En ik krijg Mikael maar niet aan het verstand dat ie moet zuigen aan zo'n rietje. Als e er niet bij nadenkt gaat het heel goed maar zodra ie in de gaten heeft dat ie die beker heeft ipv zijn antilekbeker kan ie het ineens niet meer.quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:08 schreef owlet het volgende:
Wij hebben de nubi flip-it. Enige nadeel vind ik dat er niets met een beetje vruchtvlees oid in moet, dat past niet door het anti-lek ventiel.
[afbeelding]
quote:Op woensdag 6 juni 2007 10:58 schreef PM-girl het volgende:
En wat heerlijk zo'n flexibele productie. Dat heb ik dus absoluut niet. Volgens mij sta ik her en der ook bekend als die vrouw die subtiel checkt hoe vol ze zit
alleen heb ik vlak voor m'n menstruatie een behooorlijke productie-dipquote:Op vrijdag 8 juni 2007 08:38 schreef nebelung het volgende:
ET jij krijgt produktieverhoging als je menstrueert? You lucky woman you
Trouwens, is het nou echt zo gek dat al die kindjes nu (weer) wakker worden. Tis stikheet! Slapen jullie de hele nacht door dan, nemen jullie geen slokje water?
Ja, omdat Lucie bij het voeden op het litteken lag. Met gebruik van een voedingskussen ging het wat pijnlozer. En de rugby houding was ideaal voor mij.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:47 schreef Lewis.de.boxer het volgende:
Even een vraagje tussendoor voor de Fokkers die een keizersnee hebben gehad en daarna bv hebben gegeven. Hadden jullie last van de hechting tijdens het geven van bv. En dan vooral in het begin?
Eigenlijk niet....quote:Op vrijdag 8 juni 2007 08:38 schreef nebelung het volgende:
ET jij krijgt produktieverhoging als je menstrueert? You lucky woman you
Trouwens, is het nou echt zo gek dat al die kindjes nu (weer) wakker worden. Tis stikheet! Slapen jullie de hele nacht door dan, nemen jullie geen slokje water?
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 12:32 schreef nebelung het volgende:
oh owlet, cp. Bijna klaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |