* JediMasterLucia hetzelfde doet.....quote:Op donderdag 7 juni 2007 12:07 schreef Posdnous het volgende:
*onder steen vandaan kruipt*
*weer snel terug kruipt*.
Serieus hulde voor deze post man, prachtig hoe je het verschil met tmnt weergeeftquote:Op woensdag 20 juni 2007 02:20 schreef hardstylesage het volgende:
Vroeger....toen ik nog wat jonger was... hadden ze een mechanische olifant die sinasappels opzoog... dat was leuke reclamemisschien niet -leuk- leuk... maar wel nog normaal
Bamboocha en Bomchikkawahwah is maar retarded en de maker dient gecastreerd te worden met een roestig botermesje
Vroeger was zowiezo alles beter! Kijk.. deze twee plaatjes zeggen alles:
Turtles vroeger:
[afbeelding]
Turtles nu:
[afbeelding]
En mensen maar afvragen waarom de jeugd steeds geweldadiger wordt![]()
Wat is er mis met een beetje vrouw denigreren?quote:Op donderdag 21 juni 2007 17:20 schreef Isolde2 het volgende:
Niet zo zeiken allemaal! Jullie seksegenoten kopen Axe allemaal wel.
En Axe speelt gewoon in op de vraag van hun (potentiele) klanten.
Mannen willen lekkere wijven
lekkere wijven zetten ze in zo'n reclame voor zo'n product
Product wordt massaal verkocht
(alsof er ook duizenden vrouwen in bikini's op je komen afgestormd)
Trouwens, ze hebben hun doel ook wel bereikt, jullie praten er nog steeds over, en jullie kijken ook die filmpjes van die vrouwen die daar aan meedoen = publiciteit en aandacht voor Axe.
Overigens heb ik ook wel een hekel aan Axe reclames, t zijn echt van die walgelijke stoere macho's/vrouw denigrerende reclames.
![]()
Je zult zo'n wijf in het echt tegen komen zeg, met d'r bom chicka blahblah. Ik zou d'r zonder ik er erg in had een oog dichtslaan.quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:48 schreef Mojave het volgende:
ik word gek van die negerin
Ik denk dat ze liever hebben dat je het product koopt..quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:18 schreef plakkert- het volgende:
Je doet nu dus precies wat ze willen, er aandacht aan besteden.
quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:49 schreef P8 het volgende:
ik heb niks gelezen van dit topic, maar ik geef de TS echt helemaal gelijk
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |