Ik zou zo,n huppelkut hard in d,r bek uitlachen enzo.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:00 schreef doeperke het volgende:
Pff als een meid ooit zo doet is het voor mij toch een afknapper, Die irritante slogan doet het hem helemaal.....
Ik was me met axe en douche er ook mee...durf nu de lift echt niet meer in....
Serieus, daar ben ik voor gevraagd. Het verdient ook nog best wel heel goed, maar toen ik dat voorbeeldfilmpje zag van de buitenlandse reclames, dacht ik: No fucking way! Jezelf als een volslagen idioot voor lul zetten, en dan ook nog in een soort Idols-format?! Hell no!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 17:41 schreef renz0r het volgende:
Schijtziek word ik van die reclame's.
Van die 2 meiden die opeens gekke debielen bewegingen gaan maken bij een persoon wild Bom chicka wah wah roepend, waarna die persoon moet kiezen wie de beste was ofzo![]()
Tief een eind op man, je wordt er opeens mee doodgegooid met die reclame's
Bom chicka wah wah sterf
Andere job was leuker en leverde nogmeer aandacht en pieken op...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:07 schreef Toeps het volgende:
[..]
Serieus, daar ben ik voor gevraagd. Het verdient ook nog best wel heel goed, maar toen ik dat voorbeeldfilmpje zag van de buitenlandse reclames, dacht ik: No fucking way! Jezelf als een volslagen idioot voor lul zetten, en dan ook nog in een soort Idols-format?! Hell no!
Jajaja, ik was toch die aandachtshoer? Kijk, zelfs ik heb grenzen.![]()
Respectquote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:07 schreef Toeps het volgende:
Hoeveel zou je er dan voor krijgen?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:07 schreef Toeps het volgende:
[..]
Serieus, daar ben ik voor gevraagd. Het verdient ook nog best wel heel goed, maar toen ik dat voorbeeldfilmpje zag van de buitenlandse reclames, dacht ik: No fucking way! Jezelf als een volslagen idioot voor lul zetten, en dan ook nog in een soort Idols-format?! Hell no!
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:11 schreef LudoSanders het volgende:
Is bom chicka wah wah niet een beetje gejat van Fanta's bamboocha?
Het was een heel systeem, ik geloof 300¤ voor de eerste ronde, een soortgelijk bedrag voor de tweede ronde, en als je dan hét BCWW meisje was geworden iets van 1000¤. Maar 300¤ vind ik iets te weinig om mezelf voor lul voor te zetten in een soort Idols-setting. Al die meuk wordt (gaat? ging? kijk nooit TMF) uitgezonden natuurlijk, en er moeten ook vast mensen op je stemmen.quote:
Nu zul je het misschien wel snappen he JANETJEquote:Op maandag 21 mei 2007 20:05 schreef Janetje het volgende:
Bijna niemand hier heeft een idee waar het over gaat.
De OP is ook niet dermate duidelijk dat je zegt "oh ja".
Dus vandaar.
tis crap en asap vergeten nu!quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:22 schreef nineke het volgende:
Maar wat is het nou precies dan? Boom chicka-dinges? Gewoon mensen lastig vallen?
Ja dat t crap is, was me al duidelijkquote:
Het had tenminste ergens nog iets hoe gaar het ook was, bomchickawhawha slaat nergens op...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:15 schreef DeLoet het volgende:
[..]
idd, net als die gare fanta "stay bamboocha" ofzo. ook te gaar.
soort nep pussycatdollsquote:Op woensdag 6 juni 2007 14:48 schreef morgaine21 het volgende:
Dr is ook een hele meidegroep omheen geformuleerd:
http://www.youtube.com/watch?v=0rkxe34rZAw&mode=related&search=
Stomme TMF sloeries die zichzelf totaal voor lul zetten.quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:22 schreef nineke het volgende:
Maar wat is het nou precies dan? Boom chicka-dinges? Gewoon mensen lastig vallen?
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOquote:Op woensdag 6 juni 2007 14:48 schreef morgaine21 het volgende:
Dr is ook een hele meidegroep omheen geformuleerd:
http://www.youtube.com/watch?v=0rkxe34rZAw&mode=related&search=
*springt er achter aan*quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:37 schreef Mr-Coffee het volgende:
[..]
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
PLEASE FOR THE LOVE OF GOD!!!!!!
*neemt aanloop en springt uit het raam*
Dat is een leuk nummer! *nostalgie*quote:Op donderdag 7 juni 2007 07:16 schreef TheVotary het volgende:
Ow je bedoelt deze reclame, ben het met je eens![]()
Wel een lekker wijfquote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:26 schreef Dodecahedron het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=zZr0OnfFfMY&mode=related&search=
I love this country
Ik ben het volledig eens met deze post.quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:55 schreef Mr-Coffee het volgende:
[..]
Stomme TMF sloeries die zichzelf totaal voor lul zetten.
Er mag van mij een wet komen dat als je ge boom chicky wycky wattes gewaawaa,t word dat je genadeloos op zo,n hoer in mag hakken, al dan niet met een koevoet.
Ben niet haat dragend, slechts recht door zee.![]()
Is er nog plek?quote:Op donderdag 7 juni 2007 12:07 schreef Posdnous het volgende:
*onder steen vandaan kruipt*
*weer snel terug kruipt*.
Gebeurde dat maar, dan had ik het nog kunnen waarderen.quote:Op donderdag 7 juni 2007 12:02 schreef Karrs het volgende:
Bom Chicka Wah Wah...? Wat is dat voor slogan? Klinkt alsof er een shotgun wordt afgeschoten en doorgeladen, waarna een klein kind gaat janken omdat je net z'n moeder doormidden hebt geschoten.
Of zoiets.![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |