Zal ik dan maar komen verhuizenquote:Op woensdag 6 juni 2007 11:44 schreef Kuukske het volgende:
De verhuizers zijn lelijk trouwens.
Jij breekt als je zo'n kast moet verhuizen.quote:
Verkeerde bedrijf ingehuurt. Ik hoop dat ze voor onze verhuizing allemaal bevallige dames inhuren.quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:44 schreef Kuukske het volgende:
De verhuizers zijn lelijk trouwens.
Vrouwen die verhuizen? Dat moeten wel manwijven zijn.quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:46 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Verkeerde bedrijf ingehuurt. Ik hoop dat ze voor onze verhuizing allemaal bevallige dames inhuren.
Niet dat ik daar van kan genieten, we gaan in November![]()
Gras!quote:
schattekequote:
Ik nietquote:Op woensdag 6 juni 2007 11:46 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Jij breekt als je zo'n kast moet verhuizen.
Dat valt nog best mee denk ikquote:Op woensdag 6 juni 2007 11:46 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Jij breekt als je zo'n kast moet verhuizen.
Was jij gisteren niet met verhuisdozen in de weer?quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:47 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Vrouwen die verhuizen? Dat moeten wel manwijven zijn.
je negeert mequote:
Een verhuisdoos is iets heel anders dan complete kasten verhuizen.quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:51 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Was jij gisteren niet met verhuisdozen in de weer?![]()
MPG liefiequote:Op woensdag 6 juni 2007 11:49 schreef MPG het volgende:
[..]
schatteke
*knuffel, en ook nog een voor JJ*
wat een ongelofelijke zeik-plaat is dat zegquote:
Hier verderquote:
iddquote:Op woensdag 6 juni 2007 11:56 schreef Muck het volgende:
[..]
wat een ongelofelijke zeik-plaat is dat zeg
Dat kan ik ook.... steekwagensquote:Op woensdag 6 juni 2007 11:52 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Een verhuisdoos is iets heel anders dan complete kasten verhuizen.
Hm. Nouja, nu zijn ze al bijna klaar.quote:
quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:58 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Hm. Nouja, nu zijn ze al bijna klaar.
ik zet altijd mijn mp3 speler opquote:Op woensdag 6 juni 2007 12:02 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik bepaal altijd wat er op mijn werk geluisterd wordt.
Ik zit alleen in een kamer, dus ik bepaal het ook zelf!quote:Op woensdag 6 juni 2007 12:02 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik bepaal altijd wat er op mijn werk geluisterd wordt.
ik zit alleen in een wagen, dus ik bepaal het ook zelfquote:Op woensdag 6 juni 2007 12:05 schreef OA het volgende:
[..]
Ik zit alleen in een kamer, dus ik bepaal het ook zelf!![]()
Gij bofkont!quote:Op woensdag 6 juni 2007 12:05 schreef OA het volgende:
Ik zit alleen in een kamer, dus ik bepaal het ook zelf!![]()
Hoi ende doei!quote:
quote:
Whehe...quote:Op woensdag 6 juni 2007 12:15 schreef Kuukske het volgende:
Wil je iets opschrijven omdat je iemand aan de telefoon hebt.. zijn alle pennen ingepakt.
nieuwe spelling heh.quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:11 schreef Kuukske het volgende:
Trouwens McD: ondmaagd?
Ik ben ook altijd van alles als laatste op de hoogte.quote:Op woensdag 6 juni 2007 12:18 schreef mcDavid het volgende:
nieuwe spelling heh.
Ja nouja. Goh. Ik wilde eigenlijk zelf nog wat laatste dingen inpakken. Maar nu moet ik alles in een tasje mee naar huis nemen omdat m'n verhuisdoos al is verhuisd.quote:
Ik ga ook lunchenquote:Op woensdag 6 juni 2007 12:25 schreef Kuukske het volgende:
Oh, het is weer lunchtijd hoor. Mensen gaan weer achter hun PC's vandaan.
Dank jequote:Op woensdag 6 juni 2007 12:27 schreef Kuukske het volgende:
Nou. Geniet er van.
Ik lunch wel bij de pc.quote:Op woensdag 6 juni 2007 12:25 schreef Kuukske het volgende:
Oh, het is weer lunchtijd hoor. Mensen gaan weer achter hun PC's vandaan.
Dat is echt de enige vissoort die ik niet te vreten vind....quote:Op woensdag 6 juni 2007 12:35 schreef Frutsel het volgende:
[..]
hebben wij hier vanochtend ook gehad
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()