
Geez, Sharapova wordt van de baan getikt. Vanavond mag ik haar weer troosten denk ik.
Volgens mij ben je te laat, fijn voor je vriendin wel.quote:Op donderdag 7 juni 2007 17:47 schreef Suijk het volgende:
Ah ok. Dan mag ik wel opschieten.
Geen. want ik ging voornamelijk voor broeken naar de stadquote:
Ze paste door dr anorexia door de tralies en is weggerend.quote:
quote:Op donderdag 7 juni 2007 17:26 schreef VoreG het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=ml5b2181x20
Brr natura...quote:Op donderdag 7 juni 2007 18:15 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ben wel of ze zich heeft vrijgekocht met dollars of heeft betaald in natura...
Brrr, moet er niet aan denken met haar.quote:Op donderdag 7 juni 2007 18:15 schreef EnGCatjuh het volgende:
... heeft betaald in natura...
quote:
Over 't algemeen heeft 't tweede deel een eerste deel, ja.quote:
* Legolas_Greenleaf pakt een fles ZA uit de kast.quote:Op donderdag 7 juni 2007 19:14 schreef Bluezz het volgende:
Godverdomme als ik dat wijf nog een keer zie trek ik haar uit die trein en gooi haar voor een andere![]()
![]()
![]()
Zo.
Heerlijk schelden in een volle kroeg.
En geef me nou maar een fles wijn.
Leegquote:Op donderdag 7 juni 2007 19:15 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
* Legolas_Greenleaf pakt een fles ZA uit de kast.
quote:Een paar Napoli fans is gisteravond op de trein gestapt richting Genoa, nadat bekend werd dat daar op het eind van de dag nog 2000 tickets voor de verkoop waren voor de allesbeslissende match tussen beide bevriende clubs op de slotdag. Zeker 1 van de 2 promoveert, afhankelijk van wat Piacenza doet wellicht beiden en alle 2067 in Napoli beschikbare tickets waren in no-time weg nadat er meer dan 4.000 man al 's nachts aan de loketten stonden te wachten.
Vanmorgen in alle vroegte is het groepje aangekomen en voor de Genoa store in het centrum gaan liggen. Daar uiteindelijk tickets weten te bemachtigen voor de hoofdtribune en morgenochtend zijn ze weer terug in Napoli, om vervolgens zaterdagavond weer de trein te nemen voor de wedstrijd zondagmiddag.
Al met al dik 40 uur reizen, 20 voor het kaartje uit en thuis, 20 voor de match uit en thuis, om deze match te zien.
Ach je moet maar zo denken, die krijgt thuis niet genoeg sexquote:Op donderdag 7 juni 2007 19:12 schreef Bluezz het volgende:
Die conductrice, komen met 2 aanrennen, ziet ons, lijkt te wachten met haar fluit in haar BEK, tot op 15 cm naderen we de deur waar ZIJ instaat, doet ze met een soort vals lachje DE DEUR DICHT.![]()
Wat een kutwijf.
Zelden zo kwaad geweest
Ze moest naar binnen voordat de avondvierdaagse begon?quote:Op donderdag 7 juni 2007 20:23 schreef appelsientje het volgende:
Zo appeldinnetje binnen gehaald voor de avond 4 daagse
Dan komen de bloemen van beschouw net te laatquote:Op donderdag 7 juni 2007 20:23 schreef appelsientje het volgende:
Zo appeldinnetje binnen gehaald voor de avond 4 daagse
quote:Op donderdag 7 juni 2007 20:33 schreef Bluezz het volgende:
Liev Beschouw, maar appeldinnetje griste die mooie bos idd net voor mijn neus weg
Ik dank u Golfertquote:Op donderdag 7 juni 2007 20:33 schreef tong80 het volgende:
Misschien willen jullie meedoen
Het TV-seizoen zit er weer op. Dus een enquette.
Herinner me er dan ook niet aanquote:Op donderdag 7 juni 2007 21:06 schreef borisz het volgende:
[afbeelding]
Bloes is nu weer voor 5 minuten de NS vergeten![]()
Die 'nieuwe' baan.. moet je dan ook met de trein??quote:
Sinterklaasfeest op een dovenschoolquote:Op donderdag 7 juni 2007 21:30 schreef tong80 het volgende:
Ik heb weer één van die avonden :
Verjaardagsfeestje op een blindenschool.
Jouw topic blijft wel openquote:Op donderdag 7 juni 2007 21:37 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Sinterklaasfeest op een dovenschool
slecht zeg
niet meerquote:
it's up to you !quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:54 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
doofstommen die aan sint-maarten doen, ideetje mischien?
quote:
Ja hoor, met jou?quote:
Ook wel goedquote:Op donderdag 7 juni 2007 22:31 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Ja hoor, met jou?
Ik zit alleen erg weinig achter mijn pc momenteel. Heb ik wel vaker 's zomers.
Justin zijn kamer is zo goed als klaar nu![]()
ja best hoor !quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:33 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hoe is het met Bjoor en de meiden???????
Gaak nu naar toe.quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:40 schreef Bjoro het volgende:
ja best hoor !
Heb je de foto in het mascotte topic gezien ?
ja ik ookquote:Op donderdag 7 juni 2007 22:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ook wel goed![]()
Okee, ik kijk al uit naar de foto's van linfje
happy hardcore?quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:54 schreef VoreG het volgende:
Ik weet dat hier een paar 90's fanaten rondlopen en een paar dance nichten
Kortom:
Ik zoek van die dance nummers uit de 90's.
Zoals:
Dj G-Spott - House of Justice
DJ Quicksilver - Ameno
etc etc
Dank u.
ik zag je gaan !quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:55 schreef Bluezz het volgende:
Gaak nu naar toe.
quote:Die ruzies over sex en zo
Of over een verjaarscadeau
Of dat ik mee moet naar een feest
Nou ik ben al geweest
Of dat ik te bezitterig ben
Of in de kroeg te glitterig ben
Jij hebt zo'n hekel aan die show
Nou, 'k ben nou eenmaal zo
refr:
Laat mij maar alleen
Ook al valt het niet zo mee
De eenzaamheid is erger met z'n twee
Laat mij maar alleen
Ook al valt het niet zo mee
De eenzaamheid
En niemand die er zeurt (wat ben je stil waar denk je aan)
Niemand die er zeurt (wat ben je stil waar denk je aan)
Niemand die er zeurt (wat ben je stil waar denk je aan)
Al ben ik nou al weer te laat
Jij vindt dat ik altijd zo veel praat
Nou goed zeg ik een avond niets dan vraag je "is er iets?"
Of dat ik je geen aandacht geef
Alleen maar voor mezelf leef
Je hebt gelijk het heeft geen zin het zit er echt niet in
refr
Nee geen Happy Hardcore, alhoewel. De bekendste nummers weer wel.quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:01 schreef borisz het volgende:
[..]
happy hardcore?
Charly lownoise & mental theo, nakatomi, dune & Paul Elstak ed.
ook leuk
2 unlimited, 2 brothers on the 4 floor, sash,scooter
overig: aqua, toy-box
eiffel 65 blue (dabadee)
better off alone dj jurgen
the launch dj jean
9 pm (till i come) atb
carnaval de paris dario g
bailando loona
born slippy - underworld
etc![]()
Dank uquote:Op donderdag 7 juni 2007 23:14 schreef dndiek het volgende:
Even zwaaien voor het slapen gaan
D-Devils - The sixth gate, VoreG
die niet, qua kwalieits huis o.a.quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:54 schreef VoreG het volgende:
Ik weet dat hier een paar 90's fanaten rondlopen en een paar dance nichten
Kortom:
Ik zoek van die dance nummers uit de 90's.
Zoals:
Dj G-Spott - House of Justice
DJ Quicksilver - Ameno
etc etc
Dank u.
Die ga ik even af.quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:21 schreef rubbereend het volgende:
[..]
die niet, qua kwalieits huis o.a.
U96 4 liedjes
Snap - Rhytm is a dancer
Prodigy - Out of Space
BBE - Seven Days And One Week
Beasty Boys - Intergalactic Planetary
Booming Support - De Rode Schoentjes
Capella - U Got 2 Let The Music
capella - move on baby
Chemical Brothers - Hey Boy Hey Girl
Grooveyard - Mary go wild
Jam & Spoon & Plavka - Right In The Night
Jaydee - Plastic Dreams .(Original)
Marusha - Somewhere Over the Rainbow
Moby - Feeling So Real
Robert Miles - Childern (Original Version)
ROOS - Instant Moments
en nog het één en ander
quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:23 schreef Bluezz het volgende:
* Bluezz gaat ook een SCHoonheidsslaapje maken![]()
U96quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:26 schreef borisz het volgende:
u96 met das boot ook altijd leuk
ouwe knallers
Da Hool - Meet Her At The Love Parade
Niels van Gogh - Pulverturm
van g-spott
Wrong = right
II symbols
N-R-G
Louder
When I hold you babyquote:Op donderdag 7 juni 2007 23:34 schreef VoreG het volgende:
[..]
Is dat
Set you free let .. out of your misery oid of niet?
Zo ja dan ben je m'n held.
nee denk het nietquote:Op donderdag 7 juni 2007 23:34 schreef VoreG het volgende:
[..]
Is dat
Set you free let .. out of your misery oid of niet?
Zo ja dan ben je m'n held.
quote:When I hold you baby
Feel your heartbeat close to me
Wanna stay in your arms forever
Only love can set you free
Set you free
Set you free
Set you free...
When I wake each morning
And the storm beats down on me
And I know we belong together
Only love can set you free