Ahw, je bent ontmaagdquote:Op woensdag 6 juni 2007 10:49 schreef mcDavid het volgende:
Ik heb gisteren voor het eerst koffie gedronken!
()
mooi zo!quote:Op woensdag 6 juni 2007 10:43 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
melk en suiker was het toch....en ik blijf niet zomaar weg hoor...
...had hele goede reden...
![]()
![]()
lunsj, nu al?quote:Op woensdag 6 juni 2007 10:51 schreef Kuukske het volgende:
Zo. Tot zover de lunsj. Nu maar kijken of ik het vol ga houden tot 5 uur.
ffs?quote:
waarom nou brak...quote:Op woensdag 6 juni 2007 10:52 schreef Frutsel het volgende:
[..]
mooi zo!![]()
![]()
heb lang uitgeslapen, was doodop van de avond ervooren daarna ff de stad in geweest, boodschapje doen, kadootjes haaln ^^ en gister vaste pokeravondje he ^^
maar vandaag ben ik er weer fris, fruts en fruitig
naja, en brak
Laat McDavid het maar opruimenquote:Op woensdag 6 juni 2007 10:49 schreef Kuukske het volgende:
Heeft iemand een papiertje? Er druipt wat slijm van m'n scherm.
Waarom moet hij dat doen?quote:Op woensdag 6 juni 2007 10:54 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Laat McDavid het maar opruimen
hahaha ;') Ik drink thuis nietquote:Op woensdag 6 juni 2007 10:54 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
waarom nou brak......heb je weer te veel gezopen...
![]()
![]()
![]()
![]()
ik heerlijk geslapen...quote:Op woensdag 6 juni 2007 10:55 schreef Frutsel het volgende:
[..]
hahaha ;') Ik drink thuis niet![]()
en bij het poker ook nie, moest rijden![]()
![]()
neej, nie zo goed geslapen... maar ja, bijzaak![]()
Ik ook. Van 10 tot 7 aan één stuk door.quote:Op woensdag 6 juni 2007 10:56 schreef juon_jacket1 het volgende:
ik heerlijk geslapen...![]()
...lekker peuh-euh....
![]()
Druk met van alles. En het jouwe?quote:
Ja. Welkom bij het ontmaagde clubje.quote:
De lucht is wel fel, maar daar houdt het ook bij op...quote:Op woensdag 6 juni 2007 10:55 schreef Kuukske het volgende:
Waar blijft die zon trouwens, ik zit hier met kippenvel.
Ja of ze vraagt jouw moeder die voor 3 euro per uur schoonmaakt in de buurt.quote:Op woensdag 6 juni 2007 10:54 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Laat McDavid het maar opruimen
Die sensatie beleefde ik reeds 18 jaar geleden al...quote:
Felgrijs.quote:Op woensdag 6 juni 2007 10:59 schreef OA het volgende:
De lucht is wel fel, maar daar houdt het ook bij op...
jeuj, ditmaal een clubje waar ik wel bij hoorquote:
ffs jaquote:
quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:00 schreef MPG het volgende:
[..]
jeuj, ditmaal een clubje waar ik wel bij hoor
Pfff. Dat weet ik niet hoor. Gewoon makkelijk. Hoef ik minder brood mee te sjouwen enzo. En lang verhaal enzo.quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:00 schreef eer-ik het volgende:
ffs ja
Waarom luns je dan rond ontbijttijd, (ik heb net ontbeten) en moet je tot 5 uur wachten?
Wanneer komen we weer samen in onze geheime hut?quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:00 schreef MPG het volgende:
[..]
jeuj, ditmaal een clubje waar ik wel bij hoor
dat sensatie?quote:Op woensdag 6 juni 2007 10:59 schreef OA het volgende:
[..]
Dat sensatie beleefde ik reeds 18 jaar geleden al...![]()
3 euro. Geen geld.quote:Op woensdag 6 juni 2007 10:59 schreef mcDavid het volgende:
Ja of ze vraagt jouw moeder die voor 3 euro per uur schoonmaakt in de buurt.
whehequote:
Is er weer een meet? Waarom wist ik dat niet. Sluiten jullie me buiten?quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:02 schreef mcDavid het volgende:
Wanneer komen we weer samen in onze geheime hut?
ja, we kwamen toch bij jou langs, omdat jij niet naar de meet kwam?quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:03 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Is er weer een meet? Waarom wist ik dat niet. Sluiten jullie me buiten?
Ohja. Scherp opgemerkt.quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:03 schreef MPG het volgende:
ja, we kwamen toch bij jou langs, omdat jij niet naar de meet kwam?
Heb jij nog nooit koffie gedronken dan?quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:03 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Is er weer een meet? Waarom wist ik dat niet. Sluiten jullie me buiten?
Natuurlijk wel.quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:04 schreef mcDavid het volgende:
Heb jij nog nooit koffie gedronken dan?
Mijn moeder verdient tenminste dr geld met eerlijk werk.quote:Op woensdag 6 juni 2007 10:59 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ja of ze vraagt jouw moeder die voor 3 euro per uur schoonmaakt in de buurt.
quote:
Ik ook.quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:08 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Sorry voor de late reactie maar ik heb wél een baan.
Het koffieclubje ja, maar het ging toch over het ontmaagd clubje?quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:08 schreef mcDavid het volgende:
Nou dan hoor je toch ook bij het clubje!
Prima, dus jij en je moeder betalen mijn studiefinanciering. Ga zo door.quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:08 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Mijn moeder verdient tenminste dr geld met eerlijk werk.
Sorry voor de late reactie maar ik heb wél een baan.
quote:Op woensdag 6 juni 2007 10:59 schreef OA het volgende:
[..]
Die sensatie beleefde ik reeds 18 jaar geleden al...![]()
jamaar het koffie-drink-ondmaagd clubje hehquote:Op woensdag 6 juni 2007 11:09 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Het koffieclubje ja, maar het ging toch over het ontmaagd clubje?
Als het goed is "betaal" jij dat later wel weer terug...quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:09 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Prima, dus jij en je moeder betalen mijn studiefinanciering. Ga zo door.
Oh. Ik hoor bij nog een clubjequote:Op woensdag 6 juni 2007 11:09 schreef mcDavid het volgende:
jamaar het koffie-drink-ondmaagd clubje heh
Mensen die 3 euro per uur verdienen betalen weinig belasting. Dus: nee.quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:09 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Prima, dus jij en je moeder betalen mijn studiefinanciering. Ga zo door.
OOWquote:Op woensdag 6 juni 2007 11:09 schreef mcDavid het volgende:
[..]
jamaar het koffie-drink-ondmaagd clubje heh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |