Wat vind men van het westen?quote:Twente (Begin van de jaartelling de Tubanti, in het oude Latijn vermeld als Tuihanti, in 797 Tuianti, in 799 Tueanti, in 851 Thuehenti en in de elfde eeuw Tuente en tenslotte Twente of Twenthe) is een streek in het oosten van Nederland,
die het oostelijke deel van de provincie Overijssel omvat en min of meer begrensd wordt door de rivieren Regge en Dinkel en de grenzen met Duitsland en de Achterhoek (provincie Gelderland). De naam Twente is
afkomstig van de Romeinse benaming Tuihanti oftewel Tubanten voor de Germanen die in dit gebied woonachtig waren en in de Vroege Middeleeuwen door de Germaanse stam der Saksen geassimileerd en hevig beïnvloed werden.
Is er ook een volkslied?quote:Uit de gouden korenaren,
schiep God de Twentenaren,
en uit het kaf en de resten,
de mensen uit het Westen.
Er is toch ook een serie over Twente?quote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twèènte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lèènte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
Komen er ook voetbalclubs uit Twente?quote:Van Jonge Leu en Oale Groond is een Twentse soapserie die in opdracht van RTV Oost werd geproduceerd door NL Film & TV. De regie was in handen van Johan Nijenhuis (afl. 1-4, bekend van onder andere Costa! en ZOOP),
Steven de Jong, Geert Lautenschutz, Jan van den Nieuwenhuijzen en Jan Albert de Weerd. De verhaallijnen waren van Ingrid van den Heuvel. Het oorspronkelijke script was in het Nederlands. De eindredactie van de dialogen in
het Twents was in handen van Herman Finkers, die zelf ook meespeelde. De dertig afleveringen werden wekelijks uitgezonden door RTV Oost. De serie geniet grote bekendheid in de regio. De eerste aflevering op zondag 2 oktober 2005
trok 300.000 kijkers. Ondernemers uit de regio, onder andere Wehkamp, Grolsch en Bolletje sponsoren de productie. Inmiddels hebben Omroep Gelderland, RTV Noord-Holland, RTV Utrecht en RTV Noord de serie ook uitgezonden.
Vanaf september 2007 wordt de serie ook op Nederland 1 uitgezonden. In augustus 2006 werden de opnames voor een tweede serie van 24 afleveringen afgerond. Dit deel werd vanaf 8 oktober 2006 op RTV Oost uitgezonden.
De Twentse vertaling van de dialogen was deze keer in handen van Goaitsen van der Vliet.
enquote:Heracles of AVC Heracles is een Nederlandse betaald voetbalclub uit Almelo, opgericht op 3 mei 1903. De club behoort daarmee tot de oudste voetbalverenigingen van Nederland. Heracles heeft verscheidene landskampioenschappen gewonnen (1926/1927 en 1940/1941). Vanaf 1974 bestond de betaaldvoetbalorganisatie onder de naam 'SC Heracles'74'; sinds 1998 luidt de officiële naam 'Heracles Almelo'.
De eerste maal dat Heracles, toen nog SC Heracles, in de Eredivisie uitkwam was van 1961 tot 1965. Daarna hebben ze tot 1985 weer in de Eerste Divisie gespeeld om in 1985 voor de duur van één seizoen terug te keren in de hoogste afdeling van het betaald voetbal. Daarna heeft het twintig jaar, namelijk tot het Eerste Divisiekampioenschap van het seizoen 2004-2005, geduurd voordat Heracles weer kon uitkomen in de Eredivisie.
De club speelt in een verticaal zwart/wit gestreept shirt met een witte broek en zwart/witte kousen. Een van de bekendste spelers uit de clubgeschiedenis is de Zuid-Afrikaan Steve Mokone. Andere bekende oud-spelers zijn Hendrie Krüzen en Folkert Velten. Krüzen vertrok naar FC Den Bosch. Velten en Krüzen zijn momenteel lid van de trainingsstaf van Heracles.
Haar thuiswedstrijden speelt Heracles in het Polman Stadion, dat plaats biedt aan 8500 toeschouwers. Na de rappe uitverkoop van seizoenskaarten voor het seizoen 2005/2006 smeedde het bestuur een plan om nog voor de start van de competitie het stadion met zo'n 3000 zitplaatsen uit te breiden tot bijna 10.000 zitplaatsen. Ook is het de bedoeling dat er een hele reeks nieuwe skyboxen wordt gebouwd. Waar normaliter bovenop de bestaande tribune wordt gebouwd, is het in het Polman Stadion de bedoeling dat de tribunes naar onderen doorgetrokken worden tot aan het veld, iets wat een zogenaamd "Engels sfeertje" moet gaan creëren. Inmiddels zijn de plannen ten uitvoer gebracht en is de totale capaciteit van het stadion opgekrikt van 6900 (400 plaatsen voor de bezoekende club) tot 8500. Heracles speelt haar thuiswedstrijden als enige ploeg in de eredivisie op kunstgras. De huidige trainer is Ruud Brood , die met ingang van het seizoen 2006/2007 de trainer van de club is. Hij kwam over van Helmond Sport. Met ingang van 1 januari 2007 is Nico-Jan Hoogma de algemeen directeur. In de winterstop 2006/2007 is er veel gebeurd op transfer gebied, zo zijn Peter Reekers en Bernard Hofstede naar respectievelijk VVV Venlo en Volendam(verhuurd) gegaan. Als opvolgers voor deze spelers is Igor Glusevic voor de rest van het seizoen gehuurd en is aangetrokken voor volgend seizoen, ook is Rob Friend op de laatste dag van de transfermarkt gehuurd van SC Heerenveen.
Welke Fok!-users komen er allemaal uit Twente dan?quote:FC Twente is de betaalde voetbalclub van Enschede en omstreken (Twente) die in de Eredivisie speelt. FC Twente is opgericht in 1965 als fusieclub van Sportclub Enschede en de Enschedese Boys. Eerste voorzitter was de ondernemer en oud-verzetsman Cor Hilbrink.
FC Twente speelt haar thuiswedstrijden in het Arke Stadion. Deze werd op 10 mei 1998 geopend. De eerste officiële wedstrijd die hier gespeeld werd was die tegen PSV. De eindstand: 3-0 voor de Tukkers. Daarvoor werd er gespeeld in het Diekmanstadion. Het bestuur van Twente heeft concrete plannen getoond over de uitbreiding van het huidige stadion wat er rond augustus 2008 moet staan. De capaciteit van het stadion zal na deze uitbreiding 24.244 zitplaatsen zijn.
De meest bekende trouwe aanhang van FC Twente zijn de Ultras Vak-P. Maar ook de Vriendenkring is een trouwe Twente aanhang. De Vriendenkring is veruit de oudste supportersvereniging van Twente, in de jaren 80 begon zich echter een groep (vooral jonge) Twente fans zich van de oudere gevestigde supportersgroep af te splitsen. Deze jongere groep Twentse supporters wilden samen nieuwe activiteiten ondernemen voor jongeren gericht op FC Twente. Eind jaren 80 zal de (op dat moment nog niet officiële supportersvereniging) van Vak-P de fundamenten leggen voor de Ultras cultuur in Nederland. Er zijn momenteel tien officieel erkende supportersverenigingen verspreid door de regio, ook in Duitsland is er een erkende Twente fanclub.
FC Twente speelde éénmaal een Europacup finale. In 1975 werd de finale van de UEFA Cup over twee wedstrijden verloren van Borussia Mönchengladbach, nadat in de halve finale Juventus was uitgeschakeld.
In het seizoen 1971/1972 kreeg FC Twente in 34 competitiewedstrijden slechts dertien tegengoals. Dit is nog altijd een record. Twente won twee maal de KNVB beker, in 1977 en 2001.
Sander Boschker is de speler die de meeste competitieduels voor FC Twente speelde. De thuiswedstrijd tegen FC Groningen op 12 november 2006 (7-1) was zijn 424e; daarmee haalde hij Epi Drost (423 wedstrijden) in. De uitslag van de wedstrijd tegen Groningen is tevens de grootste in het Arke stadion ooit. Clubtopscorer is Jan Jeuring met 103 nationale en 19 Europese doelpunten.
FC Twente was in 2006 één van de elf UEFA Intertoto Cup winnaars door na een 1-0 nederlaag tegen Kalmar FF in Zweden, deze achterstand thuis met een 3-1 winst te compenseren. Daarmee is Twente de tweede club van Nederland die een Intertoto Cup wint. De wedstrijd erna tegen FC Levadia werd echter thuis met 1-1 gelijkgespeeld en uit in Letland werd met 1-0 verloren, waardoor Twente werd uitgeschakeld in de UEFA Cup.
geboren in Almelo??quote:Op woensdag 6 juni 2007 10:42 schreef the_critic het volgende:
hier ook nog een tukker uit Almelo..
helaas, staat niet op de kaartquote:Op woensdag 6 juni 2007 10:43 schreef viezerdt het volgende:
Ey, dit is wel grappig. Ik woon in pluskut
mijn oprechte deelnemingquote:Op woensdag 6 juni 2007 10:48 schreef the_critic het volgende:
jup, geboren, getogen en nog altijd woonachtig...
bij Rijssen had ik dat niet gevraagd, maar we hebben het over Almeloquote:Op woensdag 6 juni 2007 10:52 schreef IkWilbert het volgende:
Rijssen meldt zich, geboren, getogen en nog steeds woonachtig om maar meteen antwoord te geven op ReMcOrE![]()
ik vind die huis-DJ echt ruk, maar voor alle toppers die er komen ga ik er graag heenquote:Op woensdag 6 juni 2007 11:16 schreef the_critic het volgende:
te vinden bij Lucky?? haha, dan bij deze vanuit mij, mijn oprechte deelneming ! !
Lucky? Ik kan er heen kruipen maar kom er nooit meer eigenlijk... laatste keer was met oud en nieuw. De huis DJ? Hanno bedoel je? Tja... ieder zijn ding en smaak. Doe mij maar Billquote:Op woensdag 6 juni 2007 10:56 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
bij Rijssen had ik dat niet gevraagd, maar we hebben het over Almelo![]()
mijn auto trouwens gekocht in Rijssensoms ook te vinden bij Lucky
ik heb het over Bazz!quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:19 schreef IkWilbert het volgende:
[..]
Lucky? Ik kan er heen kruipen maar kom er nooit meer eigenlijk... laatste keer was met oud en nieuw. De huis DJ? Hanno bedoel je? Tja... ieder zijn ding en smaak. Doe mij maar Bill![]()
de keren dat ik er ben geweest (3 keer tot nu toe) heb ik geen kids van 15/16 gezien, ben 2 keer met Dangerouzmind geweest en die keer met Quake-Dancequote:Op woensdag 6 juni 2007 11:23 schreef the_critic het volgende:
als je het hebt over een discotheek voor kansloze rukkertjes zeg pff... leuk als je 15 bent, maar daarna houd het al snel op...
volgens mij wou zij wel geintjes uithalen en haar ouders wouden alleen niets doen.quote:Op woensdag 6 juni 2007 10:26 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
GEEN leuke geintjes!
Ze zoekt een Abraham/Sarah..
iddquote:Op woensdag 6 juni 2007 11:49 schreef rulerofdeath het volgende:
enne remco jij komt toch alleen bij 'thema' avonden bij lucky? toch niet gewoon zaterdags. want dat is volgens mij een donders verschil.
mijn broertje is naar Blind Guardian bij Lucky Poppodium geweestquote:Op woensdag 6 juni 2007 11:59 schreef rulerofdeath het volgende:
bij lucky hebben ze ook wel eens goeie metal avonden. ben er helaas nog nooit geweest
klinkt niet echt bekend, ff zoeken op Googlequote:Op woensdag 6 juni 2007 12:17 schreef rulerofdeath het volgende:
ga je wel eens naar metropool dan? daar hebben ze ook altijd van alles wat. daar ben ik begin december nog geweest naar Kudra mata, as we fight, demia en caliban4 bands op een avond
vond metropool wel grappig. een soort van cafe waar je rustig kunt zitten en je hebt een podiumzaal.
ik wel jaquote:Op woensdag 6 juni 2007 11:49 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
volgens mij wou zij wel geintjes uithalen en haar ouders wouden alleen niets doen.
enne dit soort geintjes zijn toch gauw te regelen en er gebeurt toch niets. kunt ook '50' op de wieldoppen spuiten.
enne remco jij komt toch alleen bij 'thema' avonden bij lucky? toch niet gewoon zaterdags. want dat is volgens mij een donders verschil.
die had de familie ook gedaan voor mijn moederquote:Op woensdag 6 juni 2007 12:33 schreef the_critic het volgende:
voor sara een spandoek... Bakker, dit jaar geen gebak! We hebben al een oude taart !
Gegarandeerd op de zere plek bij moeders![]()
awwwwww da's gemeenquote:Op woensdag 6 juni 2007 12:33 schreef the_critic het volgende:
voor sara een spandoek... Bakker, dit jaar geen gebak! We hebben al een oude taart !
quote:Op woensdag 6 juni 2007 12:33 schreef the_critic het volgende:
maar laat ons jou eens helpenquote:
Metal, ben jij een alto?quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:59 schreef rulerofdeath het volgende:
bij lucky hebben ze ook wel eens goeie metal avonden. ben er helaas nog nooit geweest
absoluut niet van het feit dat ze oud wordenquote:Op woensdag 6 juni 2007 13:19 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
maar laat ons jou eens helpen
waar houden je ouders van en waar absoluut niet van?
ben gewoon een metalheadquote:
mijn broertje is gewoon een metalhead, draagt wijde broek, grote schoenen en veel zwarte/donkere kledingquote:Op woensdag 6 juni 2007 14:10 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ben gewoon een metalhead
en niet alle metal liefhebbers zijn alto/emo/gothic/ weet ik wat voor generalisatie dr allemaal bestaan.
Aah okej.. Jij staat er dus tussen als ze met de vingertjes omhoog gaan en gaan headbangenquote:Op woensdag 6 juni 2007 14:10 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ben gewoon een metalhead
en niet alle metal liefhebbers zijn alto/emo/gothic/ weet ik wat voor generalisatie dr allemaal bestaan.
ik had altijd een vriendin die alto was... (lange leren jas enzoquote:Op woensdag 6 juni 2007 14:12 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
mijn broertje is gewoon een metalhead, draagt wijde broek, grote schoenen en veel zwarte/donkere kleding
hij heeft dan niet weer een lange leren jas, voor de rest is hij ook normaal qua kapsel en uitstralingquote:Op woensdag 6 juni 2007 14:17 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
ik had altijd een vriendin die alto was... (lange leren jas enzo)
was altijd lachen als we samen de stad in gingen... ik met blousjes (ja expres he) en zij met haar alto kleren... al die mensen die verbaasd omkijken, zooo grappig
of samen naar zo'n altokroeg... altijd dikke lol
Dolle boelquote:Op woensdag 6 juni 2007 14:17 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
ik had altijd een vriendin die alto was... (lange leren jas enzo)
was altijd lachen als we samen de stad in gingen... ik met blousjes (ja expres he) en zij met haar alto kleren... al die mensen die verbaasd omkijken, zooo grappig
of samen naar zo'n altokroeg... altijd dikke lol
wall of death enzoquote:Op woensdag 6 juni 2007 15:03 schreef rulerofdeath het volgende:
echt headbange vink maar nix. krijg je zere nek van. kuj beter een pit bouwen of bier drinken
de 4e regel van je signature is wel leukquote:
Whehe idd, slaan altijd nergens op. Maar o zoo leuk om te zeggenquote:Op woensdag 6 juni 2007 15:09 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
de 4e regel van je signature is wel leukzijn leuke gesprekken:
oh jah?
jah!
oh...
vooral na het nuttigen van teveel alcoholische versnaperingen, door zowel kameraad als jezelfquote:Op woensdag 6 juni 2007 15:15 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Whehe idd, slaan altijd nergens op. Maar o zoo leuk om te zeggen!
mijn vriendin woont op een agrarisch bedrijfquote:Op woensdag 6 juni 2007 15:18 schreef Roycoooooo het volgende:
Wie woont hier op een boerderij?
Om toch maar ff de generalisatie van tukkers compleet te maken![]()
Ikke niet btw, woon in een keurige woonwijk!
quote:Op woensdag 6 juni 2007 15:21 schreef rulerofdeath het volgende:
tjah der stond eerst
3
4
en daar heb ik dus
bliksems
oja? - jah
van gemaakt. kon zo niets beters verzinnen
Agrarisch bedrijf, keurig verwoordquote:Op woensdag 6 juni 2007 15:19 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
mijn vriendin woont op een agrarisch bedrijfikzelf woon ook in een doodnormale woonwijk
boer = agrarisch managerquote:Op woensdag 6 juni 2007 15:26 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Agrarisch bedrijf, keurig verwoord!
Wat zijn koeien dan?quote:
werknemersquote:Op woensdag 6 juni 2007 15:28 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Wat zijn koeien dan?
Viervoetige cashcowen?
quote:
quote:Op woensdag 6 juni 2007 15:36 schreef rulerofdeath het volgende:
koeien = agrarisch kapitaal
mag ook wa metkuier'n Neul'nquote:Op woensdag 6 juni 2007 15:39 schreef Incolumis het volgende:
Twente Vrolijk Paard
K blijf nog ff tjes zittenquote:Op woensdag 6 juni 2007 15:52 schreef ReMcOrE het volgende:
ik trap hem al weer bijna aan voor vandaag, de teller staat op 8 minuten
jaa ga jij nog maar ff forel vangenquote:
Haha, k hou heul niet van vissenquote:Op woensdag 6 juni 2007 16:04 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
jaa ga jij nog maar ff forel vangenOuwe bruine beer dat je bent
![]()
ik woon trouwens ook gewoon in een woonwijk... leuke twee onder een kap... en aan de overkant zelfs rijtjeshuizen.... geen boerderij te bekennen bij ons in de buurt
Wij gaan daar ook nooit meer heen hoor.. Maar jeweettogg, vroeger, puber, stoerdoenerij. Na paar biertjes al dikke... Toen was t stoer om een drinkkeet te hebbenquote:Op woensdag 6 juni 2007 16:12 schreef LilDutchPrincess het volgende:
drinkkeet in hengelo? hmm niet dat ik weet
we drinken wel in de serre.. of in de huiskamer.. of of of...
vriendinnen van me hebben een vrij groot huis dus we kunnen eigenlijk altijd wel ergens terecht... scheelt weer..
bovendien begint iedereen nu zijn eigen stekkie te zoeken dus da's al helemaal handig...
hmm toen wij zo "oud" waren gingen we eigenlijk nooit voordrinken... da's meer van nu... aangezien we steeds vaker blut zijnquote:Op woensdag 6 juni 2007 16:14 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Wij gaan daar ook nooit meer heen hoor.. Maar jeweettogg, vroeger, puber, stoerdoenerij. Na paar biertjes al dikke... Toen was t stoer om een drinkkeet te hebben!
Nu ook, vantevoren ff pilsen en daarna heen stappen![]()
vertel vertel!quote:Op woensdag 6 juni 2007 16:16 schreef Incolumis het volgende:
[..]
noh eempies dan moar, heb zo nen date in Ommen
ik zeg niets lolquote:Op woensdag 6 juni 2007 16:18 schreef LilDutchPrincess het volgende:
vertel vertel!
eerst ons nieuwsgierig maken en dan niets zeggen oniequote:
we gaan in Ommen een terrasje pakkenquote:Op woensdag 6 juni 2007 16:39 schreef LilDutchPrincess het volgende:
waar ken je d'r van?
wat gaan jullie doen?
een of andere datingsite ofzo?quote:Op woensdag 6 juni 2007 16:40 schreef Incolumis het volgende:
[..]
we gaan in Ommen een terrasje pakken
waar ik haar van ken, dat laat ik nog effe achterwege(nee geen fok)
succes hequote:
op de camping??quote:Op woensdag 6 juni 2007 16:16 schreef Incolumis het volgende:
[..]
noh eempies dan moar, heb zo nen date in Ommen
Whehe, Dennenoordquote:Op woensdag 6 juni 2007 17:44 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
op de camping??
goedenmiddag nog trouwens
nee, was wel in de buurt, bij dat hotel/restaurant net voor de brug. tering wat duur daarquote:Op woensdag 6 juni 2007 17:44 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
op de camping??
goedenmiddag nog trouwens
Let wel even op, vanaf een uur drie vanmiddag kans op buien met onweer en hagel.quote:Op donderdag 7 juni 2007 08:43 schreef the_critic het volgende:
Ik ben vanmiddag ook in Ommen... ook met een "date" ff kanoën, picknicken ergens halfweg de vecht. Wordt mooi weer is beloofd, dus dat zal dat wel goed komen toch?! haha
haha grapjesquote:Op donderdag 7 juni 2007 09:10 schreef rulerofdeath het volgende:
piknicken halverwege de vecht?jaja
ik weet welke je bedoeltquote:Op woensdag 6 juni 2007 22:09 schreef Incolumis het volgende:
[..]
nee, was wel in de buurt, bij dat hotel/restaurant net voor de brug. tering wat duur daar![]()
14 euro voor een voorgerecht, wat overigens wel overheerlijk was![]()
joah ik was der ook weerquote:
ik ook, dus maar gauw weer verderquote:Op donderdag 7 juni 2007 11:01 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
joah ik was der ook weer
maja ben druk zat hier eigelijk
druk, druk, drukquote:Op donderdag 7 juni 2007 14:04 schreef rulerofdeath het volgende:
beetje stilletjes hier
hoelang heb je er gewoond etc. dan??quote:Op donderdag 7 juni 2007 14:34 schreef Troel het volgende:
Ik voel mij nog steeds een Haaksbergs persoon.
tjah ik zit binnen maar hier wordt het langzaam aan ook warmquote:Op donderdag 7 juni 2007 14:31 schreef Dr.Aart het volgende:
tis merakels heite buut'n
Van 1989 tot 2001 en van 2004 tot en met 2005. Tussendoor nog in Hengelo gewoondquote:Op donderdag 7 juni 2007 14:35 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
hoelang heb je er gewoond etc. dan??
hier is het de hele dag al warm, want we hebben in deze ruimte geen airco, raam open brengt slechts heel af en toe een verkoelend zuchtje wind naar binnenquote:Op donderdag 7 juni 2007 14:49 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
tjah ik zit binnen maar hier wordt het langzaam aan ook warm![]()
waar heb je gewoond dan??quote:Op donderdag 7 juni 2007 14:50 schreef Troel het volgende:
[..]
Van 1989 tot 2001 en van 2004 tot en met 2005. Tussendoor nog in Hengelo gewoond
Reute, Sleutelbloem en in Hengelo Veloursstraat.quote:Op donderdag 7 juni 2007 14:50 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
hier is het de hele dag al warm, want we hebben in deze ruimte geen airco, raam open brengt slechts heel af en toe een verkoelend zuchtje wind naar binnen
[..]
waar heb je gewoond dan??
ik woon super dichtbij de Reute, er ongeveer naastquote:Op donderdag 7 juni 2007 14:58 schreef Troel het volgende:
[..]
Reute, Sleutelbloem en in Hengelo Veloursstraat.
Heb op de Akker gezetenMiddelbare school in Enschede. Vrijdagavonden in Biester, Verdieping en Markt 2 doorgebracht
dat is hemquote:Op donderdag 7 juni 2007 15:44 schreef Troel het volgende:
Grand Cafe vind ik niet geweldig, tja, Markt 2, het wachten duurt daar lang, maar wat je krijgt is erg lekker.
Als je vlak naast de Reute woont, dan moet het of op de Selhorst zijn, of op de Hondelink, Ganzenbree, Maatkamp of dat doodlopende straatje waarvan de ingang ook aan de Reute zit en ik de naam kwijt ben
ja! Dat is hem!quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:47 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat is hemen ik denk dat jij met dat doodlopende straatje 'De Woerd' bedoelt
ik woon al 18,5 jaar op de Selhorst, ben nu 21, andere 2,5 jaar in de Jan Steenstraatquote:Op donderdag 7 juni 2007 15:53 schreef Troel het volgende:
[..]
ja! Dat is hem!
Hoe lang woon jij al op de Selhorst? Ik ben op 31-12-1999 naar de Sleutelbloem gegaan!
Dan moet ik je kennen. Ik woonde op het hoekje van het rijtje Evelien, Leonie, Maarten en die kleine Dana, daarnaast Vivian en zusjes, daarnaast onze buren en op dat hoekje woonde ikquote:Op donderdag 7 juni 2007 18:12 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik woon al 18,5 jaar op de Selhorst, ben nu 21, andere 2,5 jaar in de Jan Steenstraat
dat rijtje huizen als je via dat klein paadje van de Selhorst naar de Reute loopt?? gelijk rechts daar...quote:Op donderdag 7 juni 2007 18:51 schreef Troel het volgende:
[..]
Dan moet ik je kennen. Ik woonde op het hoekje van het rijtje Evelien, Leonie, Maarten en die kleine Dana, daarnaast Vivian en zusjes, daarnaast onze buren en op dat hoekje woonde ik
quote:Wat vind men van het westen?
quote:
Uit de gouden korenaren,
schiep God de Twentenaren,
en uit het kaf en de resten,
de mensen uit het Westen.
toch een internet date dus?quote:Op donderdag 7 juni 2007 19:39 schreef Incolumis het volgende:
[..]
goed goed
mja date was niet het goede woord btw, meer een kennismaking
ja dat welquote:Op donderdag 7 juni 2007 20:02 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
toch een internet date dus?![]()
quote:Op donderdag 7 juni 2007 19:10 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat rijtje huizen als je via dat klein paadje van de Selhorst naar de Reute loopt?? gelijk rechts daar...
3d tekenen? bleh...quote:Op vrijdag 8 juni 2007 08:24 schreef rulerofdeath het volgende:
ik zit hele dag binnen hoor. hooguit met pauze en weekend ofzo dat ik buiten ben. ben donders druk met 3d-tekenen. kwam er net achter dat ik een onderdeel helemaal opnieuw mag maken
Hij had de hele nacht aan je gedacht?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:10 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
3d tekenen? bleh...
ik mag plattegronden, doorsneden en zijaanzichten tekenenen.... dacht dat dat al erg was
en mijn projectgenoot begon om half 8 al te smsen...![]()
goedemorgen!![]()
hahaquote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:10 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
3d tekenen? bleh...
ik mag plattegronden, doorsneden en zijaanzichten tekenenen.... dacht dat dat al erg was
en mijn projectgenoot begon om half 8 al te smsen...![]()
goedemorgen!![]()
correctie: projectgenote. Volgens mij spoort die gewoon niet helemaal.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:15 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Hij had de hele nacht aan je gedacht?![]()
hmm ik hoop het voor jequote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:15 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
haha
3d tekenen is leuker dan 2d. tenminste vind ik![]()
voor LDP
Vind tekenen sowieso niksquote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:15 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
haha
3d tekenen is leuker dan 2d. tenminste vind ik![]()
voor LDP
tja ik doe ook liever andere dingen maja. liever dit dan hele dag in de boekenquote:
Wat doe je voor studie dan?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:20 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
tja ik doe ook liever andere dingen maja. liever dit dan hele dag in de boeken
Ah te gek, k ook. Afstuderen danquote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:28 schreef rulerofdeath het volgende:
werktuigbouwkunde met automatisering. ben nu bezig met afstuderen
shit jij zou mijn project ff voor me moeten fiksenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:28 schreef rulerofdeath het volgende:
werktuigbouwkunde met automatisering. ben nu bezig met afstuderen
Wat studeer jij dan?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:38 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
shit jij zou mijn project ff voor me moeten fiksen
ik word helemaal gek van al die installaties die ik niet ken
en wat voor installatie's?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:38 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
shit jij zou mijn project ff voor me moeten fiksen
ik word helemaal gek van al die installaties die ik niet ken
facility management... maar we zijn nu dus bezig met een blok huisvesting... onderdelen van een gebouw, dus ook de werktuigbouwkundige installaties, binnenklimaat en elektrische installaties...quote:
Das wel heel ernstigquote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:42 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
facility management... maar we zijn nu dus bezig met een blok huisvesting... onderdelen van een gebouw, dus ook de werktuigbouwkundige installaties, binnenklimaat en elektrische installaties...
en zulke dingen moet je een vrouw dus echt niet vragen![]()
gelukkig heb ik een papa die werktuigbouwkundig techneut is.. (kwam ik nu pas achter)
haha das erg slechtquote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:42 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
facility management... maar we zijn nu dus bezig met een blok huisvesting... onderdelen van een gebouw, dus ook de werktuigbouwkundige installaties, binnenklimaat en elektrische installaties...
en zulke dingen moet je een vrouw dus echt niet vragen![]()
gelukkig heb ik een papa die werktuigbouwkundig techneut is.. (kwam ik nu pas achter)
quote:Op donderdag 7 juni 2007 20:21 schreef Troel het volgende:
[..]daar ja. Laatste huis, aan het pleintje
Goeiemogguh ReMquote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:23 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]![]()
kan me wel herinneren dat daar ooit een Frédérique heeft gewoond
![]()
maar daar blijft het dan ook wel bij
yoo swa! Wat gaan de tukkers doen in t weekend?quote:
deze tukker moet vandaag van 15.00 tot 21.00 werken en morgen van 10.00 tot 18.00, 's avonds gaat hij naar 'Veldmaar Bruist' om bier te drinken e.d. en voor zondag heeft hij nog geen plannenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:52 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
yoo swa! Wat gaan de tukkers doen in t weekend?
~quote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:57 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
deze tukker moet vandaag van 15.00 tot 21.00 werken en morgen van 10.00 tot 18.00, 's avonds gaat hij naar 'Veldmaar Bruist' om bier te drinken e.d. en voor zondag heeft hij nog geen plannen
dat ga ik pas vanaf a.s. dinsdag doenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:11 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
~
Tofff... K ga niet al te veel doen, leren![]()
Ben hele week (in de avonden) al aan t leren. Totaal geen kracht meer voor...quote:
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:33 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Ben hele week (in de avonden) al aan t leren. Totaal geen kracht meer voor...
Volgende week ook weer, vreselijk!
Idd. Gieren die 2quote:
Daarom zei ik t ookquote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:44 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ook standaarduitspraak van die 2: "met gierende banden hier weg..."
favoriete bijvoeglijk naamwoord: grafquote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:46 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Daarom zei ik t ook!
Moet ook altijd lachen aan t eind, elke keer zitten te vloeken van kut hier enzo, zeggen ze dat ze t toch wel mooi vonden!
![]()
Zeg ik nu ook vaak. whehequote:
Nog nooit van die shit gehoordquote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:51 schreef Troel het volgende:
Hmm dit weekend Veldmaat Bruist, da's jammer
is ook meer voor haaksbergenaren.quote:
Hele week al 38 gradenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 12:25 schreef IkWilbert het volgende:
Gadver! Bij jullie ook zo warm?! Pfff...
quote:
Zit er nog, vlieg morgenvroeg terug.quote:
smaakt dat lokale bier nog of is dat gewoon paardepis?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:00 schreef Blawh het volgende:
[..]
Zit er nog, vlieg morgenvroeg terug.
Wel leipe stad vind ik zo, alleen kut dat ik alleen maar slecht te pas ben geweest. Toch vaak gewoon overheen gezet en dan tegen 17.00 ff uurtje op bed. Mooie stad wel Peking, relaxt sfeertje en chinezen zijn nagenoeg allemaal vriendelijk ondanks dat ze bijna geen engels spreken. Ik loop liever hier door donkere, armere achterbuurten dan een donker steegje in Amsterdam. Wel paar rare gewoontes, maar heb genoeg mooie dingen gezien. Ga zo ff douchen en daarna even avondeten naar binnenwerken, het is hier namelijk al een paar uur later dan daar zo. Owjah, en het is hier snikheet. Graadje of 38 de ghele week al ongeveer.
Edit: Grolsch hebben ze hier ook wel. Is hier een biertje van extreem goede kwaliteit voor de rijkere lui in het land. Doet Grolsch goed![]()
![]()
Lokaal bier kost geen drol, 30 eurocent voor 0,6 liter langs de kant van de weg.
hij doet verscheidene werkzaamheden bij de organsatie waar hij nu werkt.. daarom snapte ik nooit precies wat ie nou eigenlijk van beroep wasquote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:02 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Das wel heel ernstig!
Hoeveelste jaar zit je?
Ah okejquote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:27 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
hij doet verscheidene werkzaamheden bij de organsatie waar hij nu werkt.. daarom snapte ik nooit precies wat ie nou eigenlijk van beroep was
ik zit in het eerste jaar.. hiervoor mbo gedaan
Zal mie bal juk'n.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:35 schreef Buschetta het volgende:
tzal mie allemoal een bout haggeln....
Is wel te drinken hoorquote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:54 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
smaakt dat lokale bier nog of is dat gewoon paardepis?
hier ook, is ook niet boven de stoep uitgekomenquote:Op maandag 11 juni 2007 14:02 schreef rulerofdeath het volgende:
haha. bij ons was het water in de straat gisteravond rond middernacht al wel weer weg
bij ons niet, overal liggen nu bladeren en takken, ook allemaal weggespoelde aardequote:Op maandag 11 juni 2007 14:21 schreef Dr.Aart het volgende:
bij ons voor de deur was niet mee te zien waar de stoep ophield. ach ja zijn de goten ook weer schoon
ja dat ook wel, maar meeste ligt nu in voortuinen en op oprittenquote:Op maandag 11 juni 2007 14:22 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
bij ons niet, overal liggen nu bladeren en takken, ook allemaal weggespoelde aarde
daar heb je gelijk inquote:Op maandag 11 juni 2007 14:30 schreef Dr.Aart het volgende:
[..]
ja dat ook wel, maar meeste ligt nu in voortuinen en op opritten
Heb je een hoop lol gemist, erg euk om eens te zien. Eanske, het Venetie van 't Ooooostenquote:Op maandag 11 juni 2007 15:17 schreef Blawh het volgende:
Hier eigenlijk weinig tot geen superslecht weer gehad. Zag het wel als een gek flitsen een eindje verderop, maar hier niks gemerkt.
quote:Op maandag 11 juni 2007 15:24 schreef Dr.Aart het volgende:
[..]
Heb je een hoop lol gemist, erg euk om eens te zien. Eanske, het Venetie van 't Ooooosten
ben je te laat op school: "ja sorry, mijn roeibootje was lek"quote:Op maandag 11 juni 2007 15:33 schreef Blawh het volgende:
[..]
![]()
Zie de gondels al door de binnenstad varen.
quote:Op maandag 11 juni 2007 15:34 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ben je te laat op school: "ja sorry, mijn roeibootje was lek"![]()
Huub Hangop = Ik Wil Ook Zo'n Broek Met Van Die Zakken Aan De Zijkantquote:Op maandag 11 juni 2007 15:48 schreef Blawh het volgende:
[..]
Huub Hangop - Mijn reddingsvest is lek
ownee, dan kom je helemaal niet meer op school.![]()
ik dreef in de file voor het prinsesse-aquaductquote:
Wasautomaatquote:Op maandag 11 juni 2007 15:50 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Huub Hangop = Ik Wil Ook Zo'n Broek Met Van Die Zakken Aan De Zijkant![]()
Aaah ok, moet ik de edit maar even weghalenquote:Op maandag 11 juni 2007 15:59 schreef rulerofdeath het volgende:
pannekoek in mn onderbroek is van wc-experience
weet je zeker dat dat weggespoelde aarde is? kan ook wel stront zijn uit het rioolquote:Op maandag 11 juni 2007 14:22 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
bij ons niet, overal liggen nu bladeren en takken, ook allemaal weggespoelde aarde
het was zwart en rook niet naar iets dat uit het riool komtquote:Op maandag 11 juni 2007 18:31 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
weet je zeker dat dat weggespoelde aarde is? kan ook wel stront zijn uit het riool
zie:quote:Op maandag 11 juni 2007 18:35 schreef rulerofdeath het volgende:
tjah alles in het riool is zwart hoor
quote:Op maandag 11 juni 2007 18:32 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
het was zwart en rook niet naar iets dat uit het riool komt
heee dat was hengelo vorig zomer.... enschede zijn vieze naäpers!!!!!!!quote:Op maandag 11 juni 2007 15:33 schreef Blawh het volgende:
[..]
![]()
Zie de gondels al door de binnenstad varen.
Beter goed gejat dan slecht verzonnen.quote:Op maandag 11 juni 2007 19:03 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
heee dat was hengelo vorig zomer.... enschede zijn vieze naäpers!!!!!!!
nah ja ze mogen het water hebbenquote:
in de schaduw is het nu goed vertoefenquote:Op maandag 11 juni 2007 19:29 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Mijn huisgenoten hebben het halve meubilair naar buiten verplaatst... wat een stelletje gekken![]()
een ventilator op je gericht gaat ook aardig:Pquote:Op maandag 11 juni 2007 19:32 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
in de schaduw is het nu goed vertoefen![]()
jullie hebben geen schaduw in de Hoeve??quote:Op maandag 11 juni 2007 19:33 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
een ventilator op je gericht gaat ook aardig:P
Kon altied een ton betterquote:Op maandag 11 juni 2007 21:20 schreef rulerofdeath het volgende:
jow hoe ist dan
tjahquote:Op maandag 11 juni 2007 21:27 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Kon altied een ton better!
Vanmiddag spuit in de knie gehad, nu behoorlijk auw![]()
Heb al paar jaar last van dat kutgewricht. Voetbal enzoquote:Op maandag 11 juni 2007 21:30 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
tjah
maar hoezo n spuit in de knie?
quote:Op maandag 11 juni 2007 21:27 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Kon altied een ton better!
Vanmiddag spuit in de knie gehad, nu behoorlijk auw![]()
Lijkt me inderdaad vrij kut, een blessure aan je knie of been. Roycoooo heeft er inderdaad al aardig lang last vanquote:Op maandag 11 juni 2007 21:34 schreef rulerofdeath het volgende:
ojah hmmz klinkt allemaal niet zo heel fijn.
heb anderhalf jaar gelede keer n been gebroken en toen kon ik nix tot weinig met mn knie enzo dat was vrij vervelend
Jah, half jaar fysio (met electroden) gehad wat geen flikker helpt. Als het goed is moet het beter gaan met die spuit, mocht het iets helpen douwen ze er nog 1 in. Helpt het helemaal niet dan wordt het operatief verwijderd.quote:Op maandag 11 juni 2007 21:33 schreef Blawh het volgende:
[..]
Spuit in de knie ja? Weten ze al wat ze nu verder gaan doen (operatie ofzo) of moet het zo zijn dat het na die spuit weer beter gaat met je knie? Sterkte er in ieder geval mee
Edit: Je was me voor met je reactie.
Mogguhquote:
ja oke.. Misschien hardnekkiger maar minder pijnlijk lijkt me!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 08:47 schreef rulerofdeath het volgende:
nou die van mij is over. die van jou is een stuk hardnekkiger
T is een irriterende pijn. Beetje een zeurende pijn, focking irritantquote:Op dinsdag 12 juni 2007 08:56 schreef rulerofdeath het volgende:
tjah ik weet niet in hoeverre het bij jou zeer doet.
maar bij mij was alleen de periode dat je uit het ziekenhuis komt af en toe pijnlijk maar verders viel het nog wel mee.
Hier, hej onze Peking-ganger ook welquote:
mogguhquote:
Kruisje rechtsbovenin je scherm.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 09:09 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
mogguh
enne ik zit nu op stage/afstuderen. iemand tips om je te kunnen concentreren om een verslag te maken?
Zit je niet bij een bedrijf dan of doe je t thuis?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 09:16 schreef rulerofdeath het volgende:
haha. ik ga daar vanavond mee bezig. wou gisteravond ook maar helemaal niets geworden
Actie/bloed-->comedyquote:Op dinsdag 12 juni 2007 09:19 schreef ReMcOrE het volgende:
gisteravond om half 9 nog maar ff besloten om naar de film te gaan met kameraad... dus we zijn naar Deathproof geweest, Cinestar Enschedeiets van 25 mensen in de zaal, maar de film was echt geniaal, had dikke actie en veel bloed verwacht, maar met name na de pauze leek het meer op een comedy
![]()
echt een top film, heel mooi geschoten door Quentin Tarantino
ik zit nu op het bedrijf.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 09:18 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Zit je niet bij een bedrijf dan of doe je t thuis?
Welk bedrijf zit je dan?quote:
Geen idee.. Als t een aanradertje is wil ik hem best hebben (lees: downloaden) of een keer in de bios zien!quote:
je kunt het ook een irritante film vinden, door de manier van filmen... en er ziet niet echt een groot/diep verhaal is, eigenlijk is best simpelquote:Op dinsdag 12 juni 2007 09:35 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Geen idee.. Als t een aanradertje is wil ik hem best hebben (lees: downloaden) of een keer in de bios zien!![]()
Ach als ik straks tijd genoeg heb fix ik wel paar van die films. Mooi chillenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 09:42 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
je kunt het ook een irritante film vinden, door de manier van filmen... en er ziet niet echt een groot/diep verhaal is, eigenlijk is best simpel
maar als het aan mij ligt: dikke aanrader
zit bij Tentije Industriele automatiseringquote:Op dinsdag 12 juni 2007 09:30 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Welk bedrijf zit je dan?
Ga je nu toch bezig met je verslag?
@ReM: Zal me benieuwen!
Zal t je nog sterker vertellen: zegt mij helemaal niksquote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:08 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
zit bij Tentije Industriele automatisering
zal je denk k niet zoveel zeggen
tjah ik zie wel. eerst nog ff tekeningetje maken![]()
3fm ftwquote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:28 schreef ReMcOrE het volgende:
I Just Died In Your Arms Tonight!!!
ik drink geen koffiequote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:39 schreef LilDutchPrincess het volgende:
goedemorgen!!!!!!
en inderdaad... dat kruisje rechtsboven in je scherm verhoogt de concentratie...
of jezelf verplichten om een uur bezig te gaan en niet afgeleid te raken... daarna mag je ff koffie met een koekjedan weer een uur!
Doe ik ook altijd als ik moet leren voor tentamens oid. Uur leren/uur niks doen/uur leren/uur niks doen etc.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:39 schreef LilDutchPrincess het volgende:
goedemorgen!!!!!!
en inderdaad... dat kruisje rechtsboven in je scherm verhoogt de concentratie...
of jezelf verplichten om een uur bezig te gaan en niet afgeleid te raken... daarna mag je ff koffie met een koekjedan weer een uur!
na dat uur niks doen zou ik dan totaal geen zin meer hebben in weer een uur lerenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:47 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Doe ik ook altijd als ik moet leren voor tentamens oid. Uur leren/uur niks doen/uur leren/uur niks doen etc.![]()
Jezelf dwingenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:47 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
na dat uur niks doen zou ik dan totaal geen zin meer hebben in weer een uur leren
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:48 schreef Roycoooooo het volgende:
Oh ja, goeiemorgen Princess![]()
ff vergeten![]()
zin heb ik sowieso al nooitquote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:47 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
na dat uur niks doen zou ik dan totaal geen zin meer hebben in weer een uur leren
doeidoeiquote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:52 schreef LilDutchPrincess het volgende:
nu ff naar school, vergadering :S yay
En jullie hebben nog wel de beste service van @ homequote:
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:58 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
PWND!!!!!
ontopic: mensen nog naar Hengevelde komend weekend??
Wat is daar te doen dan?? Lijkt me niet dat ik er te vinden benquote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:58 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
PWND!!!!!
ontopic: mensen nog naar Hengevelde komend weekend??
Gelukkig had ik de krant vannochtend nog niet gelezen toen ik wakker werd, daardoor viel het nog enigzins mee.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:58 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
En jullie hebben nog wel de beste service van @ home!
Wel poep en poepvervelend zonder internet!
Jan Smit, Nick & Simon, .... toch?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:00 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Wat is daar te doen dan?? Lijkt me niet dat ik er te vinden ben!
nee, ik ga naar DefQon.1quote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:59 schreef Blawh het volgende:
En nee, ik ga niet naar Hengevelde. Jij wel dus neem ik aan
http://www.hengevelde.nl/hoftedagen/cms/index.php?option=com_content&task=view&id=26&Itemid=57quote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:00 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Wat is daar te doen dan?? Lijkt me niet dat ik er te vinden ben!
dat is vrijdag, ik had het eigenlijk over zaterdagquote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:01 schreef Blawh het volgende:
[..]
Jan Smit, Nick & Simon, .... toch?
Edit: Ja dus, kwam net reclame hiervan voorbij op slam fm.
Komen ook met de wiezoquote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:01 schreef Blawh het volgende:
[..]
Jan Smit, Nick & Simon, .... toch?
Edit: Ja dus, kwam net reclame hiervan voorbij op slam fm.
Wiezoquote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:03 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Komen ook met de wiezo![]()
Oh ja Hoftedagen, klinkt wel vrij bekend. Maar ben er niet te vinden![]()
quote:
Idd, hoop t ook voor je. Altijd wel gezelligquote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:06 schreef Blawh het volgende:
[..]
Wiezo, hopen dat ik erbij kan zijn.
Roy een Nick & Simon fan?
Jeroenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:08 schreef Roycoooooo het volgende:
[offtopic] Tays, paul en jeroen vinden t ook geweldige muziek[/offtopic]![]()
![]()
Is dat cynisme? Had ik namelijk niet echt verwacht, zeker van tays en jk niet.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:08 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Idd, hoop t ook voor je. Altijd wel gezellig!
Fan beetje overdreven maar vind t wel grappige muziek! laatst ff cdtje gedownload
!
[offtopic] Tays, paul en jeroen vinden t ook geweldige muziek[/offtopic]![]()
![]()
oh ja tuurlijk, jij kent hem ookquote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:10 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Jeroengisteren nog ff gesproken op MSN...
Neej, absoluut niet. Serieus bedoeld!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:11 schreef Blawh het volgende:
[..]
Is dat cynisme? Had ik namelijk niet echt verwacht, zeker van tays en jk niet.![]()
Ik kan geen msn installeren op nieuwe pc, vandaar dat ik er amper meer opzit. Heb een schijthekel aan dat webmessenger.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:10 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Jeroengisteren nog ff gesproken op MSN...
weet niet precies wanneer hij moet verdedigen...quote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:12 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
oh ja tuurlijk, jij kent hem ook! Kerel moet ook binnenkort presenteren he?
Weet ik ook niet precies, maar volgens mij binnenkort. Hij moest maandag eindverslag inleveren, dat weet ik wel!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:12 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
weet niet precies wanneer hij moet verdedigen...
Ok, had ik niet echt verwacht. Maar over smaak valt niet te twisten he.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:12 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
oh ja tuurlijk, jij kent hem ook! Kerel moet ook binnenkort presenteren he?
[..]
Neej, absoluut niet. Serieus bedoeld!![]()
ja, gisteren was de deadline van de scriptiequote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:15 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Weet ik ook niet precies, maar volgens mij binnenkort. Hij moest maandag eindverslag inleveren, dat weet ik wel!
Staan tot eind juni onder contract (29e om precies te zijn). Gisteren consumentengedrag gehaald, keurige 6quote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:15 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ok, had ik niet echt verwacht. Maar over smaak valt niet te twisten he.
Wanneer is eigenlijk de laatste dag van jou Roy?
Keurig keurigquote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:20 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Staan tot eind juni onder contract (29e om precies te zijn). Gisteren consumentengedrag gehaald, keurige 6!
20 juni presenteren, 21 juni toets kostprys en 25 tentamen engels brief!![]()
Jah, idd.. Vanaaf mee beginnen met leren, moet dat goed komen! Binnenkort ff afspraakje om tentamen te besprekenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:21 schreef Blawh het volgende:
[..]
Keurig keurig![]()
Kostprijs moet te doen zijn als je er even goed voor gaat zitten en bij Engels brief hoop ik dat ze beetje coulant zijn.![]()
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:23 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Jah, idd.. Vanaaf mee beginnen met leren, moet dat goed komen! Binnenkort ff afspraakje om tentamen te bespreken![]()
quote:Engels brief paar keer oefenen, shizzle meegekregen van die gozert, ff dat witte voetje halen om tot een voldoende te komen:9!
Inderdaad, kan ik me ook niet voorstellen. School is er ook bij gebaat om studenten zo snel mogelijk de studie te laten doorlopen.quote:Lijkt me toch gek dat ze mij niet slagen omdat ik 2 toetsen niet heb gehaald! Dan maar ff flink slijmen
!
Ergste was nog met dat ene gedoe, steeds 6 oefeningen en 2 teksten. Dan was ze weer iets kwijtgeraakt en dan had je het zogenaamd niet ingeleverd volgens haar.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:40 schreef Roycoooooo het volgende:
Ietje, krijg nog rillingen als ik die naam hoor![]()
Whehe, idd. Zeurmensquote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:44 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ergste was nog met dat ene gedoe, steeds 6 oefeningen en 2 teksten. Dan was ze weer iets kwijtgeraakt en dan had je het zogenaamd niet ingeleverd volgens haar.
Volgende TT? Deze is bijna vol.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:50 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Whehe, idd. Zeurmens!
Gaan beetje offtopic denk ik. Iemand een ow?
ik ben bezig met zin krijgen om een presentatie te maken, maar er komt maar niks... ook geen zin om na te denken overl mogelijke ideeënquote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:50 schreef Roycoooooo het volgende:
Gaan beetje offtopic denk ik. Iemand een ow?
Tukkers op FOK! #7 Vret'n, zoep'n en op 'n pruum kroep'nquote:
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:56 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Tukkers op FOK! #7 Vret'n, zoep'n en op 'n pruum kroep'n
![]()
![]()
Mag geen probleem opleveren!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:59 schreef Blawh het volgende:
[..]
Moeten we deze nog wel eerst volspammen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |