en natuurlijk ook een goede ervaring met Lonewolf2003quote:Op dinsdag 4 september 2007 13:54 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Patch heeft mijn 2 bestelde dvds keurig netjes op tijd afgeleverd. Een er van zal zelfs nog in the seal.
Mailtje sturen aan de modsquote:Op zaterdag 1 september 2007 14:21 schreef Vale17 het volgende:
Ik heb een hele slechte ervaring met santas_little_helper in [TK] Veel DVD's te koop aangeboden
Ik heb ongeveer 5 weken geleden al mijn geld overgemaakt, en heb nog steeds de DVD's niet ontvangen. Ook is hij al 33 dagen niet online geweest..
Wat te doen?
En andersom zeer zeker ook!quote:Op woensdag 5 september 2007 08:21 schreef Patch het volgende:
Een goede ervaring met user 'youknow' ( youknow )
![]()
![]()
![]()
En dat geldt uiteraard ook voor FredvZ zelf: Alles in goed vertrouwen afgehandeld!quote:Op woensdag 5 september 2007 10:05 schreef FredvZ het volgende:
Een goede ervaring met ChickenSpikey.
De polo's die ik van hem kocht zijn eerder bij mij dan geld bij hem
En andersom ook, geld was erg snel overgemaakt NXquote:Op woensdag 5 september 2007 17:07 schreef NX het volgende:
Goede ervaring met Trigalti!
Rectificatie, films ontvangen.quote:Op zaterdag 15 september 2007 02:37 schreef BYM het volgende:
Ik begin een slechte ervaring te krijgen in dit topic : [TK] Zeer complete PSP!
Eind augustus geld overgemaakt, na trage en moeizame communicatie.
Vorige week zondag , na herhaaldelijk vragen eindelijk antwoord gehad, dat het geld per ongeluk toch al wel binnen was, en dat hij eroverheen had gekeken (na aanleveren van screendumps), en maandag zou het verstuurd worden.
Donderdag gevraagd wat nu de status is, en geen reaktie meer gekregen via de email.
Vanavond komt meneer online op MSN, en ook daar krijg ik geen antwoord, lijkt wel alsof ik genegeerd wordt
Ik baal, had die films graag meegenomen op vakantie, gaat niet lukken dus.
dDirk, stort dat geld maar terug en houdt je films maar.
En bij mij dus niet, de gebruiker in kwestie geeft ook geen gehoor meerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |