quote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:29 schreef E.T. het volgende:
hmz.. weer een gevoelige plek![]()
Weer aan de linkerbuitenonderkant. Precies een rotplek omdat ik daar heel moeilijk mee kan masseren met kolven en voeden.
En Tijn is ook niet in de buurt om het weg te drinken nu.. Ik dacht toch echt dat ik daarnet alles helemaal leeg had gekolfd, nog een keer extra de linkerkant gedaan met syntocinon in de hoop dat alles dan echt helemaal leeg zou zijn, maar blijkbaar toch niet dus![]()
Iemand nog tips? hoe te handelen? wat te doen?
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:35 schreef PM-girl het volgende:
ET, warmtecompres erop? Of als je dat niet hebt een doek gedompeld in heet water?
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:06 schreef E.T. het volgende:
moet dat de hele tijd, of alleen vlak voor het kolven/voeden?
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:08 schreef Lois het volgende:
Wat ik meestal deed ET en met succes was onder de warme douche gaan staan. Douche op de plek richten en zo warm mogelijk laten worden. Dan masseren richting de tepel zodat de verstopping soepeler werd. Evt. daarna gelijk nog kolven om het helemaal leeg te krijgen. Meestal had ik het meeste eral uit geduwd onder de douche.
klinkt alsof je er ervaring mee hebtquote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:33 schreef Jarno het volgende:
Niet je flessenwarmer ontkalken met dat groene ontkalkspul trouwens. Of je moet al een groene flessenwarmer hebben ofzo..
Mooi groen is niet lelijk zeg maar.quote:
PM ik warmde eerst de melk op en deed daarna de biobim erbij, lepeltje voor lepeltje tot het dik genoeg was. Ik merkte wel dat het vrij snel weer dun werd dus meteen voeren is wel handig.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:26 schreef PM-girl het volgende:
Ik heb zelf ook meteen een vraagje. Ik wil toch een keer Biobim geven. Dit kan met bv aangemaakt worden. Maar maak je dan eerst de bv warm en dan de pap erbij, of andersom? Vraag me trouwens af of het wel door de speen gaat...
(en hoe krijg je in vredesnaam zo'n flessenwarmer schoon van binnen, al die bruine aanslag, brrr)
mwoah..quote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:12 schreef Lois het volgende:
Hoe gaat het met de verstopping ET?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |