Geen dank Maart85, ik ben blij dat je zo tevreden bent.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:21 schreef Maart85 het volgende:
Zeer goede ervaring met dahei in [TK] Nokia 6230i branded simlockvrij
Geld overgemaakt, binnen 2 dagen de telefoon zeer goed verpakt binnen gekregen. Alles werkt naar behoren!
Nogmaals dank!
Leuk om te horen. Ik hoop dat je er nog lang plezier van zult hebben.quote:Op zondag 12 augustus 2007 13:30 schreef Statio het volgende:
Goede ervaring met Dahei, [TK] PSP in nieuwstaat + Accessoires, heel netjes verpakt en snel afgehandeld!![]()
Geen dank, veel plezier ermee!quote:Op maandag 13 augustus 2007 09:09 schreef Cydex het volgende:
Goed verpakt en snel verzonden. Bedankt voor de zaken Dahei.
Fijn dat je tevreden bent en mochten er door de gecrushde verpakking problemen zijn met de UMD's, laat het dan even weten. Stomme postbodequote:Op zondag 12 augustus 2007 02:22 schreef BYM het volgende:
Prima communicatie, HEEL snel geschakeld, en spullen nog op zaterdag in huis, prima geregeld :
Bedankt voor deze deal dahei !
[TK] PSP UMD Films
Idem Dito met Eric_Cantonaquote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:14 schreef Eric_Cantona het volgende:
Goede ervaring met Daklem, snelle communicatie en afhandeling
En dat bevestig ik dus ook: leuk zakendoen met Object.Prototype. Snel, en vol vertrouwen.quote:
En ik blij met ElisaB!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 18:58 schreef ElisaB het volgende:
Ik ben blij met MatiCe
[GEZ] Draadloze Router is helemaal netjes afgerond
Pas op dat je niet achterover valtquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:11 schreef buzzer het volgende:
Ik ben sinds 10 minuten thuis ook weer online
Wat kijkt dat lekker zo'n 24" scherm![]()
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:16 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Pas op dat je niet achterover valt
Dat is snelquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:47 schreef buzzer het volgende:
Ik zie trouwens dat dit in het verkeerde topic staat![]()
nouhouquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:00 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat is snelkomt zeker door dat grote scherm
Hahahaquote:Op zondag 26 augustus 2007 22:14 schreef desub het volgende:
[TK] Schaalmodellen Renault 1op18 prima spul en vriendelijke verkoper(edwin16v)... zo vriendelijk dat ik bijna vergat te betalen....![]()
![]()
Idem dito ervaring met Bupatih.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:14 schreef Bupatih het volgende:
Goede ervaringen met Daklem in [TK] DVD Collectie
Werd snel afgehandeld, geloofde meteen (en terecht) dat ik had betaald en deed het dvd'tje diezelfde middag nog op de bus. [afbeelding]
Ik kreeg de dvd dan wel later dan verwacht binnen, maar daar kon hij weinig aan doen.
De betaling was ook vlot geregeld, dus ppi, anytime!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:55 schreef ppi het volgende:
Geheugen gekocht van Div-er in dit topic.
Snelle communicatie en goede afhandeling![]()
Netjes verpakt en mooie prijs !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |