Idd, geld was binnen een recordtijd gestortquote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:04 schreef Karstman het volgende:
en hier [TK] NGC Games / Buffy seizoenen ging het prima met BlackSheep
Vind ik raar, ikzelf heb wat dingen bij hem geregeld en alles ging vlekkeloos, misschien moet je eens wat duidelijker zijn met wat er mis ging (zie overigens alleen maar positieve reacties over miamivice)quote:Op maandag 2 juli 2007 13:25 schreef WeirdMicky het volgende:
Niet bieden op spullen van miamivice --> miamivice
Hij komt zn beloftes niet na.
Check je mailquote:Op zaterdag 30 juni 2007 00:40 schreef YebCar het volgende:
slechte ervaring met pony_pak
naar aanleiding van dit [TK] Hollywood Music Hall munten
Muntjes zijn al opgestuurd voordat geld er was omdat er haast bij was.
geld is er nog steeds niet , ondanks paar emails. (moeder was volgens hem vergeten geld over te maken en hij zou het zsm overmaken)
bij laatste mail 2 dagen terug was er zelfs geen reactie
![]()
Ik heb even een push-PM gestuurd. Laat je het ff weten als je iets hebt gehoord?!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:14 schreef ComicBookGuy het volgende:
Niet zo'n beste ervaring met Snatsie in [TK] PC onderdelen
Na aankoop bleek de harde schijf veel beschadigde sectoren te bevatten. Via mail en PM contact gehad. Snatsie had geen vervangende harde schijf en we zijn overeengekomen dat hij een deel van het aankoopbedrag terug zou storten. Dit geld heb ik nooit ontvangen en op e-mails of PM's wodt niet gereageerd.![]()
Ook vanaf deze kant is de deal met Kabuto_Raiger vlekkeloos verlopen!quote:Op donderdag 12 juli 2007 02:06 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
prima deal met ThuleWulf in [TK] 6x 512 mb PC2-5300S SODIMM (DDR2-667)
Wen er maar vast aan. TNT heeft Tante Pos overgenomen en langzamerhand gaan de tarieven omhoog, de postbodes de WW in en de performance hard achteruit.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:17 schreef Eric_Cantona het volgende:
Mijn post van gisteren is onterecht. Ik heb zojuist 't pakketje ontvangen. De post heeft blijkbaar nogal vertraging gehad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |