abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 6 juni 2007 @ 14:48:41 #51
172247 djnospinzone
wolfheaded conjurer
pi_50164371
Heeft iemand hier Beerens wel eens zien voetballen?
they ain't proud colours, but they're true
colours of my home
pi_50164644
Farfan
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_50164791
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 14:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Grote kans dat het bullcrap is dus... Nog steeds niks op de website... Of ze zijn erg traag bij OB of er is geen drol van waar .
Klopt, ook geen andere site die er melding van maakt.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_50165360
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 14:48 schreef djnospinzone het volgende:
Heeft iemand hier Beerens wel eens zien voetballen?
Vaak zat. Fysiek een grap, maar hij kan wel degelijk voetballen.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_50166167
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 14:35 schreef DivineJester het volgende:
Feyenoord krijgt toch een deel van de transfersom van Lazovic? Worden ze dan ook deels eigenaar van Beerens?
Ja z'n rechterarm en linkervoet mogen ze ophalen in Arnhem.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_50166290
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 15:33 schreef du_ke het volgende:

[..]

Ja z'n rechterarm en linkervoet mogen ze ophalen in Arnhem.
Vooralsnog wordt er helemaal niks opgehaald en lijkt het hele verhaal dikke kwatsch te zijn .
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_50166324
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 15:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Vooralsnog wordt er helemaal niks opgehaald en lijkt het hele verhaal dikke kwatsch te zijn .
klopt, het was meer een tvp .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_50167393
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 15:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Kwatsch idd. Bij nieuws van zojuist werd niets vermeld.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_50168059
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 14:17 schreef LudoSanders het volgende:
Lazovic naar PSV aldus Omroep Brabant. PSV maakt 4mil over en Vitesse krijgt Beerens daarvoor in ruil.
Een grap hoop ik
pi_50168130
quote:
Culina en Väyrynen weigerden Vitesse-transfer

PSV heeft een poging gedaan Mika Väyrynen en Jason Culina in te zetten als ruilobject bij de transfer van Danko Lazovic. Zowel de Fin als de Australiër lieten echter weten geen trek te hebben in een overstap naar Vitesse.

PSV hikt nog altijd tegen de hoge vraagprijs van Vitesse voor Lazovic op. De Arnhemmers willen enkel zaken doen wanneer er minimaal acht miljoen euro op tafel komt. De Eindhovenaren wensen eigenlijk niet verder te gaan dan vier à vijf miljoen euro.

Om die reden leek het inzetten van een ruilspeler een optie, maar ook daarin lijkt geen haalbare kandidaat te zijn. Vitesse staat open voor een deal waarbij Ismaïl Aissati wordt betrokken, maar daar wil PSV niet aan meewerken. De overstap van Väyrynen en Culina werd door de bewuste spelers zelf geblokkeerd, onthult Voetbal International in haar recenste uitgave. Beide middenvelder willen echter wel vertrekken, maar zinspelen op een transfer naar het buitenland.
dit is van vandaag op vp.
pi_50168291
Vayrynen hoort gewoon in de basis, ontzettend onderschatte speler. Als hij wekelijks speelt kan hij zeker wel wat voor PSV betekenen .
pi_50169186
Wel erg kortzichtig van PSV. Ze willen max 5 miljoen plus een speler betalen. Maar wat zijn Vayrynen of Culina waard? Ook al gauw (afhankelijk van het contract) een miljoen of 2, niet? Dan heb je dus uiteindelijk nog bijna die 8 miljoen betaald (wat wel erg veel is).
pi_50169220
Die ruil lijkt me niet eens zo heel slecht. Beerens kan het niveau bij PSV nog niet aan denk ik.
pi_50169387
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 16:53 schreef Leso_Varen het volgende:
Die ruil lijkt me niet eens zo heel slecht. Beerens kan het niveau bij PSV nog niet aan denk ik.
Lijkt mij vooralsnog een onzin-gerucht dat slechts door 1 user van PN is gepost.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_50169804
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 16:53 schreef Leso_Varen het volgende:
Die ruil zou voor PSV idd goud zijn ja . Niet zo vreemd dus dat het niet waar is .
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_50169855
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 16:56 schreef cultheld het volgende:

[..]

Lijkt mij vooralsnog een onzin-gerucht dat slechts door 1 user van PN is gepost.
Lijkt me ook onzin, maar mocht het eventueel misschien per ongeluk waar zijn, zou het wel erg mooi zijn!
pi_50170380
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 17:13 schreef Leso_Varen het volgende:

[..]

Lijkt me ook onzin, maar mocht het eventueel misschien per ongeluk waar zijn, zou het wel erg mooi zijn!
Te mooi, daarom is het ook niet waar.
pi_50172102
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 16:25 schreef hello_moto1992 het volgende:
Vayrynen hoort gewoon in de basis, ontzettend onderschatte speler. Als hij wekelijks speelt kan hij zeker wel wat voor PSV betekenen .
Speler die wedstrijdritme op moet doen ja.
pi_50172619
Lazovic naar psv dus volgens het nos sportjournaal
pi_50173068
staat ook op PSV.nl net.. weet niet ofk er zo blij mee moet zijn.
  woensdag 6 juni 2007 @ 19:08:25 #71
159022 AminBen
El Maestro
pi_50173071
PSV MEDIA - PSV heeft een principeovereenkomst met Vitesse bereikt over aanvaller Danko Lazovic, zo meldt manager voetbalzaken Stan Valckx op woensdagavond. De clubs zijn er al uit, vanaf donderdag zal PSV met de Servische spits zelf aan tafel zitten om tot een akkoord te komen over een meerjarig contract.

“Clubs zijn eruit”
De interesse van PSV in Lazovic (24), afgelopen seizoen bij Vitesse goed voor 19 competitiedoelpunten, is al een poosje geen publiek geheim meer. Lazovic zelf liet in de media ook al doorschemeren open te staan om naar Eindhoven te komen, onder meer omdat de landskampioen voor het elfde seizoen op rij uitkomt in de Champions League. Lazovic speelde eerder voor Partizan Belgrado, Feyenoord, (kortstondig) Bayer Leverkusen, nogmaals Partizan en Vitesse, waar hij afgelopen jaar bezig was aan zijn eerste seizoen. “De clubs zijn eruit. Donderdag gaan we praten met Danko”, zegt Stan Valckx, “en spoedig daarna volgt dan de medische keuring”.
  woensdag 6 juni 2007 @ 19:11:06 #72
85230 Goldboy
Philips Sport Vereniging
pi_50173168
Klinkt binnen.
Gr.
pi_50173389
Hopen dat ze er niet meer dan 4/5 miljoen voor hebben betaald. Meer is 'ie (nog) niet waard, en zeker niet als Vitesse Beerens erbij krijgt.
pi_50173459
Het lijkt me nou typisch een figuur die lekker gaat botsen met Ronald Koeman.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 6 juni 2007 @ 19:29:05 #75
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_50173876
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 14:33 schreef PyTh het volgende:
Goeie deal inderdaad als het op waarheid berust.
Slim gedaan door Vitesse, ze hoeven maar 1.2 miljoen over te maken aan feyenoord en hebben er een speler bij
mwah, Vitesse is nog eens 2,nogwat miljoen kwijt aan de vrienden van Vitesse dus houden ze er vrijwel niks aan over... tja een speler, maar die hadden ze als ze de volle mep hadden gevangen ook wel kunnen halen.

Ook gezellig voor Beerens, mag hij met Sansoni spelen ipv van ertegen
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  woensdag 6 juni 2007 @ 19:29:48 #76
11102 knep
Mountainfreak
pi_50173908
.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 6 juni 2007 @ 19:30:53 #77
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_50173953
oja, kut dat het gelukt is
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_50174063
Ik ben benieuwd. Hij kan geweldig goed voetballen, maar hij heeft ook een "gevaarlijke" persoonlijkheid.
  woensdag 6 juni 2007 @ 19:37:09 #79
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_50174189
Veel plezier met Lazovic!
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_50174397
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 19:33 schreef cultheld het volgende:
Ik ben benieuwd. Hij kan geweldig goed voetballen, maar hij heeft ook een "gevaarlijke" persoonlijkheid.
Dat beangstigd me ook enigszins. Ik heb niet het vertrouwen in ROnald dat hij daar mee goed om kan gaan. Bij bijvoorbeeld Hiddink zou die twijfel veel minder zijn geweest.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_50174674
pi_50174867
quote:
Aad de Mos..

Ben benieuwd hoe Lazofiets het gaat doen bij jullie..
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_50175062
Hopelijk heeft het lekker 8 miljoen gekost, dan komt Makaay sowieso niet meer.

Lazovic ben ik niet bang voor.
pi_50175232
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 19:57 schreef BliksemSchigt het volgende:

Check anders de 1-2 en de 2-2 ook even bij Vitesse-Ajax .

Ik gun het jullie niet eens na al die reactie over Danko .

Danko .
pi_50175325
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 19:57 schreef BliksemSchigt het volgende:

Precies. Zou een flinke opluchting zijn als Makaay niet komt.
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
pi_50175363
quote:
Alsof Vitesse kampioen is geworden zeg, jemig wat gaan die mensen uit hun dak.
pi_50175528
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 20:03 schreef Leso_Varen het volgende:

[..]

Vind je het gek als je nagaat dat ze 2-0 achter stonden. Als je dan na rust met 4-2 van Ajax wint, is dat natuurlijk wel een feestje waard.
  woensdag 6 juni 2007 @ 20:09:31 #88
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_50175626
quote:

[..]

Het Philips stadion ontplofte ook zowat, toen Kluivert 1-2 maakte thuis tegen Ajax. En hoeveel werd het? 1-5?
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
pi_50175675
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 20:09 schreef Elvislives het volgende:

[..]

Het Philips stadion ontplofte ook zowat, toen Kluivert 1-2 maakte thuis tegen Ajax. En hoeveel werd het? 1-5?
Het ontplofte nog meer na de 5-1 van Philip Cocu.
pi_50175714
quote:

[..]

Dat is toch logisch, voor de clubs onder de top zijn overwinningen op ploegen als PSV, AJAX, en in mindere mate Feyenoord gewoon nog steeds heerlijk. Win je zo'n wedstrijd dan is het groot feest.
Helemaal tegen Ajax, komt een beetje door de ''wij zijn de beste'' mentaliteit.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_50175868
quote:

[..]

Geweldig toch

Tja ik ben benieuwd over Lazovic. Je hebt nu wel weer meer mogelijk heden om tussen 4-3-3 en 4-4-2 te switchen. Bij Makaay had je sowieso 4-4-2 moeten spelen. Toch jammer dat hij niet komt.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
  woensdag 6 juni 2007 @ 20:18:24 #92
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_50176100
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 20:11 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Dat is toch logisch, voor de clubs onder de top zijn overwinningen op ploegen als PSV, AJAX, en in mindere mate Feyenoord gewoon nog steeds heerlijk. Win je zo'n wedstrijd dan is het groot feest.
Ja, na de 0-1 in de 3de minuut riepen ze al meteen "tien tien tien" , dus dan is het nog wat leuker inderdaad.
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
pi_50176239
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 20:11 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Als zelfs niet-Ajax supporters de naam volledig met hoofdletters gaan schrijven

PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_50176505
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 20:21 schreef mcyodogg het volgende:

[..]

Als zelfs niet-Ajax supporters de naam volledig met hoofdletters gaan schrijven

oeps..
  woensdag 6 juni 2007 @ 20:46:12 #95
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_50177334
Dus... Lazovic naar PSV.. en Beerens blijft?
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
pi_50178058
Lazovic is geen balvasthouder maar we hebben nu wel een rappe aanval.
Kan hij goed koppen ?

We moeten hier en daar nog wat versterking halen

Gomes

Kromkamp - da Costa - Salcido - Zonneveld/De Cler

Ibi - Simons - Zonneveld/van der leegte

Farfan - Lazovic - Kone

Dan heb je Aisatti nog als stand-in al zie ik die liever ook een basisplek krijgen maar dat zal vast niet
Hopelijk maken de nieuwen spelers echt super sprongen, maar onze aanval is dodelijk
pi_50178133
Lazovic kan juist wel een balletje bij zich houden.
pi_50178321
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 21:03 schreef cultheld het volgende:
Lazovic kan juist wel een balletje bij zich houden.
KLopt ik haal net wat goede momenten van hem terug.
Ik zag hem meer als een goaltjes dief, maar het kan een leuke aanval worden.

Hopelijk weet hij komend seizoen minimaal 20 maal het net te vinden
  woensdag 6 juni 2007 @ 21:26:10 #99
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_50179130
Maar is beerens nu van Vitesse of hoe zit dat?
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
pi_50179292
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 21:26 schreef HL_Dog43 het volgende:
Maar is beerens nu van Vitesse of hoe zit dat?
Op dit moment is Beerens gewoon van PSV en Lazovic van Vitesse.

Morgen zal er meer duidelijk worden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')