quote:
Op zaterdag 24 september 2005 om 16:09 uur schreef 'Morpheus2002' het volgende:
Als ik die Warregels van BMH doorlees vind ik die wel goed eigenlijk...
Tis misschien streng maar dat moet gewoon bij een War anders wordt het nix.
Ik ga die Warregels verder bespreken met de Admins en zal ze dan op het Forum plaatsen.
@'MP2002':
Wat als ik je vertel dat ik weken lang tegen de eigenwijsjes liep te vertellen/waarschuwen dat er gewoon structuur moet komen in de FOK Clan als het een CW betreft.vervolgens de eigenwijsjes alsmaar blijven roepen
" we zijn een fun-clan...we zijn een fun-clan..we zijn een fun-clan " (je weetwel die soundbites die ze bij TMF ook altijd hebben voor hersenlozen) omdat vroeg of laat deze laksheid ons gaat opbreken omdat zaken vooraf niet goed zijn geregeld en afgelopen vrijdag precies dat gebeurde wat ik voorzag. En dat terwijl de eigenwijsjes daarvoor allerlei randzaken en kulargumenten van stal haalden als dat ik teveel zeikte en het te serieus oppakte allemaal omdat
" het allemaal niet zo een vaart zou lopen " dan begrijp je dat het heel logisch is dat ik naar ze uithaal.
Vervolgens neem ik de moeite om 'BMH' een mail te sturen met daarin uitgebreide tips hoe het beter te doen zodat hij tenminste handvaten heeft om de volgende keer succesvoller te zijn,hij vervolgens gewoon mij negeert ipv bedankt dat ik de moeite neem om hem een helpende hand toe te steken en vervolgens hier een regelgeving produceert waarin deels duidelijke tips van mij in zijn verwerkt,dan begrijp je dat ik het heb gehad met dit stelletje eigenwijsjes/schijnheiligen.
Oh..ik lees eroverheen: Nu weten de eigenwijsjes wel een structuur aan te brengen na het falen van gisteravond. Raar he.. en dat terwijl de eigenwijsjes daarvoor toch riepen:
" wij zijn een fun-clan..wij zijn een fun-clan...geen structuur...geen structuur of organisatie "
quote:
Fox is door mij gevraagd aangezien we net een mannetje tekort kwamen
en hij wilde zelf niet perse mee doen. verder heb jij daar helemaal niks aan geregeld.
Vraag het 'misterfox'
Dat is ook niet wat ik schrijf. Ik gaf aan dat ik Fox
uit de brand hielp omdat..herhaal
omdat Fox ondanks dat hij gevraagd was mee te doen,elke keer problemen bleef hebben met zijn TS en het wachtwoord om op de server van de tegenpartij te kunnen komen.
Ik heb toen tussen dat gejengel 'Fox' geholpen en gezegd wat te doen.
Dus hou je wel even aan de feiten als je dan toch de 'waarheid' zo graag wilt verkondigen.
quote:
En over je terugkomende opmerking dat hij uit de clan is gezet of iets in die trend..Nee hij is zelf weggegaan op basis van een goede redenering..Wij hebben hem proberen te behouden maar het is zijn eigen keuze geweest. Wel is hij nog een goede vriend van de clan. 'Postman' is ook geen lid maar zeker een goede vriend van de clan.
Ik heb met geen woord gerept over *uit de clan gezet zijn* of iets in die trand.
Hoe wat en waar ,boeit niet en is niet de discussie.
En fyi: Ook ik ben eerder benaderd om juist niet uit de FOK Clan te stappen omdat dan het einde zowiezo zoek zou zijn kwa gestructureerdheid en ideeen dus zo byzonder is jouw melding niet dat
"jullie geprobeerd hebben Fox voor FOK Clan te behouden "Waar het in deze omgaat,is dat onze 'Postman' eerst meldt dat hij niet meer beschikbaar is gezien
afgelopen vrijdagavond is voorgevallen. Vervolgens meldt hij even later nadat ik ben opgestapt dat
hij toch maar weer beschikbaar is.
Toen ik nog onderdeel vd FOK Clan was, zag ik hem als iemand die er gezellig bij was en meedeed van tijd tot tijd. Absoluut niet iemand die boven een collega Clan lid van FOK stond.Nu blijkt dat sommigen hem dus wel die
status toebedelen terwijl hij er niet eens echt bij hoort.
Een vriend is nog geen Clanvriend en staat niet boven een collega Clanlid, Het feit dat je daarmee eigenlijk een collega-FOK Clan lid zo afzet tegen hem,en zelfs toestaat,nu ik me heb teruggetrokken,om steken onder de gordel te gaan lopen geven is dus precies de reden waarom ik dus weg
ben gegaan n.l:
Een aantal FOK!KERS lopen de de zaak gewoon moedwillig met hun eigenwijze gedrag en eigenwijze redenen van 'fun'clan te verzieken want 'fun' en serieus spelen gaat nooit samen!En je mag eigenwijs zijn, maar niet om je eigenwijsheid boven dat van het team te preveleren gewoon
omdat je niet wilt luisteren en denkt het beter te weten.. Dat is gewoon dom en stom!
quote:
Ik vrees dat die status van goede vriend aan je neus voorbij gaat. Het enige wat ik je verzoek is om de fatsoensnormen aan te houden.
En of ik geen vriend meer ben van de FOK Clan is wel het laatste waar ik op zit te wachten. Ik heb FOK niet nodig om BF2 te spelen. Kunnen jullie dat los van elkaar zeggen? Denk het...nee weet bijna zeker dat de meesten gewoon iemand van hier
moeten hebben om te kunnen spelen. Dat heet dus afhankelijk zijn!
En voordat iemand komt vertellen dat ik uit de Clanbase van FOK ben gekicked. Troost je: Ik heb zelf mijn account daar weggehaald dus ook die zet ben ik jullie al voorgeweest. T.a.v. het spelen op de FOK server mocht ik ooit zin hebben: ik heb al de garantie dat er voor mij een plaatsje vrij wordt gehouden als ik op de server wil als dank voor mijn bijdrage van de afgelopen tijd.
Stel je eerst trouwens de vraag wie hier met moddergooien begon en fiks dat eerst alvorens je mij gaat
verzoeken netjes te blijven.
quote:
Verder verzoek ik de andere leden het onderwerp I-spy niet meer aan te roeren aangezien we er niemand blij mee maken en het onnodige en onzinnige posten oplevert hier. Ispy verzoek ik nergens meer op in te gaan. Stel je de vraag wat je eraan hebt.
Precies waarom moest er met modder worden gegooid? Dat heb ik zeker niet verdiend aangezien ik altijd moeite deed het team als geheel beter te maken door zaken te verhelderen danwel uit te leggen en met adviezen te herstellen Dat sommigen dat als irritant en bemoeizuchtig vonden zegt meer over hun eigen eigenwijsheid en tekort aan kennis gedrag dan de mijne.
Ik geeft deze Clan niet lang meer en gelukkig denk ik er niet alleen zo over
Maar ik geef als laatste dit af en doe wat je ermee wilt: Als er met modder wordt gegooid middels persoonlijke aanvallen zoals 'Postman' deed terwijl het onnodig is, dan reken ik met je af op mijn manier of je het wel of niet leuk vindt En om te laten zien dat ik weet waar ik over praat: 'Postman'..het was nummer 89 he!
denk maar goed na wat ik daarmee bedoel [ Bericht 4% gewijzigd door i-spy24 op 25-09-2005 02:58:38 ]