abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50155262

Wat is Twente
http://nl.wikipedia.org/wiki/Twente
quote:
Twente (Begin van de jaartelling de Tubanti, in het oude Latijn vermeld als Tuihanti, in 797 Tuianti, in 799 Tueanti, in 851 Thuehenti en in de elfde eeuw Tuente en tenslotte Twente of Twenthe) is een streek in het oosten van Nederland,
die het oostelijke deel van de provincie Overijssel omvat en min of meer begrensd wordt door de rivieren Regge en Dinkel en de grenzen met Duitsland en de Achterhoek (provincie Gelderland). De naam Twente is
afkomstig van de Romeinse benaming Tuihanti oftewel Tubanten voor de Germanen die in dit gebied woonachtig waren en in de Vroege Middeleeuwen door de Germaanse stam der Saksen geassimileerd en hevig beïnvloed werden.
Wat vind men van het westen?
quote:
Uit de gouden korenaren,
schiep God de Twentenaren,
en uit het kaf en de resten,
de mensen uit het Westen.
Is er ook een volkslied?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Twents_volkslied
quote:
Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twèènte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lèènte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
Er is toch ook een serie over Twente?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Van_jonge_leu_en_oale_groond
quote:
Van Jonge Leu en Oale Groond is een Twentse soapserie die in opdracht van RTV Oost werd geproduceerd door NL Film & TV. De regie was in handen van Johan Nijenhuis (afl. 1-4, bekend van onder andere Costa! en ZOOP),
Steven de Jong, Geert Lautenschutz, Jan van den Nieuwenhuijzen en Jan Albert de Weerd. De verhaallijnen waren van Ingrid van den Heuvel. Het oorspronkelijke script was in het Nederlands. De eindredactie van de dialogen in
het Twents was in handen van Herman Finkers, die zelf ook meespeelde. De dertig afleveringen werden wekelijks uitgezonden door RTV Oost. De serie geniet grote bekendheid in de regio. De eerste aflevering op zondag 2 oktober 2005
trok 300.000 kijkers. Ondernemers uit de regio, onder andere Wehkamp, Grolsch en Bolletje sponsoren de productie. Inmiddels hebben Omroep Gelderland, RTV Noord-Holland, RTV Utrecht en RTV Noord de serie ook uitgezonden.
Vanaf september 2007 wordt de serie ook op Nederland 1 uitgezonden. In augustus 2006 werden de opnames voor een tweede serie van 24 afleveringen afgerond. Dit deel werd vanaf 8 oktober 2006 op RTV Oost uitgezonden.
De Twentse vertaling van de dialogen was deze keer in handen van Goaitsen van der Vliet.
Komen er ook voetbalclubs uit Twente?
Ja zeker, op dit moment spelen er 2 clubs uit Twente in de Eredivisie, te weten

Heracles Almelo

zie ook --> www.heracles.nl
quote:
Heracles of AVC Heracles is een Nederlandse betaald voetbalclub uit Almelo, opgericht op 3 mei 1903. De club behoort daarmee tot de oudste voetbalverenigingen van Nederland. Heracles heeft verscheidene landskampioenschappen gewonnen (1926/1927 en 1940/1941). Vanaf 1974 bestond de betaaldvoetbalorganisatie onder de naam 'SC Heracles'74'; sinds 1998 luidt de officiële naam 'Heracles Almelo'.
De eerste maal dat Heracles, toen nog SC Heracles, in de Eredivisie uitkwam was van 1961 tot 1965. Daarna hebben ze tot 1985 weer in de Eerste Divisie gespeeld om in 1985 voor de duur van één seizoen terug te keren in de hoogste afdeling van het betaald voetbal. Daarna heeft het twintig jaar, namelijk tot het Eerste Divisiekampioenschap van het seizoen 2004-2005, geduurd voordat Heracles weer kon uitkomen in de Eredivisie.
De club speelt in een verticaal zwart/wit gestreept shirt met een witte broek en zwart/witte kousen. Een van de bekendste spelers uit de clubgeschiedenis is de Zuid-Afrikaan Steve Mokone. Andere bekende oud-spelers zijn Hendrie Krüzen en Folkert Velten. Krüzen vertrok naar FC Den Bosch. Velten en Krüzen zijn momenteel lid van de trainingsstaf van Heracles.
Haar thuiswedstrijden speelt Heracles in het Polman Stadion, dat plaats biedt aan 8500 toeschouwers. Na de rappe uitverkoop van seizoenskaarten voor het seizoen 2005/2006 smeedde het bestuur een plan om nog voor de start van de competitie het stadion met zo'n 3000 zitplaatsen uit te breiden tot bijna 10.000 zitplaatsen. Ook is het de bedoeling dat er een hele reeks nieuwe skyboxen wordt gebouwd. Waar normaliter bovenop de bestaande tribune wordt gebouwd, is het in het Polman Stadion de bedoeling dat de tribunes naar onderen doorgetrokken worden tot aan het veld, iets wat een zogenaamd "Engels sfeertje" moet gaan creëren. Inmiddels zijn de plannen ten uitvoer gebracht en is de totale capaciteit van het stadion opgekrikt van 6900 (400 plaatsen voor de bezoekende club) tot 8500. Heracles speelt haar thuiswedstrijden als enige ploeg in de eredivisie op kunstgras. De huidige trainer is Ruud Brood , die met ingang van het seizoen 2006/2007 de trainer van de club is. Hij kwam over van Helmond Sport. Met ingang van 1 januari 2007 is Nico-Jan Hoogma de algemeen directeur. In de winterstop 2006/2007 is er veel gebeurd op transfer gebied, zo zijn Peter Reekers en Bernard Hofstede naar respectievelijk VVV Venlo en Volendam(verhuurd) gegaan. Als opvolgers voor deze spelers is Igor Glusevic voor de rest van het seizoen gehuurd en is aangetrokken voor volgend seizoen, ook is Rob Friend op de laatste dag van de transfermarkt gehuurd van SC Heerenveen.
en

FC Twente

zie ook --> www.fctwente.nl
quote:
FC Twente is de betaalde voetbalclub van Enschede en omstreken (Twente) die in de Eredivisie speelt. FC Twente is opgericht in 1965 als fusieclub van Sportclub Enschede en de Enschedese Boys. Eerste voorzitter was de ondernemer en oud-verzetsman Cor Hilbrink.
FC Twente speelt haar thuiswedstrijden in het Arke Stadion. Deze werd op 10 mei 1998 geopend. De eerste officiële wedstrijd die hier gespeeld werd was die tegen PSV. De eindstand: 3-0 voor de Tukkers. Daarvoor werd er gespeeld in het Diekmanstadion. Het bestuur van Twente heeft concrete plannen getoond over de uitbreiding van het huidige stadion wat er rond augustus 2008 moet staan. De capaciteit van het stadion zal na deze uitbreiding 24.244 zitplaatsen zijn.
De meest bekende trouwe aanhang van FC Twente zijn de Ultras Vak-P. Maar ook de Vriendenkring is een trouwe Twente aanhang. De Vriendenkring is veruit de oudste supportersvereniging van Twente, in de jaren 80 begon zich echter een groep (vooral jonge) Twente fans zich van de oudere gevestigde supportersgroep af te splitsen. Deze jongere groep Twentse supporters wilden samen nieuwe activiteiten ondernemen voor jongeren gericht op FC Twente. Eind jaren 80 zal de (op dat moment nog niet officiële supportersvereniging) van Vak-P de fundamenten leggen voor de Ultras cultuur in Nederland. Er zijn momenteel tien officieel erkende supportersverenigingen verspreid door de regio, ook in Duitsland is er een erkende Twente fanclub.
FC Twente speelde éénmaal een Europacup finale. In 1975 werd de finale van de UEFA Cup over twee wedstrijden verloren van Borussia Mönchengladbach, nadat in de halve finale Juventus was uitgeschakeld.
In het seizoen 1971/1972 kreeg FC Twente in 34 competitiewedstrijden slechts dertien tegengoals. Dit is nog altijd een record. Twente won twee maal de KNVB beker, in 1977 en 2001.
Sander Boschker is de speler die de meeste competitieduels voor FC Twente speelde. De thuiswedstrijd tegen FC Groningen op 12 november 2006 (7-1) was zijn 424e; daarmee haalde hij Epi Drost (423 wedstrijden) in. De uitslag van de wedstrijd tegen Groningen is tevens de grootste in het Arke stadion ooit. Clubtopscorer is Jan Jeuring met 103 nationale en 19 Europese doelpunten.
FC Twente was in 2006 één van de elf UEFA Intertoto Cup winnaars door na een 1-0 nederlaag tegen Kalmar FF in Zweden, deze achterstand thuis met een 3-1 winst te compenseren. Daarmee is Twente de tweede club van Nederland die een Intertoto Cup wint. De wedstrijd erna tegen FC Levadia werd echter thuis met 1-1 gelijkgespeeld en uit in Letland werd met 1-0 verloren, waardoor Twente werd uitgeschakeld in de UEFA Cup.
Welke Fok!-users komen er allemaal uit Twente dan?

OP is te vinden via: http://wiki.fok.nl/index.php/OP/Tukker_Topic
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_50155430
Ole, Fipo op de 4e Tukkerfok!topique
A.F.C.A.
Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
knuffelnegertje van de SC! ^O^
pi_50155620
hier ook nog een tukker uit Almelo..
everyone's a critic...
even you ! !
pi_50155675
Ey, dit is wel grappig . Ik woon in pluskut
Bah !
pi_50155697
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 10:42 schreef the_critic het volgende:
hier ook nog een tukker uit Almelo..
geboren in Almelo??
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 10:43 schreef viezerdt het volgende:
Ey, dit is wel grappig . Ik woon in pluskut
helaas, staat niet op de kaart
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_50155836
jup, geboren, getogen en nog altijd woonachtig...
everyone's a critic...
even you ! !
pi_50155887
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 10:48 schreef the_critic het volgende:
jup, geboren, getogen en nog altijd woonachtig...
mijn oprechte deelneming
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  woensdag 6 juni 2007 @ 10:52:47 #8
105393 IkWilbert
-Tukker 4 life-
pi_50155947
Rijssen meldt zich, geboren, getogen en nog steeds woonachtig om maar meteen antwoord te geven op ReMcOrE
* I intend to live forever, so far so good! *
pi_50156053
tsja, niet iedereen kan in zo een mooi dorp als haaksbergen wonen helaas haha
Ach, tis inderdaad geen plezier om in almelo te wonen, maar een straf is het ook niet. Je moet ergens wonen, en iedere stad heeft zijn betere en mindere buurten Maar ik red me hier prima
everyone's a critic...
even you ! !
pi_50156064
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 10:52 schreef IkWilbert het volgende:
Rijssen meldt zich, geboren, getogen en nog steeds woonachtig om maar meteen antwoord te geven op ReMcOrE
bij Rijssen had ik dat niet gevraagd, maar we hebben het over Almelo

mijn auto trouwens gekocht in Rijssen soms ook te vinden bij Lucky
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_50156447
Te gek, steeds meer tukkers melden zich
A.F.C.A.
pi_50156756
te vinden bij Lucky?? haha, dan bij deze vanuit mij, mijn oprechte deelneming ! !
everyone's a critic...
even you ! !
pi_50156846
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 11:16 schreef the_critic het volgende:
te vinden bij Lucky?? haha, dan bij deze vanuit mij, mijn oprechte deelneming ! !
ik vind die huis-DJ echt ruk, maar voor alle toppers die er komen ga ik er graag heen ga dus alleen als er van dat soort feestjes zijn, anders niet
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  woensdag 6 juni 2007 @ 11:19:57 #14
105393 IkWilbert
-Tukker 4 life-
pi_50156907
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 10:56 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

bij Rijssen had ik dat niet gevraagd, maar we hebben het over Almelo

mijn auto trouwens gekocht in Rijssen soms ook te vinden bij Lucky
Lucky? Ik kan er heen kruipen maar kom er nooit meer eigenlijk... laatste keer was met oud en nieuw. De huis DJ? Hanno bedoel je? Tja... ieder zijn ding en smaak. Doe mij maar Bill
pi_50157011
als je het hebt over een discotheek voor kansloze rukkertjes zeg pff... leuk als je 15 bent, maar daarna houd het al snel op...
everyone's a critic...
even you ! !
pi_50157022
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 11:19 schreef IkWilbert het volgende:

[..]

Lucky? Ik kan er heen kruipen maar kom er nooit meer eigenlijk... laatste keer was met oud en nieuw. De huis DJ? Hanno bedoel je? Tja... ieder zijn ding en smaak. Doe mij maar Bill
ik heb het over Bazz!
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 11:23 schreef the_critic het volgende:
als je het hebt over een discotheek voor kansloze rukkertjes zeg pff... leuk als je 15 bent, maar daarna houd het al snel op...
de keren dat ik er ben geweest (3 keer tot nu toe) heb ik geen kids van 15/16 gezien, ben 2 keer met Dangerouzmind geweest en die keer met Quake-Dance de meeste mensen zijn wel rond de 18 hoor en ook vaak liefhebber van de muziek, ze komen dan echt voor de artiesten
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  woensdag 6 juni 2007 @ 11:49:06 #17
148588 rulerofdeath
Ruler the Rotting-BrainEater
pi_50157935
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 10:26 schreef Roycoooooo het volgende:

[..]

GEEN leuke geintjes !

Ze zoekt een Abraham/Sarah..
volgens mij wou zij wel geintjes uithalen en haar ouders wouden alleen niets doen.
enne dit soort geintjes zijn toch gauw te regelen en er gebeurt toch niets. kunt ook '50' op de wieldoppen spuiten.

enne remco jij komt toch alleen bij 'thema' avonden bij lucky? toch niet gewoon zaterdags. want dat is volgens mij een donders verschil.
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
pi_50158104
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 11:49 schreef rulerofdeath het volgende:
enne remco jij komt toch alleen bij 'thema' avonden bij lucky? toch niet gewoon zaterdags. want dat is volgens mij een donders verschil.
idd had ik ook al gepost, maar Dangerouzmind is meestal gewoon op een zaterdag hoor Quake-Dance was op een vrijdag meen ik en afgelopen keer Lucky was 1e pinksterdag
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  woensdag 6 juni 2007 @ 11:59:30 #19
148588 rulerofdeath
pi_50158349
bij lucky hebben ze ook wel eens goeie metal avonden. ben er helaas nog nooit geweest
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
pi_50158513
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 11:59 schreef rulerofdeath het volgende:
bij lucky hebben ze ook wel eens goeie metal avonden. ben er helaas nog nooit geweest
mijn broertje is naar Blind Guardian bij Lucky Poppodium geweest
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  woensdag 6 juni 2007 @ 12:17:01 #21
148588 rulerofdeath
pi_50158998
ga je wel eens naar metropool dan? daar hebben ze ook altijd van alles wat. daar ben ik begin december nog geweest naar Kudra mata, as we fight, demia en caliban 4 bands op een avond

vond metropool wel grappig. een soort van cafe waar je rustig kunt zitten en je hebt een podiumzaal.
pi_50159033
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 12:17 schreef rulerofdeath het volgende:
ga je wel eens naar metropool dan? daar hebben ze ook altijd van alles wat. daar ben ik begin december nog geweest naar Kudra mata, as we fight, demia en caliban 4 bands op een avond

vond metropool wel grappig. een soort van cafe waar je rustig kunt zitten en je hebt een podiumzaal.
klinkt niet echt bekend, ff zoeken op Google
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_50159346
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 11:49 schreef rulerofdeath het volgende:

[..]

volgens mij wou zij wel geintjes uithalen en haar ouders wouden alleen niets doen.
enne dit soort geintjes zijn toch gauw te regelen en er gebeurt toch niets. kunt ook '50' op de wieldoppen spuiten.

ik wel ja en broeflief helpt mee... als ie daarna mij de schuld mag geven... (mietje he!)

Abraham krijg ik als het goed is via via al... moet nu nog wat flauwekul verzinnen om em te klieren...

wil op zijn werk zo'n lint spannen met "Watch out, 50 and dangerous"
pi_50159521
voor sara een spandoek... Bakker, dit jaar geen gebak! We hebben al een oude taart !
Gegarandeerd op de zere plek bij moeders
everyone's a critic...
even you ! !
pi_50159579
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 12:33 schreef the_critic het volgende:
voor sara een spandoek... Bakker, dit jaar geen gebak! We hebben al een oude taart !
die had de familie ook gedaan voor mijn moeder
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_50159607
quote:
awwwwww da's gemeen
pi_50159689
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 12:36 schreef LilDutchPrincess het volgende:

[..]

awwwwww da's gemeen
dat mag/hoort bij Sarah / Abraham, van zulke teksten in de tuin zetten
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  woensdag 6 juni 2007 @ 13:17:03 #28
148588 rulerofdeath
pi_50160931
quote:
whaha die moet ik onthouden. mijn ma wordt over 3 jaar pas 50

edit: voor remco metropool.nl artiesten die ik net noemde is nie wat voor jou
  woensdag 6 juni 2007 @ 13:19:51 #29
148588 rulerofdeath
pi_50161038
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 12:36 schreef LilDutchPrincess het volgende:

[..]

awwwwww da's gemeen
maar laat ons jou eens helpen

waar houden je ouders van en waar absoluut niet van?
pi_50161323
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 11:59 schreef rulerofdeath het volgende:
Metal, ben jij een alto?
A.F.C.A.
pi_50162663
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 13:19 schreef rulerofdeath het volgende:

[..]

maar laat ons jou eens helpen

waar houden je ouders van en waar absoluut niet van?
absoluut niet van het feit dat ze oud worden :P

het is me uitdrukkelijk verboden om abraham en sara uit te nodigen... verder waar houden ze niet van uhhmm... pfhoe... moeilijjk dit
  woensdag 6 juni 2007 @ 14:10:10 #32
148588 rulerofdeath
pi_50162760
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 13:28 schreef Roycoooooo het volgende:

[..]

Metal, ben jij een alto?
ben gewoon een metalhead

en niet alle metal liefhebbers zijn alto/emo/gothic/ weet ik wat voor generalisatie dr allemaal bestaan.
pi_50162860
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 14:10 schreef rulerofdeath het volgende:

[..]

ben gewoon een metalhead

en niet alle metal liefhebbers zijn alto/emo/gothic/ weet ik wat voor generalisatie dr allemaal bestaan.
mijn broertje is gewoon een metalhead, draagt wijde broek, grote schoenen en veel zwarte/donkere kleding
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_50162956
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 14:10 schreef rulerofdeath het volgende:

[..]

ben gewoon een metalhead

Aah okej.. Jij staat er dus tussen als ze met de vingertjes omhoog gaan en gaan headbangen ?

Was gewoon een vraag, no offense verder
A.F.C.A.
pi_50163053
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 14:12 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

mijn broertje is gewoon een metalhead, draagt wijde broek, grote schoenen en veel zwarte/donkere kleding
ik had altijd een vriendin die alto was... (lange leren jas enzo )
was altijd lachen als we samen de stad in gingen... ik met blousjes (ja expres he) en zij met haar alto kleren... al die mensen die verbaasd omkijken, zooo grappig

of samen naar zo'n altokroeg... altijd dikke lol
pi_50163108
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 14:17 schreef LilDutchPrincess het volgende:

[..]

was altijd lachen als we samen de stad in gingen... ik met blousjes (ja expres he) en zij met haar alto kleren... al die mensen die verbaasd omkijken, zooo grappig

hij heeft dan niet weer een lange leren jas, voor de rest is hij ook normaal qua kapsel en uitstraling
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_50164071
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 14:17 schreef LilDutchPrincess het volgende:

[..]

Dolle boel
A.F.C.A.
  woensdag 6 juni 2007 @ 15:03:36 #38
148588 rulerofdeath
pi_50164978
echt headbange vink maar nix. krijg je zere nek van. kuj beter een pit bouwen of bier drinken
pi_50165003
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 15:03 schreef rulerofdeath het volgende:
echt headbange vink maar nix. krijg je zere nek van. kuj beter een pit bouwen of bier drinken
wall of death enzo en bier drinken is
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  woensdag 6 juni 2007 @ 15:06:36 #40
148588 rulerofdeath
pi_50165077
tjah zoiets..
pi_50165204
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 15:06 schreef rulerofdeath het volgende:
tjah zoiets..
de 4e regel van je signature is wel leuk zijn leuke gesprekken:

oh jah?
jah!
oh...

(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_50165417
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 15:09 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

de 4e regel van je signature is wel leuk zijn leuke gesprekken:

oh jah?
jah!
oh...

Whehe idd, slaan altijd nergens op. Maar o zoo leuk om te zeggen !
A.F.C.A.
pi_50165478
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 15:15 schreef Roycoooooo het volgende:

[..]

Whehe idd, slaan altijd nergens op. Maar o zoo leuk om te zeggen !
vooral na het nuttigen van teveel alcoholische versnaperingen, door zowel kameraad als jezelf
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_50165575
Wie woont hier op een boerderij?

Om toch maar ff de generalisatie van tukkers compleet te maken

Ikke niet btw, woon in een keurige woonwijk !
A.F.C.A.
pi_50165594
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 15:18 schreef Roycoooooo het volgende:
Wie woont hier op een boerderij?

Om toch maar ff de generalisatie van tukkers compleet te maken

Ikke niet btw, woon in een keurige woonwijk !
mijn vriendin woont op een agrarisch bedrijf ikzelf woon ook in een doodnormale woonwijk
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  woensdag 6 juni 2007 @ 15:21:04 #46
148588 rulerofdeath
pi_50165677
tjah der stond eerst

3
4

en daar heb ik dus

bliksems
oja? - jah

van gemaakt. kon zo niets beters verzinnen
  woensdag 6 juni 2007 @ 15:21:56 #47
148588 rulerofdeath
pi_50165714
ik woon niet op een boerderij. heb er wel heeel veel gelopen en vakantiewerk gedaan aantal jaar.
pi_50165743
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 15:21 schreef rulerofdeath het volgende:
tjah der stond eerst

3
4

en daar heb ik dus

bliksems
oja? - jah

van gemaakt. kon zo niets beters verzinnen
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_50165922
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 15:19 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

mijn vriendin woont op een agrarisch bedrijf ikzelf woon ook in een doodnormale woonwijk
Agrarisch bedrijf, keurig verwoord !
A.F.C.A.
pi_50165964
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 15:26 schreef Roycoooooo het volgende:

[..]

Agrarisch bedrijf, keurig verwoord !
boer = agrarisch manager
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_50165991
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 15:27 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

boer = agrarisch manager
Wat zijn koeien dan?

Viervoetige cashcowen ?
A.F.C.A.
pi_50166111
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 15:28 schreef Roycoooooo het volgende:

[..]

Wat zijn koeien dan?

Viervoetige cashcowen ?
werknemers
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_50166190
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 15:31 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

werknemers

Agrarische wel te verstaan
A.F.C.A.
  woensdag 6 juni 2007 @ 15:36:32 #54
148588 rulerofdeath
pi_50166297
koeien = agrarisch kapitaal

[ Bericht 1% gewijzigd door rulerofdeath op 06-06-2007 15:36:53 (typo) ]
pi_50166407
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 15:36 schreef rulerofdeath het volgende:
koeien = agrarisch kapitaal
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_50166438
Twente Vrolijk Paard
  woensdag 6 juni 2007 @ 15:50:52 #57
148588 rulerofdeath
pi_50166910
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 15:39 schreef Incolumis het volgende:
Twente Vrolijk Paard
mag ook wa metkuier'n Neul'n
pi_50166965
ik trap hem al weer bijna aan voor vandaag, de teller staat op 8 minuten
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  woensdag 6 juni 2007 @ 15:56:17 #59
148588 rulerofdeath
pi_50167127
ambtenaar'ntied onie
pi_50167137
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 15:52 schreef ReMcOrE het volgende:
ik trap hem al weer bijna aan voor vandaag, de teller staat op 8 minuten
K blijf nog ff tjes zitten
A.F.C.A.
pi_50167483
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 15:56 schreef Roycoooooo het volgende:

[..]

K blijf nog ff tjes zitten
jaa ga jij nog maar ff forel vangen Ouwe bruine beer dat je bent

ik woon trouwens ook gewoon in een woonwijk... leuke twee onder een kap... en aan de overkant zelfs rijtjeshuizen.... geen boerderij te bekennen bij ons in de buurt
pi_50167650
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 16:04 schreef LilDutchPrincess het volgende:

[..]

jaa ga jij nog maar ff forel vangen Ouwe bruine beer dat je bent

ik woon trouwens ook gewoon in een woonwijk... leuke twee onder een kap... en aan de overkant zelfs rijtjeshuizen.... geen boerderij te bekennen bij ons in de buurt
Haha, k hou heul niet van vissen !

Beschaafde tukkers dus !

Hadden jullie geen drinkkeet?
Wij wel, in Vriezenveen.. Garage omgebouwd

Edit: wist ff niet meer waar ik dat gepost had met die beer maar heb t al gevonden !
A.F.C.A.
pi_50167770
drinkkeet in hengelo? hmm niet dat ik weet

we drinken wel in de serre.. of in de huiskamer.. of of of...
vriendinnen van me hebben een vrij groot huis dus we kunnen eigenlijk altijd wel ergens terecht... scheelt weer..

bovendien begint iedereen nu zijn eigen stekkie te zoeken dus da's al helemaal handig...
pi_50167841
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 16:12 schreef LilDutchPrincess het volgende:
drinkkeet in hengelo? hmm niet dat ik weet

we drinken wel in de serre.. of in de huiskamer.. of of of...
vriendinnen van me hebben een vrij groot huis dus we kunnen eigenlijk altijd wel ergens terecht... scheelt weer..

bovendien begint iedereen nu zijn eigen stekkie te zoeken dus da's al helemaal handig...
Wij gaan daar ook nooit meer heen hoor.. Maar jeweettogg, vroeger, puber, stoerdoenerij. Na paar biertjes al dikke... Toen was t stoer om een drinkkeet te hebben !

Nu ook, vantevoren ff pilsen en daarna heen stappen
A.F.C.A.
pi_50167948
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 15:50 schreef rulerofdeath het volgende:

[..]

mag ook wa metkuier'n Neul'n
noh eempies dan moar, heb zo nen date in Ommen
pi_50168024
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 16:14 schreef Roycoooooo het volgende:

[..]

Wij gaan daar ook nooit meer heen hoor.. Maar jeweettogg, vroeger, puber, stoerdoenerij. Na paar biertjes al dikke... Toen was t stoer om een drinkkeet te hebben !

Nu ook, vantevoren ff pilsen en daarna heen stappen
hmm toen wij zo "oud" waren gingen we eigenlijk nooit voordrinken... da's meer van nu... aangezien we steeds vaker blut zijn En toen kon je nog wel om 10-11 uur de kroeg in gaan (happy hour bij Energy!!!!!!!) maar tegenwoordig is het meer 1 uur :S dus we moeten toch wat doen tot die tijd...
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 16:16 schreef Incolumis het volgende:

[..]

vertel vertel!
pi_50168133
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 16:18 schreef LilDutchPrincess het volgende:
vertel vertel!
ik zeg niets lol
  woensdag 6 juni 2007 @ 16:27:25 #68
148588 rulerofdeath
pi_50168376
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 16:21 schreef Incolumis het volgende:

[..]

ik zeg niets lol
eerst ons nieuwsgierig maken en dan niets zeggen onie

hoe heet ze?
pi_50168611
het is eerst maar eens kijken of we elkaar leuk vinden
pi_50168771
waar ken je d'r van?
wat gaan jullie doen?
pi_50168814
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 16:39 schreef LilDutchPrincess het volgende:
waar ken je d'r van?
wat gaan jullie doen?
we gaan in Ommen een terrasje pakken
waar ik haar van ken, dat laat ik nog effe achterwege (nee geen fok)
  woensdag 6 juni 2007 @ 16:50:04 #72
148588 rulerofdeath
pi_50169128
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 16:40 schreef Incolumis het volgende:

[..]

we gaan in Ommen een terrasje pakken
waar ik haar van ken, dat laat ik nog effe achterwege (nee geen fok)
een of andere datingsite ofzo?
pi_50169149
ook niet
en ik ben weg trouwens
pi_50169201
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 16:50 schreef rulerofdeath het volgende:

[..]

een of andere datingsite ofzo?
hij maakt het wel heel spannend hee!

succes in elk geval!
  woensdag 6 juni 2007 @ 16:56:43 #75
148588 rulerofdeath
pi_50169377
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 16:50 schreef Incolumis het volgende:
ook niet
en ik ben weg trouwens
succes he
pi_50170688
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 16:16 schreef Incolumis het volgende:

[..]

op de camping??

goedenmiddag nog trouwens
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_50176284
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 17:44 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

op de camping??

Whehe, Dennenoord
A.F.C.A.
pi_50181203
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 17:44 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

op de camping??

nee, was wel in de buurt, bij dat hotel/restaurant net voor de brug. tering wat duur daar
14 euro voor een voorgerecht, wat overigens wel overheerlijk was
  donderdag 7 juni 2007 @ 00:57:45 #79
148588 rulerofdeath
pi_50187472
ojah. en hoe was het met de date zelf?
pi_50190596
Ik ben vanmiddag ook in Ommen... ook met een "date" ff kanoën, picknicken ergens halfweg de vecht. Wordt mooi weer is beloofd, dus dat zal dat wel goed komen toch?! haha
everyone's a critic...
even you ! !
  donderdag 7 juni 2007 @ 09:10:27 #81
148588 rulerofdeath
pi_50191052
piknicken halverwege de vecht? jaja
  donderdag 7 juni 2007 @ 09:10:50 #82
105393 IkWilbert
-Tukker 4 life-
pi_50191058
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 08:43 schreef the_critic het volgende:
Ik ben vanmiddag ook in Ommen... ook met een "date" ff kanoën, picknicken ergens halfweg de vecht. Wordt mooi weer is beloofd, dus dat zal dat wel goed komen toch?! haha
Let wel even op, vanaf een uur drie vanmiddag kans op buien met onweer en hagel.
Verder, succes!
pi_50191251
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 09:10 schreef rulerofdeath het volgende:
piknicken halverwege de vecht? jaja
haha grapjes in een mooi stukje gras, aan de kant ergenshalfweg langs de vecht
everyone's a critic...
even you ! !
pi_50191760
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 22:09 schreef Incolumis het volgende:

[..]

nee, was wel in de buurt, bij dat hotel/restaurant net voor de brug. tering wat duur daar
14 euro voor een voorgerecht, wat overigens wel overheerlijk was
ik weet welke je bedoelt

en goedemorgen voor iedereen
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  donderdag 7 juni 2007 @ 09:51:25 #85
105393 IkWilbert
-Tukker 4 life-
pi_50192089
goedenmorgen!
  donderdag 7 juni 2007 @ 10:42:48 #86
148588 rulerofdeath
pi_50193480
goedemorgen
pi_50193493
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 10:42 schreef rulerofdeath het volgende:
goedemorgen
waj d'r ook wa weer
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_50193904
is dat niet de zon??
Tante pos, meteen naast die italiaan als je het centrum inloopt is ook een leuke tent om lekker te zitten.
everyone's a critic...
even you ! !
  donderdag 7 juni 2007 @ 11:01:15 #89
148588 rulerofdeath
pi_50194065
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 10:43 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

waj d'r ook wa weer
joah ik was der ook weer
maja ben druk zat hier eigelijk
  donderdag 7 juni 2007 @ 11:03:59 #90
105393 IkWilbert
-Tukker 4 life-
pi_50194141
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 10:43 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

waj d'r ook wa weer
joa, soms hek em tiet um te kiek'n
pi_50194143
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 11:01 schreef rulerofdeath het volgende:

[..]

joah ik was der ook weer
maja ben druk zat hier eigelijk
ik ook, dus maar gauw weer verder
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_50194254
goedemorgen!

werkze allemaal
pi_50194284
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 11:07 schreef LilDutchPrincess het volgende:
goedemorgen!

werkze allemaal

+

moet jij ook werken vandaag??
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_50194404
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 11:08 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

+

moet jij ook werken vandaag??
bezig met me project.. en vanmiddag naar een gastcollege...
  donderdag 7 juni 2007 @ 14:04:06 #95
148588 rulerofdeath
pi_50200218
beetje stilletjes hier
pi_50200319
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 14:04 schreef rulerofdeath het volgende:
beetje stilletjes hier
druk, druk, druk
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  donderdag 7 juni 2007 @ 14:12:06 #97
148588 rulerofdeath
pi_50200534
tjah ik eigelijk ook wel
  donderdag 7 juni 2007 @ 14:31:54 #98
109693 Dr.Aart
Grolsch Royce
pi_50201376
tis merakels heite buut'n
Brakmanschap is Meesterschap
Ja,wij zijn ons er eentje!
  donderdag 7 juni 2007 @ 14:34:01 #99
35189 Troel
scherp en bot
pi_50201446
Ik voel mij nog steeds een Haaksbergs persoon.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_50201517
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 14:34 schreef Troel het volgende:
Ik voel mij nog steeds een Haaksbergs persoon.
hoelang heb je er gewoond etc. dan??
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  donderdag 7 juni 2007 @ 14:49:16 #101
148588 rulerofdeath
pi_50202055
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 14:31 schreef Dr.Aart het volgende:
tis merakels heite buut'n
tjah ik zit binnen maar hier wordt het langzaam aan ook warm
  donderdag 7 juni 2007 @ 14:50:11 #102
35189 Troel
scherp en bot
pi_50202091
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 14:35 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

hoelang heb je er gewoond etc. dan??
Van 1989 tot 2001 en van 2004 tot en met 2005. Tussendoor nog in Hengelo gewoond
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_50202109
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 14:49 schreef rulerofdeath het volgende:

[..]

tjah ik zit binnen maar hier wordt het langzaam aan ook warm
hier is het de hele dag al warm, want we hebben in deze ruimte geen airco, raam open brengt slechts heel af en toe een verkoelend zuchtje wind naar binnen
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 14:50 schreef Troel het volgende:

[..]

Van 1989 tot 2001 en van 2004 tot en met 2005. Tussendoor nog in Hengelo gewoond
waar heb je gewoond dan??
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  donderdag 7 juni 2007 @ 14:58:45 #104
35189 Troel
scherp en bot
pi_50202419
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 14:50 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

hier is het de hele dag al warm, want we hebben in deze ruimte geen airco, raam open brengt slechts heel af en toe een verkoelend zuchtje wind naar binnen
[..]

waar heb je gewoond dan??
Reute, Sleutelbloem en in Hengelo Veloursstraat.

Heb op de Akker gezeten Middelbare school in Enschede. Vrijdagavonden in Biester, Verdieping en Markt 2 doorgebracht
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_50202780
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 14:58 schreef Troel het volgende:

[..]

Reute, Sleutelbloem en in Hengelo Veloursstraat.

Heb op de Akker gezeten Middelbare school in Enschede. Vrijdagavonden in Biester, Verdieping en Markt 2 doorgebracht
ik woon super dichtbij de Reute, er ongeveer naast en Markt 2 + Grand Café bezoek ik nog regelmatig
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  donderdag 7 juni 2007 @ 15:44:05 #106
35189 Troel
scherp en bot
pi_50204139
Grand Cafe vind ik niet geweldig, tja, Markt 2, het wachten duurt daar lang, maar wat je krijgt is erg lekker.

Als je vlak naast de Reute woont, dan moet het of op de Selhorst zijn, of op de Hondelink, Ganzenbree, Maatkamp of dat doodlopende straatje waarvan de ingang ook aan de Reute zit en ik de naam kwijt ben
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_50204274
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 15:44 schreef Troel het volgende:
Grand Cafe vind ik niet geweldig, tja, Markt 2, het wachten duurt daar lang, maar wat je krijgt is erg lekker.

Als je vlak naast de Reute woont, dan moet het of op de Selhorst zijn, of op de Hondelink, Ganzenbree, Maatkamp of dat doodlopende straatje waarvan de ingang ook aan de Reute zit en ik de naam kwijt ben
dat is hem en ik denk dat jij met dat doodlopende straatje 'De Woerd' bedoelt
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  donderdag 7 juni 2007 @ 15:53:53 #108
35189 Troel
scherp en bot
pi_50204492
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 15:47 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

dat is hem en ik denk dat jij met dat doodlopende straatje 'De Woerd' bedoelt
ja! Dat is hem!

Hoe lang woon jij al op de Selhorst? Ik ben op 31-12-1999 naar de Sleutelbloem gegaan!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_50209321
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 15:53 schreef Troel het volgende:

[..]

ja! Dat is hem!

Hoe lang woon jij al op de Selhorst? Ik ben op 31-12-1999 naar de Sleutelbloem gegaan!
ik woon al 18,5 jaar op de Selhorst, ben nu 21, andere 2,5 jaar in de Jan Steenstraat
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  donderdag 7 juni 2007 @ 18:51:27 #110
35189 Troel
scherp en bot
pi_50210347
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 18:12 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

ik woon al 18,5 jaar op de Selhorst, ben nu 21, andere 2,5 jaar in de Jan Steenstraat
Dan moet ik je kennen. Ik woonde op het hoekje van het rijtje Evelien, Leonie, Maarten en die kleine Dana, daarnaast Vivian en zusjes, daarnaast onze buren en op dat hoekje woonde ik
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_50210955
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 18:51 schreef Troel het volgende:

[..]

Dan moet ik je kennen. Ik woonde op het hoekje van het rijtje Evelien, Leonie, Maarten en die kleine Dana, daarnaast Vivian en zusjes, daarnaast onze buren en op dat hoekje woonde ik
dat rijtje huizen als je via dat klein paadje van de Selhorst naar de Reute loopt?? gelijk rechts daar...
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_50211018
quote:
Wat vind men van het westen?
quote:
Uit de gouden korenaren,
schiep God de Twentenaren,
en uit het kaf en de resten,
de mensen uit het Westen.
r.e.d.h.e.a.d.
ready, erotic, desirable, horny, excellent, attractive, damn good
pi_50211286
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 19:12 schreef smammela het volgende:

[..]

pi_50211419
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 19:22 schreef Incolumis het volgende:

[..]

hoe ging je date in ommen??
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_50211848
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 19:26 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

hoe ging je date in ommen??
goed goed
mja date was niet het goede woord btw, meer een kennismaking
pi_50212678
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 19:39 schreef Incolumis het volgende:

[..]

goed goed
mja date was niet het goede woord btw, meer een kennismaking
toch een internet date dus?
pi_50213001
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 20:02 schreef LilDutchPrincess het volgende:

[..]

toch een internet date dus?
ja dat wel
  donderdag 7 juni 2007 @ 20:21:00 #118
35189 Troel
scherp en bot
pi_50213249
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 19:10 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

dat rijtje huizen als je via dat klein paadje van de Selhorst naar de Reute loopt?? gelijk rechts daar...
daar ja. Laatste huis, aan het pleintje
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_50222727
jeetje jullie zijn echt rustig van de week!

het is zeker mooi weer ofzo? (nee ik kom nooit buiten)
  vrijdag 8 juni 2007 @ 08:24:29 #120
148588 rulerofdeath
pi_50226734
ik zit hele dag binnen hoor. hooguit met pauze en weekend ofzo dat ik buiten ben. ben donders druk met 3d-tekenen. kwam er net achter dat ik een onderdeel helemaal opnieuw mag maken
pi_50227404
Goei'ndag Tukkers
A.F.C.A.
  vrijdag 8 juni 2007 @ 09:10:29 #122
148588 rulerofdeath
pi_50227639
goedemorgen
pi_50227642
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 08:24 schreef rulerofdeath het volgende:
ik zit hele dag binnen hoor. hooguit met pauze en weekend ofzo dat ik buiten ben. ben donders druk met 3d-tekenen. kwam er net achter dat ik een onderdeel helemaal opnieuw mag maken
3d tekenen? bleh...

ik mag plattegronden, doorsneden en zijaanzichten tekenenen.... dacht dat dat al erg was

en mijn projectgenoot begon om half 8 al te smsen...

goedemorgen!
pi_50227761
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 09:10 schreef LilDutchPrincess het volgende:

[..]

3d tekenen? bleh...

ik mag plattegronden, doorsneden en zijaanzichten tekenenen.... dacht dat dat al erg was

goedemorgen!
Hij had de hele nacht aan je gedacht?
A.F.C.A.
  vrijdag 8 juni 2007 @ 09:15:49 #125
148588 rulerofdeath
pi_50227769
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 09:10 schreef LilDutchPrincess het volgende:

[..]

3d tekenen? bleh...

goedemorgen!
haha

3d tekenen is leuker dan 2d. tenminste vind ik

voor LDP
pi_50227830
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 09:15 schreef Roycoooooo het volgende:

[..]

Hij had de hele nacht aan je gedacht?
correctie: projectgenote. Volgens mij spoort die gewoon niet helemaal.
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 09:15 schreef rulerofdeath het volgende:

[..]

haha

voor LDP
hmm ik hoop het voor je
pi_50227833
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 09:15 schreef rulerofdeath het volgende:

[..]

haha

voor LDP
Vind tekenen sowieso niks !
A.F.C.A.
  vrijdag 8 juni 2007 @ 09:20:40 #128
148588 rulerofdeath
pi_50227909
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 09:17 schreef Roycoooooo het volgende:

[..]

Vind tekenen sowieso niks !
tja ik doe ook liever andere dingen maja. liever dit dan hele dag in de boeken
pi_50228016
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 09:20 schreef rulerofdeath het volgende:

[..]

tja ik doe ook liever andere dingen maja. liever dit dan hele dag in de boeken
Wat doe je voor studie dan?
A.F.C.A.
  vrijdag 8 juni 2007 @ 09:28:30 #130
148588 rulerofdeath
pi_50228151
werktuigbouwkunde met automatisering. ben nu bezig met afstuderen
pi_50228374
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 09:28 schreef rulerofdeath het volgende:
Ah te gek, k ook. Afstuderen dan !
A.F.C.A.
pi_50228440
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 09:28 schreef rulerofdeath het volgende:
shit jij zou mijn project ff voor me moeten fiksen
ik word helemaal gek van al die installaties die ik niet ken
pi_50228459
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 09:38 schreef LilDutchPrincess het volgende:

[..]

Wat studeer jij dan?
A.F.C.A.
  vrijdag 8 juni 2007 @ 09:41:55 #134
148588 rulerofdeath
pi_50228523
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 09:38 schreef LilDutchPrincess het volgende:

[..]

en wat voor installatie's?
pi_50228541
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 09:39 schreef Roycoooooo het volgende:

[..]

Wat studeer jij dan?
facility management... maar we zijn nu dus bezig met een blok huisvesting... onderdelen van een gebouw, dus ook de werktuigbouwkundige installaties, binnenklimaat en elektrische installaties...

en zulke dingen moet je een vrouw dus echt niet vragen

gelukkig heb ik een papa die werktuigbouwkundig techneut is.. (kwam ik nu pas achter )
pi_50229093
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 09:42 schreef LilDutchPrincess het volgende:

[..]

facility management... maar we zijn nu dus bezig met een blok huisvesting... onderdelen van een gebouw, dus ook de werktuigbouwkundige installaties, binnenklimaat en elektrische installaties...

gelukkig heb ik een papa die werktuigbouwkundig techneut is.. (kwam ik nu pas achter )
Das wel heel ernstig !

Hoeveelste jaar zit je?
A.F.C.A.
  vrijdag 8 juni 2007 @ 10:21:50 #137
148588 rulerofdeath
pi_50229606
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 09:42 schreef LilDutchPrincess het volgende:

[..]

haha das erg slecht
pi_50229636
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 20:21 schreef Troel het volgende:

[..]

daar ja. Laatste huis, aan het pleintje
kan me wel herinneren dat daar ooit een Frédérique heeft gewoond maar daar blijft het dan ook wel bij
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_50230158
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 10:23 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

kan me wel herinneren dat daar ooit een Frédérique heeft gewoond maar daar blijft het dan ook wel bij
Goeiemogguh ReM
A.F.C.A.
pi_50230249
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 10:40 schreef Roycoooooo het volgende:

[..]

Goeiemogguh ReM
yoyo
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_50230585
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 10:42 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

yoyo
yoo swa! Wat gaan de tukkers doen in t weekend?
A.F.C.A.
pi_50230763
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 10:52 schreef Roycoooooo het volgende:

[..]

yoo swa! Wat gaan de tukkers doen in t weekend?
deze tukker moet vandaag van 15.00 tot 21.00 werken en morgen van 10.00 tot 18.00, 's avonds gaat hij naar 'Veldmaar Bruist' om bier te drinken e.d. en voor zondag heeft hij nog geen plannen
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_50231223
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 10:57 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

deze tukker moet vandaag van 15.00 tot 21.00 werken en morgen van 10.00 tot 18.00, 's avonds gaat hij naar 'Veldmaar Bruist' om bier te drinken e.d. en voor zondag heeft hij nog geen plannen
~

Tofff... K ga niet al te veel doen, leren
A.F.C.A.
pi_50231255
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 11:11 schreef Roycoooooo het volgende:

[..]

~

Tofff... K ga niet al te veel doen, leren
dat ga ik pas vanaf a.s. dinsdag doen
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_50231978
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 11:12 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

dat ga ik pas vanaf a.s. dinsdag doen
Ben hele week (in de avonden) al aan t leren. Totaal geen kracht meer voor...

Volgende week ook weer, vreselijk !
A.F.C.A.
pi_50232070
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 11:33 schreef Roycoooooo het volgende:

[..]

Ben hele week (in de avonden) al aan t leren. Totaal geen kracht meer voor...

Volgende week ook weer, vreselijk !

(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_50232089
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 11:36 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

[afbeelding]

idd ! Geer
A.F.C.A.
pi_50232149
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 11:37 schreef Roycoooooo het volgende:

[..]

idd ! Geer
en Goor, die is ook
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_50232232
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 11:39 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

en Goor, die is ook
Idd. Gieren die 2 !
A.F.C.A.
pi_50232340
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 11:41 schreef Roycoooooo het volgende:

[..]

Idd. Gieren die 2 !
ook standaarduitspraak van die 2: "met gierende banden hier weg..."
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_50232407
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 11:44 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

ook standaarduitspraak van die 2: "met gierende banden hier weg..."
Daarom zei ik t ook !

Moet ook altijd lachen aan t eind, elke keer zitten te vloeken van kut hier enzo, zeggen ze dat ze t toch wel mooi vonden !
A.F.C.A.
pi_50232480
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 11:46 schreef Roycoooooo het volgende:

[..]

Daarom zei ik t ook !

Moet ook altijd lachen aan t eind, elke keer zitten te vloeken van kut hier enzo, zeggen ze dat ze t toch wel mooi vonden !
favoriete bijvoeglijk naamwoord: graf
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_50232531
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 11:48 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

favoriete bijvoeglijk naamwoord: graf
Zeg ik nu ook vaak. whehe

''Wat een grafdorp woon jij, Geer!''

*hoor je Geer alweer gieren

Moest toen zo lachen toen ze in de Huttekuttevreugde waren !
A.F.C.A.
  vrijdag 8 juni 2007 @ 11:51:36 #154
35189 Troel
scherp en bot
pi_50232566
Hmm dit weekend Veldmaat Bruist, da's jammer
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_50232967
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 11:51 schreef Troel het volgende:
Hmm dit weekend Veldmaat Bruist, da's jammer
Nog nooit van die shit gehoord
A.F.C.A.
  vrijdag 8 juni 2007 @ 12:24:34 #156
148588 rulerofdeath
pi_50233743
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 12:01 schreef Roycoooooo het volgende:

[..]

Nog nooit van die shit gehoord
is ook meer voor haaksbergenaren.

ik ga morgenavond waarschijnlijk niets doen. beetje film kijke bij kameraad ofzo. is de bedoeling dat we zondag met de biertafel bezig gaan
  vrijdag 8 juni 2007 @ 12:25:28 #157
105393 IkWilbert
-Tukker 4 life-
pi_50233780
Gadver! Bij jullie ook zo warm?! Pfff...
pi_50233838
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 12:25 schreef IkWilbert het volgende:
Gadver! Bij jullie ook zo warm?! Pfff...
Hele week al 38 graden

trouwens.
pi_50234779
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 12:26 schreef Blawh het volgende:

[..]

Hele week al 38 graden

trouwens.

Hier hoibert. Hoe was t?
A.F.C.A.
pi_50235052
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 12:53 schreef Roycoooooo het volgende:

[..]

Hier hoibert. Hoe was t?
Zit er nog, vlieg morgenvroeg terug.

Wel leipe stad vind ik zo, alleen kut dat ik alleen maar slecht te pas ben geweest. Toch vaak gewoon overheen gezet en dan tegen 17.00 ff uurtje op bed. Mooie stad wel Peking, relaxt sfeertje en chinezen zijn nagenoeg allemaal vriendelijk ondanks dat ze bijna geen engels spreken. Ik loop liever hier door donkere, armere achterbuurten dan een donker steegje in Amsterdam. Wel paar rare gewoontes, maar heb genoeg mooie dingen gezien. Ga zo ff douchen en daarna even avondeten naar binnenwerken, het is hier namelijk al een paar uur later dan daar zo. Owjah, en het is hier snikheet. Graadje of 38 de ghele week al ongeveer.

Edit: Grolsch hebben ze hier ook wel. Is hier een biertje van extreem goede kwaliteit voor de rijkere lui in het land. Doet Grolsch goed
Lokaal bier kost geen drol, 30 eurocent voor 0,6 liter langs de kant van de weg.
pi_50236267
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 11:50 schreef Roycoooooo het volgende:
*hoor je Geer alweer gieren
dat is meer een soort van: whoehahahahaha
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  vrijdag 8 juni 2007 @ 13:54:14 #162
148588 rulerofdeath
pi_50237159
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 13:00 schreef Blawh het volgende:

[..]

Zit er nog, vlieg morgenvroeg terug.

Wel leipe stad vind ik zo, alleen kut dat ik alleen maar slecht te pas ben geweest. Toch vaak gewoon overheen gezet en dan tegen 17.00 ff uurtje op bed. Mooie stad wel Peking, relaxt sfeertje en chinezen zijn nagenoeg allemaal vriendelijk ondanks dat ze bijna geen engels spreken. Ik loop liever hier door donkere, armere achterbuurten dan een donker steegje in Amsterdam. Wel paar rare gewoontes, maar heb genoeg mooie dingen gezien. Ga zo ff douchen en daarna even avondeten naar binnenwerken, het is hier namelijk al een paar uur later dan daar zo. Owjah, en het is hier snikheet. Graadje of 38 de ghele week al ongeveer.

Edit: Grolsch hebben ze hier ook wel. Is hier een biertje van extreem goede kwaliteit voor de rijkere lui in het land. Doet Grolsch goed
Lokaal bier kost geen drol, 30 eurocent voor 0,6 liter langs de kant van de weg.
smaakt dat lokale bier nog of is dat gewoon paardepis?
pi_50238423
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 10:02 schreef Roycoooooo het volgende:

[..]

Das wel heel ernstig !

Hoeveelste jaar zit je?
hij doet verscheidene werkzaamheden bij de organsatie waar hij nu werkt.. daarom snapte ik nooit precies wat ie nou eigenlijk van beroep was

ik zit in het eerste jaar.. hiervoor mbo gedaan
  vrijdag 8 juni 2007 @ 14:35:57 #164
69415 Buschetta
Jouw IP toevallig ?
pi_50238710
tzal mie allemoal een bout haggeln....
pi_50239333
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 14:27 schreef LilDutchPrincess het volgende:

[..]

hij doet verscheidene werkzaamheden bij de organsatie waar hij nu werkt.. daarom snapte ik nooit precies wat ie nou eigenlijk van beroep was

ik zit in het eerste jaar.. hiervoor mbo gedaan
Ah okej !
A.F.C.A.
pi_50239352
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 14:35 schreef Buschetta het volgende:
tzal mie allemoal een bout haggeln....
Zal mie bal juk'n.

En voor de vrouwen: t zal mie tuss'n de tiet'n schur'n
A.F.C.A.
  zaterdag 9 juni 2007 @ 09:05:14 #167
148588 rulerofdeath
pi_50262184
Goedemorgen tukkers van het goede leven
pi_50262620
mogguh
  zaterdag 9 juni 2007 @ 10:10:21 #169
148588 rulerofdeath
pi_50262753
vanaamd nog plannen?
pi_50263283
zusje is jarig, dus feest
  zaterdag 9 juni 2007 @ 11:42:46 #171
148588 rulerofdeath
pi_50264412
gefeliciteerd

ik schrok me net al rot. keek scheel in mn AT. k dacht dat dirkh hier had gereageerd
pi_50264465
mja kom voor de rest niet zo ver in fok, dus wie is dat?
  zaterdag 9 juni 2007 @ 11:47:21 #173
148588 rulerofdeath
pi_50264502
ow dat is een mod van ONZ en die ... euhmz tjah hoe moek dat omschrijven. die sluit nogal wat baggertopics en hij lijkt niet zo lief zeg maar
pi_50277118
present
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_50290606
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 13:54 schreef rulerofdeath het volgende:

[..]

smaakt dat lokale bier nog of is dat gewoon paardepis?
Is wel te drinken hoor , alleen ligt het alcoholpercentage wat lager (3,6).
  zondag 10 juni 2007 @ 08:31:19 #176
35189 Troel
scherp en bot
pi_50290783
DirkH is best lief. En baggertopics zijn toch niet leuk, dus die kunnen best dicht.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_50299108
Veldmaat Bruist was zeer gezellig
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_50303541
quote:
Op zondag 10 juni 2007 15:45 schreef ReMcOrE het volgende:
Veldmaat Bruist was zeer gezellig
Goed om te horen.
pi_50311462
quote:
Op zondag 10 juni 2007 18:12 schreef Blawh het volgende:

[..]

Goed om te horen.
hoe spannend was jouw weekend dan??
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  zondag 10 juni 2007 @ 22:04:23 #180
148588 rulerofdeath
pi_50312381
dik onweer en hagel hier

edit: godverdomme staan nog 2 planten buiten die eigelijk naar binnen moeten en erg kostbaar zijn
pi_50320980
quote:
Op zondag 10 juni 2007 21:44 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

hoe spannend was jouw weekend dan??
Zaterdag teruggekomen, dus veel geslapen en uitgerust.
  maandag 11 juni 2007 @ 09:07:09 #182
105393 IkWilbert
-Tukker 4 life-
pi_50321078
Wat'n weer gisteroamd....
  maandag 11 juni 2007 @ 10:04:34 #183
148588 rulerofdeath
pi_50322507
mooi he
bie ons wast water hoger dan de stoep
pi_50324733
enschede onder water wtf

regende wel hard, maar zo hard? blijkbaar wel
  maandag 11 juni 2007 @ 11:36:56 #185
109693 Dr.Aart
Grolsch Royce
pi_50325394
Nieuwste ontwikkelingen bij vervoersorganisatie Twents:
de watertaxi, de veerpont en de buurthoovercraft
pi_50327390
De brandweer van Enschede is de hele nacht bezig geweest met het opruimen van het overtollige water als gevolg van het noodweer.

Enschede werd zondagavond rond 10 uur getroffen door een wolkbreuk. Straten en kelders liepen onder en auto's strandden onderweg in het water. In de Prinsessentunnel bij het station stond het water ruim een meter hoog. Maandagmorgen was de brandweer nog bezig met het leegpompen van een tunnel bij het Arkestadion. Het dak van meubelgigant Resink is als gevolg van de wateroverlast ingestort. De showroom stond onder water en meubels dreven zondagavond de straat op.

rtvoost.nl

maandag 11 juni 2007 @ 13:40:50 #187
148588 rulerofdeath
pi_50329718
haha je zou maar bij de bios blijven hangen en dan zien dat je niet weg kunt omdat het water een paar meter hoog staat
pi_50329893
de tunnel onder het spoor bij het Saxion stond vanmiddag nog lekker onder water idd bij de Hema waren ze ook nog aan het soppen
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  maandag 11 juni 2007 @ 14:02:08 #189
148588 rulerofdeath
pi_50330546
haha. bij ons was het water in de straat gisteravond rond middernacht al wel weer weg
pi_50330760
quote:
Op maandag 11 juni 2007 14:02 schreef rulerofdeath het volgende:
haha. bij ons was het water in de straat gisteravond rond middernacht al wel weer weg
hier ook, is ook niet boven de stoep uitgekomen
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  maandag 11 juni 2007 @ 14:17:00 #191
148588 rulerofdeath
pi_50331077
bij ons wel. ging al aardig het oprit op

en het lekte ook nog langs de schoorsteen. toen het iets rustiger werd ging dat ook over
  maandag 11 juni 2007 @ 14:21:17 #192
109693 Dr.Aart
Grolsch Royce
pi_50331257
bij ons voor de deur was niet mee te zien waar de stoep ophield. ach ja zijn de goten ook weer schoon
pi_50331317
quote:
Op maandag 11 juni 2007 14:21 schreef Dr.Aart het volgende:
bij ons voor de deur was niet mee te zien waar de stoep ophield. ach ja zijn de goten ook weer schoon
bij ons niet, overal liggen nu bladeren en takken, ook allemaal weggespoelde aarde
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  maandag 11 juni 2007 @ 14:30:53 #194
109693 Dr.Aart
Grolsch Royce
pi_50331641
quote:
Op maandag 11 juni 2007 14:22 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

bij ons niet, overal liggen nu bladeren en takken, ook allemaal weggespoelde aarde
ja dat ook wel, maar meeste ligt nu in voortuinen en op opritten
pi_50331672
quote:
Op maandag 11 juni 2007 14:30 schreef Dr.Aart het volgende:

[..]

ja dat ook wel, maar meeste ligt nu in voortuinen en op opritten
daar heb je gelijk in
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_50333203
Hier eigenlijk weinig tot geen superslecht weer gehad. Zag het wel als een gek flitsen een eindje verderop, maar hier niks gemerkt.
  maandag 11 juni 2007 @ 15:24:28 #197
109693 Dr.Aart
Grolsch Royce
pi_50333457
quote:
Op maandag 11 juni 2007 15:17 schreef Blawh het volgende:
Hier eigenlijk weinig tot geen superslecht weer gehad. Zag het wel als een gek flitsen een eindje verderop, maar hier niks gemerkt.
Heb je een hoop lol gemist, erg euk om eens te zien. Eanske, het Venetie van 't Ooooosten
pi_50333803
quote:
Op maandag 11 juni 2007 15:24 schreef Dr.Aart het volgende:

[..]

Heb je een hoop lol gemist, erg euk om eens te zien. Eanske, het Venetie van 't Ooooosten

Zie de gondels al door de binnenstad varen.
pi_50333855
quote:
Op maandag 11 juni 2007 15:33 schreef Blawh het volgende:

[..]

ben je te laat op school: "ja sorry, mijn roeibootje was lek"
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_50334021
quote:
Op maandag 11 juni 2007 15:34 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

ben je te laat op school: "ja sorry, mijn roeibootje was lek"
pi_50334078
quote:
Op maandag 11 juni 2007 15:38 schreef Blawh het volgende:

[..]

of enig ander excuus van dit soort
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_50334414
quote:
Op maandag 11 juni 2007 15:40 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

Huub Hangop - Mijn reddingsvest is lek

ownee, dan kom je helemaal niet meer op school.
pi_50334466
quote:
Op maandag 11 juni 2007 15:48 schreef Blawh het volgende:

[..]

Huub Hangop - Mijn reddingsvest is lek

ownee, dan kom je helemaal niet meer op school.
Huub Hangop = Ik Wil Ook Zo'n Broek Met Van Die Zakken Aan De Zijkant
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  maandag 11 juni 2007 @ 15:51:15 #204
109693 Dr.Aart
Grolsch Royce
pi_50334504
quote:
Op maandag 11 juni 2007 15:40 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

ik dreef in de file voor het prinsesse-aquaduct
pi_50334527
quote:
Op maandag 11 juni 2007 15:50 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

Huub Hangop = Ik Wil Ook Zo'n Broek Met Van Die Zakken Aan De Zijkant
Wasautomaat
Je wordt weer vent in de shoarmatent
Wat ben je lelijk van dichtbij (hahaha, andre pronk)

[ Bericht 6% gewijzigd door Blawh op 11-06-2007 17:05:01 ]
  maandag 11 juni 2007 @ 15:59:04 #206
148588 rulerofdeath
pi_50334868
pannekoek in mn onderbroek is van wc-experience
pi_50337575
quote:
Op maandag 11 juni 2007 15:59 schreef rulerofdeath het volgende:
pannekoek in mn onderbroek is van wc-experience
Aaah ok, moet ik de edit maar even weghalen
  maandag 11 juni 2007 @ 18:31:57 #208
148588 rulerofdeath
pi_50340560
quote:
Op maandag 11 juni 2007 14:22 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

weet je zeker dat dat weggespoelde aarde is? kan ook wel stront zijn uit het riool
pi_50340580
quote:
Op maandag 11 juni 2007 18:31 schreef rulerofdeath het volgende:

[..]

weet je zeker dat dat weggespoelde aarde is? kan ook wel stront zijn uit het riool
het was zwart en rook niet naar iets dat uit het riool komt
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  maandag 11 juni 2007 @ 18:35:16 #210
148588 rulerofdeath
pi_50340670
tjah alles in het riool is zwart hoor
pi_50340749
quote:
Op maandag 11 juni 2007 18:35 schreef rulerofdeath het volgende:
tjah alles in het riool is zwart hoor
zie:
quote:
Op maandag 11 juni 2007 18:32 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

het was zwart en rook niet naar iets dat uit het riool komt
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_50341587
quote:
Op maandag 11 juni 2007 15:33 schreef Blawh het volgende:

[..]

heee dat was hengelo vorig zomer.... enschede zijn vieze naäpers!!!!!!!
pi_50342532
quote:
Op maandag 11 juni 2007 19:03 schreef LilDutchPrincess het volgende:

[..]

heee dat was hengelo vorig zomer.... enschede zijn vieze naäpers!!!!!!!
Beter goed gejat dan slecht verzonnen.
pi_50342748
quote:
Op maandag 11 juni 2007 19:25 schreef Blawh het volgende:

[..]

Beter goed gejat dan slecht verzonnen.
nah ja ze mogen het water hebben ik vond er toch al niks aan, was toen geen doorkomen aan in mijn arme matizje....

Mijn huisgenoten hebben het halve meubilair naar buiten verplaatst... wat een stelletje gekken
pi_50342849
quote:
Op maandag 11 juni 2007 19:29 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Mijn huisgenoten hebben het halve meubilair naar buiten verplaatst... wat een stelletje gekken
in de schaduw is het nu goed vertoefen
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  maandag 11 juni 2007 @ 19:33:20 #216
148588 rulerofdeath
pi_50342899
quote:
Op maandag 11 juni 2007 19:32 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

in de schaduw is het nu goed vertoefen
een ventilator op je gericht gaat ook aardig:P
pi_50342932
quote:
Op maandag 11 juni 2007 19:33 schreef rulerofdeath het volgende:

[..]

een ventilator op je gericht gaat ook aardig:P
jullie hebben geen schaduw in de Hoeve??
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  maandag 11 juni 2007 @ 19:36:18 #218
148588 rulerofdeath
pi_50343022
jawel maar ik zit binnen. ik ga mijn comp niet naar buiten slepen. dan blijf ik aant slepen.

en ik moet nog voor school bezig
pi_50343432
quote:
Op maandag 11 juni 2007 19:36 schreef rulerofdeath het volgende:
en ik moet nog voor school bezig
gecondoleerd

(en sterkte ...)
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  maandag 11 juni 2007 @ 19:52:34 #220
148588 rulerofdeath
pi_50343762
thnx
pi_50347926
Goeí'ndag
A.F.C.A.
  maandag 11 juni 2007 @ 21:20:59 #222
148588 rulerofdeath
pi_50348275
jow hoe ist dan
pi_50348602
quote:
Op maandag 11 juni 2007 21:20 schreef rulerofdeath het volgende:
jow hoe ist dan
Kon altied een ton better !

Vanmiddag spuit in de knie gehad, nu behoorlijk auw
A.F.C.A.
  maandag 11 juni 2007 @ 21:30:03 #224
148588 rulerofdeath
pi_50348764
quote:
Op maandag 11 juni 2007 21:27 schreef Roycoooooo het volgende:

[..]

tjah

maar hoezo n spuit in de knie?
pi_50348843
quote:
Op maandag 11 juni 2007 21:30 schreef rulerofdeath het volgende:

[..]

tjah

maar hoezo n spuit in de knie?
Heb al paar jaar last van dat kutgewricht. Voetbal enzo !

Ontsteking onder de knieschijf, wil maar niet weg door fysio. Nu spuit dr in gehad met ontstekingremmers om het zo te concentreren. ff afwachten of het helpt
A.F.C.A.
pi_50348947
quote:
Op maandag 11 juni 2007 21:27 schreef Roycoooooo het volgende:

[..]

Spuit in de knie ja? Weten ze al wat ze nu verder gaan doen (operatie ofzo) of moet het zo zijn dat het na die spuit weer beter gaat met je knie? Sterkte er in ieder geval mee

Edit: Je was me voor met je reactie.
  maandag 11 juni 2007 @ 21:34:08 #227
148588 rulerofdeath
pi_50348992
ojah hmmz klinkt allemaal niet zo heel fijn.
heb anderhalf jaar gelede keer n been gebroken en toen kon ik nix tot weinig met mn knie enzo dat was vrij vervelend
pi_50349185
quote:
Op maandag 11 juni 2007 21:34 schreef rulerofdeath het volgende:
ojah hmmz klinkt allemaal niet zo heel fijn.
heb anderhalf jaar gelede keer n been gebroken en toen kon ik nix tot weinig met mn knie enzo dat was vrij vervelend
Lijkt me inderdaad vrij kut, een blessure aan je knie of been. Roycoooo heeft er inderdaad al aardig lang last van , hoop dat het nu beter gaat.
pi_50351824
heb zelf ook een voetbalblessure, sta al anderhalf jaar aan de kant, meniscus en voorste kruisband kapoet, over 2 weken naar het ziekenhuis
  maandag 11 juni 2007 @ 22:47:13 #230
148588 rulerofdeath
pi_50353241
hmm. in november hebben ze pin uit been gehaald bij mij en nu kan ik weer gewoon voetballen. heb nergens last van (gelukkig)

maar voetballen is slechter voor je gewrichten/botten en al dan het lijkt.
  dinsdag 12 juni 2007 @ 08:21:46 #231
148588 rulerofdeath
pi_50361519
Goedemorgen tukkers
pi_50361748
quote:
Op maandag 11 juni 2007 21:33 schreef Blawh het volgende:

[..]

Spuit in de knie ja? Weten ze al wat ze nu verder gaan doen (operatie ofzo) of moet het zo zijn dat het na die spuit weer beter gaat met je knie? Sterkte er in ieder geval mee

Edit: Je was me voor met je reactie.
Jah, half jaar fysio (met electroden) gehad wat geen flikker helpt. Als het goed is moet het beter gaan met die spuit, mocht het iets helpen douwen ze er nog 1 in. Helpt het helemaal niet dan wordt het operatief verwijderd.

Komt wel goed !
A.F.C.A.
pi_50361774
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 08:21 schreef rulerofdeath het volgende:
Goedemorgen tukkers
Mogguh !

En ach, voetbal.. T is mooi zolang t goed gaat, als je blessures hebt wordt je er niet veel vrolijker van!

Die blessures van jullie zijn wel wat erger dan die van mij !
A.F.C.A.
  dinsdag 12 juni 2007 @ 08:47:01 #234
148588 rulerofdeath
pi_50361888
nou die van mij is over. die van jou is een stuk hardnekkiger
pi_50361924
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 08:47 schreef rulerofdeath het volgende:
nou die van mij is over. die van jou is een stuk hardnekkiger
ja oke.. Misschien hardnekkiger maar minder pijnlijk lijkt me!
A.F.C.A.
  dinsdag 12 juni 2007 @ 08:56:31 #236
148588 rulerofdeath
pi_50362043
tjah ik weet niet in hoeverre het bij jou zeer doet.

maar bij mij was alleen de periode dat je uit het ziekenhuis komt af en toe pijnlijk maar verders viel het nog wel mee.
pi_50362069
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 08:56 schreef rulerofdeath het volgende:
tjah ik weet niet in hoeverre het bij jou zeer doet.

maar bij mij was alleen de periode dat je uit het ziekenhuis komt af en toe pijnlijk maar verders viel het nog wel mee.
T is een irriterende pijn. Beetje een zeurende pijn, focking irritant !

Moet je niet naar school btw?
A.F.C.A.
pi_50362119
Mogguh
pi_50362266
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 09:01 schreef Blawh het volgende:
Mogguh
Hier, hej onze Peking-ganger ook wel

A.F.C.A.
  dinsdag 12 juni 2007 @ 09:09:57 #240
148588 rulerofdeath
pi_50362284
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 09:01 schreef Blawh het volgende:
Mogguh
mogguh

enne ik zit nu op stage/afstuderen. iemand tips om je te kunnen concentreren om een verslag te maken?
pi_50362355
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 09:09 schreef rulerofdeath het volgende:

[..]

mogguh

enne ik zit nu op stage/afstuderen. iemand tips om je te kunnen concentreren om een verslag te maken?
Kruisje rechtsbovenin je scherm.
  dinsdag 12 juni 2007 @ 09:16:42 #242
148588 rulerofdeath
pi_50362419
haha. ik ga daar vanavond mee bezig. wou gisteravond ook maar helemaal niets geworden
pi_50362446
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 09:16 schreef rulerofdeath het volgende:
haha. ik ga daar vanavond mee bezig. wou gisteravond ook maar helemaal niets geworden
Zit je niet bij een bedrijf dan of doe je t thuis?
A.F.C.A.
pi_50362478
gisteravond om half 9 nog maar ff besloten om naar de film te gaan met kameraad... dus we zijn naar Deathproof geweest, Cinestar Enschede iets van 25 mensen in de zaal, maar de film was echt geniaal, had dikke actie en veel bloed verwacht, maar met name na de pauze leek het meer op een comedy echt een top film, heel mooi geschoten door Quentin Tarantino
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_50362590
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 09:19 schreef ReMcOrE het volgende:
gisteravond om half 9 nog maar ff besloten om naar de film te gaan met kameraad... dus we zijn naar Deathproof geweest, Cinestar Enschede iets van 25 mensen in de zaal, maar de film was echt geniaal, had dikke actie en veel bloed verwacht, maar met name na de pauze leek het meer op een comedy echt een top film, heel mooi geschoten door Quentin Tarantino
Actie/bloed-->comedy

A.F.C.A.
  dinsdag 12 juni 2007 @ 09:26:25 #246
148588 rulerofdeath
pi_50362599
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 09:18 schreef Roycoooooo het volgende:

[..]

Zit je niet bij een bedrijf dan of doe je t thuis?
ik zit nu op het bedrijf.
pi_50362663
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 09:25 schreef Roycoooooo het volgende:

[..]

Actie/bloed-->comedy

serieus, maar dat snap je denk ik alleen als je de film hebt gezien
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_50362693
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 09:26 schreef rulerofdeath het volgende:

[..]

ik zit nu op het bedrijf.
Welk bedrijf zit je dan?

Ga je nu toch bezig met je verslag ?

@ReM: Zal me benieuwen !
A.F.C.A.
pi_50362755
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 09:30 schreef Roycoooooo het volgende:
ga je er nog heen dan??
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_50362834
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 09:32 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

ga je er nog heen dan??
Geen idee.. Als t een aanradertje is wil ik hem best hebben (lees: downloaden) of een keer in de bios zien!
A.F.C.A.
pi_50363006
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 09:35 schreef Roycoooooo het volgende:

[..]

Geen idee.. Als t een aanradertje is wil ik hem best hebben (lees: downloaden) of een keer in de bios zien!
je kunt het ook een irritante film vinden, door de manier van filmen... en er ziet niet echt een groot/diep verhaal is, eigenlijk is best simpel

maar als het aan mij ligt: dikke aanrader
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_50363075
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 09:42 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

je kunt het ook een irritante film vinden, door de manier van filmen... en er ziet niet echt een groot/diep verhaal is, eigenlijk is best simpel

maar als het aan mij ligt: dikke aanrader
Ach als ik straks tijd genoeg heb fix ik wel paar van die films. Mooi chillen
A.F.C.A.
  dinsdag 12 juni 2007 @ 10:08:43 #253
148588 rulerofdeath
pi_50363709
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 09:30 schreef Roycoooooo het volgende:

[..]

Welk bedrijf zit je dan?

Ga je nu toch bezig met je verslag ?

zit bij Tentije Industriele automatisering
zal je denk k niet zoveel zeggen
tjah ik zie wel. eerst nog ff tekeningetje maken
pi_50364065
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 10:08 schreef rulerofdeath het volgende:

[..]

zit bij Tentije Industriele automatisering
zal je denk k niet zoveel zeggen
tjah ik zie wel. eerst nog ff tekeningetje maken
Zal t je nog sterker vertellen: zegt mij helemaal niks !
A.F.C.A.
pi_50364312
I Just Died In Your Arms Tonight!!!
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_50364399
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 10:28 schreef ReMcOrE het volgende:
I Just Died In Your Arms Tonight!!!
3fm ftw !
A.F.C.A.
pi_50364630
goedemorgen!!!!!!

en inderdaad... dat kruisje rechtsboven in je scherm verhoogt de concentratie...

of jezelf verplichten om een uur bezig te gaan en niet afgeleid te raken... daarna mag je ff koffie met een koekje dan weer een uur!
  dinsdag 12 juni 2007 @ 10:43:22 #258
148588 rulerofdeath
pi_50364736
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 10:39 schreef LilDutchPrincess het volgende:
goedemorgen!!!!!!

en inderdaad... dat kruisje rechtsboven in je scherm verhoogt de concentratie...

of jezelf verplichten om een uur bezig te gaan en niet afgeleid te raken... daarna mag je ff koffie met een koekje dan weer een uur!
ik drink geen koffie dat zou een straf voor me zijn
pi_50364852
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 10:39 schreef LilDutchPrincess het volgende:
goedemorgen!!!!!!

Doe ik ook altijd als ik moet leren voor tentamens oid. Uur leren/uur niks doen/uur leren/uur niks doen etc.
A.F.C.A.
pi_50364872
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 10:47 schreef Roycoooooo het volgende:

[..]

Doe ik ook altijd als ik moet leren voor tentamens oid. Uur leren/uur niks doen/uur leren/uur niks doen etc.
na dat uur niks doen zou ik dan totaal geen zin meer hebben in weer een uur leren
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_50364898
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 10:47 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

na dat uur niks doen zou ik dan totaal geen zin meer hebben in weer een uur leren
Jezelf dwingen !
A.F.C.A.
pi_50364909
Oh ja, goeiemorgen Princess

ff vergeten
A.F.C.A.
pi_50364918
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 10:48 schreef Roycoooooo het volgende:
Oh ja, goeiemorgen Princess

ff vergeten
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_50365001
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 10:47 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

zin heb ik sowieso al nooit

maar ik moet zeggen, ik doe het liever in 1x achter elkaar aan ben ik ervan af....

nu ff naar school, vergadering :S yay
pi_50365021
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 10:52 schreef LilDutchPrincess het volgende:
nu ff naar school, vergadering :S yay
doeidoei

(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  dinsdag 12 juni 2007 @ 10:56:52 #266
148588 rulerofdeath
pi_50365113
ojah goedemorgen LDP enne succes op school
pi_50365133
Internet net tijdje plat hier.
pi_50365150
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 10:57 schreef Blawh het volgende:
PWND!!!!!

ontopic: mensen nog naar Hengevelde komend weekend??
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_50365166
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 10:57 schreef Blawh het volgende:
En jullie hebben nog wel de beste service van @ home !

Wel poep en poepvervelend zonder internet!
A.F.C.A.
pi_50365193
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 10:58 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

PWND!!!!!

En nee, ik ga niet naar Hengevelde. Jij wel dus neem ik aan
pi_50365208
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 10:58 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

PWND!!!!!

Wat is daar te doen dan?? Lijkt me niet dat ik er te vinden ben !
A.F.C.A.
pi_50365243
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 10:58 schreef Roycoooooo het volgende:

[..]

En jullie hebben nog wel de beste service van @ home !

Wel poep en poepvervelend zonder internet!
Gelukkig had ik de krant vannochtend nog niet gelezen toen ik wakker werd, daardoor viel het nog enigzins mee.
pi_50365254
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 11:00 schreef Roycoooooo het volgende:

[..]

Jan Smit, Nick & Simon, .... toch?

Edit: Ja dus, kwam net reclame hiervan voorbij op slam fm.
pi_50365270
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 10:59 schreef Blawh het volgende:
En nee, ik ga niet naar Hengevelde. Jij wel dus neem ik aan
nee, ik ga naar DefQon.1
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 11:00 schreef Roycoooooo het volgende:

[..]

http://www.hengevelde.nl/hoftedagen/cms/index.php?option=com_content&task=view&id=26&Itemid=57
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_50365291
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 11:01 schreef Blawh het volgende:

[..]

dat is vrijdag, ik had het eigenlijk over zaterdag
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  dinsdag 12 juni 2007 @ 11:03:40 #276
148588 rulerofdeath
pi_50365294
nick en simon
nee ik heb teamfeest zaterdag
pi_50365300
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 11:01 schreef Blawh het volgende:

[..]

Komen ook met de wiezo

Oh ja Hoftedagen, klinkt wel vrij bekend. Maar ben er niet te vinden
A.F.C.A.
  dinsdag 12 juni 2007 @ 11:04:26 #278
148588 rulerofdeath
pi_50365320
hufterdagen
pi_50365382
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 11:03 schreef Roycoooooo het volgende:

[..]

Komen ook met de wiezo

Oh ja Hoftedagen, klinkt wel vrij bekend. Maar ben er niet te vinden
Wiezo , hopen dat ik erbij kan zijn.

Roy een Nick & Simon fan?
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 11:04 schreef rulerofdeath het volgende:
hufterdagen
pi_50365433
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 11:06 schreef Blawh het volgende:

[..]

Wiezo *O*, hopen dat ik erbij kan zijn.

Roy een Nick & Simon fan?

Idd, hoop t ook voor je. Altijd wel gezellig :s)!

Fan beetje overdreven maar vind t wel grappige muziek :D! laatst ff cdtje gedownload _O-!

[offtopic] Tays, paul en jeroen vinden t ook geweldige muziek[/offtopic] :D _O-

[ Bericht 11% gewijzigd door Danny op 24-09-2012 14:04:06 ]
A.F.C.A.
pi_50365481
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 11:08 schreef Roycoooooo het volgende:
Jeroen :P gisteren nog ff gesproken op MSN...

[ Bericht 5% gewijzigd door Danny op 24-09-2012 14:04:19 ]
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_50365504
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 11:08 schreef Roycoooooo het volgende:

[..]

Idd, hoop t ook voor je. Altijd wel gezellig :s)!

Fan beetje overdreven maar vind t wel grappige muziek :D! laatst ff cdtje gedownload _O-!

Is dat cynisme? Had ik namelijk niet echt verwacht, zeker van tays en jk niet. :o

[ Bericht 10% gewijzigd door Danny op 24-09-2012 14:04:37 ]
pi_50365543
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 11:10 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

oh ja tuurlijk, jij kent hem ook :D! Kerel moet ook binnenkort presenteren he?

quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 11:11 schreef Blawh het volgende:

[..]

Is dat cynisme? Had ik namelijk niet echt verwacht, zeker van tays en jk niet. :o
Neej, absoluut niet. Serieus bedoeld! :Y

[ Bericht 5% gewijzigd door Danny op 24-09-2012 14:03:42 ]
A.F.C.A.
pi_50365553
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 11:10 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

Ik kan geen msn installeren op nieuwe pc, vandaar dat ik er amper meer opzit. Heb een schijthekel aan dat webmessenger. :r

Binnenkort zwager maar een keer hierheen lokken om mijn pc even in orde te fixen. :)

[ Bericht 5% gewijzigd door Danny op 24-09-2012 14:03:25 ]
pi_50365558
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 11:12 schreef Roycoooooo het volgende:

[..]

oh ja tuurlijk, jij kent hem ook ! Kerel moet ook binnenkort presenteren he?
weet niet precies wanneer hij moet verdedigen...
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_50365638
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 11:12 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

weet niet precies wanneer hij moet verdedigen...
Weet ik ook niet precies, maar volgens mij binnenkort. Hij moest maandag eindverslag inleveren, dat weet ik wel!
A.F.C.A.
pi_50365640
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 11:12 schreef Roycoooooo het volgende:

[..]

oh ja tuurlijk, jij kent hem ook ! Kerel moet ook binnenkort presenteren he?
[..]

Neej, absoluut niet. Serieus bedoeld!
Ok, had ik niet echt verwacht. Maar over smaak valt niet te twisten he.

Wanneer is eigenlijk de laatste dag van jou Roy?
pi_50365658
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 11:15 schreef Roycoooooo het volgende:

[..]

Weet ik ook niet precies, maar volgens mij binnenkort. Hij moest maandag eindverslag inleveren, dat weet ik wel!
ja, gisteren was de deadline van de scriptie
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_50365774
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 11:15 schreef Blawh het volgende:

[..]

Ok, had ik niet echt verwacht. Maar over smaak valt niet te twisten he.

Wanneer is eigenlijk de laatste dag van jou Roy?
Staan tot eind juni onder contract (29e om precies te zijn). Gisteren consumentengedrag gehaald, keurige 6 !

20 juni presenteren, 21 juni toets kostprys en 25 tentamen engels brief!
A.F.C.A.
pi_50365812
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 11:20 schreef Roycoooooo het volgende:

[..]

Staan tot eind juni onder contract (29e om precies te zijn). Gisteren consumentengedrag gehaald, keurige 6 !

20 juni presenteren, 21 juni toets kostprys en 25 tentamen engels brief!
Keurig keurig

Kostprijs moet te doen zijn als je er even goed voor gaat zitten en bij Engels brief hoop ik dat ze beetje coulant zijn.

Even off-topic: Van Dessel vertrekt bij Roda JC
pi_50365873
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 11:21 schreef Blawh het volgende:

[..]

Keurig keurig

Kostprijs moet te doen zijn als je er even goed voor gaat zitten en bij Engels brief hoop ik dat ze beetje coulant zijn.
Jah, idd.. Vanaaf mee beginnen met leren, moet dat goed komen! Binnenkort ff afspraakje om tentamen te bespreken

Engels brief paar keer oefenen, shizzle meegekregen van die gozert, ff dat witte voetje halen om tot een voldoende te komen:9!

Lijkt me toch gek dat ze mij niet slagen omdat ik 2 toetsen niet heb gehaald ! Dan maar ff flink slijmen !

Kevin van dessel, giller
A.F.C.A.
pi_50365960
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 11:23 schreef Roycoooooo het volgende:

[..]

Jah, idd.. Vanaaf mee beginnen met leren, moet dat goed komen! Binnenkort ff afspraakje om tentamen te bespreken
quote:
Engels brief paar keer oefenen, shizzle meegekregen van die gozert, ff dat witte voetje halen om tot een voldoende te komen:9!
slijmjurk, mag je blij zijn dat Ietje er niet meer is.
quote:
Lijkt me toch gek dat ze mij niet slagen omdat ik 2 toetsen niet heb gehaald ! Dan maar ff flink slijmen !
Inderdaad, kan ik me ook niet voorstellen. School is er ook bij gebaat om studenten zo snel mogelijk de studie te laten doorlopen.
pi_50366454
Ietje, krijg nog rillingen als ik die naam hoor
A.F.C.A.
pi_50366610
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 11:40 schreef Roycoooooo het volgende:
Ietje, krijg nog rillingen als ik die naam hoor
Ergste was nog met dat ene gedoe, steeds 6 oefeningen en 2 teksten. Dan was ze weer iets kwijtgeraakt en dan had je het zogenaamd niet ingeleverd volgens haar.

pi_50366823
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 11:44 schreef Blawh het volgende:

[..]

Ergste was nog met dat ene gedoe, steeds 6 oefeningen en 2 teksten. Dan was ze weer iets kwijtgeraakt en dan had je het zogenaamd niet ingeleverd volgens haar.

Whehe, idd. Zeurmens !

Gaan beetje offtopic denk ik. Iemand een ow?
A.F.C.A.
pi_50366857
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 11:50 schreef Roycoooooo het volgende:

[..]

Whehe, idd. Zeurmens !

Volgende TT? Deze is bijna vol.
pi_50366891
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 11:50 schreef Roycoooooo het volgende:
ik ben bezig met zin krijgen om een presentatie te maken, maar er komt maar niks... ook geen zin om na te denken overl mogelijke ideeën
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_50367040
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 11:51 schreef Blawh het volgende:

[..]

Volgende TT? Deze is bijna vol.
Tukkers op FOK! #7 Vret'n, zoep'n en op 'n pruum kroep'n

A.F.C.A.
pi_50367169
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 11:56 schreef Roycoooooo het volgende:

[..]

Tukkers op FOK! #7 Vret'n, zoep'n en op 'n pruum kroep'n

Moeten we deze nog wel eerst volspammen.
pi_50367209
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 11:59 schreef Blawh het volgende:

[..]

Moeten we deze nog wel eerst volspammen.
Mag geen probleem opleveren!

Pak jij ff die lapo en maak ff een nieuwe aan
A.F.C.A.
pi_50367216
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: