Hmm.. Zou mooi zijn als ie blijft en zeer idioot zijn als PSV hem inruilt voor Lazovic.quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:30 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Op dit moment is Beerens gewoon van PSV en Lazovic van Vitesse.
Morgen zal er meer duidelijk worden.
Dan kan Aissati het schudden bij PSV.quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:45 schreef the_legend_killer het volgende:
Kone houdt toch telkens 3 man bezig en PSV met 2 aanvallers onder koeman was geen succes.
Ik ben geen Kone fan, maar ik denk dat het beter voor de aanval is dat eronder Koeman 3 spitsen staan.
Vooral voor Lazovic lijkt me dat wat makkelijker, een kone die de ruimte maakt door veel mensen naar zich toe te trekken
Ik denk niet dat PSV El Ahmadi haalt dus er zijn wel positie's voor Aissati maar ik ben bang dat hij niet veel minuten gaar krijgen.quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:46 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dan kan Aissati het schudden bij PSV.
Het is alleen afwachten of Koeman de echte topspelers die extra flair bezitten aankan. (We kennen het gedoe van Vdv en Sneijder nogquote:Op zaterdag 2 juni 2007 15:20 schreef DeVinger het volgende:
Ik snap al die negatieve berichten over Danko Lazovic van de enkel Talpa kijkers eigenlijk niet![]()
Iedere niet-Vitessesupporter die hem of enkel via Talpa ziet of 1x thuis bij hun eigen cluppie loopt hem altijd 'af te kraken'. Objectief (22 goals, play-offs) vinden ze hem wel ok, maar subjectief happen ze bij elke kans die ze krijgen toe om maar weer eens te herhalen wat ze bedoelen. Geen Vitesse supporter die hem liever kwijt is dan rijk.
Ik zal proberen objectief te blijven.
Hij beheerst ontzettend veel facetten van het aanvalsspel:
# Hij kan een of meer verdedigers uitspelen, kortom hij heeft een actie (errrug nuttig)
zijn echt zat voorbeelden van dit seizoen, van de zijkant trekt hij naar binnen, 2 man weg: goal
# Kan assists geven (7, zonder play offs)
# Heeft snelheid, hoeft niet rond de 16 te hangen maar begint vaak rond de middenlijn
# Heeft meestal maar 1 kans nodig, heb hem echt maar 5 kansen live zien missen (heb hem zo'n dik 20 wedstrijden live gezien)
# Kan met links, rechts, binnen 16, buiten 16, koppen, penals (geen enkele gemist bij vitesse), omhaal (uit RKC, mis, maar anders), Kortom, hijs ontzettend veelzijdig qua afmaken
# Is ontzettend sterk aan de bal (aanspeelpunt),
# Is wel zo'n klootzak waar wij ons altijd aan ergeren als met het Nederlands elftal tegen Portugal spelen (wie wint er nou telkens) door vrije trappen, penals ed uit te lokken. Natuurlijk is dat wel eens onnodig, duh, maar zo vaak o zo nuttig.
# In tegenstelling tot wat volgens mij heel veel mensen denken, is het geen luie spits.
Hij rent en sleurt ontzettend veel. Zoals ik al zei, hij staat voorin overal. Dan komt hij van links, dan van rechts, dan vanaf de middenlijn etc. Wel is het bij Vitesse zo dat hij inderdaad de belangrijkste man is. Het hele team speelt voor het grootste gedeelte in dienst van zijn goal die dan voor de overwinning moet zorgen. Dan is het wel eens zo dat Danko eind tweede helft na een aanval ff uitpuft en wat later terugloopt. Daar zoemt Talpa dan op in en je weet wel wat er dan wordt gezegd en gedacht![]()
Volgens mij ben ik redelijk objectief gebleven![]()
Afgunst is onwetendheid bij Danko![]()
Denk je nou serieus dat Koeman het aandurft om met een middenveld te spelen dat bestaat uit Afellay - Simons - Aissati? Een speler als El Ahmadi is broodnodig voor de balans.quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:49 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik denk niet dat PSV El Ahmadi haalt dus er zijn wel positie's voor Aissati maar ik ben bang dat hij niet veel minuten gaar krijgen.
Al is jou opstelling wel goed.
Farfan en Lazovic krijgen genoeg ondersteuning.
Maar we moeten een leider voor achterin halen
Nee Van der Leegte of Zonneveld of andere aankoop speelt op de linksmid.quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:00 schreef cultheld het volgende:
[..]
Denk je nou serieus dat Koeman het aandurft om met een middenveld te spelen dat bestaat uit Afellay - Simons - Aissati? Een speler als El Ahmadi is broodnodig voor de balans.
Aissati heeft geen pech, PSV heeft pech. Mendéz, Culina en Väyrynen mogen de schoenen van Aissati nog niet poetsen. Hem nu geen eerlijke kans in de basis geven betekent einde PSV voor Aissati.quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:07 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Nee Van der Leegte of Zonneveld of andere aankoop speelt op de linksmid.
En dan heb je nog Mendez , Culina en Vayrynen dus ik ben bang dat Aissati pech heeft.
trouwens hoe zit het nu met Luque ?
En dat ene doelpuntje... jaja, jajaquote:Op woensdag 6 juni 2007 20:09 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Het Philips stadion ontplofte ook zowat, toen Kluivert 1-2 maakte thuis tegen Ajax. En hoeveel werd het? 1-5?
Vayrynen wil wel dus wegdoen.quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:19 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Tsja, 2 van die 3 moeten ze zeker gaan slijten ergens. Maar is Mendéz niet net gekocht? (optie gelicht) Dus neem aan dat ze daar nog achter staan.
Te duur idd.quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:35 schreef ganzenherder het volgende:
Waarom heeft PSV een tijdje terug Eduardo da Silva niet gehaald ook alweer? Te duur? Leek me echt een briljante spits![]()
Speelt hij nog bij Zagreb?
Ik hoop dat Mendéz verpatst wordt aan een Spaanse of Engelse middenmoter. PSV schijnt ook nog Perez of meneer Nilsson te willen halen: De Koemannetjes gaan zich zo opstapelen. Perez is een prima speler, maar zou de ontwikkeling van Aissati belemmeren en wanneer hij geen vaste basisplek heeft, gaat hij onrust stoken in de groep. Nilsson is de ene keer goed en de andere keer dramatisch: PSV heeft de afgelopen jaren al teveel wisselvallige spelers (Mendéz o.a.) onderdak aangeboden.quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:19 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Tsja, 2 van die 3 moeten ze zeker gaan slijten ergens. Maar is Mendéz niet net gekocht? (optie gelicht) Dus neem aan dat ze daar nog achter staan.
Maar Koné werd ontzettend gemist aldus Koeman in de weken dat hij afwezig was. Farfán heeft zich wel bewezen en zal echt niet op de bank terecht komen. Maar Koeman zal zijn grote aankoop Lazovic ook niet op de bank zetten.quote:Op donderdag 7 juni 2007 00:32 schreef rubbereend het volgende:
ik zie neit zoveel in de 4-3-3 van Koeman, 4-3-3 met echte buiten buitenspelers kan nauwelijks meer tegenwoordig en anders verwordt het al snel tot aanvallers die steeds naar binnen trekken en zo het centrum vol maken. Liever een lekkere 4-4-2 met een evenwichtig middenveld
En wat is dan 'het niet gaan maken'. Na een jaar weer op de transferlijst?quote:Op donderdag 7 juni 2007 00:26 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik denk dat Lazovic het niet gaat maken bij PSV. En ja deze post mag je bookmarken en mij keihard afzeiken als ik het fout blijk te hebben.
Je kan altijd kopen en zien welke combinatie het beste vlot.quote:Op donderdag 7 juni 2007 00:38 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Maar Koné werd ontzettend gemist aldus Koeman in de weken dat hij afwezig was. Farfán heeft zich wel bewezen en zal echt niet op de bank terecht komen. Maar Koeman zal zijn grote aankoop Lazovic ook niet op de bank zetten.
Ja natuurlijk kunnen we dat. Maar noem er maar eens eentje...quote:Op donderdag 7 juni 2007 00:50 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
En wat is dan 'het niet gaan maken'. Na een jaar weer op de transferlijst?
Op zich denk ik dat we met een goede centrale verdediger erbij, gewoon weer gooi kunnen gaan doen naar de titel.
Jonathan Bottinelli.quote:Op donderdag 7 juni 2007 00:53 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Ja natuurlijk kunnen we dat. Maar noem er maar eens eentje...
4-4-2 was geen succes na de winterstopquote:Op donderdag 7 juni 2007 00:32 schreef rubbereend het volgende:
ik zie neit zoveel in de 4-3-3 van Koeman, 4-3-3 met echte buiten buitenspelers kan nauwelijks meer tegenwoordig en anders verwordt het al snel tot aanvallers die steeds naar binnen trekken en zo het centrum vol maken. Liever een lekkere 4-4-2 met een evenwichtig middenveld
Ik geloof je best, maar om nou centrale verdedigers van 21 en 22 te hebben, of wie had je graag gezien naast Bottinelli?quote:Op donderdag 7 juni 2007 01:07 schreef cultheld het volgende:
Ik heb liever Bottinelli dan Hofland eigenlijk. Hofland is nog geen tiende van Bottinelli.
Bottinelli heeft ervaring genoeg (Alex was ook 22 toen hij naar PSV kwam) en is veel beter dan Hofland. Met een centraal duo Da Costa - Bottinelli heb je gewoon weer een uitstekende verdediging staan.quote:Op donderdag 7 juni 2007 01:10 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Ik geloof je best, maar om nou centrale verdedigers van 21 en 22 te hebben, of wie had je graag gezien naast Bottinelli?
Het is maar een ielig ventje zo te zien. (1,80 en 75 kg) ik wil gewoon een echte man in de verdediging zienquote:Op donderdag 7 juni 2007 01:11 schreef cultheld het volgende:
[..]
Bottinelli heeft ervaring genoeg (Alex was ook 22 toen hij naar PSV kwam) en is veel beter dan Hofland. Met een centraal duo Da Costa - Bottinelli heb je gewoon weer een uitstekende verdediging staan.
Mourinho bijvoorbeeld, kan ie hier wat ervaring opdoen.quote:Op donderdag 7 juni 2007 01:22 schreef the_legend_killer het volgende:
kunnen we niet weer een topper halen via de chelsea constructie
Zou je tegen Gabriel Milito (die een vergelijkbare bouw heeft) ook "nee" zeggen? Die is uitgeroepen tot beste verdediger in de Priméra División.quote:Op donderdag 7 juni 2007 01:19 schreef du_ke het volgende:
[..]
Het is maar een ielig ventje zo te zien. (1,80 en 75 kg) ik wil gewoon een echte man in de verdediging zien.
Dan maar investeren. Ik denk echter niet dat de RVC dat wil, want PSV heeft teveel succes gehad de afgelopen jaren en succes kost geld.quote:Op donderdag 7 juni 2007 01:37 schreef Radegast het volgende:
De vraag is of Bottinelli een haalbare kaart is voor PSV, er zal een flink prijskaartje aan hem hangen nu hij zijn debuut heeft gemaakt voor het Argentijnse nationale elftal.
hebben we daar niet Arsenal mee uitgeschakeld?quote:Op donderdag 7 juni 2007 01:07 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
4-4-2 was geen succes na de winterstop
met hangen en wurgen.quote:Op donderdag 7 juni 2007 01:47 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hebben we daar niet Arsenal mee uitgeschakeld?
Dat lag ook voornamelijk aan het gebrek van een fatsoenlijke spits. Koné en Farfan zijn allebei geen echte centrumspitsen. 4-4-2 met een goaltjesdief en Farfan in de spits zal al wel beter renderen. En wat meer creativiteit op het middenveld zetten. Dus niet 3 controleurs (Culina, Cocu, Simons) en maar 1 middenvelder met wat meer aanvallende ambities.quote:Op donderdag 7 juni 2007 01:07 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
4-4-2 was geen succes na de winterstop
Kezman scoorde er rond de dertig, dus laten we zeggen als hij er minder dan de helft (15) maakt is het een flop.quote:Op donderdag 7 juni 2007 00:50 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
En wat is dan 'het niet gaan maken'. Na een jaar weer op de transferlijst?
Op zich denk ik dat we met een goede centrale verdediger erbij, gewoon weer gooi kunnen gaan doen naar de titel.
Maar Perez komt wel.quote:Op donderdag 7 juni 2007 08:46 schreef BliksemSchigt het volgende:
PSV is ook bezig met Nilsson wanneer Perez niet komt.
Wat weet jij er nou van wat PSV kan betalen grapjurk.quote:Op donderdag 7 juni 2007 08:50 schreef MaxPower het volgende:
Maar goed ook, want Nilsson komt niet voor de prijs die PSV kan betalen
Als ze al moeite hebben met de 8 miljoen voor Lazovic zie ik ze niet alsnog 7,5 neerleggen voor Nilsson. Kwestie van interpretatie.quote:Op donderdag 7 juni 2007 08:52 schreef PyTh het volgende:
[..]
Wat weet jij er nou van wat PSV kan betalen grapjurk.
Op basis van wat? Alsof Perez liever bankzitter bij PSV is dan bij Ajax. Het zegt al genoeg dat ie geinteresseerd is naar een overgang naar Feyenoord.quote:Op donderdag 7 juni 2007 08:52 schreef PyTh het volgende:
[..]
Wat weet jij er nou van wat PSV kan betalen grapjurk.
Leuk dealtje in combinatie met Vayrinen behoort volgens mij best tot de mogelijkheden
Maar zoals ik al zei denk ik dat Perez "gewoon" komt.
Voor Perez zijn er meedere mogelijkheden.quote:Op donderdag 7 juni 2007 09:02 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Op basis van wat? Alsof Perez liever bankzitter bij PSV is dan bij Ajax. Het zegt al genoeg dat ie geinteresseerd is naar een overgang naar Feyenoord.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |