Ik vind Afellay wel degelijk beter geworden onder Koeman.quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Aan de hand van Koeman heeft nou niemand zich echt de goede kant op ontwikkeld afgelopen seizoen...
Goede voetballer, maar wel naar Groningen komen..quote:
Voor een 'prikkie' op te halen, past precies in het profiel wat mij betreft. Als je dan verneemt dat Feyenoord hem zelfs op het lijstje heeftquote:
Marginaal misschien, hij heeft het seizoen wel goed afgesloten. Maar er staan ook veel wedstrijden tussen waarin hij onzichtbaar was. Maar in het geval Afellay geldt wel de verlichtende omstandigheid dat hij erg vaak geblesseerd was natuurlijk.quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:18 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ik vind Afellay wel degelijk beter geworden onder Koeman.
Dat denk en hoop ik wel, hij wordt aankomend seizoen niet voor niks bij de selectie gehaald en zal zeker zijn wedstrijden pakken.quote:Op woensdag 6 juni 2007 13:53 schreef Grulez het volgende:
Zal Marcellis dit seizoen een echte kans krijgen denk je?
Op hun website staat nog niks, was het op tv?quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:17 schreef LudoSanders het volgende:
Lazovic naar PSV aldus Omroep Brabant. PSV maakt 4mil over en Vitesse krijgt Beerens daarvoor in ruil.
Ik haal het van PN af, in Lazovic topic. Blijkt op de radio geweest te zijn.quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Op hun website staat nog niks, was het op tv?
Grote kans dat het bullcrap is dus... Nog steeds niks op de website... Of ze zijn erg traag bij OB of er is geen drol van waarquote:Op woensdag 6 juni 2007 14:35 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik haal het van PN af, in Lazovic topic. Blijkt op de radio geweest te zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |