abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50232551
Als Bassie Montana's opstelling gebruikt staat er gewoon een veel sterker collectiever elftal... waarom ziet die flapdrol van een Van Basten dat nou niet
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  vrijdag 8 juni 2007 @ 11:53:39 #102
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_50232657
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 11:51 schreef TheVulture het volgende:
Als Bassie Montana's opstelling gebruikt staat er gewoon een veel sterker collectiever elftal... waarom ziet die flapdrol van een Van Basten dat nou niet
Ach, misschien ziet hij het allang. Maar Bassie is veel te trots om concessies te doen, om toe te geven dat hij niet goedzat. Grootheidswaanzin, maar waarop gebaseerd?
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_50232920
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 11:53 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Ach, misschien ziet hij het allang. Maar Bassie is veel te trots om concessies te doen, om toe te geven dat hij niet goedzat. Grootheidswaanzin, maar waarop gebaseerd?
Op gebakken lucht. De enige hoop die ik heb is dat dragende spelers zoals V/d Sar, Sneijder, Van der Vaart, Van Persie en Seedorf hun vertrouwen in de bondscoach opzeggen, anders zitten we volgend jaar gewoon met die pipo op de bank
  vrijdag 8 juni 2007 @ 12:42:33 #104
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_50234370
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 11:23 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Je opstelling ziet er aardig uit, maar misschien is hij wel wat statisch. Wie moet er diep gaan aan de linkerkant? Seedorf is meer de man van de pass, dan van de actie. Of is het dan de bedoeling dat Emanuelson veelvuldig opkomt? Dan blijf je wel defensief kwetsbaar, want op defensief gebied moet Urby nog wel de nodige stappen maken.
Verder ben ik niet zo kapot van Van Bommel, zou ik eerder Sneijder daar nog neer zetten, of De Zeeuw misschien.
Bij AC Milan hebben ze ook geen diepgaande vleugelspelers, maar vertonen Pirlo, Seedorf of de backs hun diepgang.
Ik vind juist dat wanneer je matige vleugelspelers hebt dat je statisch bent. Het spelpatroon is veel te voorspelbaar en gemakkelijk te verdedigen.
Verder maak je het team (en die 1 spits) te afhankelijk van de goede voorzet en de vorm van de spits van die dag.
Vroeger had je dan nog de nummer 10 die passend en scorend een flinke stempel kon drukken, maar de nummer 10 is afgeschaft voor 'de punt naar achteren', wat dé doodsteek voor het 4-3-3 is. Dus dan moeten we maar 4-4-2 met een ruit spelen. De spelers hebben we ervoor!
  vrijdag 8 juni 2007 @ 12:45:31 #105
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_50234481
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 12:42 schreef Stpan het volgende:

Vroeger had je dan nog de nummer 10 die passend en scorend een flinke stempel kon drukken, maar de nummer 10 is afgeschaft voor 'de punt naar achteren', wat dé doodsteek voor het 4-3-3 is. Dus dan moeten we maar 4-4-2 met een ruit spelen. De spelers hebben we ervoor!
Klopt, heel het 4-3-3-systeem is om de tien heen gebouwd en als je die wegsaneerd, kan je net zo goed géén 4-3-3 meer spelen. Sowieso rendeert iedere international beter in een 4-1-2-1-2-opstelling, dus waarom niet?
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_50242738
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 09:55 schreef M0NTANA het volgende:
[afbeelding]
Goede opstelling, helemaal met je eens. Ik kan me echter herinneren dat half Nederland Dick Advocaat een aantal jaren geleden doodwenste omdat hij precies zo speelde.
pi_50244293
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 16:23 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Goede opstelling, helemaal met je eens. Ik kan me echter herinneren dat half Nederland Dick Advocaat een aantal jaren geleden doodwenste omdat hij precies zo speelde.
Dat waren toch wel wat andere Gladiatoren hoor :

http://www.telegraaf.nl/t(...)n_Dick_Advocaat.html

Bovendien irriteerde ik me aan Advocaat door zn wisselbeleid en aan het feit dat hij bijzonder weinig haalde uit het materiaal. Beetje het zelfde als Marco....
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
  vrijdag 8 juni 2007 @ 17:11:54 #108
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_50244373
Bosvelt voor Robben
pi_50244728
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 17:11 schreef Grimm het volgende:
Bosvelt voor Robben
  vrijdag 8 juni 2007 @ 21:22:25 #110
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_50252879
Van der Sar = nee
Cocu = NEE
Stam = NEE
Zenden = nee
Heitinga = ja, liefst wissel
Gio = JA
Bosvelt = nee
Van der Vaart = ja, liefst wissel
Davids = nee
Van Nistelrooij = NEE
Bouma = NEE
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
pi_50256390
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 21:22 schreef Barca het volgende:
Van der Sar = nee
Cocu = NEE
Stam = NEE
Zenden = nee
Heitinga = ja, liefst wissel
Gio = JA
Bosvelt = nee
Van der Vaart = ja, liefst wissel
Davids = nee
Van Nistelrooij = NEE
Bouma = NEE
Wat bedoel je met ja en nee?
pi_50257924
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 17:09 schreef Longmen het volgende:

[..]

[afbeelding]

Bovendien irriteerde ik me aan Advocaat door zn wisselbeleid en aan het feit dat hij bijzonder weinig haalde uit het materiaal. Beetje het zelfde als Marco....
Ik heb het over de ruit op het middenveld .
pi_50262255
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 17:09 schreef Longmen het volgende:

[..]

[afbeelding]

Mwah, toch weer de halve finale gehaald, dus zo slecht heeft ie het niet gedaan. Robben was trouwens net terug van een blessure. Dan kan ie op dat moment wel de gevaarlijkste aanvaller zijn, als je hem te lang laat spelen, heb je weer de kans dat ie de rest van het toernooi niet mee kan doen. Ik snap die wissel in ieder geval wel, al had ie er misschien beter een wat aanvallendere speler weer in kunnen brengen.
pi_50262265
Inderdaad.
Hij zingt verschrikkelijk.
Ehm, oh, van Basten zei je?
Hmm...
pi_50265088
Laatste nieuws. Nederland wordt Europees kampioen in 2008.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
  zaterdag 9 juni 2007 @ 12:20:28 #116
159022 AminBen
El Maestro
pi_50265191
quote:
Op zaterdag 9 juni 2007 12:14 schreef Pedroso het volgende:
Dan wordt het EK Korfbal met 2 jaar vervroegd
  zondag 10 juni 2007 @ 09:38:01 #117
30220 Barca
pi_50291093
Zjakkie> Wel of niet in oranje!

HAHAHA ... Nederland Europees kampioen. Ja, in de discipline mikado met cocktailprikkers!
pi_50292466
quote:
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_50294605
quote:
Op zondag 10 juni 2007 11:31 schreef koningdavid het volgende:

[..]

zondag 10 juni 2007 @ 21:32:29 #120
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_50310952
Het NL nivo is ook over geslagen naar jong oranje wat een lange zit
pi_50321175
quote:
pi_50334610
quote:
Op zondag 10 juni 2007 09:38 schreef Barca het volgende:
Zjakkie> Wel of niet in oranje!
Jij wil van der Sar niet in Oranje? Verklaar
  maandag 11 juni 2007 @ 22:59:52 #123
30220 Barca
pi_50354007
quote:
Op maandag 11 juni 2007 15:53 schreef Zjakkie het volgende:

[..]

Jij wil van der Sar niet in Oranje? Verklaar
Te oud. Op het ek volgend jaar moeten we winnen maar we moeten vooral het wk winnen. De ploeg moet daarom de komende 3 jaren ingespeeld raken. Spelers die er dan moeten staan moeten nu spelen. Van der Sar is er over 3 jaar niet meer bij.
pi_50354381
quote:
Op maandag 11 juni 2007 22:59 schreef Barca het volgende:

[..]

Te oud. Op het ek volgend jaar moeten we winnen maar we moeten vooral het wk winnen. De ploeg moet daarom de komende 3 jaren ingespeeld raken. Spelers die er dan moeten staan moeten nu spelen. Van der Sar is er over 3 jaar niet meer bij.
Dus eerst wordt het afgelopen WK als oefencampagne gezien voor het komende EK, en dat EK moet dan weer als voorbereiding dienen op het WK daarna? Veel voorbereiden zo.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
  maandag 11 juni 2007 @ 23:13:16 #125
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_50354767
quote:

[..]

Tsja zo blijven we bezig met het verschuiven
pi_50369178
quote:

[..]

Dus, Sarpong en Vormer maar vast bij de selectie halen dan? In 2014 is er namelijk ook nog een WK, kun je zeven jaar voorbereiden met de ploeg
pi_50369634
quote:

[..]

het wk winnen? Was t maar waar....
En wat een kul redenatie, in het Nl elftal staan de 11 beste spelers van NL, niet meer en niet minder...
pi_50369640
quote:

[..]

Te oud.
Jij hebt nu officieel geen enkel verstand van voetbal.
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
pi_50370719
Barca
  dinsdag 12 juni 2007 @ 17:58:46 #130
30220 Barca
pi_50379625
mcyodogg> Dat het afgelopen wk een voorbereiding is op het ek is een uitspraak van Bassie. Dat het komende ek geldt als aanloop naar het wk is een uitspraak van mij.
Solstice> In zo kort mogelijke tijd het hoogste doel na streven. Dat is het wk 2010!
Longmen> Ja, dat moet wel je doel zijn anders kun je net zo goed thuis blijven. De beste spelers vormen niet altijd het beste elftal.
Flashwin> Oh, volgens mij is dat niet wetenschappelijk bewezen.
Nywuob> Als je al zo om mij moet lachen hoe moet het dan wel niet zijn met die clinicclown van een bondscoach?
pi_50379772
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 17:58 schreef Barca het volgende:
mcyodogg> Dat het afgelopen wk een voorbereiding is op het ek is een uitspraak van Bassie. Dat het komende ek geldt als aanloop naar het wk is een uitspraak van mij.
Solstice> In zo kort mogelijke tijd het hoogste doel na streven. Dat is het wk 2010!
Longmen> Ja, dat moet wel je doel zijn anders kun je net zo goed thuis blijven. De beste spelers vormen niet altijd het beste elftal.
Flashwin> Oh, volgens mij is dat niet wetenschappelijk bewezen.
Nywuob> Als je al zo om mij moet lachen hoe moet het dan wel niet zijn met die clinicclown van een bondscoach?
Er is gewoon geen betere doelman dan Sar
pi_50380398
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 13:13 schreef Flashwin het volgende:

[..]

Jij hebt nu officieel geen enkel verstand van voetbal.
Ook onofficieel niet.
Barca, je lult hoe langer hoe dommer. Voor de rest alles goed ?
  woensdag 13 juni 2007 @ 08:37:30 #133
30220 Barca
pi_50399311
Longmen> Klopt maar het ek winnen we toch niet. Ga dan met een ploeg spelen die zich kan ontwikkelen om in 2010 wereldkampioen te worden.

Pedroso> Ja hoor. Hou jij maar vast aan Bommen en Van Nistelrooy. Die maken ons Europees kampioen. NOT!!
pi_50399434
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 08:37 schreef Barca het volgende:
Longmen> Klopt maar het ek winnen we toch niet. Ga dan met een ploeg spelen die zich kan ontwikkelen om in 2010 wereldkampioen te worden.
Je eerdere quote:
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 17:58 schreef Barca het volgende:
Laat ook maar, als je werkelijk denkt dat het zo moet, word je nooit kapioen.
  woensdag 13 juni 2007 @ 10:47:13 #135
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_50402652
quote:
Wat is dat nou weer voor een zielige instelling! Spelers van Oranje lopen bij topclubs rond in Europa, je maakt altijd kans als Nederland zijnde.
En bovendien, laten we nu alvast spelers inpassen voor over 3 jaar. Alsof het voetbal zo voorspelbaar is dat je nu al weet welke spelers over 3 jaar briljante Oranje spelers zijn.

En of je met Van Nistelrooy NOT!!* europees kampioen wordt? Uh, nee, de topscorer van Spanje is natuurlijk niet echt een speler waar de tegenstander wakker van zal liggen.

*Kan die Borat smiley niet meer vinden
pi_50406945
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 08:17 schreef Robar het volgende:

[..]

neem je jezelf serieus?

- wedstrijd minder gespeeld!
- welke crisis?
- slechts twee maal gelijkgespeeld, dus ongeslagen!
- na 1 overwinning kunnen ze weer bovenaan staan en zetten ze Bulgarije op 3 extra verliespunten!

Puur op behaalde resultaten kun je hem never nooit ontslaan, want die zijn vrij goed.
Ik wil ook dat van Basten ontslag neemt of krijgt, maar ik wil het tenminste nog op basis van relevante argumenten.

- selectiebeleid
- tactiek
- opstellingen
- omgang met spelers
- enzovoorts
Nederland nu 9e van de wereld, maar als jij aankomt met "goede resultaten" van de laatste tijd dan zal de wereldranglijst je ook weinig zeggen. Als je zo speelt tegen Luxemburg als Nederland deed, dan is een crisis niet ver weg. En dan miste Luxemburg nog een glazenwasser. Nee, er is weinig dat Van Basten aan mag voeren als consistent zijnde. Het is een zooitje en alleen individualisten kunnen het voor hem redden.
  woensdag 13 juni 2007 @ 13:24:11 #137
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_50408022
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 12:55 schreef okee6 het volgende:

[..]

En dan miste Luxemburg nog een glazenwasser.
pi_50408124
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 13:24 schreef Grimm het volgende:

[..]

Hij kreeg geen vrij, dat was mazzel.
pi_50409803
http://www.vi.nl/vi/show/id=62802/contentid=93738/sc=4d4ac9

Kijken wat de users die altijd vol trots over de cijfertjes van Bassie praten hiervan zeggen...
  woensdag 13 juni 2007 @ 14:20:08 #140
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_50410053
van basten is niet veel maar die ranglijst van de fifa hecht ik ook totaal geen waarde aan. Hebbe we daar niet ook een hele tijd 3de ofzo op gestaan, dat was ook nergens op gebasseerd
pi_50410906
als Foppe met zijn jongens het EK onder 21 wint mag hij van mijn bondscoach worden (als ie het niet wint ook maar dat terzijde)

van Basten mag van mij de golfvelden in nederland onveilig gaan maken
  donderdag 14 juni 2007 @ 10:18:34 #142
135509 schaap001
Ik bedoel maar te zeggen:
pi_50440960
Blijft een rare snuiter, die Van Basten... zag vanochtend in het sportgedeelte in het journaal dat tijdens de overwinning van Jong Oranje van gisterenavond het complete stadion in feeststemming was en door het dolle heen..... en Van Basten was de enige (zo zei de commentator het ook letterlijk) die stoïcijns voor zich uit bleef staren en geen vin verroerde. Zag je ook in beeld. Zat 'ie weer op zijn bekende manier als een wassen beeld met z'n blik op oneindig...

Zou ' ie Foppe het succes misgunnen? Of zijn populariteit? Of niet kunnen uitstaan dat Jong Oranje (en Foppe) het qua spel best aardig hebben gedaan (denk aan van Basten's laatste ontmoeting met de Portugezen)?
  donderdag 14 juni 2007 @ 10:24:40 #143
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_50441139
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 13:42 schreef Nywuob het volgende:
Barca
Idd.

Wat een halfgare Chinees.

Ga je concentreren op Basketbal ipv hier de wijsneus uit te gaan hangen over voetbal
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_50441499
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 12:55 schreef okee6 het volgende:

[..]

Nederland nu 9e van de wereld, maar als jij aankomt met "goede resultaten" van de laatste tijd dan zal de wereldranglijst je ook weinig zeggen. Als je zo speelt tegen Luxemburg als Nederland deed, dan is een crisis niet ver weg. En dan miste Luxemburg nog een glazenwasser. Nee, er is weinig dat Van Basten aan mag voeren als consistent zijnde. Het is een zooitje en alleen individualisten kunnen het voor hem redden.
Wat zegt die wereldranglijst dan volgens jou?
Diegene die kampioen wordt tijdens het volgende WK, die is de nummer 1 van de wereld, niet diegene die nummer 1 op de wereldranglijst staat.

Ik kijk naar de resultaten (winst of verlies) en die zijn gewoon goed.
Er is gewoon geen sprake van een crisis als je nu gaat kijken naar de ranglijst in de groep van Nederland voor de kwalificatie voor het EK. WIe zegt dat het op basis van die ranglijst crisis is, heeft niet goed nagedacht en geanalyseerd.

Het is naar mijn mening crisis, omdat we maar met 1-0 van luxemburg wonnen, omdat we nooit overtuigend winnen en omdat van Basten, maar rare beslissingen blijft nemen. Maar het resultaat is gewoon nog steeds ruimschoots voldoende. Daar kun je gewoon niet omheen en dat is voor die achterlijke KNVB dan ook de reden om van Basten vooral zijn gang te laten gaan.
pi_50441628
Donk en Drenthe mogen zo langzamerhand ook een kans gaan krijgen in het grote Oranje volgend seizoen.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
  donderdag 14 juni 2007 @ 10:48:58 #146
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_50441851
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 10:41 schreef koningdavid het volgende:
Donk en Drenthe mogen zo langzamerhand ook een kans gaan krijgen in het grote Oranje volgend seizoen.
Ja
pi_50442423
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 10:18 schreef schaap001 het volgende:
Blijft een rare snuiter, die Van Basten... zag vanochtend in het sportgedeelte in het journaal dat tijdens de overwinning van Jong Oranje van gisterenavond het complete stadion in feeststemming was en door het dolle heen..... en Van Basten was de enige (zo zei de commentator het ook letterlijk) die stoïcijns voor zich uit bleef staren en geen vin verroerde. Zag je ook in beeld. Zat 'ie weer op zijn bekende manier als een wassen beeld met z'n blik op oneindig...

Zou ' ie Foppe het succes misgunnen? Of zijn populariteit? Of niet kunnen uitstaan dat Jong Oranje (en Foppe) het qua spel best aardig hebben gedaan (denk aan van Basten's laatste ontmoeting met de Portugezen)?
Het kan d'r ook aan liggen dat Foppe zomaar van het heilige 4-3-3 systeem is afgestapt. En dan ook nog het lef heeft d'r succes mee te hebben
  donderdag 14 juni 2007 @ 13:33:38 #148
135509 schaap001
Ik bedoel maar te zeggen:
pi_50447773
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 11:05 schreef Solstice het volgende:

[..]

Het kan d'r ook aan liggen dat Foppe zomaar van het heilige 4-3-3 systeem is afgestapt. En dan ook nog het lef heeft d'r succes mee te hebben
.... of hij zat te dubben of hij Cruyff zal laten zeggen in de media dat hij vind dat Foppe zijn halve selectie moet afstaan aan van Basten?
pi_50458863
quote:

Pedroso> Ja hoor. Hou jij maar vast aan Bommen en Van Nistelrooy. Die maken ons Europees kampioen. NOT!!
Hoho, van Bommel vind ik de meest overschatte speler van Nederland en vind het zeer terecht dat hij niet geselecteerd werd (ook al heeft hij nu zelf bedankt, ik zou zeggen : houden zo). Van van Nistelrooij was ik de laatste 2 jaar ook geen fan en vond het terecht dat v. Basten wat anders wilde proberen in de spits. Maar dit seizoen heeft RvN mij wel overtuigd dat het gewoon een topspits is. Eerste jaar bij de moeilijkste club van de wereld en gewoon topscoorder worden en daarbij voetballend ook nog vooruit gegaan. Hij is op dit moment gewoon beter (zeker qua rendement) dan de overige spitsen van Oranje.
pi_50459104
quote:

Wat heb je aan Van Bommel en Van Nistelrooij als je Landzaat en Huntelaar hebt he .
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_50459409
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 18:31 schreef cultheld het volgende:

[..]

Wat heb je aan Van Bommel en Van Nistelrooij als je Landzaat en Huntelaar hebt he .
Van Bommel is veeeel beter dan Landzaat.
Van Nistelrooy is iets beter, of misschien wel gelijk aan Huntelaar.
En Seedorf-Sneijder-Van der Vaart is ook niet slecht ^^.
pi_50459632
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 18:42 schreef Rumille het volgende:

[..]

!
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
pi_50459728
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 18:42 schreef Rumille het volgende:

[..]

.

Doe die Ajax bril eens af man..!
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_50460844
Als Van Basten de wanprestatie van 2006 tegen Portugal wil evenaren, dan zijn Sneijder en Huntelaar prima jongens voor dat beetje kortsluiting. Van Bommel en Van Nistelrooij doen dat tenslotte pas als de slag al geleverd is, daar heb je niks aan.
pi_50463838
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 19:25 schreef okee6 het volgende:
Als Van Basten de wanprestatie van 2006 tegen Portugal wil evenaren, dan zijn Sneijder en Huntelaar prima jongens voor dat beetje kortsluiting. Van Bommel en Van Nistelrooij doen dat tenslotte pas als de slag al geleverd is, daar heb je niks aan.
Och, als jij verliezen van Portugal een wanprestatie noemt, so be it. Portugal had in de breedte gewoon betere spelers als Oranje en van zo'n team kun je verliezen. Kansen heeft Nederland wel gehad om een beter resultaat te behalen (Cocu, Kuijt). En de rode kaarten ? Bouhlarouz is er een aangenaaid en v. Bronchorst kreeg er in de laatste minuten een (2x geel). Vond de 'schoppartij' nog wel meevallen. Kan me alleen de doodschop van Bouhla aan Ronaldo herinneren.
pi_50463968
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 18:53 schreef venomsnake het volgende:

[..]

.

Doe die Ajax bril eens af man..!
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 18:50 schreef Flashwin het volgende:

[..]

!
Mijn mening. Ik kijk ook op de lange termijn bijvoorbeeld WK 2010. Dan zie ik van Nistelrooy niet meer dit niveau halen. Als je over de komende 4 jaar kijkt denk ik dat Huntelaar beter wordt dan van Nistelrooy, maar dat van Nistelrooy nu nog wel beter is. Als je er 24 inschiet dit seizoen, ben je een topspits ^^.
pi_50464132
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 20:53 schreef Rumille het volgende:

[..]

[..]

Als je over de komende 4 jaar kijkt denk ik dat Huntelaar beter wordt dan van Nistelrooy,
Goede speler hoor die Huntelaar, maar beter worden dan v.Nistelrooij gebeurd niet zo 1-2-3.
Ruud is gewoon een wereldspits, dat heeft hij in Engeland bewezen en dat doet hij nu wederom in Spanje. Voordat Klaas ook maar de schoenen mag poetsen vaan Ruud moet hij nog heel wat laten zien.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  donderdag 14 juni 2007 @ 21:48:33 #158
30220 Barca
pi_50466076
Pedroso> Van Nistelrooy is goed bij zijn clubs, niet in oranje. Bij zijn clubs wordt de bal hem gebracht, in oranje moet hij er voor werken maar dat doet hij niet.

Je kan jezelf wel voor de gek willen houden maar oranje zal heel anders moeten zijn willen het succes gaan behalen!
pi_50482008
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 20:53 schreef Rumille het volgende:

[..]

[..]

Mijn mening. Ik kijk ook op de lange termijn bijvoorbeeld WK 2010. Dan zie ik van Nistelrooy niet meer dit niveau halen. Als je over de komende 4 jaar kijkt denk ik dat Huntelaar beter wordt dan van Nistelrooy, maar dat van Nistelrooy nu nog wel beter is. Als je er 24 inschiet dit seizoen, ben je een topspits ^^.
Je bent als groep rond interlands 3 dagen of hooguit een week bij elkaar. In die tijd kun je heel weinig opbouwen. Dan zie je mekaar 1 a 2 maand niet meer, is dat kleine beetje wat je in die vorige korte periode hebt opgebouwd al weer helemaal weg. Dan kom je weer bij mekaar en kun je weer van voor af aan beginnen. Dus spelers alvast inpassen voor de toekomst is de grootste onzin die d'r is. Talenten die misschien wel of niet goed worden oproepen ook, omdat je niet weet wat er gaat gebeuren. Misschien komt dat talent wel op de bank bij z'n nieuwe club en raakt ie d'r nooit weer vanaf. Of misschien breekt ie een been. Misschien blijkt dat ie toch niet het talent had om op het hoogste niveau mee te kunnen en speelde ie toevallig een keer een goed seizoen. Je selectie op eventueel talent baseren is dus onzin. Het gaat er om wie hier en nu de 22 beste spelers zijn. Niet wie er in 2010 eventueel als alles goed gaat, de trainers meewerken, de tegenstanders meewerken, de spelersgroep rond die speler meewerkt, en die speler zelf meewerkt misschien goed is in 2010.
  vrijdag 15 juni 2007 @ 15:58:22 #160
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_50490274
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 21:48 schreef Barca het volgende:
Pedroso> Van Nistelrooy is goed bij zijn clubs, niet in oranje. Bij zijn clubs wordt de bal hem gebracht, in oranje moet hij er voor werken maar dat doet hij niet.

Je kan jezelf wel voor de gek willen houden maar oranje zal heel anders moeten zijn willen het succes gaan behalen!
Foppe z'n verbeter punten zijn erg goed naar mijn mening
pi_50490798
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 21:48 schreef Barca het volgende:

RvN: aantal gespeelde interlands: 54 doelpunten: 28

Hij loopt 1 op 2. Dat doen weinig spitsen hem na hoor.
pi_50539137
pi_50539173
quote:
En ik had nog zo gehoopt dat hij na het EK weg zou zijn
pi_50540107
quote:
Waarom zijn ze daar nu al mee bezig?

Het lijkt mij toch erg verstandig en gebruikelijk om eerst de resultaten op het EK af te wachten.
pi_50540184
quote:
Op zondag 17 juni 2007 11:43 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Waarom zijn ze daar nu al mee bezig?

Het lijkt mij toch erg verstandig en gebruikelijk om eerst de resultaten op het EK af te wachten.
Daarom ook een clausule.
pi_50540241
quote:
Op zondag 17 juni 2007 11:47 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Daarom ook een clausule.
Die clausule houdt dit in:
quote:
Mocht het Nederlands elftal er onder Van Basten niet in slagen zich te plaatsen voor het EK van 2008, dan gaat er een streep door de plannen.
Als we in de eerste ronde op het EK eruit vliegen zou Van Basten dus gewoon mogen blijven zitten. Belachelijk.
pi_50540286
quote:
"Uiteraard zal een langer dienstverband ervan afhangen of we ons kwalificeren en Van Basten kan onderweg ook van mening veranderen en toch bij een club aan de slag willen volgend seizoen."

Na het tweede gesprek met Van Basten zal de KNVB aan het eind van het kalenderjaar besluiten al of niet op zoek te gaan naar een nieuwe bondscoach. Bereiken beide partijen een akkoord, dan zullen Van Basten en de KNVB - evenals in contract met de vorige bondscoach Dick Advocaat - wel een ontsnappingsclausule opnemen bij een eventueel zwaar tegenvallend Europees kampioenschap 2008.
pi_50540966
Tegenstrijdige berichten dus... maar dat laatste lijkt me wel logischer ja.
pi_50541294
quote:
Op zondag 17 juni 2007 11:50 schreef koningdavid het volgende:

[..]

[..]

Als we in de eerste ronde op het EK eruit vliegen zou Van Basten dus gewoon mogen blijven zitten. Belachelijk.
Inderdaad, belachelijk beleid om Van Basten zoveel meer krediet te geven dan zijn voorgangers.
pi_50542543
quote:
Op zondag 17 juni 2007 11:50 schreef koningdavid het volgende:

[..]

[..]

Kom op he, het EK is máár een evaluatiemoment. Het lijkt wel alsof je op bloed uit bent.
  zondag 17 juni 2007 @ 13:13:36 #171
144262 thewishmaster
Born and Raised in Amsterdam
pi_50542738
We zullen maar 6 jaar met van Basten opgescheept zitten. Laat alsjeblieft Guus Hiddink weer terug komen in 2008.
  zondag 17 juni 2007 @ 13:22:27 #172
159022 AminBen
El Maestro
  zondag 17 juni 2007 @ 14:04:53 #173
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_50544335
Erg slecht nieuws, ik vindt dat Foppe ten minste moet worden opgenomen in de technische staf. Beetje ervaring zou niet slecht zijn voor het bassie clubje.
pi_50547185
Ik wil Foppe
  zondag 17 juni 2007 @ 15:47:28 #175
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_50547316

Kessler de grootste hond in de NLse voetballerij
Van Basten de kneus zal nog wel even blijven dus
  zondag 17 juni 2007 @ 15:48:11 #176
121310 venomsnake
El Saltador
pi_50547334
quote:
Op zondag 17 juni 2007 13:22 schreef AminBen het volgende:
  zondag 17 juni 2007 @ 15:52:01 #177
144262 thewishmaster
pi_50547421
Je zou bijna gaan terug verlangen naar Dick Advocaat na dit persbericht .
pi_50547470
Sukkeltjes hiero EK is amper gespeeld, kijk dan hoe het moet ok. Jong Oranje speelden ook bagger in de voorbereiding maar nu spelen ze een stuk verder gekomen.
AFC AJAX
pi_50547805
quote:
Op zondag 17 juni 2007 15:54 schreef BonJovi het volgende:
Sukkeltjes hiero EK is amper gespeeld, kijk dan hoe het moet ok. Jong Oranje speelden ook bagger in de voorbereiding maar nu spelen ze een stuk verder gekomen.
Het gaat om de visie, Foppe streeft naar een winnende tactiek, Van Basten gelooft halstarrig heilig in 4-3-3 maar vergeet dat we daar de spelers niet voor hebben, terwijl die wel perfect geschikt zijn voor een 4-4-2-variant...

Van Basten
Foppe

[ Bericht 1% gewijzigd door TheVulture op 17-06-2007 17:24:36 ]
  zondag 17 juni 2007 @ 16:43:37 #180
144262 thewishmaster
pi_50548651
quote:
Op zondag 17 juni 2007 15:54 schreef BonJovi het volgende:
Het verschil met oranje is dat oranje zowel in de oefenwedstrijden als kwalificatiewedstrijden als de wedstrijden op het WK dramatisch speelt. Nederland heeft nog geluk dat het niet zoveel sterke landen is tegengekomen onder van Basten, want door die landen wordt Nederland helemaal afgeslacht met de huidge koers.
pi_50548744
quote:
Op zondag 17 juni 2007 16:43 schreef thewishmaster het volgende:

[..]

Het verschil met oranje is dat oranje zowel in de oefenwedstrijden als kwalificatiewedstrijden als de wedstrijden op het WK dramatisch speelt. Nederland heeft nog geluk dat het niet zoveel sterke landen is tegengekomen onder van Basten, want door die landen wordt Nederland helemaal afgeslacht met de huidge koers.
Dat is dan ook weer overdreven. Nederland is al jaren door niemand afgeslacht en dat zal ook voorlopig niet gebeuren omdat de spelers wel gewoon goed zijn.

Het gaat mij er gewoon om dat het nergens op slaat dat je al over een nieuw contract praat terwijl Van Basten nog helemaal niks gepresteerd heeft waarmee hij dat contract zou verdienen.
  zondag 17 juni 2007 @ 16:50:43 #182
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_50548815
. Marco .
-
  zondag 17 juni 2007 @ 16:53:14 #183
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_50548882
quote:
Op zondag 17 juni 2007 16:47 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Het gaat mij er gewoon om dat het nergens op slaat dat je al over een nieuw contract praat terwijl Van Basten nog helemaal niks gepresteerd heeft waarmee hij dat contract zou verdienen.
Nou idd, Van Basten kan wel een leuk rijtje wedstrijden hebben gewonnen tegen Thailand, Korea, Luxemburg etc. maar op een eindronde hebben we nog niks gepresteerd onder van basten. als we er weer snel uitvliegen op een eindronde zie ik geen reden waarom van basten moet blijven zitten. Want echt spectaculair voetbal spelen we niet.
pi_50549083
quote:
Op zondag 17 juni 2007 16:09 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Het gaat om de visie, Foppe streeft naar een winnende tactiek, Van Basten gelooft halstarrig heilig in 4-3-3 maar vergeet dat we daar de spelers voor hebben, terwijl die wel perfect geschikt zijn voor een 4-4-2-variant...
Beter is het gewoon niet te verwoorden!
pi_50551180
Goed nieuws. Op het gebied van communicatie heeft Marco in zijn beginjaren wat steken laten vallen maar daar zit verbetering in. Je hebt nu eenmaal met tere zieltjes te maken van zgn. vedettes en daar moet je mee kunnen omgaan. Laat Foppe nou maar lekker met zijn Jong Oranje bezig zijn, het Nederlands elftal is veel te hoog gegrepen voor de sympathieke Fries. Daar gelden nu eenmaal de wetten van de echte top. Goede zaak dat v. Basten de vruchten kan plukken van zijn eigen beleid, enkele jaren (om)bouwen wat gewoon noodzakelijk was en daarna voor de echte prijzen gaan. Hij doet het overigens al vanaf het begin boven verwachting, 36 duels en maar 2x verloren. Geen bondscoach die hem dat nadoet.
pi_50551392
quote:
Op zondag 17 juni 2007 18:34 schreef Pedroso het volgende:
Goed nieuws. Op het gebied van communicatie heeft Marco in zijn beginjaren wat steken laten vallen maar daar zit verbetering in. Je hebt nu eenmaal met tere zieltjes te maken van zgn. vedettes en daar moet je mee kunnen omgaan. Laat Foppe nou maar lekker met zijn Jong Oranje bezig zijn, het Nederlands elftal is veel te hoog gegrepen voor de sympathieke Fries. Daar gelden nu eenmaal de wetten van de echte top. Goede zaak dat v. Basten de vruchten kan plukken van zijn eigen beleid, enkele jaren (om)bouwen wat gewoon noodzakelijk was en daarna voor de echte prijzen gaan. Hij doet het overigens al vanaf het begin boven verwachting, 36 duels en maar 2x verloren. Geen bondscoach die hem dat nadoet.
Inderdaad. Erwin Koeman zou trouwens een leuke opvolger zijn, heeft ook wat steekjes laten vallen, maar er gelukkig duidelijk van geleerd!
pi_50551615
quote:
Op zondag 17 juni 2007 18:43 schreef Solstice het volgende:

[..]

Inderdaad. Erwin Koeman zou trouwens een leuke opvolger zijn, heeft ook wat steekjes laten vallen, maar er gelukkig duidelijk van geleerd!
Die verloor wat meer wedstrijden volgens mij en is overigens ook totaal geen personality wat Marco zeker wel is. En och, als jij zo graag een perfecte communicator voor de groep wil hebben dan weet ik al genoeg. Misschien wil Emile Ratelband wel bijklussen na het EK van 2008.
pi_50551724
quote:
Op zondag 17 juni 2007 18:51 schreef Pedroso het volgende:

[..]

Die verloor wat meer wedstrijden volgens mij en is overigens ook totaal geen personality wat Marco zeker wel is. En och, als jij zo graag een perfecte communicator voor de groep wil hebben dan weet ik al genoeg. Misschien wil Emile Ratelband wel bijklussen na het EK van 2008.
Zal waarschijnlijk met een logischere opstelling komen als van Basten, dus laat maar komen.
pi_50551876
quote:
Op zondag 17 juni 2007 18:54 schreef Solstice het volgende:

[..]

Zal waarschijnlijk met een logischere opstelling komen als van Basten, dus laat maar komen.
Wat is logisch ? Als jij het niet erg vind om wat wedstrijden te verliezen en de gebruikelijke hap weer uit te nodigen zonder verrassingen (dus een minder scherpe groep) en een coach wil die te bang is om een eigen visie te volgen dan begrijp ik uit welke hoek de wind waait. Dat is duidelijk niet mijn hoek.
pi_50552354
quote:
Op zondag 17 juni 2007 18:34 schreef Pedroso het volgende:
Wat een kul dit, als er iemand is die niets heeft geleerd de afgelopen jaren qua communicatie dan is het Bassie wel, hij schoffeert nog steeds spelers, zelfs bij de terugkeer van V. Nistelrooij moest ie weer zo nodig een opmerking maken dat ie zelf ook niet snapte waarom ie nu opeens wel terug wilde komen... het is een misselijkmakende narcistische vent die zichzelf boven alles en iedereen verheven voelt

En als er een coach is waar alles en iedereen voor door het vuur gehad, inclusief eventuele volgevreten vedetten, dan is het Foppe.
pi_50552388
quote:
Op zondag 17 juni 2007 19:00 schreef Pedroso het volgende:

[..]

Wat is logisch ? Als jij het niet erg vind om wat wedstrijden te verliezen en de gebruikelijke hap weer uit te nodigen zonder verrassingen (dus een minder scherpe groep) en een coach wil die te bang is om een eigen visie te volgen dan begrijp ik uit welke hoek de wind waait. Dat is duidelijk niet mijn hoek.
Van de gebruikelijke hap Kluivert, de De Boertjes, Reiziger, Zenden en nog wat van zulke namen, waar toen kritiek op was voetbalt het grootste deel al niet meer wekelijks op het hoogste niveau. Maar d'r zijn toch genoeg keuzes over waar van Basten geen gebruik van maakt. Invaller na invaller oproepen en opstellen, omdat het systeem maar niet wil lopen noem ik trouwens geen visie volgen. Een visie volgen zou zijn, eindelijk is een systeem verzinnen waarin de beste actieve spelers, samen het beste uit zouden komen. Wil jij mij trouwens vertellen dat een team als Milan bijvoorbeeld waar toch bijna geen nieuwe spelers zijn gehaald, niet scherp was? Scherpte heeft niks te maken met nieuwe spelers oproepen, maar met goede spelers oproepen die het niveau aankunnen, en die dan goed coachen. De scherpte straalt er op het moment trouwens ook vanaf zeg
pi_50556094
quote:
Op zondag 17 juni 2007 13:13 schreef thewishmaster het volgende:
We zullen maar 6 jaar met van Basten opgescheept zitten. Laat alsjeblieft Guus Hiddink weer terug komen in 2008.
Het EK is een oefentoernooi straks op het WK van 2014 moeten we er staan
pi_50556129
Als Van Basten er na 2008 nog zit ga ik echt janken

Vind het nu al erg dat een goeie generatie zo totaal verkeerd wordt gebruikt, kan dat echt niet langer meer aanzien
  zondag 17 juni 2007 @ 22:23:09 #194
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_50559014
quote:
Op zondag 17 juni 2007 21:10 schreef TheVulture het volgende:

Vind het nu al erg dat een goeie generatie zo totaal verkeerd wordt gebruikt, kan dat echt niet langer meer aanzien
niks aan toe te voegen
pi_50562107
quote:
Op zondag 17 juni 2007 21:10 schreef TheVulture het volgende:

Zal ik alvast zakdoekjes voor je bestellen ?
De laatste jaren hadden we een redelijke generatie die gewoon kwalitatief minder was / is dan de toplanden. De groep van 1998 / 2000 was veel beter dan de groep van de laatste jaren. Ondanks dat heeft v. Basten qua prestatie het maximale er uit gehaald. Ik ben wel hoopvoller over de generatie die nu 'voetbal' volwassen aan het worden is (Persie, v/d Vaart, Robben, Sneijder). Alleen verdedigend zal het geen wereldtop worden. Maar wie weet wordt ik op dat gebied verrast de komende jaren. En dat nog aangevuld met toppers als v. Nistelrooij en Seedorf en talenten als b.v. Huntelaar, Aissati, Babel, Drenthe valt er nog wel genoeg progressie te boeken. Alleen zit bijna alle toptalent in het aanvallende gedeelte en de middelmaat in het verdedigende gedeelte. Zal toch wel een probleem gaan worden.
  zondag 17 juni 2007 @ 23:55:43 #196
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_50562918
quote:
Op zondag 17 juni 2007 23:27 schreef Pedroso het volgende:

[..]

Zal ik alvast zakdoekjes voor je bestellen ?
De laatste jaren hadden we een redelijke generatie die gewoon kwalitatief minder was / is dan de toplanden. De groep van 1998 / 2000 was veel beter dan de groep van de laatste jaren. Ondanks dat heeft v. Basten qua prestatie het maximale er uit gehaald. Ik ben wel hoopvoller over de generatie die nu 'voetbal' volwassen aan het worden is (Persie, v/d Vaart, Robben, Sneijder). Alleen verdedigend zal het geen wereldtop worden. Maar wie weet wordt ik op dat gebied verrast de komende jaren. En dat nog aangevuld met toppers als v. Nistelrooij en Seedorf en talenten als b.v. Huntelaar, Aissati, Babel, Drenthe valt er nog wel genoeg progressie te boeken. Alleen zit bijna alle toptalent in het aanvallende gedeelte en de middelmaat in het verdedigende gedeelte. Zal toch wel een probleem gaan worden.
asjeblieft zeg wat een lulverhaal. er valt een meer dan redelijke opstelling te maken met de spelers die er zijn. ik vindt het prima als je nieuwe spelers wilt uitproberen maar spelers zoals Sprockel, Jansen, Denneboom, etc. en die lui allemaal op roepen is ronduit belachelijk. Het lijkt wel alsof hij niet in de sterkst mogelijke opstelling wil spelen. Hij laat de beste voetballers er buiten.
In 98/2000 waren er ook mindere voetballers tussen met mensen zoals Numan, Zenden etc. dus ga nou niet ineens het nivo van het nl elftal naar beneden halen. Wij waren toen zo goed omdat er een uitgebalanceerd elftal stond en een uitgebalanceerde selectie. En niet 4 links backs en 1 centrale verdediger. Dan vraag je ook om problemen.
Met spelers zoals, Sar, Bommel, Nistelrooy, Seedorf, Davids, VDV, Robben, Persie, Mathijsen, Boulahrouz, Bronckhorst valt meer dan een redelijk elftal te maken. Maar als je mensen zoals Sprockel, Jaliens, Landzaat, De jong, Bouma, Slory oproept, dan is het ook gedoemd om mis te gaan.
  maandag 18 juni 2007 @ 08:01:51 #197
30220 Barca
pi_50567144
Van Bommel, Van Nistelrooy, Mathijsen ... NEE, NEE en nog eens NEE!!

De Jong ja.

Wij zijn alleen in 1988 goed geweest.
  maandag 18 juni 2007 @ 10:12:17 #198
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_50569067
quote:
Op maandag 18 juni 2007 08:01 schreef Barca het volgende:

De Jong ja.

De Jong ja..........jezus christus.

Jij hebt echt meerdere malen met die platbekkop tussen de klapdeuren gezeten is het niet?
pi_50569851
quote:
Op zondag 17 juni 2007 23:55 schreef Grimm het volgende:

[..]

asjeblieft zeg wat een lulverhaal. er valt een meer dan redelijke opstelling te maken met de spelers die er zijn. ik vindt het prima als je nieuwe spelers wilt uitproberen maar spelers zoals Sprockel, Jansen, Denneboom, etc. en die lui allemaal op roepen is ronduit belachelijk. Het lijkt wel alsof hij niet in de sterkst mogelijke opstelling wil spelen. Hij laat de beste voetballers er buiten.
In 98/2000 waren er ook mindere voetballers tussen met mensen zoals Numan, Zenden etc. dus ga nou niet ineens het nivo van het nl elftal naar beneden halen. Wij waren toen zo goed omdat er een uitgebalanceerd elftal stond en een uitgebalanceerde selectie. En niet 4 links backs en 1 centrale verdediger. Dan vraag je ook om problemen.
Met spelers zoals, Sar, Bommel, Nistelrooy, Seedorf, Davids, VDV, Robben, Persie, Mathijsen, Boulahrouz, Bronckhorst valt meer dan een redelijk elftal te maken. Maar als je mensen zoals Sprockel, Jaliens, Landzaat, De jong, Bouma, Slory oproept, dan is het ook gedoemd om mis te gaan.
Bovendie: Marco blijft schuiven, blijft selecteren, blijft zoeken. Hij moet nu eens gaan bouwen aan een vaste groep en daarmee aan de slag gaan.
pi_50569864
quote:
Op maandag 18 juni 2007 08:01 schreef Barca het volgende:

De Jong ja.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')