geen klachten dus en hier komt het:quote:In killer heels and little else, they have a definite deadly charm.
But the risque images of women that have decorated warplanes since the First World War have been scrubbed out.
The Ministry of Defence has decreed they could offend the RAF's female personnel.
Officials admitted they had no record of any complaints from the 5,400 women in the RAF.
quote:Harrier jump jet bombers currently launching daily airstrikes against the Taliban in southern Afghanistan have been scrubbed clean to comply with the orders.
The decision to ban the images followed a visit by glamour models to southern Afghanistan before Christmas. During the trip they signed paintings of themselves on RAF aircraft.
There was concern that they could cause offence in a muslim country where until 2001 all women were forced to wear the head-to-toe burkha in public.
?quote:The Ministry of Defence has decreed they could offend the RAF's female personnel.
Vrouwen zijn blijkbaar net zulke aanstellers als moslimsquote:Op woensdag 6 juni 2007 10:50 schreef teamlead het volgende:
ik hap wel dan...
en waarom zeur je niet over
[..]
?
Lezen is moeilijk?quote:Op woensdag 6 juni 2007 10:52 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Vrouwen zijn blijkbaar net zulke aanstellers als moslims
en wijs eens aan waar staat dat er wel klachten van moslims waren dan?quote:Op woensdag 6 juni 2007 10:58 schreef GlazenKaak het volgende:
[..]
Lezen is moeilijk?
Officials admitted they had no record of any complaints from the 5,400 women in the RAF.
Er waren geen klachten van vrouwen.
dat staat er ook niet, dan willen ze voorkomen ofzo.. de sukkels...quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:03 schreef teamlead het volgende:
[..]
en wijs eens aan waar staat dat er wel klachten van moslims waren dan?
waarom? ik heb nooit gezegd dat er wel klachten van moslims waren, wat lees jij echtquote:Op woensdag 6 juni 2007 11:03 schreef teamlead het volgende:
[..]
en wijs eens aan waar staat dat er wel klachten van moslims waren dan?
daar gaat het topic nu juist overquote:Op woensdag 6 juni 2007 11:20 schreef GlazenKaak het volgende:
[..]
waarom? ik heb nooit gezegd dat er wel klachten van moslims waren, wat lees jij echtwat boeien die moslims mij nou
zeg is dat niet een A10 Warthogquote:Op woensdag 6 juni 2007 11:02 schreef nietzman het volgende:
Dit is toch veel toffer als zo'n bloat wief:
[afbeelding]
homoquote:Op woensdag 6 juni 2007 11:02 schreef nietzman het volgende:
Dit is toch veel toffer als zo'n bloat wief:
[afbeelding]
Omdat als je kan lezen beste mod.....quote:Op woensdag 6 juni 2007 10:50 schreef teamlead het volgende:
ik hap wel dan...
en waarom zeur je niet over
[..]
?
http://tinyurl.com/3b7lgoquote:Commanders decided the images were sexist and insisted there was no place for them in the modern armed forces.
There was also concern that they could cause offence in a muslim country where until 2001 all women were forced to wear the head-to-toe burkha in public.
An RAF spokesman defended the decision to remove images which he said "cut across" the service's culture of equal opportunities.
"If you have women flying aircraft and working on them as engineers then these kinds of pictures are inappropriate," he said.
"That's why it's crossed the line and that's why they have been removed."
Je TT slaat als kut op dirk beste TS.. nergens blijkt dat Moslims overstuur zouden zijn van tekeningetjes. De RAF heeft de tekeningetjes niet verboden vanwege de moslims, maar vanwege het vrouwelijke personeel. Dat staat zelfs in je eigen OP. Jouw aanname dat dit is omdat moslims er niet tegen zouden kunnen, zegt meer over jouw beeld van de moslims in Afghanistan dan over de realiteitquote:Op woensdag 6 juni 2007 11:49 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Omdat als je kan lezen beste mod.....
Er geen vrouw geklaagd heeft en als je de rest van het artikel leest ...speelt dit alleen vanwege Afghanistan
Dat vanwege uiterste politieke correctheid vrouwelijk personeel hierbij betrokken wordt....
Waarom hebben we het alleen over Vrouwelijk personeel en moslims
En Niet Over Sheila Jones (brits) die naast het vliegveld woont en ook tegen die geverfde tieten moet aankijken?
waar maak jij uit op dat dit besluit is genomen vanwege moslims?quote:Op woensdag 6 juni 2007 13:31 schreef desiredbard het volgende:
Waarom hebben we het alleen over Vrouwelijk personeel en moslims
En Niet Over Sheila Jones (brits) die naast het vliegveld woont en ook tegen die geverfde tieten moet aankijken?
Waarom gebeurt dit nadat waar dames naar dara afreizen om hun silhoueten te ondertekenen.
Dit heeft helemaal niets met vrouwen in de RAF te maken...dit is bezorgdheid om op tere moslimzieltjes te trappen...
Vrouwelijke RAF leden zeuren niet (en dit is al aan de gang sinds WOII)quote:Op woensdag 6 juni 2007 13:38 schreef teamlead het volgende:
[..]
waar maak jij uit op dat dit besluit is genomen vanwege moslims?
Dat dus!quote:Op woensdag 6 juni 2007 13:45 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Vrouwelijke RAF leden zeuren niet (en dit is al aan de gang sinds WOII)
Omwonende huismoeders zeuren niet (en dit is al aan de gang sinds WOII)
Vliegtuigen gaan naar een land met een achtergebleven cultuur.... de modellen komen hun plaatjes ondertekenen.... en ineens is daar deze regel
quote:Op woensdag 6 juni 2007 13:45 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Vliegtuigen gaan naar een land met een achtergebleven cultuur.... de modellen komen hun plaatjes ondertekenen.... en ineens is daar deze regel
tja, misschien heeft die commandant wel de geschokte reacties van de plaatselijke bevolking gezien op die modellen en gedacht dat je je in hun land maar beter kan aanpassen aan de plaatselijke gewoontes, anders heeft de Taliban er weer een paar volgelingen bijquote:Op woensdag 6 juni 2007 13:45 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Er waren ook geen klachten van moslims.quote:Op woensdag 6 juni 2007 10:58 schreef GlazenKaak het volgende:
[..]
Lezen is moeilijk?
Er waren geen klachten van vrouwen.
Waarom niet.... of ET of Tarzan (tm) op een 500 ponderquote:Op woensdag 6 juni 2007 16:12 schreef Floripas het volgende:
Ik gok dat de RAF het een beetje te frivool vond en een excuus zocht om het eraf te halen...na precies nul klachten van vrouwen en moslims.
Overigens verwacht ik ook dat mijn ex-schoonzusje, die in opleiding is bij de luchtmacht, enorme naakte negers in volle erectiele toestand op haar vliegtuig mag verven.
Je TT klopt dus niet.quote:Op woensdag 6 juni 2007 16:28 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Waarom niet.... of ET of Tarzan (tm) op een 500 ponder
Waarom..... er is vrouwen nooit verboden een rekening van ondergetekend e of een ander sexsymbool op hun vliegtuigje te schildren (al heb ik het stereotype vermoeden dat vrouwen in het leger precies dezelfde tekeningen verkiezen als mannen)quote:
Waar lees jij dat de moslims overstuur zijn?quote:Op woensdag 6 juni 2007 17:18 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Waarom..... er is vrouwen nooit verboden een rekening van ondergetekend e of een ander sexsymbool op hun vliegtuigje te schildren (al heb ik het stereotype vermoeden dat vrouwen in het leger precies dezelfde tekeningen verkiezen als mannen)
Dit verbod is het resultata van hun missie in een moslimgebied.....
De politieke Correctheid zit het hem juist in het zogenaamd doen dat het om de vrouwen gaat
Ondertussen beschiet en bombardeer je ze....daar nemen ze idd geen aanstoot aan....
Althans niet lang
Is om mensen naar zijn topic te trekken.quote:Op woensdag 6 juni 2007 17:24 schreef Floripas het volgende:
[..]
Waar lees jij dat de moslims overstuur zijn?
"All right, pussy, pussy, pussy! Come on in pussy lovers! Here at the Titty Twister we're slashing pussy in half! Give us an offer on our vast selection of pussy, this is a pussy blow out! All right, we got white pussy, black pussy, Spanish pussy, yellow pussy, we got hot pussy, cold pussy, we got wet pussy, we got smelly pussy, we got hairy pussy, bloody pussy, we got snappin' pussy, we got silk pussy, velvet pussy, Naugahyde pussy, we even got horse pussy, dog pussy, chicken pussy! Come on, you want pussy, come on in, pussy lovers! If we don't got it, you don't want it! Come on in, pussy lovers!"quote:Op woensdag 6 juni 2007 17:30 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Is om mensen naar zijn topic te trekken.
Wat, plaatjes van naakte wijven afschaffen is dieper dan de holocaust niet doceren?quote:Op woensdag 6 juni 2007 17:37 schreef DrWolffenstein het volgende:
Een nieuw dieptepunt van de islamofiele politiek in Groot-Brittannië.
quote:Op woensdag 6 juni 2007 17:36 schreef Floripas het volgende:
[..]
"All right, pussy, pussy, pussy! Come on in pussy lovers! Here at the Titty Twister we're slashing pussy in half! Give us an offer on our vast selection of pussy, this is a pussy blow out! All right, we got white pussy, black pussy, Spanish pussy, yellow pussy, we got hot pussy, cold pussy, we got wet pussy, we got smelly pussy, we got hairy pussy, bloody pussy, we got snappin' pussy, we got silk pussy, velvet pussy, Naugahyde pussy, we even got horse pussy, dog pussy, chicken pussy! Come on, you want pussy, come on in, pussy lovers! If we don't got it, you don't want it! Come on in, pussy lovers!"
Miauw.
preciesquote:Op woensdag 6 juni 2007 17:30 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Is om mensen naar zijn topic te trekken.
quote:There was concern that they could cause offence in a muslim country where until 2001 all women were forced to wear the head-to-toe burkha in public.
Ik lees het ook nergens, alleen dat ze bang zijn dat heel misschien......................quote:Op woensdag 6 juni 2007 17:24 schreef Floripas het volgende:
[..]
Waar lees jij dat de moslims overstuur zijn?
Oh maar dat feit was je elders ook aan het ontkennen,quote:Op woensdag 6 juni 2007 17:38 schreef Floripas het volgende:
[..]
Wat, plaatjes van naakte wijven afschaffen is dieper dan de holocaust niet doceren?
1. Ik heb het nooit ontkend.quote:Op woensdag 6 juni 2007 17:45 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Oh maar dat feit was je elders ook aan het ontkennen,
al ligt dat altijd aan iemand anders
goatpussy komen begin je te baselen.
Als mensen het eerste linkje lezen kunnen ze zelf zien hoe je dat bericht in twijfel probeert te trekken...quote:Op woensdag 6 juni 2007 17:47 schreef Floripas het volgende:
[..]
1. Ik heb het nooit ontkend.
2. DrW had het ook over hoe Britten zich de rug bijna breken om maar niet op al dan niet existente moslimteentjes te trappen.
En die leraren kun je geen ongelijk geven.....vraag eens een leraar in A'dam of R'dam of Den haag hoe zijn Achmedjes en Aisaatjes zich gedragen bij dit onderwerp.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:01 schreef Floripas het volgende:
oh, het is de Daily Hate, een boulevardvod. Ik kan geen echte bron vinden voor het onderzoek.
Ik twijfelde aan de bron, ja. Net als jij eraan zou twijfelen als het van Indymedia kwam.quote:Op woensdag 6 juni 2007 17:50 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Als mensen het eerste linkje lezen kunnen ze zelf zien hoe je dat bericht in twijfel probeert te trekken...
Hoeveel ken jij er daarvan?quote:En die leraren kun je geen ongelijk geven.....vraag eens een leraar in A'dam of R'dam of Den haag hoe zijn Achmedjes en Aisaatjes zich gedragen bij dit onderwerp.
Vertel eens meer. Zo te horen heb jij het al eens gevraagd.quote:Op woensdag 6 juni 2007 17:50 schreef desiredbard het volgende:
[..]
En die leraren kun je geen ongelijk geven.....vraag eens een leraar in A'dam of R'dam of Den haag hoe zijn Achmedjes en Aisaatjes zich gedragen bij dit onderwerp.
Oh het dat was hetquote:Op woensdag 6 juni 2007 17:52 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik twijfelde aan de bron, ja. Net als jij eraan zou twijfelen als het van Indymedia kwam.
[..]
Hoeveel ken jij er daarvan?
Ik hoor juist altijd dat het onderwerp "Holocaust" bespreken heel nuttig is.
Poesje in het nauw.... je maakt rare sprongen......quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:01 schreef Floripas het volgende:
: oh, het is de Daily Hate, een boulevardvod. Ik kan geen echte bron vinden voor het onderzoek. Iemand?
De Volkskrant:quote:Op woensdag 30 mei 2007 10:09 schreef Floripas het volgende:
[..]
Het zijn de leraren die zelfstandig tot de conclusie kwamen dat ze het debat en de confrontatie niet aandurven. Het zijn niet bijvoorbeeld de islamitische (of hindoestaanse, overigens van het zelfde kaliber in deze) kinderen zelf, of hun ouders, die er bezwaar tegen maken!
Na de kransenvoetballerij bleken geschiedenislessen over de holocaust juist heel erg goed te werken. Het lijkt me dat het Britse ministerie maar eens gauw moet gaan ingrijpen.
quote:Met dit perspectief in het achterhoofd wordt het ineens duidelijk waarom de islam in Nederland niet alleen een zaak is van de moslims zelf, maar van iedereen. Tenminste, als wij niet willen dat er in 2050 nog steeds islamitische taxichauffeurs zijn die bij het Amsterdamse Centraal Station blinden en slechtzienden weigeren vanwege hun geleidehond (een hond is onrein voor moslims). Of dat islamitische jongeren nog steeds geschiedenislessen verstoren als de Tweede Wereldoorlog aan de beurt is. Of dat ze nog steeds Joden met keppeltjes op straat bespugen. Of dat ze nog steeds de ruiten van homokroegen ingooien.
Citeer dan even mijn hele post. Ook die post waarin ik mijn verontwaardiging uisprak, en niet alleen de edit.quote:Op woensdag 6 juni 2007 17:59 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Oh het dat was het![]()
[..]
Poesje in het nauw.... je maakt rare sprongen......
[..]
Het ging specifiek over DIT artikel.quote:De Volkskrant:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |