89?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:09 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Moest even zoeken, maar ik heb zijn eerste "dreigement" gevonden
[..]
bron
Gevondenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:08 schreef FJD het volgende:
[..]
Hij heet waarschijnlijk Ruben SIemand had die naam via een of ander MAC forum achterhaald en toen hebben wij de naam in onze TT gezet maar die was binnen no time gewijzigd door een mod op aangeven van Ispy
Dat wisten we allangquote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:10 schreef Adidah het volgende:
Het is dus gewoon een pathologische leugenaar.
Nee joh!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:10 schreef Adidah het volgende:
Het is dus gewoon een pathologische leugenaar.
Ja da's dus mijn huisnummerquote:
Ja maar in dat topic staat niet veel interessants. Het mooiste was de TT, maar die is aangepastquote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:10 schreef staticdata het volgende:
[..]
Gevonden
Het BoF Bf2 Topic: Battlefield is tof :7
pagina 3, maar daar is ook alweer ge-editquote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:15 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ja maar in dat topic staat niet veel interessants. Het mooiste was de TT, maar die is aangepast
ach, het is mooie aanvulling voor het topic, en ik kreeg vannochtend ook geen ban toen ik hem dood wenste, dus misschien valt het mee. anders jammer, wel gelachenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:12 schreef Tinkepink het volgende:
Ik wil de lol niet vergallen, maar er mag toch geen privémail worden geplaatst op Fok! ? Sanni/I-spy etc. is het niet waard om geband te worden.
oh mag dat ook?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:19 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
ach, het is mooie aanvulling voor het topic, en ik kreeg vannochtend ook geen ban toen ik hem dood wenste, dus misschien valt het mee. anders jammer, wel gelachen![]()
SHE waar is je o zo mooie avatar geblevenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:39 schreef SHE het volgende:
Sanni is gewoon I-spy toch? Ook wel bekend als Editornogwat?
Die met zijn zogenaamde james bond keuken, zijn van google geplukte eet partijtjes en die met nieuwjaar op 2 plekken tegelijk kon zijn, foto's postte van vuurwerk wat een paar weken eerder had plaatsgevonden, maar vooral zelf alleen maar op Fok aan het posten was?
Zie hier : Anders doe je FF BoF topic reeks sluiten !??!!???!quote:Op woensdag 20 juni 2007 11:49 schreef JeRa het volgende:
Ah, even op de hoogte blijven hier, ivm de ontwikkelingen van de BoF-reeks.
edit: oh, hij is gebanned. Tsja.
Leuk, nog een kloonquote:Op woensdag 20 juni 2007 17:57 schreef Opperkwal het volgende:
enorme complotheorien over de postgeschiedenis van mensen, ik zie een verband met terrorisme?
wtf heeft iedereen toch met die klonenquote:Op woensdag 20 juni 2007 17:59 schreef Adidah het volgende:
[..]
Leuk, nog een kloon. Ga toch een leven zoeken...
Ik zie je drol hangenquote:Op woensdag 20 juni 2007 18:21 schreef Maisnon het volgende:
[afbeelding]
Net heerlijk gescheten, even een foto van het toilet gemaakt
Heb wel 'n user die 24 posts per dag gemiddeld plaatst en net 4 dagen geregistreerd is?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:22 schreef Opperkwal het volgende:
nog verdachten?
Even wachten tot hij foto's van macs, eten en clanleden van BoF'ers plaatst met verschillende exifs en we weten het zeker.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:33 schreef JeRa het volgende:
[..]
Heb wel 'n user die 24 posts per dag gemiddeld plaatst en net 4 dagen geregistreerd is?
Ispy is account 1quote:Op vrijdag 22 juni 2007 08:28 schreef milagro het volgende:
zag ik niet laatst ook een Ispy44 of zo ergens, is dat ook editor2 ?
Klinkt aannamelijkquote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:17 schreef Godlike02 het volgende:
Ispy is account 1
Editor 2 is account 2
Sanni is account 3
Disclaimer: Ik kan geen kloon scan doen dus dit is uiteraard puur speculatie![]()
beetje laat maar inderdaad van Sickert, mij en van droopiequote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:35 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Van wie had hij ook weer sneaky foto's gemaakt op een of ander evenement?
hij mocht mij niet zo geloof ik.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |