vrij naar Hans Teeuwenquote:Als het heel mooi weer is trek ik het weiland in
Fluit een vrolijk wijsje en ben heel blij van zin
De geiten in het weiland kijken me lachend aan
Ik voel onder mijn overal mijn lul die gaat al staan
Want ik ga geiten neuken, geiten neuken, geiten neuken is fijn
Want ik ga geiten neuken, geiten neuken, geiten neuken is fijn
Ik zoek naar een lief geitje ja daar zie ik er een staan
Ik besluip haar van achter heb men laarzen aan
Dan pak ik bij de poten ik ruik eens aan haar aars
Die is al lekker nat ik stop haar poten in mijn laars
Idd die is wel gaafquote:Op woensdag 6 juni 2007 11:02 schreef nietzman het volgende:
Dit is toch veel toffer als zo'n bloat wief:
[afbeelding]
Daar heb ik andere bronnen en voorbeelden voor, het feit dat je die zelf al niet kende bewijst dat je je kop daadwerkelijk...........quote:Op woensdag 6 juni 2007 18:30 schreef Floripas het volgende:
Desiredbard, in eerste instantie stond de link naar de Times er niet bij. Alleen de Daily Mail is gewoon niet geloofwaardig. We hebben het hier over een krant die drie weken achter elkaar beweerde dat atheisten uit zijn op het verbieden van kerstmis, he?
In het originele rapport stond dat er geen leerlingen waren die er amok bij maakten, maar dat de docenten preventief de (foute) conclusie trokken dat ze de holocaust maar niet meer moesten doceren.
Ik wil wel met je debatteren, hoor, daar wil ik zelfs wel voor op de knieen gaan, maar laten we het bij de feiten houden.
Gast lees nou even goedquote:
Alle toegevingen aan moslims en hun smerige ideologie staan in moreel opzicht op hetzelfde lage niveau, ongeacht de aanleiding. Dus inderdaad, het afschaffen van die plaatjes is niet lager dan het niet doceren van de holocaust.quote:Op woensdag 6 juni 2007 17:38 schreef Floripas het volgende:
[..]
Wat, plaatjes van naakte wijven afschaffen is dieper dan de holocaust niet doceren?
quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:01 schreef xFriendx het volgende:
Gewoon voor elke dooie Talibanfiguur een stip op je vliegtuig schilderen. Als je er maar genoeg neermaait en die op kunstzinnige wijze op je vliegtuig weet te schilderen kan je op een middag 'connect the dots' spelen en er alsnog een Marilyn Monroe op laten pronken![]()
WO I, volgens je eigen OP.quote:Op woensdag 6 juni 2007 13:45 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Vrouwelijke RAF leden zeuren niet (en dit is al aan de gang sinds WOII)
Omwonende huismoeders zeuren niet (en dit is al aan de gang sinds WOII)
Vliegtuigen gaan naar een land met een achtergebleven cultuur.... de modellen komen hun plaatjes ondertekenen.... en ineens is daar deze regel
Dat dat ding nog kan vliegen, met al die rommel onder zijn vleugels!quote:Op woensdag 6 juni 2007 15:19 schreef Evil_Jur het volgende:
Ergens is dit ontzettend grappig. Alsof iemand op het raampje gaat kloppen van zo'n oorlogsmachine omdat ie de tekeningen een beetje ranzig vindt...
[afbeelding]
Ja, en al die homo's die tegenwoordig gewoon soldaatje mogen spelen! Genieten!quote:Op woensdag 6 juni 2007 16:12 schreef Floripas het volgende:
Ik gok dat de RAF het een beetje te frivool vond en een excuus zocht om het eraf te halen...na precies nul klachten van vrouwen en moslims.
Overigens verwacht ik ook dat mijn ex-schoonzusje, die in opleiding is bij de luchtmacht, enorme naakte negers in volle erectiele toestand op haar vliegtuig mag verven.
Nee ben geen moslim, ik dacht dat je als koddebeier/pig moest kunnen lezen, of zijn de invullers van Melkertposities daarvan vrijgesteld....maar probeer het eens met de OPquote:Op donderdag 7 juni 2007 00:01 schreef Meki het volgende:
Bron meneer ??of zit je te liegen
quote:Op donderdag 7 juni 2007 00:07 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Nee ben geen moslim, ik dacht dat je als koddebeier/pig moest kunnen lezen, of zijn de invullers van Melkertposities daarvan vrijgesteld....maar probeer het eens met de OP
Nee daar heb je de Koran voor..... probeer het linkje in de OP evenquote:
Islam...oud achterhaald en achterlijk....quote:Op donderdag 7 juni 2007 00:12 schreef Meki het volgende:
Hoe lang moest je zoeken om Islamnieuws te vinden
ik raad het al. lang genoeg je hebt niks gevonden en je bedenkt zelf islam nieuws
Hoe lang moest je ervoor zoeken ??.quote:Op donderdag 7 juni 2007 00:17 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Islam...oud achterhaald en achterlijk....
Dus islamnieus is een beetje contradictio in terminus
Maar als je nieuws wilt: nog een keer
He, er zit weer een kras in de langspeel plaat. Je had de bron ook gewoon kunnen geven zonder af te geven op de jou zo geliefde religie.quote:Op donderdag 7 juni 2007 00:17 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Islam...oud achterhaald en achterlijk....
Dus islam nieuws is een beetje contradictio in terminus
Maar als je nieuws wilt: nog een keer
Niet doorgaan, hij heeft je de bron gegeven.quote:Op donderdag 7 juni 2007 00:20 schreef Meki het volgende:
[..]
Hoe lang moest je ervoor zoeken ??.
ik zie nog steeds geen duidelijke bron iin het OP
quote:Op donderdag 7 juni 2007 01:08 schreef Disciple_of_Guinne... het volgende:
Oh ja, TT gaat ook even door de mangel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |