abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50177764
Vampje komt ook weer voorzichtig binnengeschuifeld....
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  woensdag 6 juni 2007 @ 20:56:08 #52
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_50177792
Vamp !

Marit.. baart u maar.. ik ben benieuwd naar je meisje!

[ Bericht 58% gewijzigd door Rijstebuiltje op 06-06-2007 21:02:07 ]
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_50177850
Marit, wat spannend
Ik ga duimen hoor! en mee-puffen

Vamp, wat kom je melden
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
pi_50177946
Leuk vamp!!

Zettem op Marit!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  woensdag 6 juni 2007 @ 21:32:13 #55
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_50179387
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 14:52 schreef wenneke1 het volgende:wonderolie
pfff, wat een advies en dat voor een verloskundige!
Wonderolie zorgt voor darmgerommel en de hoop is dat dat doorwerkt op de baarmoeder en dat op die manier de bevalling begint.
Alleen zorgt die wonderolie ook voor darmgerommel bij de kleine in je buik en is de kans dus groot dat je baby gaat poepen voordat het geboren is... En daar zit je niet op te wachten

Geen wonderolie doen dus!
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  woensdag 6 juni 2007 @ 21:32:41 #56
3011 E.T.
pi_50179411
Vamp, gefeliciteerd!
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  woensdag 6 juni 2007 @ 21:35:16 #57
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_50179546
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 17:18 schreef Brighteyes het volgende:
Oh ja, leuk Tan!

Ticootje, het is ook een beetje afhankelijk van je bouw enzo. Heb je stevige buikspieren dan kan het wat langer duren bijvoorbeeld, omdat de boel natuurlijk een beetje bij elkaar gehouden wordt.

Bij mij begin je het nu pas een beetje te zien. Natuurlijk heb ik al wel een buik van mezelf dus dan wordt er makkelijker overheen gekeken maar ik merk nu ook echt dat mijn broeken echt niet lekker meer zitten, ik heb er idd al een stuk of 2 die ik gewoon niet meer aan kan.
Ik wil gewoon zo graag een mooie buik om mee te pronken! Buikspieren? Ja kan. Ik sport wel 1 keer per week, maar verder heb ik weinig beweging. Verder ben ik ook niet dik, ik heb zelfs geen hangbuik (meer). Ik kan gewoon niet wachten tot ik trots vooruit met de buik kan lopen.

Be, jij bent nu 11 weken. Volegens mij is dat ook wel vroeg, toch.

Ik moet gewoon geduld hebben, en de langste tijd van de zwangerschap loop je toch met een buik.

Oh, en ik ben vandaag uit eten geweest, voor ons 1e jubeleum. Mijn lief bestelde een desparado (?) en oh dat vind ik zo lekker. Ik heb er alleen even aan geroken, en ik heb braaf mijn ijsthee gedronken.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_50179602
Marit zet hem op!

ik ga nu slapen
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
pi_50179920
ik vermoed dat al die puf-icoontjes overbodig zijn hoor !

het blijft wel netjes om de 10min. komen .. maarja..dat was een week geleden ook al eens zo
voelt niet geheel pijnloos, maar ook weer niet echt pijnlijk

straks een warme douche en op tijd naar bed
  woensdag 6 juni 2007 @ 21:43:23 #60
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_50179926
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 19:47 schreef Lois het volgende:

[..]

I beg to differ

Succes Marit, neem anders lekker een warme douche

Ik bedacht me bij het schrijven idd ook al dat er vast ook legio andere voorbeelden zijn.
Valt onder de categorie bakerpraatjes dus.
pi_50179998
Voorwerk Marit... maar alles wat je nu doet hoeft straks niet meer!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  woensdag 6 juni 2007 @ 21:46:35 #62
3011 E.T.
pi_50180076
Ticootje, het kan heel snel gaan hoor.... dit was bij mij met 7 weken
  woensdag 6 juni 2007 @ 21:46:55 #63
3011 E.T.
pi_50180093
Marit, succes!
  woensdag 6 juni 2007 @ 21:49:20 #64
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_50180194
Vamp, alweer?
Gefeliciteerd!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  woensdag 6 juni 2007 @ 21:51:48 #65
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_50180314
Ik lees er totaal overheen!
Vamperotica! Gefeliciteerd!

Hoewatwaarvertel!
pi_50180493
Nou uhm... 7 weken en een paar dagen...
Durf nog absoluut niet te genieten... Moet allemaal nog erg "inwerken"... Absoluut niet gepland...
Helemaal niet blij met de situatie... Zeer zeker wel met "het wondertje op zich"....
Maar pfff...

Ook erg bang en onzeker... veel bruin/roze slijmerig "spul".. geen echte pijn, maar wel een constant zeurderig gevoel in mn buik...
pi_50180746
He, spannend nieuws, Marit. Dat wordt weer F5 en binnenkort !
  woensdag 6 juni 2007 @ 22:02:11 #68
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_50180842
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 21:55 schreef vamperotica het volgende:
Nou uhm... 7 weken en een paar dagen...
Durf nog absoluut niet te genieten... Moet allemaal nog erg "inwerken"... Absoluut niet gepland...
Helemaal niet blij met de situatie... Zeer zeker wel met "het wondertje op zich"....
Maar pfff...

Ook erg bang en onzeker... veel bruin/roze slijmerig "spul".. geen echte pijn, maar wel een constant zeurderig gevoel in mn buik...
Jeetje joh, kan me voorstellen dat de roze wolk dan niet overheerst, zowel voor deel 1 als deel 2 van je post.
Hopelijk blijft het wondertje gewoon lekker zitten.
  woensdag 6 juni 2007 @ 22:05:43 #69
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_50181021
Oh, moeilijk, vamperotica. Ik hoop met je mee dat het gewoon goed blijft gaan en dat alles dan een (lekker warm en veilig) plekje krijgt.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_50181179
He vamperotica gefeliciteerd met je wondertje. Kan me voorstellen dat als het niet gepland komt even wennen is aan het idee. Gelukkig zijn we zo'n 9 maanden zwanger, en kunnen we rustig aan het idee wennen

En marit succes met puffen vannacht
Het kan nooit lang meer duren met al dit gerommel!
pi_50181256
Ja doodeng allemaal... Zowel de situatuie... Al 4 monsters rondhobbelen... financieel nou niet bepaald rooskleurig...

En dan de onzekerheid...met de buikpijn enzo... Maar afgelopen maandag wel een echo gehad (batterijen van t fototoestel zijn leeg...) En daar zag alles er goed uit... een geweldig kloppend hartje en eenzwangerschap van 7 weken en 3 dagen....
Niets wat eventueel bloed zou kunnen verklaren was er te zien...
pi_50181480
vamp, wat een schrik moet dat zijn! maar evengoed van harte geluk gewenst met deze zwangerschap. een vijfde monstertje op komst, jullie vinden er vast een plekje voor! mag ik vragen hoe het kon gebeuren als je het zo absoluut niet van plan was, hadden jullie wel voorbehoedsmiddelen gebruikt?

memmel, ik zag net pas dat jij inmiddels ook een hele mooie dochter Anna hebt gekregen, heel hartelijk gefeliciteerd nog!!
pi_50181609
Vamp, gefeliciteerd met je wondertje. Lijkt me best "schrikken" (mss niet het goede woord) zo onverwacht. Hopelijk blijft t goed gaan.

Marit, toch zet em op voor jou, het mag wel doorzetten nu... toch?!
Fake it till you make it...
pi_50181711
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 22:15 schreef bixister het volgende:
vamp, wat een schrik moet dat zijn! maar evengoed van harte geluk gewenst met deze zwangerschap. een vijfde monstertje op komst, jullie vinden er vast een plekje voor! mag ik vragen hoe het kon gebeuren als je het zo absoluut niet van plan was, hadden jullie wel voorbehoedsmiddelen gebruikt?

memmel, ik zag net pas dat jij ook een hele mooie dochter Anna hebt, heel hartelijk gefeliciteerd nog!
Ik gebruikte nog een pil die je ook kon gebruiken als je borstvoeding gaf... En was een beetje aan het nadenken over... Hoe "straks" Aangezien ik nogal een geschiedenis heb van "ongepland zwanger"... Nou hebben we dus 9 maanden langer om er over na te denken..
pi_50182715
ah zo, dank je. de cerazette oid?
dat onplant maar raak. maar 't is je dus al eerder overkomen? ik zou dan al sowieso niet meer durven vertrouwen op wat dan ook.
pi_50183018
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 22:40 schreef bixister het volgende:
ah zo, dank je. de cerazette oid?
dat onplant maar raak. maar 't is je dus al eerder overkomen? ik zou dan al sowieso niet meer durven vertrouwen op wat dan ook.
Die ja...
Yup...Bij nr 1 (nu 10...) braaf al jaaaaren aan de pil... 2 weekjes Aruba (waar toen vriendlief, laterman, nog later ex zat voor de marine) en zwanger terug... Tijdsverschil... toch beetje ziekjes ....
Ik wist dat ik zwanger was toen nr 1 pcies een half jaar was.... (en meneer tussen t varen door ff thuis was geweest... ) Dit was ook niet gepland maar niet zo nauwkeurig geslikt omdat we er toch niet veel tijd tussen wilde laten zitten.... Nr 3.. (nu bijna 4) diende zich ook door de pil heen aan... en bij nr 4 had ik een spioraaltje wat plotseling kwijt....
  woensdag 6 juni 2007 @ 23:29:21 #77
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_50184754
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 17:20 schreef Beaker het volgende:

[..]

Bij wie
Bij de dochter van mijn oude baas, en die ken ik ook weer uit de kroeg enzo, iig, het was echt een heel mooi kindje (naam was wat minder maar ok )...had mijn eigen schatje ook meegenomen, wat een bulletje is dat dan ineens met zijn 4 mnd naast zo'n frummeltje van een paar dagen oud...echt een wereld van verschil zeg!
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  woensdag 6 juni 2007 @ 23:30:45 #78
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_50184794
Vamp, toch van harte. Wat Bix zegt! Dat is een heel verstandige vrouw volgens mij...
Iedere golf van de zee,
Die wild op het strand wordt gesmeten,
Brengt wel iets moois voor je mee.
Wat heb jij van de zee gekregen?
pi_50190649
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 22:47 schreef vamperotica het volgende:

[..]
Die ja...
Yup...Bij nr 1 (nu 10...) braaf al jaaaaren aan de pil... 2 weekjes Aruba (waar toen vriendlief, laterman, nog later ex zat voor de marine) en zwanger terug... Tijdsverschil... toch beetje ziekjes ....
Ik wist dat ik zwanger was toen nr 1 pcies een half jaar was.... (en meneer tussen t varen door ff thuis was geweest... ) Dit was ook niet gepland maar niet zo nauwkeurig geslikt omdat we er toch niet veel tijd tussen wilde laten zitten.... Nr 3.. (nu bijna 4) diende zich ook door de pil heen aan... en bij nr 4 had ik een spioraaltje wat plotseling kwijt....
Wat heb jij een vruchtbare geschiedenis zeg! Hopelijk wen je snel aan het idee van een 5e kleintje, je kan alvast ervaringen uitwisselen met Tan, die is ook ongepland zwanger van haar 5e.

Alvast gefeliciteerd! (ook aan alle andere nieuwe zwangeren trouwens!)

Renda, ik hoop voor jou dat je toch een goede VK vindt. Amerika was het toch hè? Gek dat in een land waar veel geld in wetenschap en klinisch onderzoek wordt gestopt, alles zo overgemedicaliseerd wordt... (nu ja, misschien net daarom )
Hier verklaren mensen me ook al gek omdat ik geen 5d in het ziekenhuis wil blijven, maar gewoon daar wil bevallen en max 24u later weer naar huis wil.
Ik haal dan altijd als argument aan dat het in Nederland toch in de overgrote meerderheid van de gevallen zo gaat: of thuis of heel kort in het ziekenhuis... klopt toch hè?
pi_50190707
Vamp, dat is een indrukwekkend rijtje ongeplanden... Straks maar eens een knoopje leggen bij iemand?

Hier groeit fruts lekker. Frustel zat vanochtend met zijn hoofd tegen mijn bekken te stuiteren, en met de benen ter hoogte van mijn ribben. En ik begin nu serieus striea te krijgen. Eerst alleen op plekken waar het al zat, maar nu ook midden op mijn buik een klein blauw lijntje. En dan moet frutsel nog 8 weken groeien..
  donderdag 7 juni 2007 @ 08:54:46 #81
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_50190785
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 22:47 schreef vamperotica het volgende:

[..]

Die ja...
Klinkt bijna als mijn historie (incl. door de pil heen, en vriend/later man/ nog later ex bij de marine, zwanger van de tweede toen de eerste een half jaar oud was), en ik krijg (ook) in januari de vijfde!

Maar gefeliciteerd! Ik ken je verwarde gevoelens, hier precies zo, maar nu ben ik er wel enigszins aan gewend hoor.

[ Bericht 3% gewijzigd door Tan op 07-06-2007 09:01:50 ]
pi_50190967
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 08:46 schreef Iksje het volgende:

[..]

Wat heb jij een vruchtbare geschiedenis zeg! Hopelijk wen je snel aan het idee van een 5e kleintje, je kan alvast ervaringen uitwisselen met Tan, die is ook ongepland zwanger van haar 5e.

Alvast gefeliciteerd! (ook aan alle andere nieuwe zwangeren trouwens!)

Renda, ik hoop voor jou dat je toch een goede VK vindt. Amerika was het toch hè? Gek dat in een land waar veel geld in wetenschap en klinisch onderzoek wordt gestopt, alles zo overgemedicaliseerd wordt... (nu ja, misschien net daarom )
Hier verklaren mensen me ook al gek omdat ik geen 5d in het ziekenhuis wil blijven, maar gewoon daar wil bevallen en max 24u later weer naar huis wil.
Ik haal dan altijd als argument aan dat het in Nederland toch in de overgrote meerderheid van de gevallen zo gaat: of thuis of heel kort in het ziekenhuis... klopt toch hè?
Als er geen mediche toestand is, dan mag je inderdaad thuis bevallen, of je huurt een verloskamer. Dat is dan poliklinisch, dus je bent dezelfde dag thuis.
pi_50191042
*meld*
vanmorgen rond 5uur wakker van pijnlijke krampen..om half 8 maar weer gaan slapen omdat het weg was!

Ik zit nu aan een boterham met roze muisjes
  donderdag 7 juni 2007 @ 09:11:33 #84
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_50191072
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 08:46 schreef Iksje het volgende:

Maar vergeet niet dat je hier in Nederland kraamhulp krijgt, in het buitenland niet.
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
pi_50191191
Marit en Beaker....datumtweeling
Kom maar op met de beepjes hoor

Groetjes,Minoes
pi_50191445
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 09:11 schreef Leah het volgende:

[..]

Maar vergeet niet dat je hier in Nederland kraamhulp krijgt, in het buitenland niet.
In het buitenland krijgt je man volgens mij meer vrij.
  donderdag 7 juni 2007 @ 09:37:53 #87
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_50191715
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 09:09 schreef marit1978 het volgende:
*meld*
vanmorgen rond 5uur wakker van pijnlijke krampen..om half 8 maar weer gaan slapen omdat het weg was!

Ik zit nu aan een boterham met roze muisjes
Misschien helpt 'iets' met ui! Werkte bij mij wel een beetje
Iedere golf van de zee,
  donderdag 7 juni 2007 @ 09:51:19 #88
28034 jellyrose
BoggleMeister
pi_50192084
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 08:49 schreef Deepfreeze het volgende:
En ik begin nu serieus striea te krijgen. Eerst alleen op plekken waar het al zat, maar nu ook midden op mijn buik een klein blauw lijntje. En dan moet frutsel nog 8 weken groeien..
Precies hetzelfde hier Ik heb opeens sinds een paar dagen 3 verse streepjes rechts van m'n navel

Vamperotica, gefeliciteerd - ik hoop dat je snel aan het idee kunt wennen
Thoughts arrive like butterflies.
Red de zeehond!
pi_50192294
'iets' met ui??? wat dan!?
pi_50192311
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 09:11 schreef Leah het volgende:

[..]

Ik kan ook terecht bij verschillende organisaties voor kraamhulp, gelukkig. Weet niet hoe het bvb in andere buurlanden zit.
Mijn vriend heeft verder recht op 3 dagen 'klein verlet' na de geboorte, ten laste van de werkgever en nog 7d vaderschapsverlof, te kiezen in de eerste 30d na de geboorte, die zijn ten laste van het ziekenfonds.
Verder natuurlijk ook ouderschapsverlof, maar da's nog een andere regeling
  donderdag 7 juni 2007 @ 10:03:23 #91
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_50192419
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 09:59 schreef bixister het volgende:
'iets' met ui??? wat dan!?
Ik at de dag ervoor hachee
Iedere golf van de zee,
pi_50192420
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 10:00 schreef Iksje het volgende:

[..]

Ik kan ook terecht bij verschillende organisaties voor kraamhulp, gelukkig. Weet niet hoe het bvb in andere buurlanden zit.
Mijn vriend heeft verder recht op 3 dagen 'klein verlet' na de geboorte, ten laste van de werkgever en nog 7d vaderschapsverlof, te kiezen in de eerste 30d na de geboorte, die zijn ten laste van het ziekenfonds.
Verder natuurlijk ook ouderschapsverlof, maar da's nog een andere regeling
Is het vaderschapsverlof betaald verlof of onbetaald?
pi_50193229
betaald: "de eerste 3 dagen behoud je je volledige loon. De volgende 7 dagen krijg je 82% van het (begrensde) brutoloon via de ziekteverzekering"
pi_50193344
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 10:33 schreef Iksje het volgende:
betaald: "de eerste 3 dagen behoud je je volledige loon. De volgende 7 dagen krijg je 82% van het (begrensde) brutoloon via de ziekteverzekering"
Hier krijgen vaders 2 dagen verlof, 1 dag voor de bevalling, 1 dag voor de aangifte. Verder niets. Je kan natuurlijk verlof opnemen, maar dat kost je dan wel je eigen verlofuren.
pi_50193443
Marit, wat spannend!

Vivi, hoe was die naam dan?

* meld *

ik heb de klok rond geslapen vannacht ik ben nu pas wakker! Heerlijk
Verder weinig nieuws, het rommeld .....
Vanmiddag met mijn 2 schoonzusjes gezellig naar een hight tea

Vamp, wat een geschiedenis! Daar zou ik ook even van schrikken! evengoed toch van harte! en hou je taai!
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
  donderdag 7 juni 2007 @ 10:52:18 #96
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_50193826
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 10:41 schreef Beaker het volgende:
Marit, wat spannend!

Vivi, hoe was die naam dan?
"Jaymien" (als in: "Damian")
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_50194051
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 10:03 schreef Neuk het volgende:

[..]

Ik at de dag ervoor hachee
Hehehe, ik chili . Niet bewust, maar die nacht begon het wel.
pi_50194059
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 10:52 schreef Vivi het volgende:

[..]

"Jaymien" (als in: "Damian")
Oeh..... ja dat is ook niet echt mijn ding
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
pi_50194710
Zo *MELD*
Vandaag precies 38 weken
En zowaar een uurtje of 8 geslapen vannacht.

Vanmiddag flink stukje fietsen, op bezoek bij Vicky & Amber.

Vamperotica, gefeliciteerd!!! Hopelijk wen je snel aan het idee.
pi_50195378
Jahoe...38 weken ! En nog steeds op de (bak)fiets ! Knap hoor ! Gezellig even buurten bij Vicky en Amber (pas op met de poedersuiker )
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')