En ik krijg Mikael maar niet aan het verstand dat ie moet zuigen aan zo'n rietje. Als e er niet bij nadenkt gaat het heel goed maar zodra ie in de gaten heeft dat ie die beker heeft ipv zijn antilekbeker kan ie het ineens niet meer.quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:08 schreef owlet het volgende:
Wij hebben de nubi flip-it. Enige nadeel vind ik dat er niets met een beetje vruchtvlees oid in moet, dat past niet door het anti-lek ventiel.
[afbeelding]
quote:Op woensdag 6 juni 2007 10:58 schreef PM-girl het volgende:
En wat heerlijk zo'n flexibele productie. Dat heb ik dus absoluut niet. Volgens mij sta ik her en der ook bekend als die vrouw die subtiel checkt hoe vol ze zit
alleen heb ik vlak voor m'n menstruatie een behooorlijke productie-dipquote:Op vrijdag 8 juni 2007 08:38 schreef nebelung het volgende:
ET jij krijgt produktieverhoging als je menstrueert? You lucky woman you
Trouwens, is het nou echt zo gek dat al die kindjes nu (weer) wakker worden. Tis stikheet! Slapen jullie de hele nacht door dan, nemen jullie geen slokje water?
Ja, omdat Lucie bij het voeden op het litteken lag. Met gebruik van een voedingskussen ging het wat pijnlozer. En de rugby houding was ideaal voor mij.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:47 schreef Lewis.de.boxer het volgende:
Even een vraagje tussendoor voor de Fokkers die een keizersnee hebben gehad en daarna bv hebben gegeven. Hadden jullie last van de hechting tijdens het geven van bv. En dan vooral in het begin?
Eigenlijk niet....quote:Op vrijdag 8 juni 2007 08:38 schreef nebelung het volgende:
ET jij krijgt produktieverhoging als je menstrueert? You lucky woman you
Trouwens, is het nou echt zo gek dat al die kindjes nu (weer) wakker worden. Tis stikheet! Slapen jullie de hele nacht door dan, nemen jullie geen slokje water?
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 12:32 schreef nebelung het volgende:
oh owlet, cp. Bijna klaar.
Hmm die bijwerking had het op mij nou helemaal niet eigenlijkquote:Op woensdag 13 juni 2007 22:12 schreef beefcake het volgende:
Voor de mensen die Syntocinon gebruiken: voelen jullie je daarna ook zo ontzettend alsof je een joint hebt zitten roken?![]()
Ik gebruik het alleen op mijn werk (vanaf deze week) en na het kolven zit ik echt nog met een licht gevoel in mijn hoofd en met een stomme grijns op mijn gezicht achter de pc
Ik voel me weer helemaal 16
Niet gezien waarschijnlijk, ben een tijdje wat minder actief geweestquote:Op woensdag 13 juni 2007 22:22 schreef beefcake het volgende:
Hee TearSong! Tijdje niet gezien, of heb ik over je heen gekeken?Alles goed?
*belt de spoedlijn van de huisartsenpost!*quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:34 schreef beefcake het volgende:
'Ik werk en geef borstvoeding en ik krijg geen tsr op mijn werk' symptoom
Oh en ik kreeg het gewoon telefonisch, hoefde niet langs te gaan![]()
Wat dacht jequote:Op woensdag 13 juni 2007 23:33 schreef E.T. het volgende:
Je wilt zeker ook minimaal de 2 jaar halen nu?![]()
En dan komt ze met dit bericht enkele dagen voor vaderdag....quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:16 schreef E.T. het volgende:
Tip voor degenen die die simpele katoenen voedings-bh's zat zijn..
Bij Hunkemoller hebben ze nu leuke voedingsbh'sMet bijpassende broekjes
In Ecru en zwart.
Broekjes zijn helemaal van kant, de bh's zijn ook van kant en de cup is aan de binnenkant met katoen gevoerd zodat het kant niet schuurt.
Ik heb mezelf een setje kado gedaan voor m'n verjaardag, moet alleen nog passen![]()
Aantrekken en je hebt meteen een leuk kadootje voor vaderdagquote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:28 schreef PM-girl het volgende:
[..]
En dan komt ze met dit bericht enkele dagen voor vaderdag....Nouja, elke dag is moederdag toch
![]()
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:37 schreef E.T. het volgende:
[..]
Aantrekken en je hebt meteen een leuk kadootje voor vaderdag![]()
Komt ze mee nu ik net vorige week twee retedure (maar oh zo lekker zittende en goed ondersteunende) Anita's gekocht hebquote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:28 schreef PM-girl het volgende:
[..]
En dan komt ze met dit bericht enkele dagen voor vaderdag....Nouja, elke dag is moederdag toch
![]()
Het zal wel aan mij liggen, maar waarom wordt er soms zo een spel gemaakt van borstvoeding?quote:Op zondag 17 juni 2007 17:21 schreef Kleintje het volgende:
een verslag ...borstvoedings informatie avond. ... naar de lactatie kundige gestuurd met de vraag of ik zo het belangrijkste had en ik niet dingen verkeerd had geïnterpreteerd.
...aantekeningen......voorbereid...
Kan aan mij liggen, maar ik snap je reactie niet.quote:Op zondag 17 juni 2007 18:40 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Het zal wel aan mij liggen, maar waarom wordt er soms zo een spel gemaakt van borstvoeding?![]()
Klopt, het is ook iets wat normaal is.quote:Op zondag 17 juni 2007 19:10 schreef Bass-Miss het volgende:
Ik vraag me soms gewoon af of er niet te moeilijk rond gedaan wordt.
Volgens mij zou er ook veel meer en langer borstvoeding gegeven worden moesten mensen dat gewoon normaal vinden ipv er een cursus voor te gaan volgen...
Ja, misschien wel.quote:Op zondag 17 juni 2007 19:19 schreef nebelung het volgende:
Maar Bass-Miss, het is volgens mij ook zo dat er geen normalisering plaats vindt, zolang er bijvoorbeeld veel fabels enzo rondzwerven. Normalisering komt ook op gang als mensen gedegen informatie krijgen. En dat kan beter vooraf dan achteraf.
Dus eens en oneens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |