Zie hier : Anders doe je FF BoF topic reeks sluiten !??!!???!quote:Op woensdag 20 juni 2007 11:49 schreef JeRa het volgende:
Ah, even op de hoogte blijven hier, ivm de ontwikkelingen van de BoF-reeks.
edit: oh, hij is gebanned. Tsja.
Leuk, nog een kloonquote:Op woensdag 20 juni 2007 17:57 schreef Opperkwal het volgende:
enorme complotheorien over de postgeschiedenis van mensen, ik zie een verband met terrorisme?
wtf heeft iedereen toch met die klonenquote:Op woensdag 20 juni 2007 17:59 schreef Adidah het volgende:
[..]
Leuk, nog een kloon. Ga toch een leven zoeken...
Ik zie je drol hangenquote:Op woensdag 20 juni 2007 18:21 schreef Maisnon het volgende:
[afbeelding]
Net heerlijk gescheten, even een foto van het toilet gemaakt
Heb wel 'n user die 24 posts per dag gemiddeld plaatst en net 4 dagen geregistreerd is?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:22 schreef Opperkwal het volgende:
nog verdachten?
Even wachten tot hij foto's van macs, eten en clanleden van BoF'ers plaatst met verschillende exifs en we weten het zeker.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:33 schreef JeRa het volgende:
[..]
Heb wel 'n user die 24 posts per dag gemiddeld plaatst en net 4 dagen geregistreerd is?
Ispy is account 1quote:Op vrijdag 22 juni 2007 08:28 schreef milagro het volgende:
zag ik niet laatst ook een Ispy44 of zo ergens, is dat ook editor2 ?
Klinkt aannamelijkquote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:17 schreef Godlike02 het volgende:
Ispy is account 1
Editor 2 is account 2
Sanni is account 3
Disclaimer: Ik kan geen kloon scan doen dus dit is uiteraard puur speculatie![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |