Na aanleiding van dit topic, wil ik toch even mijn ei kwijt.
In dit topic heb ik met DeSiever een deal gesloten om een boel cdtjes af te nemen. Hij wist mij te verzekeren als ik direct betaalde dat ik de cds dezelfde dag nog opgestuurd zou krijgen. Dus ik heb direct betaald.
Na een paar dagen geen cd's gezien te hebben, heb ik hem een mailtje gestuurd met de vraag of hij de cd's al opgestuurd had (want dan moest ik mij toch wel zorgen maken) of dat hij ze nog niet verstuurd had, wat overigens geen ramp was. Ik kreeg niets terug en ik zag in het topic van hem dat het op slot gedaan was en dat iedereen zondags een mailtje zou krijgen.
Op zondag kreeg ik het beloofde mailtje:
quote:
Daklem,
helaas ben ik niet in staat mijn belofte na te komen. De cd's en dvd's zaten in een doos die bij m'n ouders op zolder stond, aangezien ik midden in een verhuizing zit. De verhuizing is ook de aanleiding dat ik alles weg wilde doen. Mijn ouders wisten dat ik alles weg wilde doen en hebben de gehele doos neergezet op de jaarlijkse rommelmarkt van de kerk.
Je krijgt deze week je geld terug met 5 euro extra voor het ongemak.
Ik ben heel erg boos geworden, maar het is mijn schuld en naar jou toe vind ik het heel vervelend.
Groet, DeSiever
Heel netjes dus dat hij een e-mail stuurt (alhoewel ik het een vreemd verhaal vind). Ik heb hem gezegd dat hij die 5 euro extra niet hoefde over te maken, want dat vond ik onzin!
Maar tot op heden heb ik mijn bedrag niet mogen ontvangen. Ook contact via e-mail wordt niet op gereageerd. Zelfs in zijn gebruikersnaam is niet te zien wanneer hij voor het laatst online geweest is.
Ik vind het een vervelende situatie. Weet iemand toevallig of hij op vakantie is? Of wat er met hem is gebeurd. Ik vind het nogal vervelend.