Deze serie is vele, vele malen beter dan Prison Break.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:25 schreef Rory78 het volgende:
Deze serie belooft een waardig vervanger van Prison Break te worden; ik ga hem zeker volgen..
Prison Break was goed. Heroes is adembenemend goed.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:32 schreef --Christiaan-- het volgende:
Deze serie is vele, vele malen beter dan Prison Break.
quote:Op maandag 25 juni 2007 19:21 schreef janimie het volgende:
en bloed en lugubere moorden , wie heeft alle afleveringen in een paar dagen tijd afgekeken, na de pilot van donderdag ?![]()
Weet je ook of er een torrentbox met alle aflevering ergens staatquote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:05 schreef Game_Error het volgende:
Ik heb ze net allemaal gedownload, ik ben nu bij eps 5, in 1 avond
Op iedere bekende torrentsite.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:25 schreef Electro-Worm het volgende:
Weet je ook of er een torrentbox met alle aflevering ergens staat?
how.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:29 schreef Ace1 het volgende:
Torrents
Anyways... net 8 gekeken.. het wordt steeds interessanter
in drie dagenquote:Op woensdag 27 juni 2007 00:27 schreef Wibah.nl het volgende:
Dus bij deze mijn eerste post op t fok!forum... Dont flame me down.
Vorige week met Heroes te kijken, raakte zo verslaafd dat ik alle 23 afleveringen in 3 dagen heb gekeken. Wat een topserie!![]()
Het is nu nog wachten op seizoen 2!
Ik denk dat ik hem ook maar ga volgen op TV. Een 2e keer kijken geeft je toch altijd weer een nieuwe kijk.
I've found yOU!quote:Op woensdag 27 juni 2007 00:27 schreef Wibah.nl het volgende:
Dus bij deze mijn eerste post op t fok!forum... Dont flame me down.
Vorige week met Heroes te kijken, raakte zo verslaafd dat ik alle 23 afleveringen in 3 dagen heb gekeken. Wat een topserie!![]()
Het is nu nog wachten op seizoen 2!
Ik denk dat ik hem ook maar ga volgen op TV. Een 2e keer kijken geeft je toch altijd weer een nieuwe kijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |