Heul wel. Hij is net ontmaagd.quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:12 schreef MPG het volgende:
OOWJij hoort dus heul niet bij het ontmaagd clubje
quote:
Alleen wat betreft koffie zegtie netquote:
Ook op seksueel vlak. Neem ik aan. Hij is een Fok!ker.quote:
Knakworst ofzo.quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:13 schreef eer-ik het volgende:
Oh, A,
Ik heb even naar je lijstje gekeken, en ik weet wel dat lenny een kloon heeft, maar ik weet niet meer hoe die heet...
Hou jij alle klonen bij?quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:13 schreef eer-ik het volgende:
Oh, A,
Ik heb even naar je lijstje gekeken, en ik weet wel dat lenny een kloon heeft, maar ik weet niet meer hoe die heet...
rielekstquote:Op woensdag 6 juni 2007 11:15 schreef Kuukske het volgende:
Oh. 11:14 al. Ik ga maar eens richting mijn ingepakte bureau en verhuisdozen.
ikke niet, maar OA had een lijstje gemaakt:quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:15 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Hou jij alle klonen bij?![]()
Lijstje!!!!![]()
![]()
knekwurstquote:Op woensdag 6 juni 2007 11:13 schreef eer-ik het volgende:
Oh, A,
quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:17 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ikke niet, maar OA had een lijstje gemaakt:
User Kloon
Bierik Eer-ik
OA Miljonair
Papier Armoedzaaier
Boem Boemlof
Lenny
Kuukske JDuukske
Plasgoot
Juonjacket Juon_jacket1
Whehehe ik zie zo twee foutenquote:
JDuukske is van JDude... en plasgoot is geen usert, maar een kloon?quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:20 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Whehehe ik zie zo twee fouten![]()
Plasgoot hoort rechts te staan, maar tabs werken niet bij invoeren hier...quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:21 schreef MPG het volgende:
[..]
JDuukske is van JDude... en plasgoot is geen usert, maar een kloon?
Die armoedzaaierT is natuurlijk niet van mij. Hoe kom je erop.quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:21 schreef MPG het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:26 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Die armoedzaaierT is natuurlijk niet van mij. Hoe kom je erop.
meen je dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat plasgoot van jou is?Signature.
Wie?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:26 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
2 klonen dus!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:26 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ga je me nou weer de kast in douwen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze ruimte is te huur voor commerciële doeleinden.
quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:29 schreef OA het volgende:
[..]
Wie?
Misschien dat jij die armoedige UI stelert kent, maar ikkuh niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
2 klonen dus!!!![]()
![]()
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
Nog steeds 1 fout.quote:
JDuukske is van JD én mij.quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:21 schreef MPG het volgende:
ja:quote:
Een kloon met 2 usersquote:
en je avatar spreekt ook boekdelenquote:
Bijna signature waardige opmerking dit.quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:39 schreef Papierversnipperaar het volgende:
En van wie is McD een kloon?
Ja?quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:40 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Bijna signature waardige opmerking dit.
14.gifquote:
Ja. Anders zei ik het toch niet.quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:43 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ja?
Zal ik dan maar komen verhuizenquote:Op woensdag 6 juni 2007 11:44 schreef Kuukske het volgende:
De verhuizers zijn lelijk trouwens.
Jij breekt als je zo'n kast moet verhuizen.quote:
Verkeerde bedrijf ingehuurt. Ik hoop dat ze voor onze verhuizing allemaal bevallige dames inhuren.quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:44 schreef Kuukske het volgende:
De verhuizers zijn lelijk trouwens.
Vrouwen die verhuizen? Dat moeten wel manwijven zijn.quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:46 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Verkeerde bedrijf ingehuurt. Ik hoop dat ze voor onze verhuizing allemaal bevallige dames inhuren.
Niet dat ik daar van kan genieten, we gaan in November![]()
Gras!quote:
schattekequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |