Ooit van copy-paste gehoord?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 11:31 schreef Rutkonijn het volgende:
En dan wil ik dus naar die tyfus site. Dan weet ik niet hoe ik Bom Chicka Wah Wah mot typen!![]()
Ik wilde net zeggen die ken ik.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:50 schreef mstx het volgende:
[..]
Oh was dat die reclame, toch al wel gezien. Niet echt veel indruk gemaakt dus.
(wiki)quote:Axe, or Lynx , is a Unilever-owned brand of men's deodorant, body spray.
Currently there are fifteen fragrances available. In the Americas, India, South Asia and mainland Europe, this product is sold as Axe. In Australia, New Zealand, Ireland, and the United Kingdom it is sold as Lynx. In South Africa it was sold as Ego until 2002. In Uruguay it was sold as Lynx until 2003-2004
(marketingfacts)quote:De Amerikaanse krant USA Today had vorige week een uitgebreid artikel over de nieuwe campagne van Axe, "Bom Chicka Wah Wah". De nieuwe slogan van Axe, die op de nieuwe deodorant bussen prijkt, "Bom Chicka Wah Wah", verwijst naar het popcultuur jargon uit de jaren 70 voor een seksuele ontmoeting. () BBH New York is verantwoordelijk voor de nieuwe campagne en omvat TV commercials (Teacher, Supermarket, Dinner Party), een online campagne (vanaf 1 mei via BomChickaWahWah.com met "All girl" muziek video's, goodies, ringtones etc.) en live events (komende week plaatst Axe 18 meter hoge opblaasbare Axe cans in de straten van Chicago, Los Angeles en Baltimore; ook zijn "Axe Angels" te zien op trampolines). In Duitsland is Axe een Bom Chicka Wah Wah flirt game gestart, die zowel een online als op de mobiel te spelen is. De beste flirter van Duitsland wordt op 3 mei in Koln bekendgemaakt.
Was daar mis mee? Dieren mogen ook lekker ruiken en vrouwelijke dieren aan trekken!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:52 schreef OFfSprngr het volgende:
Maar wel allemaal Axe blijven gebruiken, zeker omdat Axe nog steeds test op dieren.
Juist.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:23 schreef Ratelslak het volgende:
O ja joh?
Ik ken iemand op Fok! die zijn naam gebruikt teneinde te lijken op een Dordtenaar.
Hij komt uit Zwijndrecht, waar ik heb gewoond maar op tijd ben weggegaan.
Ik ben een Dordtenaar, dus als je wilt dan voeg je me maar toe bij Stad & Streek.
Maar laat alsjeblieft diegenen uit Zwijndrecht hun bek houden over Dordt.
Dordtenaar ben je, en dat hoor je aan me. Je woont in Zwijndrecht vanwege je lusteloze,
oninspirerende, karakterloze persoonlijkheid. Vanwege je zoektocht naar rustige, ambtelijke saaiheid. Raak je me hier kwijt, bezoek dan op zaterdag de "Passage", het door Zwijndrecht uitgeroepen centrum. Ben je het hier niet mee eens, Renzor, cq Lamsoor, nepschapekop,
nepkakkerlak, laten we dan een nieuw topic openen in ONZ of KLB, getiteld: In Amsterdam woonachtige Dordtenaar en Feyenoorder durft voor zijn mening uit te komen".
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:12 schreef Ratelslak het volgende:
Excuse, was door omstandigheden nogal opgefokt, en moest iets kwijt.
Renzor, mijn excuses.
Ben nog steeds Dordtenaar, maar neem me dat niet kwalijk.
* JediMasterLucia hetzelfde doet.....quote:Op donderdag 7 juni 2007 12:07 schreef Posdnous het volgende:
*onder steen vandaan kruipt*
*weer snel terug kruipt*.
Serieus hulde voor deze post man, prachtig hoe je het verschil met tmnt weergeeftquote:Op woensdag 20 juni 2007 02:20 schreef hardstylesage het volgende:
Vroeger....toen ik nog wat jonger was... hadden ze een mechanische olifant die sinasappels opzoog... dat was leuke reclamemisschien niet -leuk- leuk... maar wel nog normaal
Bamboocha en Bomchikkawahwah is maar retarded en de maker dient gecastreerd te worden met een roestig botermesje
Vroeger was zowiezo alles beter! Kijk.. deze twee plaatjes zeggen alles:
Turtles vroeger:
[afbeelding]
Turtles nu:
[afbeelding]
En mensen maar afvragen waarom de jeugd steeds geweldadiger wordt![]()
Wat is er mis met een beetje vrouw denigreren?quote:Op donderdag 21 juni 2007 17:20 schreef Isolde2 het volgende:
Niet zo zeiken allemaal! Jullie seksegenoten kopen Axe allemaal wel.
En Axe speelt gewoon in op de vraag van hun (potentiele) klanten.
Mannen willen lekkere wijven
lekkere wijven zetten ze in zo'n reclame voor zo'n product
Product wordt massaal verkocht
(alsof er ook duizenden vrouwen in bikini's op je komen afgestormd)
Trouwens, ze hebben hun doel ook wel bereikt, jullie praten er nog steeds over, en jullie kijken ook die filmpjes van die vrouwen die daar aan meedoen = publiciteit en aandacht voor Axe.
Overigens heb ik ook wel een hekel aan Axe reclames, t zijn echt van die walgelijke stoere macho's/vrouw denigrerende reclames.
![]()
Je zult zo'n wijf in het echt tegen komen zeg, met d'r bom chicka blahblah. Ik zou d'r zonder ik er erg in had een oog dichtslaan.quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:48 schreef Mojave het volgende:
ik word gek van die negerin
Ik denk dat ze liever hebben dat je het product koopt..quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:18 schreef plakkert- het volgende:
Je doet nu dus precies wat ze willen, er aandacht aan besteden.
quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:49 schreef P8 het volgende:
ik heb niks gelezen van dit topic, maar ik geef de TS echt helemaal gelijk
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |