tjah ik zit binnen maar hier wordt het langzaam aan ook warmquote:Op donderdag 7 juni 2007 14:31 schreef Dr.Aart het volgende:
tis merakels heite buut'n
Van 1989 tot 2001 en van 2004 tot en met 2005. Tussendoor nog in Hengelo gewoondquote:Op donderdag 7 juni 2007 14:35 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
hoelang heb je er gewoond etc. dan??
hier is het de hele dag al warm, want we hebben in deze ruimte geen airco, raam open brengt slechts heel af en toe een verkoelend zuchtje wind naar binnenquote:Op donderdag 7 juni 2007 14:49 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
tjah ik zit binnen maar hier wordt het langzaam aan ook warm![]()
waar heb je gewoond dan??quote:Op donderdag 7 juni 2007 14:50 schreef Troel het volgende:
[..]
Van 1989 tot 2001 en van 2004 tot en met 2005. Tussendoor nog in Hengelo gewoond
Reute, Sleutelbloem en in Hengelo Veloursstraat.quote:Op donderdag 7 juni 2007 14:50 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
hier is het de hele dag al warm, want we hebben in deze ruimte geen airco, raam open brengt slechts heel af en toe een verkoelend zuchtje wind naar binnen
[..]
waar heb je gewoond dan??
ik woon super dichtbij de Reute, er ongeveer naastquote:Op donderdag 7 juni 2007 14:58 schreef Troel het volgende:
[..]
Reute, Sleutelbloem en in Hengelo Veloursstraat.
Heb op de Akker gezetenMiddelbare school in Enschede. Vrijdagavonden in Biester, Verdieping en Markt 2 doorgebracht
dat is hemquote:Op donderdag 7 juni 2007 15:44 schreef Troel het volgende:
Grand Cafe vind ik niet geweldig, tja, Markt 2, het wachten duurt daar lang, maar wat je krijgt is erg lekker.
Als je vlak naast de Reute woont, dan moet het of op de Selhorst zijn, of op de Hondelink, Ganzenbree, Maatkamp of dat doodlopende straatje waarvan de ingang ook aan de Reute zit en ik de naam kwijt ben
ja! Dat is hem!quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:47 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat is hemen ik denk dat jij met dat doodlopende straatje 'De Woerd' bedoelt
ik woon al 18,5 jaar op de Selhorst, ben nu 21, andere 2,5 jaar in de Jan Steenstraatquote:Op donderdag 7 juni 2007 15:53 schreef Troel het volgende:
[..]
ja! Dat is hem!
Hoe lang woon jij al op de Selhorst? Ik ben op 31-12-1999 naar de Sleutelbloem gegaan!
Dan moet ik je kennen. Ik woonde op het hoekje van het rijtje Evelien, Leonie, Maarten en die kleine Dana, daarnaast Vivian en zusjes, daarnaast onze buren en op dat hoekje woonde ikquote:Op donderdag 7 juni 2007 18:12 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik woon al 18,5 jaar op de Selhorst, ben nu 21, andere 2,5 jaar in de Jan Steenstraat
dat rijtje huizen als je via dat klein paadje van de Selhorst naar de Reute loopt?? gelijk rechts daar...quote:Op donderdag 7 juni 2007 18:51 schreef Troel het volgende:
[..]
Dan moet ik je kennen. Ik woonde op het hoekje van het rijtje Evelien, Leonie, Maarten en die kleine Dana, daarnaast Vivian en zusjes, daarnaast onze buren en op dat hoekje woonde ik
quote:Wat vind men van het westen?
quote:
Uit de gouden korenaren,
schiep God de Twentenaren,
en uit het kaf en de resten,
de mensen uit het Westen.
toch een internet date dus?quote:Op donderdag 7 juni 2007 19:39 schreef Incolumis het volgende:
[..]
goed goed
mja date was niet het goede woord btw, meer een kennismaking
ja dat welquote:Op donderdag 7 juni 2007 20:02 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
toch een internet date dus?![]()
quote:Op donderdag 7 juni 2007 19:10 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat rijtje huizen als je via dat klein paadje van de Selhorst naar de Reute loopt?? gelijk rechts daar...
3d tekenen? bleh...quote:Op vrijdag 8 juni 2007 08:24 schreef rulerofdeath het volgende:
ik zit hele dag binnen hoor. hooguit met pauze en weekend ofzo dat ik buiten ben. ben donders druk met 3d-tekenen. kwam er net achter dat ik een onderdeel helemaal opnieuw mag maken
Hij had de hele nacht aan je gedacht?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:10 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
3d tekenen? bleh...
ik mag plattegronden, doorsneden en zijaanzichten tekenenen.... dacht dat dat al erg was
en mijn projectgenoot begon om half 8 al te smsen...![]()
goedemorgen!![]()
hahaquote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:10 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
3d tekenen? bleh...
ik mag plattegronden, doorsneden en zijaanzichten tekenenen.... dacht dat dat al erg was
en mijn projectgenoot begon om half 8 al te smsen...![]()
goedemorgen!![]()
correctie: projectgenote. Volgens mij spoort die gewoon niet helemaal.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:15 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Hij had de hele nacht aan je gedacht?![]()
hmm ik hoop het voor jequote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:15 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
haha
3d tekenen is leuker dan 2d. tenminste vind ik![]()
voor LDP
Vind tekenen sowieso niksquote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:15 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
haha
3d tekenen is leuker dan 2d. tenminste vind ik![]()
voor LDP
tja ik doe ook liever andere dingen maja. liever dit dan hele dag in de boekenquote:
Wat doe je voor studie dan?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:20 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
tja ik doe ook liever andere dingen maja. liever dit dan hele dag in de boeken
Ah te gek, k ook. Afstuderen danquote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:28 schreef rulerofdeath het volgende:
werktuigbouwkunde met automatisering. ben nu bezig met afstuderen
shit jij zou mijn project ff voor me moeten fiksenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:28 schreef rulerofdeath het volgende:
werktuigbouwkunde met automatisering. ben nu bezig met afstuderen
Wat studeer jij dan?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:38 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
shit jij zou mijn project ff voor me moeten fiksen
ik word helemaal gek van al die installaties die ik niet ken
en wat voor installatie's?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:38 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
shit jij zou mijn project ff voor me moeten fiksen
ik word helemaal gek van al die installaties die ik niet ken
facility management... maar we zijn nu dus bezig met een blok huisvesting... onderdelen van een gebouw, dus ook de werktuigbouwkundige installaties, binnenklimaat en elektrische installaties...quote:
Das wel heel ernstigquote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:42 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
facility management... maar we zijn nu dus bezig met een blok huisvesting... onderdelen van een gebouw, dus ook de werktuigbouwkundige installaties, binnenklimaat en elektrische installaties...
en zulke dingen moet je een vrouw dus echt niet vragen![]()
gelukkig heb ik een papa die werktuigbouwkundig techneut is.. (kwam ik nu pas achter)
haha das erg slechtquote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:42 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
facility management... maar we zijn nu dus bezig met een blok huisvesting... onderdelen van een gebouw, dus ook de werktuigbouwkundige installaties, binnenklimaat en elektrische installaties...
en zulke dingen moet je een vrouw dus echt niet vragen![]()
gelukkig heb ik een papa die werktuigbouwkundig techneut is.. (kwam ik nu pas achter)
quote:Op donderdag 7 juni 2007 20:21 schreef Troel het volgende:
[..]daar ja. Laatste huis, aan het pleintje
Goeiemogguh ReMquote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:23 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]![]()
kan me wel herinneren dat daar ooit een Frédérique heeft gewoond
![]()
maar daar blijft het dan ook wel bij
yoo swa! Wat gaan de tukkers doen in t weekend?quote:
deze tukker moet vandaag van 15.00 tot 21.00 werken en morgen van 10.00 tot 18.00, 's avonds gaat hij naar 'Veldmaar Bruist' om bier te drinken e.d. en voor zondag heeft hij nog geen plannenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:52 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
yoo swa! Wat gaan de tukkers doen in t weekend?
~quote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:57 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
deze tukker moet vandaag van 15.00 tot 21.00 werken en morgen van 10.00 tot 18.00, 's avonds gaat hij naar 'Veldmaar Bruist' om bier te drinken e.d. en voor zondag heeft hij nog geen plannen
dat ga ik pas vanaf a.s. dinsdag doenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:11 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
~
Tofff... K ga niet al te veel doen, leren![]()
Ben hele week (in de avonden) al aan t leren. Totaal geen kracht meer voor...quote:
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:33 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Ben hele week (in de avonden) al aan t leren. Totaal geen kracht meer voor...
Volgende week ook weer, vreselijk!
Idd. Gieren die 2quote:
Daarom zei ik t ookquote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:44 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ook standaarduitspraak van die 2: "met gierende banden hier weg..."
favoriete bijvoeglijk naamwoord: grafquote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:46 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Daarom zei ik t ook!
Moet ook altijd lachen aan t eind, elke keer zitten te vloeken van kut hier enzo, zeggen ze dat ze t toch wel mooi vonden!
![]()
Zeg ik nu ook vaak. whehequote:
Nog nooit van die shit gehoordquote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:51 schreef Troel het volgende:
Hmm dit weekend Veldmaat Bruist, da's jammer
is ook meer voor haaksbergenaren.quote:
Hele week al 38 gradenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 12:25 schreef IkWilbert het volgende:
Gadver! Bij jullie ook zo warm?! Pfff...
quote:
Zit er nog, vlieg morgenvroeg terug.quote:
smaakt dat lokale bier nog of is dat gewoon paardepis?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:00 schreef Blawh het volgende:
[..]
Zit er nog, vlieg morgenvroeg terug.
Wel leipe stad vind ik zo, alleen kut dat ik alleen maar slecht te pas ben geweest. Toch vaak gewoon overheen gezet en dan tegen 17.00 ff uurtje op bed. Mooie stad wel Peking, relaxt sfeertje en chinezen zijn nagenoeg allemaal vriendelijk ondanks dat ze bijna geen engels spreken. Ik loop liever hier door donkere, armere achterbuurten dan een donker steegje in Amsterdam. Wel paar rare gewoontes, maar heb genoeg mooie dingen gezien. Ga zo ff douchen en daarna even avondeten naar binnenwerken, het is hier namelijk al een paar uur later dan daar zo. Owjah, en het is hier snikheet. Graadje of 38 de ghele week al ongeveer.
Edit: Grolsch hebben ze hier ook wel. Is hier een biertje van extreem goede kwaliteit voor de rijkere lui in het land. Doet Grolsch goed![]()
![]()
Lokaal bier kost geen drol, 30 eurocent voor 0,6 liter langs de kant van de weg.
hij doet verscheidene werkzaamheden bij de organsatie waar hij nu werkt.. daarom snapte ik nooit precies wat ie nou eigenlijk van beroep wasquote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:02 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Das wel heel ernstig!
Hoeveelste jaar zit je?
Ah okejquote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:27 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
hij doet verscheidene werkzaamheden bij de organsatie waar hij nu werkt.. daarom snapte ik nooit precies wat ie nou eigenlijk van beroep was
ik zit in het eerste jaar.. hiervoor mbo gedaan
Zal mie bal juk'n.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:35 schreef Buschetta het volgende:
tzal mie allemoal een bout haggeln....
Is wel te drinken hoorquote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:54 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
smaakt dat lokale bier nog of is dat gewoon paardepis?
hier ook, is ook niet boven de stoep uitgekomenquote:Op maandag 11 juni 2007 14:02 schreef rulerofdeath het volgende:
haha. bij ons was het water in de straat gisteravond rond middernacht al wel weer weg
bij ons niet, overal liggen nu bladeren en takken, ook allemaal weggespoelde aardequote:Op maandag 11 juni 2007 14:21 schreef Dr.Aart het volgende:
bij ons voor de deur was niet mee te zien waar de stoep ophield. ach ja zijn de goten ook weer schoon
ja dat ook wel, maar meeste ligt nu in voortuinen en op oprittenquote:Op maandag 11 juni 2007 14:22 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
bij ons niet, overal liggen nu bladeren en takken, ook allemaal weggespoelde aarde
daar heb je gelijk inquote:Op maandag 11 juni 2007 14:30 schreef Dr.Aart het volgende:
[..]
ja dat ook wel, maar meeste ligt nu in voortuinen en op opritten
Heb je een hoop lol gemist, erg euk om eens te zien. Eanske, het Venetie van 't Ooooostenquote:Op maandag 11 juni 2007 15:17 schreef Blawh het volgende:
Hier eigenlijk weinig tot geen superslecht weer gehad. Zag het wel als een gek flitsen een eindje verderop, maar hier niks gemerkt.
quote:Op maandag 11 juni 2007 15:24 schreef Dr.Aart het volgende:
[..]
Heb je een hoop lol gemist, erg euk om eens te zien. Eanske, het Venetie van 't Ooooosten
ben je te laat op school: "ja sorry, mijn roeibootje was lek"quote:Op maandag 11 juni 2007 15:33 schreef Blawh het volgende:
[..]
![]()
Zie de gondels al door de binnenstad varen.
quote:Op maandag 11 juni 2007 15:34 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ben je te laat op school: "ja sorry, mijn roeibootje was lek"![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |