abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30888912
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 13:54 schreef i-spy24 het volgende:
Goed verspilde moeite dus van mensen die het allemaal beter weten en niet eens de simpele moeite nemen om even kort te reageren en weer alles aan het toeval overlaten.
Ik heb een hele makkelijk oplossing:

zoek het maar uit, ik trek me helemaal terug uit BOF met zowel toekomstige financien en meedenk ideeen en spelen!
tu tu du du tu... tu tu

[ Bericht 2% gewijzigd door RudyCarell op 24-09-2005 15:56:32 ]
  zaterdag 24 september 2005 @ 16:09:02 #102
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_30889436
Gaat lekker zo

Waarom is iedereen zo geirriteerd? Als ik die Warregels van BMH doorlees vind ik die wel goed eigenlijk...Tis misschien streng maar dat moet gewoon bij een War anders wordt het nix.

Ik ga die Warregels verder bespreken met de Admins en zal ze dan op het Forum plaatsen.

Mensen, neem een biertje, ga ff lekker chillen en wees aardig voor mekaar
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_30889846
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 16:09 schreef Morpheus2002 het volgende:
Gaat lekker zo

Waarom is iedereen zo geirriteerd? Als ik die Warregels van BMH doorlees vind ik die wel goed eigenlijk...Tis misschien streng maar dat moet gewoon bij een War anders wordt het nix.

Ik ga die Warregels verder bespreken met de Admins en zal ze dan op het Forum plaatsen.

Mensen, neem een biertje, ga ff lekker chillen en wees aardig voor mekaar
Make Love Not War .................

Onee, we spelen Battlefield
BF2: Diamond3d
pi_30890800
Teevee Pee , ga zo weer eens BF 2 spelen tijdje al niet meer gedaan!
pi_30892989
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 16:59 schreef Fillipe het volgende:
Teevee Pee , ga zo weer eens BF 2 spelen tijdje al niet meer gedaan!
Nee idd, je bent lang niet geweest!
Evenals Razorback
  zaterdag 24 september 2005 @ 18:19:59 #106
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_30893195
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 13:54 schreef i-spy24 het volgende:
Goed verspilde moeite dus van mensen die het allemaal beter weten en niet eens de simpele moeite nemen om even kort te reageren en weer alles aan het toeval overlaten.
Ik heb een hele makkelijk oplossing:

zoek het maar uit, ik trek me helemaal terug uit BOF met zowel toekomstige financien en meedenk ideeen en spelen!
Dan wil ik je bij deze bedanken voor de genomen moeite en tot ziens! Ik neem aan dat je ook niet meer in TS komt dus dan hoeven we niet 10x het ip adres te herhalen en ook niet eerst je eigen naam te zeggen voor je spreekt zodat de grote i-spy weet wie er praat
Beste voetbalkenner binnen BoF! seizoen 07/08 en 08/09
2de in de Tour de BoF!
Winnaar Joop Zoetemelk Award
pi_30893372
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 18:19 schreef JMPoSTMaN het volgende:

[..]

Dan wil ik je bij deze bedanken voor de genomen moeite en tot ziens! Ik neem aan dat je ook niet meer in TS komt dus dan hoeven we niet 10x het ip adres te herhalen en ook niet eerst je eigen naam te zeggen voor je spreekt zodat de grote i-spy weet wie er praat

Word er nog geknalt vanavond??
Ik ben er waarschijnlijk wel, uitgaan komt er toch niet van gezien ik morgen moet werken.
  zaterdag 24 september 2005 @ 18:27:08 #108
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_30893445
Ik ga vanavond nog wel knallen denk ik, uitgaan mag ik nog niet van de dokter dus dan maar thuis blijven.
Eerst zo even eten en een filmpje pakken en dan ga kom ik wat later vanavond waarschijnlijk wel online.
2de in de Tour de BoF!
pi_30894088
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 18:13 schreef diamondvoodoo het volgende:

[..]

Nee idd, je bent lang niet geweest!
Evenals Razorback
Klopt, had het even druk met m'n studie
pi_30894113
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 18:27 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik ga vanavond nog wel knallen denk ik, uitgaan mag ik nog niet van de dokter dus dan maar thuis blijven.
Eerst zo even eten en een filmpje pakken en dan ga kom ik wat later vanavond waarschijnlijk wel online.
Hoezo mag je niet uit dan??
pi_30894142
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 18:50 schreef Fillipe het volgende:

[..]

Klopt, had het even druk met m'n studie
Tja, moet ik ook eens doen
pi_30894340
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 18:19 schreef JMPoSTMaN het volgende:

[..]

Narf!
  zaterdag 24 september 2005 @ 19:03:25 #113
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_30894442
Peptris
Tepris
tetrus
???
NEE!! Ik zal het even voor je spellen: "F...O...R....U...M.."
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
  zaterdag 24 september 2005 @ 19:32:34 #114
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_30895245
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 19:00 schreef Sickert het volgende:

[..]

Zo te horen ben ik blij dat ik er niet bij was
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_30895365
Jongens als jullie met modder willen gaan gooien en steken onder de gordel gaan geven,zeg het gerust dan doe ik mee JimPostman.
Ik heb verder niks smerig over jullie gezegd dus zeg het maar als het modder gooien wordt.
Alleen ik doe het visueel zodat iedereen weet met wie we te maken hebben . Zeg het maar.

Over die steek onder de gordeL Jullie jengelde zo door de headset dat niet te horen was wat er gezegd werd.
Vertel er ff bij dat ik daarna Fox die erbij wilde als enige nog uitgebreid heb geholpen erbij te komen terwijl jullie weer aan het keten waren. En dan wil je mij belachelijk maken?
pi_30895734
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 19:37 schreef i-spy24 het volgende:

Vertel er ff bij dat ik daarna Fox die erbij wilde als enige nog uitgebreid heb geholpen erbij te komen terwijl jullie weer aan het keten waren. En dan wil je mij belachelijk maken?
Had me nog zo voorgenomen me er niet mee te bemoeien en ik ga zeker niet met modder gooien. Wel wil ik de waarheid in het vaandel hebben bij elke discussie:

Fox is door mij gevraagd aangezien we net een mannetje tekort kwamen en hij wilde zelf niet perse mee doen. verder heb jij daar helemaal niks aan geregeld.
Vraag het misterfox..
En over je terugkomende opmerking dat hij uit de clan is gezet of iets in die trend..Nee hij is zelf weggegaan op basis van een goede redenering..Wij hebben hem proberen te behouden maar het is zijn eigen keuze geweest. Wel is hij nog een goede vriend van de clan. Postman is ook geen lid maar zeker een goede vriend van de clan..

Ik vrees dat die status van goede vriend aan je neus voorbij gaat. Het enige wat ik je verzoek is om de fatsoensnormen aan te houden.

Verder verzoek ik de andere leden het onderwerp I-spy niet meer aan te roeren aangezien we er niemand blij mee maken en het onnodige en onzinnige posten oplevert hier. Ispy verzoek ik nergens meer op in te gaan. Stel je de vraag wat je eraan hebt.

Onderwerp hier is BF2 en niet I-spy. Dit is een verzoek....
pi_30896224
Sorry JP M'n reactie stond nog klaar Duurde even voor ik die gemaakt had
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 19:32 schreef Skull-splitter het volgende:
Zo te horen ben ik blij dat ik er niet bij was
Same here.

Het lijkt wel of het een sport wordt om de tent af te breken op het moment dat de grote smurf (wie verzint in godsnaam zo'n benaming ) van huis is, maar goed dat zal wel toeval zijn.

Mijn visie dan maar:

Nee de clanwar was niet goed geregeld, op twee gebieden.

Op spelers gebied niet. Dit komt doordat het erg op de korte termijn was en omdat de spoeling van spelers die wars willen/kunnen spelen erg dun is. De vraag die zich dan opdringt is of clanwars spelen wel levensvatbaar is voor BoF. Het antwoord op die vraag heb ik niet, dat zal BMH voor zichzelf moeten bepalen, maar als deze sfeer en gang van zaken rondom clanwars blijft bestaan dan denk ik dat het antwoord nee is.

Op clanwar gebied. Ja BMH heeft een fout gemaakt door niet van te voren hun server te checken. Fouten maken is echter menselijk en je leert ervan. Ik persoonlijk zou die fout ook maken aangezien ik verwacht dat de tegenpartij de zaakjes op orde heeft en de server is daar een essentieel onderdeel van. Dat neemt niet weg dat het een fout is.

Daarnaast het gesprek met de tegenstanders van die avond. Dat is naar mijn mening totaal not done. Het hele gesprek liep totaal uit de hand en dat was helemaal nergens voor nodig. Dit levert ons nu nog meer negatieve publiciteit op en daarnaast heeft de tegenstander een conflict gestart die nu in que staat ter beoordeling van Clanbase. Met name de laatste vier zinnen van BMH zijn ze in het verkeerde keelgat geschoten en geheel terecht.

Over alle verdere problemen heb ik nog niet alle inzichten en/of heb ik geen zin om er op in te gaan.

Komen er nog meer mensen vanavond een gezellig potje spelen ? Ik heb weer een avondje vrij
Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
pi_30896335
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 om 16:09 uur schreef 'Morpheus2002' het volgende:
Als ik die Warregels van BMH doorlees vind ik die wel goed eigenlijk...
Tis misschien streng maar dat moet gewoon bij een War anders wordt het nix.

@'MP2002':

Wat als ik je vertel dat ik weken lang tegen de eigenwijsjes liep te vertellen/waarschuwen dat er gewoon structuur moet komen in de FOK Clan als het een CW betreft.vervolgens de eigenwijsjes alsmaar blijven roepen " we zijn een fun-clan...we zijn een fun-clan..we zijn een fun-clan " (je weetwel die soundbites die ze bij TMF ook altijd hebben voor hersenlozen) omdat vroeg of laat deze laksheid ons gaat opbreken omdat zaken vooraf niet goed zijn geregeld en afgelopen vrijdag precies dat gebeurde wat ik voorzag. En dat terwijl de eigenwijsjes daarvoor allerlei randzaken en kulargumenten van stal haalden als dat ik teveel zeikte en het te serieus oppakte allemaal omdat " het allemaal niet zo een vaart zou lopen " dan begrijp je dat het heel logisch is dat ik naar ze uithaal.

Vervolgens neem ik de moeite om 'BMH' een mail te sturen met daarin uitgebreide tips hoe het beter te doen zodat hij tenminste handvaten heeft om de volgende keer succesvoller te zijn,hij vervolgens gewoon mij negeert ipv bedankt dat ik de moeite neem om hem een helpende hand toe te steken en vervolgens hier een regelgeving produceert waarin deels duidelijke tips van mij in zijn verwerkt,dan begrijp je dat ik het heb gehad met dit stelletje eigenwijsjes/schijnheiligen.
Oh..ik lees eroverheen: Nu weten de eigenwijsjes wel een structuur aan te brengen na het falen van gisteravond. Raar he.. en dat terwijl de eigenwijsjes daarvoor toch riepen: " wij zijn een fun-clan..wij zijn een fun-clan...geen structuur...geen structuur of organisatie "
quote:

Fox is door mij gevraagd aangezien we net een mannetje tekort kwamen
en hij wilde zelf niet perse mee doen. verder heb jij daar helemaal niks aan geregeld.
Vraag het 'misterfox'
Dat is ook niet wat ik schrijf. Ik gaf aan dat ik Fox uit de brand hielp omdat..herhaal omdat Fox ondanks dat hij gevraagd was mee te doen,elke keer problemen bleef hebben met zijn TS en het wachtwoord om op de server van de tegenpartij te kunnen komen.
Ik heb toen tussen dat gejengel 'Fox' geholpen en gezegd wat te doen.
Dus hou je wel even aan de feiten als je dan toch de 'waarheid' zo graag wilt verkondigen.
quote:

En over je terugkomende opmerking dat hij uit de clan is gezet of iets in die trend..Nee hij is zelf weggegaan op basis van een goede redenering..Wij hebben hem proberen te behouden maar het is zijn eigen keuze geweest. Wel is hij nog een goede vriend van de clan. 'Postman' is ook geen lid maar zeker een goede vriend van de clan.
Ik heb met geen woord gerept over *uit de clan gezet zijn* of iets in die trand.
Hoe wat en waar ,boeit niet en is niet de discussie.
En fyi: Ook ik ben eerder benaderd om juist niet uit de FOK Clan te stappen omdat dan het einde zowiezo zoek zou zijn kwa gestructureerdheid en ideeen dus zo byzonder is jouw melding niet dat "jullie geprobeerd hebben Fox voor FOK Clan te behouden "
Waar het in deze omgaat,is dat onze 'Postman' eerst meldt dat hij niet meer beschikbaar is gezien
afgelopen vrijdagavond is voorgevallen. Vervolgens meldt hij even later nadat ik ben opgestapt dat
hij toch maar weer beschikbaar is.
Toen ik nog onderdeel vd FOK Clan was, zag ik hem als iemand die er gezellig bij was en meedeed van tijd tot tijd. Absoluut niet iemand die boven een collega Clan lid van FOK stond.Nu blijkt dat sommigen hem dus wel die
status toebedelen terwijl hij er niet eens echt bij hoort.

Een vriend is nog geen Clanvriend en staat niet boven een collega Clanlid,

Het feit dat je daarmee eigenlijk een collega-FOK Clan lid zo afzet tegen hem,en zelfs toestaat,nu ik me heb teruggetrokken,om steken onder de gordel te gaan lopen geven is dus precies de reden waarom ik dus weg
ben gegaan n.l: Een aantal FOK!KERS lopen de de zaak gewoon moedwillig met hun eigenwijze gedrag en eigenwijze redenen van 'fun'clan te verzieken want 'fun' en serieus spelen gaat nooit samen!
En je mag eigenwijs zijn, maar niet om je eigenwijsheid boven dat van het team te preveleren gewoon
omdat je niet wilt luisteren en denkt het beter te weten.. Dat is gewoon dom en stom!
quote:

Ik vrees dat die status van goede vriend aan je neus voorbij gaat. Het enige wat ik je verzoek is om de fatsoensnormen aan te houden.
En of ik geen vriend meer ben van de FOK Clan is wel het laatste waar ik op zit te wachten. Ik heb FOK niet nodig om BF2 te spelen. Kunnen jullie dat los van elkaar zeggen? Denk het...nee weet bijna zeker dat de meesten gewoon iemand van hier moeten hebben om te kunnen spelen. Dat heet dus afhankelijk zijn!
En voordat iemand komt vertellen dat ik uit de Clanbase van FOK ben gekicked. Troost je: Ik heb zelf mijn account daar weggehaald dus ook die zet ben ik jullie al voorgeweest. T.a.v. het spelen op de FOK server mocht ik ooit zin hebben: ik heb al de garantie dat er voor mij een plaatsje vrij wordt gehouden als ik op de server wil als dank voor mijn bijdrage van de afgelopen tijd.

Stel je eerst trouwens de vraag wie hier met moddergooien begon en fiks dat eerst alvorens je mij gaat
verzoeken netjes te blijven.
quote:

Verder verzoek ik de andere leden het onderwerp I-spy niet meer aan te roeren aangezien we er niemand blij mee maken en het onnodige en onzinnige posten oplevert hier. Ispy verzoek ik nergens meer op in te gaan. Stel je de vraag wat je eraan hebt.
Precies waarom moest er met modder worden gegooid? Dat heb ik zeker niet verdiend aangezien ik altijd moeite deed het team als geheel beter te maken door zaken te verhelderen danwel uit te leggen en met adviezen te herstellen Dat sommigen dat als irritant en bemoeizuchtig vonden zegt meer over hun eigen eigenwijsheid en tekort aan kennis gedrag dan de mijne.
Ik geeft deze Clan niet lang meer en gelukkig denk ik er niet alleen zo over

Maar ik geef als laatste dit af en doe wat je ermee wilt:

Als er met modder wordt gegooid middels persoonlijke aanvallen zoals 'Postman' deed terwijl het onnodig is, dan reken ik met je af op mijn manier of je het wel of niet leuk vindt En om te laten zien dat ik weet waar ik over praat: 'Postman'..het was nummer 89 he! denk maar goed na wat ik daarmee bedoel

[ Bericht 4% gewijzigd door i-spy24 op 25-09-2005 02:58:38 ]
pi_30896398
Denk dat ik vanavond nog wel effe langskom om effe gezellig te ouwehoeren. Drukke week achter de 'zere' rug ,dus de agressie moet er effe uit.
Fok! is geschiedenis onder dit account.... :)
  zaterdag 24 september 2005 @ 20:16:16 #120
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_30896451
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 20:07 schreef UnleashMitch het volgende:
Sorry JP M'n reactie stond nog klaar Duurde even voor ik die gemaakt had
[..]

Same here.

Het lijkt wel of het een sport wordt om de tent af te breken op het moment dat de grote smurf (wie verzint in godsnaam zo'n benaming ) van huis is, maar goed dat zal wel toeval zijn.

Mijn visie dan maar:

Nee de clanwar was niet goed geregeld, op twee gebieden.

Op spelers gebied niet. Dit komt doordat het erg op de korte termijn was en omdat de spoeling van spelers die wars willen/kunnen spelen erg dun is. De vraag die zich dan opdringt is of clanwars spelen wel levensvatbaar is voor BoF. Het antwoord op die vraag heb ik niet, dat zal BMH voor zichzelf moeten bepalen, maar als deze sfeer en gang van zaken rondom clanwars blijft bestaan dan denk ik dat het antwoord nee is.

Op clanwar gebied. Ja BMH heeft een fout gemaakt door niet van te voren hun server te checken. Fouten maken is echter menselijk en je leert ervan. Ik persoonlijk zou die fout ook maken aangezien ik verwacht dat de tegenpartij de zaakjes op orde heeft en de server is daar een essentieel onderdeel van. Dat neemt niet weg dat het een fout is.

Daarnaast het gesprek met de tegenstanders van die avond. Dat is naar mijn mening totaal not done. Het hele gesprek liep totaal uit de hand en dat was helemaal nergens voor nodig. Dit levert ons nu nog meer negatieve publiciteit op en daarnaast heeft de tegenstander een conflict gestart die nu in que staat ter beoordeling van Clanbase. Met name de laatste vier zinnen van BMH zijn ze in het verkeerde keelgat geschoten en geheel terecht.

Over alle verdere problemen heb ik nog niet alle inzichten en/of heb ik geen zin om er op in te gaan.

Komen er nog meer mensen vanavond een gezellig potje spelen ? Ik heb weer een avondje vrij
Ik had een fout gemaakt door niet de server eerder te checken (ook al kreeg ik het w8woord pas 1 uur voor de match).

Het gesprek is gewoon een classic. Past precies bij mijn "life if bullshit" filosofie. Ik ben hier op aarde om te leven op de manier die ik wil; daar hoort veel lachen bij. Ik moest lachen om dit gesprek en om de houding van die punten-gierige rus.

Lighten up people! Life is bullshit!
pi_30897472
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 20:16 schreef BMH het volgende:
Het gesprek is gewoon een classic. Past precies bij mijn "life if bullshit" filosofie. Ik ben hier op aarde om te leven op de manier die ik wil; daar hoort veel lachen bij. Ik moest lachen om dit gesprek en om de houding van die punten-gierige rus.
Kijk dat jij die houding hebt daar heb ik geen problemen mee. Ik hoef het er niet mee eens te zijn maar ik respecteer iedereen, ook als diegene een andere houding heeft dan ik.

Wat je vergeet is dat de clanwar van gisteravond een hoop kwaad bloed heeft gezet. Om te beginnen bij de tegenstander zelf, daarnaast bij Johan, bij I-spy, bij JMP en bij wellicht nog wat anderen die zich hier niet nadrukkelijk over hebben uitgesproken. Je huidige houding is wellicht voor jou persoonlijk geen probleem maar blijkbaar voor anderen wel en je bent wel als eindverantwoordelijke gekozen.

Maar goed, ik zie weer twee BoFers op de server, ik ga ze eens gezellig joinen denk ik
pi_30897596
als we dan toch met modder aan het smijten zijn
niemand maakt zich ooit druk als er iets fout gaat op clanwar gebied omdat we een FUN clan zijn
JIJ I-SPY-24 maakt er een heel drama van
iedereen vond je irritant ik niet echt en vond je wel grappig en zelfs een aanwinst voor de groep omdat je overal zo uitgebreid op inging.. (ok soms wel wat erg veel)

na al je/de posts gelezen te hebben in dit topic zeg ik

dag I-Spy-24
tot ziens de groeten
en bedankt voor je moeite

en wat betreft dat stukje over postman en anonimiteit... ga niet die kant op dat zou je alleen nog maar triester maken als dat ik je op dit moment al vindt

verder ga ik geen enkel woord meer aan je vuil maken

TOEDELOE
Narf!
  zaterdag 24 september 2005 @ 20:52:46 #123
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_30897604
Morgen laatste kans op een clanwar! Als er niet genoeg mensen zich opgeven zal ik dat moeten doen (woord grapje).
pi_30897802
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 20:52 schreef BMH het volgende:
Morgen laatste kans op een clanwar! Als er niet genoeg mensen zich opgeven zal ik dat moeten doen (woord grapje).
Narf!
pi_30898128
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 20:58 schreef Sickert het volgende:
Hij's fijn
pi_30898852
ben zo te zien nog steeds niet aangemeld op clanbase, terwijl ik mijn id al 2 keer doorgegeven heb, naja alsnog mijn id is

4544655

dus weet niet wie me kan toevoegen, maar zou graag toegevoegd willen worden
Ctrl + W
Echte mannen eten geen honing. Die kauwen op bijen.
pi_30899034
srry, maar er zit ook een fout in het ledenbestand van BOF! op clanbase

http://www.clanbase.com/personinfo.php?qid=70985e45588F&pid=4444067

zit namelijk bij BOF! maar het is een koreaan, klopt dit
Ctrl + W
Echte mannen eten geen honing. Die kauwen op bijen.
pi_30899255
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 21:32 schreef Timminater het volgende:
srry, maar er zit ook een fout in het ledenbestand van BOF! op clanbase

http://www.clanbase.com/personinfo.php?qid=70985e45588F&pid=4444067

zit namelijk bij BOF! maar het is een koreaan, klopt dit
Klopt ja Alhoewel ik m al een tijdje niet meer gezien heb Op Fok! heet hij Pire oid.

Overigens zou je een mail gekregen hebben die je nog moet bevestigen.
  zaterdag 24 september 2005 @ 21:43:40 #129
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_30899428
Ik ga nog 1 ding zeggen over de affaire en dat is et volgende
I-spy bij deze bied ik mijn excuus aan voor mijn gedrag.

Ik hoef geen anonimiteit op internet, als ik dat wel wilde had ik mijn gegevens niet ingevuld
2de in de Tour de BoF!
pi_30900117
Pire.....das toch Stojakovic ?
Fok! is geschiedenis onder dit account.... :)
pi_30900194
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 22:02 schreef Suikermais het volgende:
Pire.....das toch Stojakovic ?
pi_30901286
Wordt er vanavond nog geknald of ni mannen??
Before all else, be armed.
  zaterdag 24 september 2005 @ 22:39:10 #133
12888 Skull-splitter
pi_30901449
Net een heerlijk potje rollen omdraaien gespeeld, commander geworden toen ik merkte dat er gewoonweg geen was, dus dan maar commands bij de vleet uitdelen en een paar vlaggen pakken Heerlijk gespeeld, uiteindelijk met 92 punten de finish in, op een verschil van 4 ofzo
pi_30901616
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 22:33 schreef Umm-Qasr het volgende:
Wordt er vanavond nog geknald of ni mannen??
eerst voetbal kijken daarna nog ff knallen
Battlefield2: [BoF]Raffie
Wii: 6819 1537 1425 3765
  zaterdag 24 september 2005 @ 23:04:20 #135
36098 kievit19
vlaai squad is no more
pi_30902198
ik ga morgen mijn best doen om bij die war te zijn om 7 uur, maar het zal heel krap worden met de kermis hiero en uit eten morgen :S
ik doe mijn best
The sand is pouring through the hourglass
To remind me of how precious time is
Cause all I ever do
Is dream, dream, dream, what am I supposed to do
  zaterdag 24 september 2005 @ 23:18:26 #136
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_30902545
Tvp!

Ik twijfel al een hele tijd of ik het spel wil gaan aanschaffen, als ik dat wel doe, is het niet goed voor m'n slaap en concentratie.
The Internets, I needs it..
  zaterdag 24 september 2005 @ 23:57:02 #137
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_30903598
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 21:27 schreef Timminater het volgende:
ben zo te zien nog steeds niet aangemeld op clanbase, terwijl ik mijn id al 2 keer doorgegeven heb, naja alsnog mijn id is

4544655

dus weet niet wie me kan toevoegen, maar zou graag toegevoegd willen worden
ADMIN -> ACCEPT. Zoals ik al 2 keer heb gezegd.
pi_30905008
ik meld me morgen ook aan voor de war op clanbase (kan ik alleen thuis doen daar staan al mn gegevends op de pc)
Narf!
pi_30905481
aangemeld voor morgen. eerste zie ik nog 7 te gaan ":D

hmmm terug gezet naar maybe. hoop dat ik er ben.

[ Bericht 36% gewijzigd door -Raffie- op 25-09-2005 17:55:58 ]
Battlefield2: [BoF]Raffie
Wii: 6819 1537 1425 3765
pi_30905540
Vanvond cool gespeeld en gepraat op TS met voornamelijk JafarX, Raffie, en Unleashmitch. Gewoon standaard gespeeld voor mijn doen (2x brons 1x zilver) en als dieptepunt Dalianplant geeindigt met -3 en -9 bij teamplay
pi_30905623
Net nog even rondje gespeeld. Ging wel leuk alhoewel m'n niveau nog erg onder de maat is. Op Dalian wel gelachen, ene Blindspot had ik al twee keer neergeschoten en toen werd het zijn taak om mij van de kraan af te schieten. De eerste keer schoot ik m weer neer. De tweede keer kwam ie de trap op...waar een claymore lag. de derde en vierde keer schoot ik me weer neer Na 6 keer hield hij het maar voor gezien
pi_30906280
kan dat gekanker niet op het BoF forum?
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
pi_30906351
Het is dat ik morgen moet werken anders had ik nog wel ff doorgeknald alhoewel het niet echt lekker ging. Het waren ook niet mijn levels die voorbij kwamen. En af en toe probeer ik het elke keer opnieuw om te spelen met het unlock wapen van medic, maar nee Klote ding.

Morgen na me werk nog """""ff""""" werkstuk maken en savonds ben ik er denk wel weer.
pi_30906457
Mijn support unlock wapen is echt stoer.
Mijn kills schieten omhoog
Hell To The Liars
pi_30907068
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 22:04 schreef UnleashMitch het volgende:

[..]

Ja waar hangt Stoja eigenlijk uit??

Long time no see..
  zondag 25 september 2005 @ 02:46:46 #146
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_30907378
quote:
Op zondag 25 september 2005 01:25 schreef UnleashMitch het volgende:
Net nog even rondje gespeeld. Ging wel leuk alhoewel m'n niveau nog erg onder de maat is. Op Dalian wel gelachen, ene Blindspot had ik al twee keer neergeschoten en toen werd het zijn taak om mij van de kraan af te schieten. De eerste keer schoot ik m weer neer. De tweede keer kwam ie de trap op...waar een claymore lag. de derde en vierde keer schoot ik me weer neer Na 6 keer hield hij het maar voor gezien
Ik zag die claymore liggen dus ging weer naar beneden en toen kwam hij langs omhoog en heel snel weer naar beneden in een bodybag. Ik wilde je ook killen, maar ik wilde er een heli voor gebruiken, alleen hij was steeds weg

Ik heb wel een mooi mes in je benen gezet.
Heb vanavond toch heerlijk en ook goed gespeeld. 2X goud, zilver en brons. Heb ook een paar potjes aangekloot. Zo ben ik 1 potje sniper geweest, zonder ook maar 1 kogel af te vuren uit me sniper rifle

Goed nu ga ik echt slapen. Dat zei ik een uur geleden ook, maar toen kwam ineens een clangenoot online dus startte ik BF2 nog maar weer een keer op en nog leuk 2x karkand gedaan en heb 2 rondjes gelopen, toch lastig als je dan spawned tussen een tank en een apc
2de in de Tour de BoF!
  zondag 25 september 2005 @ 06:01:26 #147
12888 Skull-splitter
pi_30908803
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 23:18 schreef Dr_Crouton het volgende:
Tvp!

Ik twijfel al een hele tijd of ik het spel wil gaan aanschaffen, als ik dat wel doe, is het niet goed voor m'n slaap en concentratie.
Remember the good old times of Desert Combat? Doen dus!
pi_30911464
Die update hé, die is er ook al bijna of niet?
  zondag 25 september 2005 @ 11:55:01 #149
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_30911546
De war van vanavond is 6 tegen 6
  zondag 25 september 2005 @ 12:15:04 #150
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_30911987
Clanwar regels
Ingame:
1) Alleen de clanleader of wararranger praat met de tegenpartij. Andere leden gebruiken TS om iets door te geven aan elkaar.
2) Ip adressen & Wachtwoorden worden niet meer doorgegeven op TS. Dit voorkomt een hoop irritaties. Het wachtwoord staat altijd duidelijk vermeld op het BOF forum.
3) Geen nutteloos gelul. Antwoord een vraag alleen als die aan jou gericht is.
4) Als er 1 iemand aan het praten is wacht je tot hij klaar is met praten. Niemand kan 4 verschillende mensen tegelijk verstaan.

TS Kanalen ingame:
Kanaal 1) Dit kanaal is alleen voor de Commander.
Kanaal 2) Dit kanaal is voor Squad 1. (squadleader mag alleen met de commander of het andere team praten)
Kanaal 3) Dit kannaal is voor Squad 2. (squadleader mag alleen met de commander of het andere team praten)

Teamspeak heeft een functie waarmee je met verschillende kanalen kunt praten door een toets in te drukken. (Voorbeeld: je wilt praten met je eigen squad, je druk dan op de R toets. Wil je praten met de commander, dan druk je op de T toets. Het zelfde geld voor de commander om de squads bevelen te geven).

Verzoek 1): Als je je status op clanbase op maybe hebt staan en je zeker weten wel of niet komt, verander dan je status! Het is ongelofelijk onoverzichtelijk voor mij om EN de servers voor elkaar te krijgen & de leden op te sporen.

Verzoek 2): Door een te warrig verloop van de wars de afgelopen 2 weken ben ik genoodzaakt een 2e war arranger te vinden. Heb jij zin/tijd om samen met mij clanwars te regelen, meld het dan even.

Uitleg: Operatie TS multichannel ondergoed

Voor de Commander
Download dit bestandje en stop die in je TS map. Open teamspeak, druk op settings->key settings. Klik op Import en selecteer het bestandje. Je kunt de toetsen voor het spreken nog veranderen.

Voor de squadleader van team 1
Download dit bestandje en stop die in je TS map. Open teamspeak, druk op settings->key settings. Klik op Import en selecteer het bestandje. Je kunt de toetsen voor het spreken nog veranderen. Onthoud dat team 1 in het USA TS kanaal moet blijven en dat ALLEEN de squadleader met de commander kan praten

Voor de squadleader van team 2
Download dit bestandje en stop die in je TS map. Open teamspeak, druk op settings->key settings. Klik op Import en selecteer het bestandje. Je kunt de toetsen voor het spreken nog veranderen. Onthoud dat team 2 in het CHINATS kanaal moet blijven en dat ALLEEN de squadleader met de commander kan praten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')