Klopt, ook geen andere site die er melding van maakt.quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Grote kans dat het bullcrap is dus... Nog steeds niks op de website... Of ze zijn erg traag bij OB of er is geen drol van waar.
Vaak zat. Fysiek een grap, maar hij kan wel degelijk voetballen.quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:48 schreef djnospinzone het volgende:
Heeft iemand hier Beerens wel eens zien voetballen?
Ja z'n rechterarm en linkervoet mogen ze ophalen in Arnhem.quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:35 schreef DivineJester het volgende:
Feyenoord krijgt toch een deel van de transfersom van Lazovic? Worden ze dan ook deels eigenaar van Beerens?
Vooralsnog wordt er helemaal niks opgehaald en lijkt het hele verhaal dikke kwatsch te zijnquote:Op woensdag 6 juni 2007 15:33 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ja z'n rechterarm en linkervoet mogen ze ophalen in Arnhem.
klopt, het was meer een tvpquote:Op woensdag 6 juni 2007 15:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Vooralsnog wordt er helemaal niks opgehaald en lijkt het hele verhaal dikke kwatsch te zijn.
Kwatsch idd. Bij nieuws van zojuist werd niets vermeld.quote:Op woensdag 6 juni 2007 15:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Vooralsnog wordt er helemaal niks opgehaald en lijkt het hele verhaal dikke kwatsch te zijn.
Een grap hoop ikquote:Op woensdag 6 juni 2007 14:17 schreef LudoSanders het volgende:
Lazovic naar PSV aldus Omroep Brabant. PSV maakt 4mil over en Vitesse krijgt Beerens daarvoor in ruil.
dit is van vandaag op vp.quote:Culina en Väyrynen weigerden Vitesse-transfer
PSV heeft een poging gedaan Mika Väyrynen en Jason Culina in te zetten als ruilobject bij de transfer van Danko Lazovic. Zowel de Fin als de Australiër lieten echter weten geen trek te hebben in een overstap naar Vitesse.
PSV hikt nog altijd tegen de hoge vraagprijs van Vitesse voor Lazovic op. De Arnhemmers willen enkel zaken doen wanneer er minimaal acht miljoen euro op tafel komt. De Eindhovenaren wensen eigenlijk niet verder te gaan dan vier à vijf miljoen euro.
Om die reden leek het inzetten van een ruilspeler een optie, maar ook daarin lijkt geen haalbare kandidaat te zijn. Vitesse staat open voor een deal waarbij Ismaïl Aissati wordt betrokken, maar daar wil PSV niet aan meewerken. De overstap van Väyrynen en Culina werd door de bewuste spelers zelf geblokkeerd, onthult Voetbal International in haar recenste uitgave. Beide middenvelder willen echter wel vertrekken, maar zinspelen op een transfer naar het buitenland.
Lijkt mij vooralsnog een onzin-gerucht dat slechts door 1 user van PN is gepost.quote:Op woensdag 6 juni 2007 16:53 schreef Leso_Varen het volgende:
Die ruil lijkt me niet eens zo heel slecht. Beerens kan het niveau bij PSV nog niet aan denk ik.
Die ruil zou voor PSV idd goud zijn jaquote:Op woensdag 6 juni 2007 16:53 schreef Leso_Varen het volgende:
Die ruil lijkt me niet eens zo heel slecht. Beerens kan het niveau bij PSV nog niet aan denk ik.
Lijkt me ook onzin, maar mocht het eventueel misschien per ongeluk waar zijn, zou het wel erg mooi zijn!quote:Op woensdag 6 juni 2007 16:56 schreef cultheld het volgende:
[..]
Lijkt mij vooralsnog een onzin-gerucht dat slechts door 1 user van PN is gepost.
Te mooi, daarom is het ook niet waar.quote:Op woensdag 6 juni 2007 17:13 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Lijkt me ook onzin, maar mocht het eventueel misschien per ongeluk waar zijn, zou het wel erg mooi zijn!
Speler die wedstrijdritme op moet doen ja.quote:Op woensdag 6 juni 2007 16:25 schreef hello_moto1992 het volgende:
Vayrynen hoort gewoon in de basis, ontzettend onderschatte speler. Als hij wekelijks speelt kan hij zeker wel wat voor PSV betekenen.
mwah, Vitesse is nog eens 2,nogwat miljoen kwijt aan de vrienden van Vitesse dus houden ze er vrijwel niks aan over... tja een speler, maar die hadden ze als ze de volle mep hadden gevangen ook wel kunnen halen.quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:33 schreef PyTh het volgende:
Goeie deal inderdaad als het op waarheid berust.
Slim gedaan door Vitesse, ze hoeven maar 1.2 miljoen over te maken aan feyenoord en hebben er een speler bij
Dat beangstigd me ook enigszins. Ik heb niet het vertrouwen in ROnald dat hij daar mee goed om kan gaan. Bij bijvoorbeeld Hiddink zou die twijfel veel minder zijn geweest.quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:33 schreef cultheld het volgende:
Ik ben benieuwd. Hij kan geweldig goed voetballen, maar hij heeft ook een "gevaarlijke" persoonlijkheid.
Aad de Mos..quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:48 schreef cultheld het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=uKPjwgSy3KU
Check anders de 1-2 en de 2-2 ook even bij Vitesse-Ajaxquote:Op woensdag 6 juni 2007 19:57 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hopelijk heeft het lekker 8 miljoen gekost, dan komt Makaay sowieso niet meer.
Lazovic ben ik niet bang voor.
Precies. Zou een flinke opluchting zijn als Makaay niet komt.quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:57 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hopelijk heeft het lekker 8 miljoen gekost, dan komt Makaay sowieso niet meer.
Lazovic ben ik niet bang voor.
Alsof Vitesse kampioen is geworden zeg, jemig wat gaan die mensen uit hun dak.quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:48 schreef cultheld het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=uKPjwgSy3KU
Vind je het gek als je nagaat dat ze 2-0 achter stonden. Als je dan na rust met 4-2 van Ajax wint, is dat natuurlijk wel een feestje waard.quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:03 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Alsof Vitesse kampioen is geworden zeg, jemig wat gaan die mensen uit hun dak.
Het Philips stadion ontplofte ook zowat, toen Kluivert 1-2 maakte thuis tegen Ajax. En hoeveel werd het? 1-5?quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:03 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Het ontplofte nog meer na de 5-1 van Philip Cocu.quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:09 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Het Philips stadion ontplofte ook zowat, toen Kluivert 1-2 maakte thuis tegen Ajax. En hoeveel werd het? 1-5?
Dat is toch logisch, voor de clubs onder de top zijn overwinningen op ploegen als PSV, AJAX, en in mindere mate Feyenoord gewoon nog steeds heerlijk. Win je zo'n wedstrijd dan is het groot feest.quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:03 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Geweldig tochquote:Op woensdag 6 juni 2007 20:03 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Ja, na de 0-1 in de 3de minuut riepen ze al meteen "tien tien tien" , dus dan is het nog wat leuker inderdaad.quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:11 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Dat is toch logisch, voor de clubs onder de top zijn overwinningen op ploegen als PSV, AJAX, en in mindere mate Feyenoord gewoon nog steeds heerlijk. Win je zo'n wedstrijd dan is het groot feest.
Helemaal tegen Ajax, komt een beetje door de ''wij zijn de beste'' mentaliteit.![]()
Als zelfs niet-Ajax supporters de naam volledig met hoofdletters gaan schrijvenquote:Op woensdag 6 juni 2007 20:11 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Dat is toch logisch, voor de clubs onder de top zijn overwinningen op ploegen als PSV, AJAX, en in mindere mate Feyenoord gewoon nog steeds heerlijk. Win je zo'n wedstrijd dan is het groot feest.
Helemaal tegen Ajax, komt een beetje door de ''wij zijn de beste'' mentaliteit.![]()
oeps..quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:21 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Als zelfs niet-Ajax supporters de naam volledig met hoofdletters gaan schrijven![]()
![]()
KLopt ik haal net wat goede momenten van hem terug.quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:03 schreef cultheld het volgende:
Lazovic kan juist wel een balletje bij zich houden.
Op dit moment is Beerens gewoon van PSV en Lazovic van Vitesse.quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:26 schreef HL_Dog43 het volgende:
Maar is beerens nu van Vitesse of hoe zit dat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |