Hihi de poedersuiker is nu opquote:Op donderdag 7 juni 2007 11:43 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Jahoe...38 weken ! En nog steeds op de (bak)fiets ! Knap hoor ! Gezellig even buurten bij Vicky en Amber (pas op met de poedersuiker)
Ik bedoelde meer het aantal zwangerschapswekenquote:Op donderdag 7 juni 2007 11:59 schreef p_iglet het volgende:
neuh last van de warmte valt wel mee gelukkig.
Alleen last van slecht slapen 's nachts en en mini die zo onwijs hoog zit dat ik het er benauwd van krijg.
Die benauwdheid wil ik wel ruilen hoor Tan
ben ik blij dat ik aan de kust woon , hier is het dan een stuk minder warmquote:Op donderdag 7 juni 2007 13:26 schreef Beaker het volgende:
Morgen kan het plaatselijk 30 graden wordenwarm!!
Ik ben Hight Tea'enipv thee vraag ik wel water
![]()
Maar de kraamzorg controleert ook jou en de baby, lijkt me voor de as papa toch niet echt dagelijkse kostquote:Op donderdag 7 juni 2007 09:27 schreef Ticootje het volgende:
[..]
In het buitenland krijgt je man volgens mij meer vrij.
Klopt inderdaad. Maar als je bv een zwangerschaps banner invult moet je de 1ste dag van je laatste menstuatie doen. Bij mij is dat 29 maart.quote:Op donderdag 7 juni 2007 19:34 schreef Brighteyes het volgende:
Mooie echo idd.
Snap alleen je berekening van de datum niet zo.
Ik ben nu 12 weken en 21 december uitgerekend.
Als jij nu ruim 8 weken bent lijkt me de datum van 10 januari beter kloppen dan 3 januari. Toch?
Het echo apparaat rekent dat uit op basis van de grootte van het vruchtje en zoals ze het mij uitlegde was dat zeer nauwkeurig vanwege de hele steile curve die de grootte vroeg in de zwangerschap heeft.
Ken een heleboel dingen maar zulke boeken heb ik niet ontdektquote:Op donderdag 7 juni 2007 20:36 schreef Brighteyes het volgende:
Oh, net de stad in geweest.
Zwanger is...
emotioneel worden bij het kopen van je eerste positieboek.
quote:Op donderdag 7 juni 2007 20:51 schreef Rottdog het volgende:
[..]
Ken een heleboel dingen maar zulke boeken heb ik niet ontdekt![]()
Dat is waar, maar ook daar wordt heel verschillend mee omgegaan. De ene vk/gynaecoloog wil al inleiden met een week over tijd, de andere laat vrouwen 3 weken overtijd gaan. Hangt ook erg van de situatie af, hoe het met de moeder en het kind gaat.quote:Op donderdag 7 juni 2007 20:36 schreef Brighteyes het volgende:
Nee, op zich niet, maar als je gaat kijken naar evt. over tijd lopen vind ik 1 week nogal een verschil.
Herkenbaar!quote:Oh, net de stad in geweest.
Zwanger is...
emotioneel worden bij het kopen van je eerste positiebroek.
Zeker dat jullie geen kloon zijn?quote:Op donderdag 7 juni 2007 08:54 schreef Tan het volgende:
[..]
Klinkt bijna als mijn historie (incl. door de pil heen, en vriend/later man/ nog later ex bij de marine, zwanger van de tweede toen de eerste een half jaar oud was), en ik krijg (ook) in januari de vijfde!
Maar gefeliciteerd! Ik ken je verwarde gevoelens, hier precies zo, maar nu ben ik er wel enigszins aan gewend hoor.
quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:41 schreef DaviniaHR het volgende:
JAHOE!!!!![]()
![]()
![]()
(etc)
Guusje is een genie, we gaan hem aanmelden voor de uniHeb mn tentamen gehaald!!! Moet minimaal 30 goed hebben, en heb 31 goed! Ruim voldoende, dus! Oh, ben helemaal happy!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |