Daarom zei ik t ookquote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:44 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ook standaarduitspraak van die 2: "met gierende banden hier weg..."
favoriete bijvoeglijk naamwoord: grafquote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:46 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Daarom zei ik t ook!
Moet ook altijd lachen aan t eind, elke keer zitten te vloeken van kut hier enzo, zeggen ze dat ze t toch wel mooi vonden!
![]()
Zeg ik nu ook vaak. whehequote:
Nog nooit van die shit gehoordquote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:51 schreef Troel het volgende:
Hmm dit weekend Veldmaat Bruist, da's jammer
is ook meer voor haaksbergenaren.quote:
Hele week al 38 gradenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 12:25 schreef IkWilbert het volgende:
Gadver! Bij jullie ook zo warm?! Pfff...
quote:
Zit er nog, vlieg morgenvroeg terug.quote:
smaakt dat lokale bier nog of is dat gewoon paardepis?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:00 schreef Blawh het volgende:
[..]
Zit er nog, vlieg morgenvroeg terug.
Wel leipe stad vind ik zo, alleen kut dat ik alleen maar slecht te pas ben geweest. Toch vaak gewoon overheen gezet en dan tegen 17.00 ff uurtje op bed. Mooie stad wel Peking, relaxt sfeertje en chinezen zijn nagenoeg allemaal vriendelijk ondanks dat ze bijna geen engels spreken. Ik loop liever hier door donkere, armere achterbuurten dan een donker steegje in Amsterdam. Wel paar rare gewoontes, maar heb genoeg mooie dingen gezien. Ga zo ff douchen en daarna even avondeten naar binnenwerken, het is hier namelijk al een paar uur later dan daar zo. Owjah, en het is hier snikheet. Graadje of 38 de ghele week al ongeveer.
Edit: Grolsch hebben ze hier ook wel. Is hier een biertje van extreem goede kwaliteit voor de rijkere lui in het land. Doet Grolsch goed![]()
![]()
Lokaal bier kost geen drol, 30 eurocent voor 0,6 liter langs de kant van de weg.
hij doet verscheidene werkzaamheden bij de organsatie waar hij nu werkt.. daarom snapte ik nooit precies wat ie nou eigenlijk van beroep wasquote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:02 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Das wel heel ernstig!
Hoeveelste jaar zit je?
Ah okejquote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:27 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
hij doet verscheidene werkzaamheden bij de organsatie waar hij nu werkt.. daarom snapte ik nooit precies wat ie nou eigenlijk van beroep was
ik zit in het eerste jaar.. hiervoor mbo gedaan
Zal mie bal juk'n.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:35 schreef Buschetta het volgende:
tzal mie allemoal een bout haggeln....
Is wel te drinken hoorquote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:54 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
smaakt dat lokale bier nog of is dat gewoon paardepis?
hier ook, is ook niet boven de stoep uitgekomenquote:Op maandag 11 juni 2007 14:02 schreef rulerofdeath het volgende:
haha. bij ons was het water in de straat gisteravond rond middernacht al wel weer weg
bij ons niet, overal liggen nu bladeren en takken, ook allemaal weggespoelde aardequote:Op maandag 11 juni 2007 14:21 schreef Dr.Aart het volgende:
bij ons voor de deur was niet mee te zien waar de stoep ophield. ach ja zijn de goten ook weer schoon
ja dat ook wel, maar meeste ligt nu in voortuinen en op oprittenquote:Op maandag 11 juni 2007 14:22 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
bij ons niet, overal liggen nu bladeren en takken, ook allemaal weggespoelde aarde
daar heb je gelijk inquote:Op maandag 11 juni 2007 14:30 schreef Dr.Aart het volgende:
[..]
ja dat ook wel, maar meeste ligt nu in voortuinen en op opritten
Heb je een hoop lol gemist, erg euk om eens te zien. Eanske, het Venetie van 't Ooooostenquote:Op maandag 11 juni 2007 15:17 schreef Blawh het volgende:
Hier eigenlijk weinig tot geen superslecht weer gehad. Zag het wel als een gek flitsen een eindje verderop, maar hier niks gemerkt.
quote:Op maandag 11 juni 2007 15:24 schreef Dr.Aart het volgende:
[..]
Heb je een hoop lol gemist, erg euk om eens te zien. Eanske, het Venetie van 't Ooooosten
ben je te laat op school: "ja sorry, mijn roeibootje was lek"quote:Op maandag 11 juni 2007 15:33 schreef Blawh het volgende:
[..]
![]()
Zie de gondels al door de binnenstad varen.
quote:Op maandag 11 juni 2007 15:34 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ben je te laat op school: "ja sorry, mijn roeibootje was lek"![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |