abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30869808
Teej veej peej

wat een gemekker allemaal...

ga er geen ruzie over lopen maken man... sjees wat de fuck maken die punten nou uit,
waren wij geen fun clan?...

en anders gaat ispy t voortaan regelen.. (aangezien hij een lap tekst tikt over hoe het moet).

ik denk dat BMH het nu wel zat zal zijn aangezien hij vorige keer ook de handoek in de ring wilde gooien...

BMH is een betweter (en heeft ook vaak gelijk) i-spy snel geirriteerd... en dan allebei net niet volwassen genoeg om dan te zeggen van okeuj...

laat t zitten... of regel samen de clanwars... en anders warren we lekker niet...

hebben we ook dat gezeik niet... gewoon lekker op onze server spelen met zn allen in 1 team en iedereen die in de server durft te komen afknallen

ik doe morgen avond mischien weer mee en anders later

[ Bericht 97% gewijzigd door Sickert op 23-09-2005 21:30:48 ]
Narf!
  vrijdag 23 september 2005 @ 23:25:13 #53
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_30874206
Zo, hij ging best lekker vanavond, tot ik C4 op de verkeerde tank plakte
Meteen -13 en gekicked van de server Maargoed, mooi einde van de avond.
Volgende keer weer beter..... Yankees81 out
pi_30874387
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 23:25 schreef JK het volgende:
Zo, hij ging best lekker vanavond, tot ik C4 op de verkeerde tank plakte
Meteen -13 en gekicked van de server Maargoed, mooi einde van de avond.
Volgende keer weer beter..... Yankees81 out
Bij mij ging het weer met vlagen....Postman is er ook heel de avond bij geweest en de spirit was uiterst goed maar uitwerking soms wat minder.

maar qua punten was het een bagger avondje voor me..denk dat ik de rest van eht weekend er niet bij ben mannen! maar wie weet dat ik nog ergens een gaatje ga vinden tussen al het zuipen en feesen door. hehe
pi_30875556
omdat ik nog steeds niet toegevoegd ben op cl;anbase, hier mijn id nog een keer

4544655
Ctrl + W
Echte mannen eten geen honing. Die kauwen op bijen.
  zaterdag 24 september 2005 @ 00:15:03 #56
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_30875593
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 00:13 schreef Timminater het volgende:
omdat ik nog steeds niet toegevoegd ben op cl;anbase, hier mijn id nog een keer

4544655
Je moet de invite die ik vanmiddag gestuurd heb wel accepteren . Als je op admin klikt zul je de "accept" link vinden.
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
  zaterdag 24 september 2005 @ 00:17:02 #57
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_30875652
Was wel een leuk avond BF2, heb er weer 500 punten bij, alleen jammer dat het slecht ging.
Al me stats zijn slechter geworden

Ik wil bij deze ook direct aangeven dat ik niet meer beschikbaar ben om bij te springen voor clanwars ik vind het leuk om te spelen met of tegen jullie, maar wat ik vanavond allemaal in TS hoorde en wat er allemaal gebeurd is, dat kan gewoon niet.
Geen greintje respect voor de andere clan. Jullie hadden je beter nooit kunnen opgeven voor een Ladder, jullie zijn er niet klaar voor.
Ik heb ze heel even zien spelen en ik kan je melden, die gasten hadden ons vet ingemaakt, zij zijn duidelijk een serieuze clan.
Dit komt uit het regelement van Clanbase.
quote:
If one clan refuses to play by the rules agreed upon in the challenge form, they lose by forfeit.
Verwacht me ook niet te vaak op jullie TS, aangezien er een aantal mensen bij zijn die nog al erg aanwezig zijn en dan op een negatieve manier. Ook al was het wel leuk toen we gewoon gingen gamen. Vooral toen ik een BH op de kop had getikt, toen was het weer ff als vanouds
Beste voetbalkenner binnen BoF! seizoen 07/08 en 08/09
2de in de Tour de BoF!
Winnaar Joop Zoetemelk Award
pi_30876270
Ik vind dat je een beetje snel van stapel loopt.
Maar als je je al laat wegjagen door hetgeen vanavond heeft afgespeeld
dan ben je mischien niet die waardige deelnemer die we/ik vooraf dacht dat je was.
Ondertussen hebben zowel ik alsmede BMH (wij waren de eersten
die prominent onze stem lieten horen) de zaken al bijgelegd.
M.a.w als wij al niet de handdoek in de ring gooien,dan zou jij dat wel moeten doen?
Beetje raar. Jij bent naar ik meen gevraagd of je als sparringpartner wilde fungeren,
omdat bij eerdere contacten zaken vrij soepel liepen en je wat meer met de BOF
Clan wilde optrekken.Nu doe je het alsof je onderdeel van BOF bent met deze
" ik stel me niet meer beschikbaar actie " alsof het een soort gunst is van jou aan ons.
Dan stel je je niet beschikbaar,prima,slaap er geen nacht minder om.
Ik zou het veel erger vinden als de BOF Clan uit elkaar zou vallen zeker als je ziet
wat er allemaal voor is gedaan vanaf dag 1.
Ik denk trouwens dat ondanks de emotionele uitbarsting van vanavond iedereen
die mee heeft geparticipeerd zijn hart heeft kunnen luchten op dat moment.
Belangrijkste is dat het dan eruit is en mensen weer over gaan tot orde van de dag.

Ik heb liever dat dat gebeurt dan dat men al bij de eerste kik wegrend met teksten als:
" ik doe niet meer mee want jullie misdragen jullie op een respectlose wijze tov elkaar etc etc "

Ja...wat wil je: We zijn een clubje ongeregeld,die door 1 ding samen is gekomen:
De Liefde voor BF2 en de LOL erbij.

Je hebt toch gehoord hoe er soms vreselijk getetterd wordt door die TS?
alsof je te maken hebt met een kleuterklas? Nou welkom bij BoF dan kun je
als het fout gaat ook gelijk zien hoe we elkaar in de haren kunnen vliegen.
En mensen die daar niet tegen kunnen geven dan precies aan waarom ze
dus niet in het BoF team passen.

Zoals de Clan-spreuk zegt: " They depended on each other and the world....
laat zien dat we dus mischien wel kunnen tieren en schelden op elkaar maar
uiteindelijk wel als puntje bij paaltje komt voor elkaar klaar staan.

[ Bericht 0% gewijzigd door i-spy24 op 24-09-2005 01:30:59 ]
pi_30876483
Nou ja I-Spy, ik denk dat dit niet de eerste keer is, dat er mensen zijn die zich
irriteren aan sommige zaken. Voorlopig ben ik zoals ik al poste niet beschikbaar
en dus uit het BoF team.
Hell To The Liars
pi_30877274
Goed, jij bent er dus uit en jou zien we dus niet meer terug verder.
Veel plezier met andere games die je gaat spelen

Mischien nog meer mensen die willen stoppen? Het lijkt me dan mischien wel
het moment om te evalueren of Bof Clan nog moet voorbestaan in de huidige
samenstelling
pi_30877378
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 18:42 schreef JMPoSTMaN het volgende:

[..]

defensief zijn wij heel sterk als team, offensief kan ik persoonlijk ook redelijk meekomen. De Tank is een machtig wapen en zeker in de verdediging, maar ik denk dat je hem ook beter in de tweede linie kan zetten. Als je hem te ver naar voren schuift ben je hem zo kwijt. Achterin laten kan ook, maar dan heb je kans dat hij de hele tijd niks staat te doen. Op het moment dat de vijand begint te beuken op de MEC home base dan zou je kunnen beslissen om de tank terug te trekken. De home base is het aller belangrijkste, aangezien daar je Tank, uav en Arty te vinden zijn.
Zeker op een map waar je alle spawns kunt verliezen, moet er altijd een team zijn dat een strategisch belangrijke vlag ten alle tijden verdedigd.
Over de squad leader, meestal ben ik dat, omdat ik het snelste laad binnen FoD en dus als eerste de squad aanmaak. Zodra echter iemand van mijn team is doorgebroken dan wordt hij de SL en spawnen we allemaal bij hem, dit deden we gisteren ook een paar keer en dat werkt echt super goed, op die manier sta je er bijna nooit alleen voor. Als de nood echt hoog is doen we er zelfs een suicide voor.
Alles voor het team!
idd voor offensief heb je een APC nodig .. snel en je kan zo een meute mensen afschieten waarom mec op karkand er geen heeft is een raadsel op 32 player map.. op 64 player hebben ze wel apc's.
  zaterdag 24 september 2005 @ 01:38:15 #62
36098 kievit19
vlaai squad is no more
pi_30877459
omdat aanvallen over het algemeen moeilijker is als een verdediging opzetten denk ik .......
en dan doel ik vooral erop dat verdediging een meer statische positie aanneemt vergeleken met de aanvallende partij die dus verplicht is om op te rukken en te mobiliseren,
wat je dus ook vaak ziet is dat de usmc niet eens door de 1ste linie van verdediging komt bij karkand (praktijk voorbeeld)
The sand is pouring through the hourglass
To remind me of how precious time is
Cause all I ever do
Is dream, dream, dream, what am I supposed to do
  zaterdag 24 september 2005 @ 01:40:32 #63
36098 kievit19
vlaai squad is no more
pi_30877497
ik zou op zich best wat strategieen willen bedenken voor bf2, aangezien ik er toch wat inzicht in heb ,omdat ik in het leger ook chauf prtl was, die dus de meest taktische aan en af-rijd routes moest bedenken , en de stellingsplaatsen enz. enz.
dus mocht het nodig zijn , dan roep maar, (waar stond trouwens dat ene proggie om strats te maken? ik zag hem laatst tig topics terug)
Cause all I ever do
pi_30877526
het programma heet ATC.
Battlefield2: [BoF]Raffie
Wii: 6819 1537 1425 3765
  zaterdag 24 september 2005 @ 01:42:42 #65
36098 kievit19
vlaai squad is no more
pi_30877534
danku
Cause all I ever do
pi_30877537
Zoals Sickert al zei: wat een hoop gemekker en we zijn inderdaad een FUN team/clan whatever.
Het is klote dat de war niet doorging maarja ga er niet over doorzeuren, volgende keer hopelijk beter.
Zelf was ik er niet, hier was een opening van een plein. "Bekende" artiesten kwamen zoals K-liber en Dj jean, was opzich wel leuk... weer een hoop oude klasgenoten gezien

Ik heb wel eindelijk een headset, 70 euries maarja dan heb je hopelijk al wat. Ga het morgen installeren en dan hoop ik dat hij prima werkt.
BF2: Diamond3d
pi_30877545
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 01:38 schreef kievit19 het volgende:
omdat aanvallen over het algemeen moeilijker is als een verdediging opzetten denk ik .......
en dan doel ik vooral erop dat verdediging een meer statische positie aanneemt vergeleken met de aanvallende partij die dus verplicht is om op te rukken en te mobiliseren,
wat je dus ook vaak ziet is dat de usmc niet eens door de 1ste linie van verdediging komt bij karkand (praktijk voorbeeld)
hmm mja USMC gaat vaak plat daar.. vooral als de MEC een goede commander hebben die scherp arty gooit en flankeer acties tegenhoudt door zijn squads ernaartoe te sturen.. (als ze luisteren tensminste) maar als er slimmeriken bij USMC die snel naar de achterste vlaggen toe gaan is t zo gebeurd
  zaterdag 24 september 2005 @ 01:45:46 #68
36098 kievit19
vlaai squad is no more
pi_30877575
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 01:43 schreef domolanglekker het volgende:

[..]

hmm mja USMC gaat vaak plat daar.. vooral als de MEC een goede commander hebben die scherp arty gooit en flankeer acties tegenhoudt door zijn squads ernaartoe te sturen.. (als ze luisteren tensminste) maar als er slimmeriken bij USMC die snel naar de achterste vlaggen toe gaan is t zo gebeurd
idd en dat is juist de kant die je dus af moet dekken met arty,
de rest komt allemaal door smalle gangetjes van voren , eigenlijk , dus die kan je met 2 squads makkelijk neer blijven knallen , gewoon zorgen dat je uit de linie van dat statische machinegeweer blijft
Cause all I ever do
pi_30877595
trouwens als we op onze server als een squad spelen is t wel de bedoeling dat we bij elkaar blijven.. was eer gister ineens Squad leader en liep 90% van de tijd in me eentje.. kan ik net zo goed gaan lone wolfen.
pi_30877627
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 01:45 schreef kievit19 het volgende:

[..]

idd en dat is juist de kant die je dus af moet dekken met arty,
de rest komt allemaal door smalle gangetjes van voren , eigenlijk , dus die kan je met 2 squads makkelijk neer blijven knallen , gewoon zorgen dat je uit de linie van dat statische machinegeweer blijft
hmm op een 64 player map is t helemaal chaos.. supports die granaten spammen hebben bij die vooste flag hetzelfde effect als arty.
  zaterdag 24 september 2005 @ 01:57:22 #71
36098 kievit19
vlaai squad is no more
pi_30877760
64 player is net wat anders, dan moet je 2 squads aan de poost houden en 1tje die voor de linie gaat liggen , met een SL die ook iets voor de linie blijft, maar buiten vuurbereik indien mogelijk , en een squad om dat gat bij het spoor dicht te maken
Cause all I ever do
pi_30877822
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 01:57 schreef kievit19 het volgende:
64 player is net wat anders, dan moet je 2 squads aan de poost houden en 1tje die voor de linie gaat liggen , met een SL die ook iets voor de linie blijft, maar buiten vuurbereik indien mogelijk , en een squad om dat gat bij het spoor dicht te maken
mja moeten ze wel luisteren die squads.. iets wat ze meestal nooit doen. iedereen vliegt naar voren om kills te scoren
  zaterdag 24 september 2005 @ 02:08:26 #73
36098 kievit19
vlaai squad is no more
pi_30877885
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 02:02 schreef domolanglekker het volgende:

[..]

mja moeten ze wel luisteren die squads.. iets wat ze meestal nooit doen. iedereen vliegt naar voren om kills te scoren
iddd, en eerlijk gezegd betrap ik me eigen er ook wel eens op als ik lone wolf spee, ik moet toch en keer bij die 10.500 komen en ben nu pas bij de 7200 nog wat
Cause all I ever do
pi_30877912
waarom was er op de server bina niemand net en is het hier druk...
  zaterdag 24 september 2005 @ 02:13:25 #75
36098 kievit19
vlaai squad is no more
pi_30877953
ik heb vnavos iig bijna niet gespeeld....

ik was ehmz, druk bezig met elastomania enzo
Cause all I ever do
pi_30877960
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 02:10 schreef RudyCarell het volgende:
waarom was er op de server bina niemand net en is het hier druk...
omdat ik net thuis ben van werk en een beetje darten met me collega's
pi_30878050
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 02:14 schreef RudyCarell het volgende:
ok fair enough...
en ik ga zo slapen omdat ik om 13:00 weer moet werken
pi_30879653
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 00:17 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Was wel een leuk avond BF2, heb er weer 500 punten bij, alleen jammer dat het slecht ging.
Al me stats zijn slechter geworden

Ik wil bij deze ook direct aangeven dat ik niet meer beschikbaar ben om bij te springen voor clanwars ik vind het leuk om te spelen met of tegen jullie, maar wat ik vanavond allemaal in TS hoorde en wat er allemaal gebeurd is, dat kan gewoon niet.
Geen greintje respect voor de andere clan. Jullie hadden je beter nooit kunnen opgeven voor een Ladder, jullie zijn er niet klaar voor.
Ik heb ze heel even zien spelen en ik kan je melden, die gasten hadden ons vet ingemaakt, zij zijn duidelijk een serieuze clan.
Dit komt uit het regelement van Clanbase.
[..]

Verwacht me ook niet te vaak op jullie TS, aangezien er een aantal mensen bij zijn die nog al erg aanwezig zijn en dan op een negatieve manier. Ook al was het wel leuk toen we gewoon gingen gamen. Vooral toen ik een BH op de kop had getikt, toen was het weer ff als vanouds
hmmz jammer dat je op TS zo geschrokken bent van het gezeik :S normaal is het een dolle boel van geschreeuw en gemopper van Jedi waar niks mis mee is
kom anders gewoon langs als er geen war is

ik denk dat we dat hele war gebeuren moeten laten varen
Narf!
pi_30879666
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 01:43 schreef diamondvoodoo het volgende:
Zoals Sickert al zei: wat een hoop gemekker en we zijn inderdaad een FUN team/clan whatever.
Het is klote dat de war niet doorging maarja ga er niet over doorzeuren, volgende keer hopelijk beter.
Zelf was ik er niet, hier was een opening van een plein. "Bekende" artiesten kwamen zoals K-liber en Dj jean, was opzich wel leuk... weer een hoop oude klasgenoten gezien

Ik heb wel eindelijk een headset, 70 euries maarja dan heb je hopelijk al wat. Ga het morgen installeren en dan hoop ik dat hij prima werkt.
geen nood die headset van 70 euries gaat nog wel knallen met ons op TS
Narf!
pi_30880743
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 08:47 schreef Sickert het volgende:

[..]

geen nood die headset van 70 euries gaat nog wel knallen met ons op TS
Oké, volgens mij doet hij het nu eindelijk goed.
Een nadeel, het harder en zachter zetten moet je met 2 handen doen :S

Het knopje moet je ingedrukt houden wil je met je andere hand het zachter en harder kunnen zetten, beetje vervelend maargoed.
pi_30881293
Weet iemand toevallig hoe ik via me speakers weer geluid krijgt zonder het USB stekkertje van me headset steeds uit de computer te halen??
  zaterdag 24 september 2005 @ 11:07:06 #83
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_30881330
Clanwar regels
Ingame:
1) Alleen de clanleader of wararranger praat met de tegenpartij. Andere leden gebruiken TS om iets door te geven aan elkaar.
2) Ip adressen & Wachtwoorden worden niet meer doorgegeven op TS. Dit voorkomt een hoop irritaties. Het wachtwoord staat altijd duidelijk vermeld op het BOF forum.
3) Geen nutteloos gelul. Antwoord een vraag alleen als die aan jou gericht is.
4) Als er 1 iemand aan het praten is wacht je tot hij klaar is met praten. Niemand kan 4 verschillende mensen tegelijk verstaan.

TS Kanalen ingame:
Kanaal 1) Dit kanaal is alleen voor de Commander.
Kanaal 2) Dit kanaal is voor Squad 1. (squadleader mag alleen met de commander of het andere team praten)
Kanaal 3) Dit kannaal is voor Squad 2. (squadleader mag alleen met de commander of het andere team praten)

Teamspeak heeft een functie waarmee je met verschillende kanalen kunt praten door een toets in te drukken. (Voorbeeld: je wilt praten met je eigen squad, je druk dan op de R toets. Wil je praten met de commander, dan druk je op de T toets. Het zelfde geld voor de commander om de squads bevelen te geven).

Verzoek 1): Als je je status op clanbase op maybe hebt staan en je zeker weten wel of niet komt, verander dan je status! Het is ongelofelijk onoverzichtelijk voor mij om EN de servers voor elkaar te krijgen & de leden op te sporen.

Verzoek 2): Door een te warrig verloop van de wars de afgelopen 2 weken ben ik genoodzaakt een 2e war arranger te vinden. Heb jij zin/tijd om samen met mij clanwars te regelen, meld het dan even.
  zaterdag 24 september 2005 @ 11:11:08 #84
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_30881421
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 08:44 schreef Sickert het volgende:

[..]

hmmz jammer dat je op TS zo geschrokken bent van het gezeik :S normaal is het een dolle boel van geschreeuw en gemopper van Jedi waar niks mis mee is
kom anders gewoon langs als er geen war is

ik denk dat we dat hele war gebeuren moeten laten varen
Ik heb gisteren gespeeld met oa Jedi en ik moet zeggen ik kan ook aardig "knallen" door de TS. Het was ook wel leuk en er werd gewoon gegamed zonder het geouwehoer.
Volgende keer als ik er ben dan zal ik wel gericht gaan muten op TS
Grootste reden dat ik ook niet zo vaak in jullie TS zal zitten is omdat ik natuurlijk nog steeds een FoD-er ben in hart en nieren en dus ook nog een eigen TS heb.

@I-spy
Ik heb mijn diensten aangeboden, niet omdat ik bij BoF wil horen, maar omdat jullie nog wel eens iemand te kort kwamen. Het was een dienst van mij naar jullie. Ik zit bij FoD en onze lijfspreuk is: "Pride, Strength, Discipline".
2de in de Tour de BoF!
  zaterdag 24 september 2005 @ 11:12:55 #85
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_30881459
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 11:05 schreef diamondvoodoo het volgende:
Weet iemand toevallig hoe ik via me speakers weer geluid krijgt zonder het USB stekkertje van me headset steeds uit de computer te halen??
Moet je in je geluidsinstellingen het device omzetten naar je geluidskaart, hij staat nu op je headset.
Control Panel => Sounds and Audio Devices => Audio.
2de in de Tour de BoF!
  zaterdag 24 september 2005 @ 11:25:18 #86
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_30881751
Dan heb ik zeker het stuk wat niet zo leuk was gemist.. ach ik kwam er ook pas rond 21.30u een uurtje in ofzo ? Heb alleen de gewone game meegemaakt. Moet alleen TS nog een beetje verder uitvogelen.. zou je kunnen switchen van kanaal ingame zonder terug te gaan naar de desktop ? Ik werd namelijk op een gegeven moment naar de andere kant gestuurd. Wel grappig om dat te horen dat Jedi me op het dak zag en ik maar granaten aan het gooien was en lekker aan het schieten was (en daarbij dus zei dat ik het was ) ... schoot 'm toch mooi nog even uit de tank. IN dat soort gevallen kan je beter even bukken in de tank (of kon dat bij die tank niet?).

Maar ik ben wel meer de man van de maps met straaljagers en helikopters, Gulf of Oman, Dalian Plant enz. Maar TeamSpeak is een uitkomst! Zonder Teamspeak blijf je een lone wolf, ook al zit je in een squad... (want die voip functie in BF2 is volgens mij niet echt handig en werkt volgens mij niet onderling maar alleen van teamleader naar de anderen van de squad?)
pi_30881999
Kievit, zou mooi zijn als jij eens aan die taktieken en indeling kan werken! Zou een goede ondersteuing zijn voor ons leken hehe

Ik wil de handoek niet in de ring gooien. Iedereen heeft nu enorm veel geleerd hoe het dus niet moet in de vorbereiding. BMH verzoekt om ondersteuing om het vervolg beter te laten gaan verlopen. We gaan het aanpakken en er wat van maken gewoon. Het moet niet zo zijn dat we hier nu moeten knokken tegen het negatieve beeld van clanwars. We moeten ook niet de energie steken in elkaar afzeiken maardie energie steken in de goede voorbereiding van jezelf. Iedereen had die IP al lang kunnen hebben en al op tijd op TS zijn. Ook hadden we hier al wat voorbereiding kunnen doen met squadindeling etc.. BMH kan in de laatste 5 minuten het geheel niet rondkrijgen met 5 mensen op maybe...

BMH gaat het geheel beter in het vat gieten met een ruime voorbereiding en instructies zoals je hierboven al kunt zien. Kievit werkt aan de taktiek en iedereen zorgt dat hij zijn eigen zaakjes voor elkaar heeft en niet loopt te tetteren op TS. Zoek alvast op hoe TS werkt volgens bovenstaand zodat je daar morgen niet mee in de knoop raakt.

Jedi is er morgen niet bij vanwege sociale verplichtingen. (feesten en zuipen ) vanavond ook trouwens...het leven van een Brabander gaat niet over rozen..

We gaan er voor en BMH voorop! TJAKKAA

ps Postman... je blijft toch gewoon komen he? rest van de avond heb ik me best vermaakt hoor en TS is toch wel erg makkelijk.

[ Bericht 4% gewijzigd door jpjedi op 24-09-2005 11:43:38 ]
  zaterdag 24 september 2005 @ 11:36:33 #88
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_30882010
Clanwar van morgen zal 6x6 zijn
Morgen zullen we alleen op de server van de tegenpartij spelen omdar i3d geen server voor ons over heeft. De war begint on 19:00, de aanvang op TS & de server is 18:30. We hebben nog wat spelers nodig, dus als je kan, geef het dan aan op Clanbase.

Opsomming:
6x6
Aanvang TS & clanserver: 18:30
Geef je op bij Clanbase
IP & Password zullen morgenmiddag bekend worden gemaakt.
Ping van de server is goed.
  zaterdag 24 september 2005 @ 11:39:38 #89
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_30882083
Misschien nog een idee, om een betere indruk te maken. Maak allemaal een tweede game account aan met de [BoF] tag. Het is maar een idee, de wars zijn toch (bijna) altijd unranked.
2de in de Tour de BoF!
pi_30882147
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 11:25 schreef JK het volgende:
Dan heb ik zeker het stuk wat niet zo leuk was gemist.. ach ik kwam er ook pas rond 21.30u een uurtje in ofzo ? Heb alleen de gewone game meegemaakt. Moet alleen TS nog een beetje verder uitvogelen.. zou je kunnen switchen van kanaal ingame zonder terug te gaan naar de desktop ? Ik werd namelijk op een gegeven moment naar de andere kant gestuurd. Wel grappig om dat te horen dat Jedi me op het dak zag en ik maar granaten aan het gooien was en lekker aan het schieten was (en daarbij dus zei dat ik het was ) ... schoot 'm toch mooi nog even uit de tank. IN dat soort gevallen kan je beter even bukken in de tank (of kon dat bij die tank niet?).

Maar ik ben wel meer de man van de maps met straaljagers en helikopters, Gulf of Oman, Dalian Plant enz. Maar TeamSpeak is een uitkomst! Zonder Teamspeak blijf je een lone wolf, ook al zit je in een squad... (want die voip functie in BF2 is volgens mij niet echt handig en werkt volgens mij niet onderling maar alleen van teamleader naar de anderen van de squad?)
ja man...TS NSBer noemen we dat

Ik heb een sneltoets voor kanaal wisselen..enige probleem is dat je dan niet weet waar je zit maar dat is eenvoudig op te lossen met roepen bij elke switch..Maar het gebeurt zo vaak hoor, meestal met Dic3ki3

Die tank had idd buk functie

VOIP werkt naar team en voor de SL ook naar de commander onder B en V...Wordt nooit gebruikt.

IIG fijn gespeeld gisteren ondanks dat het bagger ging. Ik weet niet waarom maar postman had er ook last van, Die BH was een hele verademing eventjes..
  zaterdag 24 september 2005 @ 11:42:29 #91
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_30882151
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 11:35 schreef jpjedi het volgende:
ps Postman... je blijft toch gewoon komen he? rest van de avond heb ik me best vermaakt hoor en TS is toch wel erg makkelijk.
Als ik niks heb of verwacht met FoD wil ik best inpluggen
2de in de Tour de BoF!
  zaterdag 24 september 2005 @ 11:47:00 #92
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_30882281
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 11:42 schreef jpjedi het volgende:
IIG fijn gespeeld gisteren ondanks dat het bagger ging. Ik weet niet waarom maar postman had er ook last van, Die BH was een hele verademing eventjes..
Had ook te maken met de tegenstanders, die speelde beter dan ons team. We moesten steeds tegen de US en ook nog eens op maps die in het voordeel zijn van de US. Pas op karkand kwam er echt verandering, aangezien we daar 2x wonnen.
Het ging op zich niet eens heel slecht, aangezien ik wel steeds in de top 3 van het team stond, maar ja de tegenstanders waren gewoon beter.
Ik heb nog wel 2x brons gehaald op een hele avond
2de in de Tour de BoF!
  zaterdag 24 september 2005 @ 12:05:17 #93
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_30882765
BoF site is down?
Where law ends, tyrrany begins.
pi_30883485
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 11:12 schreef JMPoSTMaN het volgende:

[..]

Moet je in je geluidsinstellingen het device omzetten naar je geluidskaart, hij staat nu op je headset.
Hm volgens mij werkt het niet echt of ik doe iets fout.
Ik kan het wel verandere (geluidskaart en headset) maar het geluid blijft via de headset komen zodra de stekker nog steeds in me computer zit.
pi_30885189
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 12:05 schreef Gunner het volgende:
BoF site is down?
volgens mij wel ja....
pi_30885247
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 om 11:07 uur schreef 'BMH' het volgende:

Verzoek 2): Door een te warrig verloop van de wars de afgelopen 2 weken ben ik genoodzaakt een 2e war arranger te vinden. Heb jij zin/tijd om samen met mij clanwars te regelen, meld het dan even.
'BMH' ik had je gisteren een mail gestuurd die informatie bevatte die ook te maken
heeft met hetgeen jij hier boven deponeert. Ik had op zijn minst een uitgebeide reactie
terug verwacht naar aanleiding van mijn gedane moeite zaken na gisteren te verbeteren.
Ook had ik je gisteren even aan de lijn via MSN en hebben we dan wel even heel kort iets tegen
elkaar gezegd maar verder ook niets meer aangezien je daarna weer weg was en kwam het op mij
over of je mijn gedane moeite om je die mail te sturen met suggesties en tips eerder vervelend vond
dan een welkome ervaring van iemand die meer gewend is om met dit soort zaken om te gaan.

Verder zijn je eerder opgesomde punten van verbeteringen interessant te noemen.
Zo zie je maar dat mijn eerder geplaatste opmerking over " op dit niveau moet je gewoon
een goede organisatie neerzetten en dat aanlummelen echt niet meer kan "

dus wel nut heeft gehad.

Verder vind ik het opvallend dat er geen op of aanmerkingen zijn gekomen op mijn
eerder geplaatste post die ik hieronder nog een keer zet voor diegenen die het
hebben gemist.
quote:

Nou...de Clanwar is dus van onze zijde gecancelled.Blijkt achteraf dat dit dus terecht
is geweest alleen wat me wel van borst af moet is het volgende:

Als *ik* iets regel dan ruim ik daar tijd voor in en ga ik ondanks mijn 'drukke' leven
er ff voor zitten zodat er op het moment supreme niks aan het toeval is overgelaten.
Zo voorkom je verwijten en eventuele boze blikken van wie dan ook.

M.b.t.deze clanwar is dat dus een voorbeeld van "zo moet het dus niet"

Ik eis altijd als ik met een tegenstander heb te maken inzake een Clanwar alle informatie m.b.t.
de spelen tijd,server,password,en allerlei andere noodzakelijke informatie 24 uur
vantevoren anders is het simpelweg " no go ".

Niet alleen voorkom je hiermee verrassingen,opstoppingen en irritaties of andere
obstakels maar kun je altijd nog ruim te vantevoren eventuele vragen of opmerkingen
die een Clanwar kunnen verhinderen kortsluiten.

Ja...dit lijkt op een veredelde organisatie maar het is niet anders als je op het niveau
wilt begeven waar de Clanwars nu eenmaal plaatsvinden.
Dat " ach we lopen allemaal maar binnen wanneer we willen en zien dan wel wie wat
doet en waar gaan staan "
houding is op een bepaalt moment echt niet meer toereikend
wil je een leuke Clan blijven behouden of respect te krijgen van andere Clans die zich
steeds 'professioneler' zullen gaan gedragen in hun opzet en spel.

T.a.v. deze Clanwar is het niet de fout geweest van BMH dat hij het heeft gecancelled,
wel de fout om informatie die voor hem van belang was niet eerder kreeg toegezonden
en standvastig hierover te blijven.En dan zal je niks worden toegezonden 24 uur voor aanvang,
prima,dan cancel je het met redenen die niemand je kwalijk zal nemen omdat
in dit geval het dan niet aan jou ligt maar aan de tegenstander die weigert simpele informatie
die jij nodig hebt om e.e.a. in goede banen te leiden toe te zenden.
Want wat is anders het geval? Dan komt de schuld bij jou te liggen als er iets fout gaat.
Zo pleit je jezelf dus vrij van elke schuld

Een ander probleem dat zich gaat voordoen als dit soort 'last minute' regelingen
en de daaraan gekoppelde wachttijd teveel en tevaak voorkomen is dat vaste spelers
op een bepaalt moment onrustig worden en gaan mokken danwel afhaken.
Gevolg: Herrie in de tent en het wordt een kippenhok en consternatie alom.
Een nog groter gevolg kan zijn dat de volgende keer mensen wegblijven die geen
zin meer hebben in dit soort gelul waar in plaats van spelen nog op het laatste moment
teveel geregeld/gewacht moet worden alleen maar omdat ruim van tevoren niks
goeds geregeld is,of het nu wel of niet een persoon zijn schuld is.

Mensen die voor een Clanwar komen willen maar 1 ding op afgesproken tijdstip:
SPELEN! Niks wachten, geen allerlei excuses waarom iets niet door kan gaan, gewoon
spelen!

Daarnaast hebben de leden die zich opgeven ook de verplichting om zich tijdig aan
te melden want je kan niet verwachten dat de organisator maar elke keer achter de leden
aanblijft lopen als er zoveel al moet worden geregeld. Cancel dan de Clanwar maar gewoon
als 8 uur voor het begin(of 6 uur voor mijn part) leden gewoon te laks zijn en niks van zich
laten horen en er teveel aan het toeval wordt overlaten waardoor de kans dat er te weinig
spelers zijn erg groot blijft.

NOTE:

Gezien het feit dat er zelfs dit keer te weinig deelnemers waren,en Fox op het laatste moment aangaf mee te willen doen en uitgenodigd werd wil ik langs deze weg ervoor pleiten om Fox gewoon toe te laten in onze Clan omdat hij altijd zin heeft in een potje BF2 en dus een
speler is waar je zowiezo van op aankan tijdens een Clanwar als deelnemer.

Nou...als er 2 contrasten waren ivg met vorige week dan was het wel vandaag.
Maar goed, laten we hopen dat de volgende uitdaging beter is geregeld vooraf want
ik wil het nog wel een keer proberen.

De nieuwe aanmelding
  zaterdag 24 september 2005 @ 13:46:03 #97
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_30885445
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 13:38 schreef i-spy24 het volgende:

[..]

'BMH' ik had je gisteren een mail gestuurd die informatie bevatte die ook te maken
heeft met hetgeen jij hier boven deponeert. Ik had op zijn minst een uitgebeide reactie
terug verwacht naar aanleiding van mijn gedane moeite zaken na gisteren te verbeteren.
Ook had ik je gisteren even aan de lijn via MSN en hebben we dan wel even heel kort iets tegen
elkaar gezegd maar verder ook niets meer aangezien je daarna weer weg was en kwam het op mij
over of je mijn gedane moeite om je die mail te sturen met suggesties en tips eerder vervelend vond
dan een welkome ervaring van iemand die meer gewend is om met dit soort zaken om te gaan.

Verder zijn je eerder opgesomde punten van verbeteringen interessant te noemen.
Zo zie je maar dat mijn eerder geplaatste opmerking over " op dit niveau moet je gewoon
een goede organisatie neerzetten en dat aanlummelen echt niet meer kan "

dus wel nut heeft gehad.

Verder vind ik het opvallend dat er geen op of aanmerkingen zijn gekomen op mijn
eerder geplaatste post die ik hieronder nog een keer zet voor diegenen die het
hebben gemist.
[..]
Niet zo paranoia doen. Ik vind dat er nu wel genoeg gezegd is over de problemen van gisteren. Er is een plan gemaakt en ik heb de hulp van Jedi (die me weken geleden ook wou helpen) geaccepteerd.

Ik was gisteren weg omdat ik ging slapen.
pi_30885727
Goed verspilde moeite dus van mensen die het allemaal beter weten en niet eens de simpele moeite nemen om even kort te reageren en weer alles aan het toeval overlaten.
Ik heb een hele makkelijk oplossing:

zoek het maar uit, ik trek me helemaal terug uit BOF met zowel toekomstige financien en meedenk ideeen en spelen!
pi_30885851
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 11:12 schreef JMPoSTMaN het volgende:

[..]

Excuses, het werkt nu dus wel.

[ Bericht 55% gewijzigd door diamondvoodoo op 24-09-2005 14:31:38 ]
pi_30886830
he he eindelijk in een ronde me command badge en ribbon gehaald
@gunner, ik heb je eindelijk ingehaald met punten...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')