Dat vertellen is afleveringen verklappen, dsu doe maar nietquote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:24 schreef Djeez het volgende:
Stoer dat Mohinder twee personages in z'n taxi ontving. Eerst al Peter, en later de vader van Claire. Bij de vader van Claire rende hij de taxi uit, waarom?
Dus dat krijgen we later wel te zien. Is het al bekend hoelang RTL de serie gaat uitzenden?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:26 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Dat vertellen is afleveringen verklappen, dsu doe maar niet.
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:24 schreef Djeez het volgende:
Stoer dat Mohinder twee personages in z'n taxi ontving. Eerst al Peter, en later de vader van Claire. Bij de vader van Claire rende hij de taxi uit, waarom?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
Omdat er iemand in z'n vaders huis in India was, en er in het appartement in New York ook iemand geweest wat. Mohinder zal wel gedacht hebben dat het de vader van Claire was, omdat hij het had over een Professor Suresh.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:24 schreef Djeez het volgende:
Nee, nog niet uit op dvd, in Amerika komt de box op 28 augustus uit.quote:Op zondag 24 juni 2007 11:47 schreef Crappery het volgende:
Is dit btw al op dvd uit, vind ik fijner kijken
Nog niet. In Amerika is 3 weken geleden pas seizoen 1 afgelopen, en zo snel gaat dat helaas niet.quote:Op zondag 24 juni 2007 11:47 schreef Crappery het volgende:
Ik heb het weer gemist, maar lekker vanavond om half 10 op rtl5 naar de herhaling kijken
Is dit btw al op dvd uit, vind ik fijner kijken
Als ik hem kopieer en hier plak werkt alles gewoonquote:Op zondag 24 juni 2007 18:38 schreef Cerubo het volgende:
Hmm, die OP wordt wel verneukt als je 'm kopieert vanuit de Wiki. Waar kan 'm plaatsen met code?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Atb is lief, groetjes Peri."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |