Komen ook met de wiezoquote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:01 schreef Blawh het volgende:
[..]
Jan Smit, Nick & Simon, .... toch?
Edit: Ja dus, kwam net reclame hiervan voorbij op slam fm.
Wiezoquote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:03 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Komen ook met de wiezo![]()
Oh ja Hoftedagen, klinkt wel vrij bekend. Maar ben er niet te vinden![]()
quote:
Idd, hoop t ook voor je. Altijd wel gezelligquote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:06 schreef Blawh het volgende:
[..]
Wiezo, hopen dat ik erbij kan zijn.
Roy een Nick & Simon fan?
Jeroenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:08 schreef Roycoooooo het volgende:
[offtopic] Tays, paul en jeroen vinden t ook geweldige muziek[/offtopic]![]()
![]()
Is dat cynisme? Had ik namelijk niet echt verwacht, zeker van tays en jk niet.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:08 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Idd, hoop t ook voor je. Altijd wel gezellig!
Fan beetje overdreven maar vind t wel grappige muziek! laatst ff cdtje gedownload
!
[offtopic] Tays, paul en jeroen vinden t ook geweldige muziek[/offtopic]![]()
![]()
oh ja tuurlijk, jij kent hem ookquote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:10 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Jeroengisteren nog ff gesproken op MSN...
Neej, absoluut niet. Serieus bedoeld!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:11 schreef Blawh het volgende:
[..]
Is dat cynisme? Had ik namelijk niet echt verwacht, zeker van tays en jk niet.![]()
Ik kan geen msn installeren op nieuwe pc, vandaar dat ik er amper meer opzit. Heb een schijthekel aan dat webmessenger.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:10 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Jeroengisteren nog ff gesproken op MSN...
weet niet precies wanneer hij moet verdedigen...quote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:12 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
oh ja tuurlijk, jij kent hem ook! Kerel moet ook binnenkort presenteren he?
Weet ik ook niet precies, maar volgens mij binnenkort. Hij moest maandag eindverslag inleveren, dat weet ik wel!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:12 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
weet niet precies wanneer hij moet verdedigen...
Ok, had ik niet echt verwacht. Maar over smaak valt niet te twisten he.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:12 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
oh ja tuurlijk, jij kent hem ook! Kerel moet ook binnenkort presenteren he?
[..]
Neej, absoluut niet. Serieus bedoeld!![]()
ja, gisteren was de deadline van de scriptiequote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:15 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Weet ik ook niet precies, maar volgens mij binnenkort. Hij moest maandag eindverslag inleveren, dat weet ik wel!
Staan tot eind juni onder contract (29e om precies te zijn). Gisteren consumentengedrag gehaald, keurige 6quote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:15 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ok, had ik niet echt verwacht. Maar over smaak valt niet te twisten he.
Wanneer is eigenlijk de laatste dag van jou Roy?
Keurig keurigquote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:20 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Staan tot eind juni onder contract (29e om precies te zijn). Gisteren consumentengedrag gehaald, keurige 6!
20 juni presenteren, 21 juni toets kostprys en 25 tentamen engels brief!![]()
Jah, idd.. Vanaaf mee beginnen met leren, moet dat goed komen! Binnenkort ff afspraakje om tentamen te besprekenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:21 schreef Blawh het volgende:
[..]
Keurig keurig![]()
Kostprijs moet te doen zijn als je er even goed voor gaat zitten en bij Engels brief hoop ik dat ze beetje coulant zijn.![]()
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:23 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Jah, idd.. Vanaaf mee beginnen met leren, moet dat goed komen! Binnenkort ff afspraakje om tentamen te bespreken![]()
quote:Engels brief paar keer oefenen, shizzle meegekregen van die gozert, ff dat witte voetje halen om tot een voldoende te komen:9!
Inderdaad, kan ik me ook niet voorstellen. School is er ook bij gebaat om studenten zo snel mogelijk de studie te laten doorlopen.quote:Lijkt me toch gek dat ze mij niet slagen omdat ik 2 toetsen niet heb gehaald! Dan maar ff flink slijmen
!
Ergste was nog met dat ene gedoe, steeds 6 oefeningen en 2 teksten. Dan was ze weer iets kwijtgeraakt en dan had je het zogenaamd niet ingeleverd volgens haar.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:40 schreef Roycoooooo het volgende:
Ietje, krijg nog rillingen als ik die naam hoor![]()
Whehe, idd. Zeurmensquote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:44 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ergste was nog met dat ene gedoe, steeds 6 oefeningen en 2 teksten. Dan was ze weer iets kwijtgeraakt en dan had je het zogenaamd niet ingeleverd volgens haar.
Volgende TT? Deze is bijna vol.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:50 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Whehe, idd. Zeurmens!
Gaan beetje offtopic denk ik. Iemand een ow?
ik ben bezig met zin krijgen om een presentatie te maken, maar er komt maar niks... ook geen zin om na te denken overl mogelijke ideeėnquote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:50 schreef Roycoooooo het volgende:
Gaan beetje offtopic denk ik. Iemand een ow?
Tukkers op FOK! #7 Vret'n, zoep'n en op 'n pruum kroep'nquote:
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:56 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Tukkers op FOK! #7 Vret'n, zoep'n en op 'n pruum kroep'n
![]()
![]()
Mag geen probleem opleveren!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:59 schreef Blawh het volgende:
[..]
Moeten we deze nog wel eerst volspammen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |