abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50155133
volgensmij waren het vooral de users hier die oversight zoveel aandacht gaven nav van zijn goede acties.

en dan klagen dat hij teveel aandacht krijgt

hoezo kansloze losers, zeker zelf geen boeiend leven dus dat van anderen maar afkraken
pi_50155223
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 09:52 schreef milagro het volgende:

[..]

hij geilt op aandacht en is rancuneus volgens mij
dat paspoortgedoe leverde zoveel aandacht op, daar smaakte naar meer.

het feit dat hij nu al aan komt zetten met "ik ga een boek schrijven en ooooooh jongens wat je daar in gaat lezen...."

kom nu toch, zeg, trap er effe in anders
getuigt nu niet echt van iemand met een zuivere missie., het gaat meneer vooral om meneer zelf.
so what, er lopen wel meer aandachtshoeren rond in die contreien daar en zelfs al is die rancuneus, doet toch niets af aan het feit dat daar spul op straat ligt dat er niet hoort te liggen ..
zoals ik al zei, dit was dan redelijk onschuldig, de tijd dat de Molukkers de koningin wilden gijzelen dus wat aan die reisschema's zouden hebben liggen gelukkig al lang achter ons .. maar welke reisschema's liggen er nog meer ?
pleased to meet you
pi_50155410
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 10:27 schreef moussie het volgende:

[..]

so what, er lopen wel meer aandachtshoeren rond in die contreien daar en zelfs al is die rancuneus, doet toch niets af aan het feit dat daar spul op straat ligt dat er niet hoort te liggen ..
zoals ik al zei, dit was dan redelijk onschuldig, de tijd dat de Molukkers de koningin wilden gijzelen dus wat aan die reisschema's zouden hebben liggen gelukkig al lang achter ons .. maar welke reisschema's liggen er nog meer ?
hij heeft die zooi ms zelf "weggegooid" om het te vinden weer
het zou mij iig niet verbazen.
wel heel toevallig dat alle ingredienten van de vorige 'zaak' weer samenkomen, of all people die het hadden kunnen ontdekken, ontdekt meneer OS het, right.

deze meneer wilt een punt maken, ongeacht wat het punt is, als het de overheid maar te kakken zet en hem in het stralende middelpunt.
die paspoortaffaire, same thing, 1 ambtenaar doet suf en meteen deugt het hele systeem niet volgens meneer, en voelt hij zich geroepen voor 'de goede zaak' te strijden.

de goede zaak echter is vooral meneer OS himself.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  woensdag 6 juni 2007 @ 10:38:57 #104
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_50155528
Mensen, die nu nog achter OS achterlopen .

Ja er zijn een heleboel dingen, die anders en beter kunnen bij de overheid, maar Oversight is niet de messias die ons eventjes allemaal gaat redden .
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  woensdag 6 juni 2007 @ 10:59:07 #105
33189 RM-rf
1/998001
pi_50156146
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 10:34 schreef milagro het volgende:

die paspoortaffaire, same thing, 1 ambtenaar doet suf en meteen deugt het hele systeem niet volgens meneer, en voelt hij zich geroepen voor 'de goede zaak' te strijden.
Nu ja, de suggestie die rondom dat nieuwe systeem gewekt was, was natuurlijk wél dat er een flinke en strenge controle zou zijn en het systeem _niet_ afhankelijk zou kunnen zijn van de inschattingsfoutjes van een truusje-lokettiste bij de gemeente Grubbevkutteveen...

Dat punt is dus wél enigszins zorgelijk, dat het systeem daar geen enkele interne controle is en geleid wordt door, vooral domme lokettisten.
Enkel heb ik die onderbouwing en uitleg nooit van die OS gehoord, die meer interesse leek te hebben hoeveel publiciteit hij wel niet kon halen met zijn clownerie en daarmee eigenlijk zijn 'boodschap' de grond in duwde ...

OS zou eens moeten spreken met de mensen van bv het actiecommitee tegen die stemcomputers... die hebben ook bepaalde misstanden aangetoond, maar hebben daarmee ook effectieve maatregelen weten af te dwingen door gewoon ervoor te zorgen dat ze wel serieus genoemen moesten worden en niet te vervallen in 'effectbejag' en clownerie...

Wat OS nu vooral bewijst is dat er bij de Overheid dus kennelijk veel psychisch labiele en erg domme mensen werken die veel fouten kunnen maken en nauwelijks gecontroleerd worden (alhoewel het een goed teken is dat hijzelf al langere tijd in de zieketewet gestuurd is, en men bij zijn eigen dienst dus wel doorhad dat hij niet helemaal 100% was)
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_50156550
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 10:34 schreef milagro het volgende:

[..]

hij heeft die zooi ms zelf "weggegooid" om het te vinden weer
het zou mij iig niet verbazen.
wel heel toevallig dat alle ingredienten van de vorige 'zaak' weer samenkomen, of all people die het hadden kunnen ontdekken, ontdekt meneer OS het, right.
ik vroeg het eerder al, als je, al dan niet ziek, thuis zit, hoe kom je dan aan recente papieren om op die vuilnisbak te gooien ?
Zou het niet eerder zo zijn dat er sinds jaar en dag van alles en nog wat onversnippert op die belt gegooid wordt ?
quote:
deze meneer wilt een punt maken, ongeacht wat het punt is, als het de overheid maar te kakken zet en hem in het stralende middelpunt.

de goede zaak echter is vooral meneer OS himself.
zonder meer toegegeven, wat ik ervan heb opgevangen is OS geen aangename persoonlijkheid .. maar doet dat iets af aan de inhoud van hetgeen hij verteld .. er kan een loopje worden genomen met de nieuwe oh-zoooo-strenge pasfotoregels, er liggen geregeld staatsgeheimen op straat ?
pleased to meet you
  woensdag 6 juni 2007 @ 11:22:20 #107
33189 RM-rf
1/998001
pi_50156987
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 11:11 schreef moussie het volgende:

.. er kan een loopje worden genomen met de nieuwe oh-zoooo-strenge pasfotoregels, er liggen geregeld staatsgeheimen op straat ?
tja, iedere systeem is nu eenmaal zo zwak als de zwakste schakel... wat OS vooral aantoont is dat hij zélf kennelijk de aller-, allerzwakste schakel op zn afdeling is/was.

Als ik een van zn collega's was zou ik wel weten wat ik zou doen, dan zou hij waarschijnlijk binnenkort uit medische gronden idd als Joker op zn paspoortfoto mogen staan
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  woensdag 6 juni 2007 @ 11:27:00 #108
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_50157116
quote:

er liggen geregeld staatsgeheimen op straat ?
ja, lees eens kranten
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  Admin woensdag 6 juni 2007 @ 11:33:11 #109
2589 crew  yvonne
Grijze Dakduif
pi_50157328
quote:

[..]

ik vroeg het eerder al, als je, al dan niet ziek, thuis zit, hoe kom je dan aan recente papieren om op die vuilnisbak te gooien ?
Zou het niet eerder zo zijn dat er sinds jaar en dag van alles en nog wat onversnippert op die belt gegooid wordt ?
[..]

zonder meer toegegeven, wat ik ervan heb opgevangen is OS geen aangename persoonlijkheid .. maar doet dat iets af aan de inhoud van hetgeen hij verteld .. er kan een loopje worden genomen met de nieuwe oh-zoooo-strenge pasfotoregels, er liggen geregeld staatsgeheimen op straat ?
Er staat toch nergens dat het over recente papieren gaat?
En waar staat precies dat OS geen aangename persoonlijkheid is?
Hoeveel mensen kennen hem irl dan?
En ik heb hier mails liggen van naar ik meen 2004 en daar wordt al gesproken over prullenbakken en papieren.
Of OS nu een zakkenwasser is ja of nee, dit soort zaken hoort nieteens in een prullenbak maar meteen een versnipperaar in.

Hij weet heus wel dat hij een groot risico neemt ( hoop ik dan toch), baan kwijt en zoals je uit eerdere gevallen kunt weten, de staat is niet dol op klokkenluiders..
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
pi_50157625
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 11:27 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

ja, lees eens kranten
Meestal op de achterbank van huurauto's
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
pi_50157669
quote:

[..]

[..]
zijn het recente papieren dan?

maar doet er ook niet toe, dat er lieden zijn die slordig omgaan met confidentiele stukken is van alle tijden, net zoals het van alle tijden is dat een afgelegde belofte van confidentiele aard aan de laars gelapt wordt en men het tijdens de sollicitatie procedure niet altijd even nauw neemt en er soms dus malloten doorheen slippen, precies op die plek, waar je alles behalve een malloot wil, bij de beveiliing dus.

er wordt steeds net gedaan alsof OS ons met de neus op nooit geconstateerde feiten drukt, en nu de wereld zal veranderen, we eindelijk inzien dat het allemaal niet zo is als we tot nu toe dachten

en die onzin begon al met dat paspoort verhaal, 1 afdeling, 1 dame die de regels wat te creatief interpreteerd en er deugt ineens zogenaamd niets meer van "het systeem" en wordt OS door enkele simpelen van geest gezien als de nieuw messias, alsof hij een mega schandaal, een enorme fraude, giga misstanden ontdekt heeft, een aanslag voorkomen heeft, duizenden gered van een wisse dood.

kom nou toch.

het geeft ms een saai leven wat kleur, je bent even " iemand" , je naam in de krant en zo. maar meer is het ook niet, een hype , Bokito.
  woensdag 6 juni 2007 @ 11:43:24 #112
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_50157693
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 19:58 schreef Diederik_Duck het volgende:

[chief security officer]

Maar die hebben ze vast niet op het ministerie .
Als het een functie is waarin je vooral de hele dag belangrijk kunt lopen doen zonder daadwerkelijk iets te verrichten dan hebben ze d'r vast twintig van op het ministerie
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
  Admin woensdag 6 juni 2007 @ 11:53:15 #113
2589 crew  yvonne
Grijze Dakduif
pi_50158072
@ Milagro, maar geef nou maar eerlijk toe dat jij ook nieuwsgierig bent naar die spijker/microfoon.
Hadden we niet zon "gate"lopen in SHO?
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

pi_50158204
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 11:53 schreef yvonne het volgende:
@ Milagro, maar geef nou maar eerlijk toe dat jij ook nieuwsgierig bent naar die spijker/microfoon.
Hadden we niet zon "gate"lopen in SHO?
nee, niet nieuwsgierig, totaal niet, ik hou wel van sensatie op zijn tijd, dat dan weer wel, maar ben vervolgens weer selectief wb de sensatie... de Mabel gate bijvoorbeeld, dat was hilarisch
  Admin woensdag 6 juni 2007 @ 11:58:05 #115
2589 crew  yvonne
Grijze Dakduif
pi_50158277
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 11:56 schreef milagro het volgende:

[..]

nee, niet nieuwsgierig, totaal niet, ik hou wel van sensatie op zijn tijd, dat dan weer wel, maar ben vervolgens weer selectief wb de sensatie... de Mabel gate bijvoorbeeld, dat was hilarisch
Och, ik verwacht Edwin de Roy van Zuydewijn nu ook wel weer in de pers

woensdag 6 juni 2007 @ 12:01:51 #116
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_50158454
In de woorden van Prinses Quatro Stagione.. euh, sorry, Margarita: " Ik wil graag iets zeggen wat heel moeilijk voor mij is om te zeggen... Ammuminimumfolie..
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_50158538
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 11:58 schreef yvonne het volgende:
Edwin de Roy van Zuydewijn
Misschien moeten ze de krachten bundelen tegen al die misstanden?
pi_50158563

wat dacht je van die "krijg ik nu een knuffel?" scene tijdens het interview met Frits Barend

en dat was geen persiflage maar dood serieus
  Admin woensdag 6 juni 2007 @ 12:06:16 #119
2589 crew  yvonne
Grijze Dakduif
pi_50158609
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 12:04 schreef SteveBallmer het volgende:

[..]

Misschien moeten ze de krachten bundelen tegen al die misstanden?
Ik zie echt legio mogelijkheden!

pi_50159131
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 11:27 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

ja, lees eens kranten
lees mijn zin anders nog eens .. het vraagteken sloeg niet op die geheimen maar op mijn vraag of zijn persoonlijkheid iets afdoet aan de inhoud van hetgeen hij zegt
pleased to meet you
pi_50159518
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 11:33 schreef yvonne het volgende:

[..]

Er staat toch nergens dat het over recente papieren gaat?
ik neem aan dat papieren van een ministerie ook gedateerd zijn en dat NOVA niet naar buiten komt met papieren van maanden terug
quote:
En waar staat precies dat OS geen aangename persoonlijkheid is?
Hoeveel mensen kennen hem irl dan?
ik ken hem niet persoonlijk, alleen van zijn posts hier .. en daar zaten er echt tussen waarvan ik dacht : zaag toch niet zo door man en doe eens een smilie of wat minder ..
quote:
En ik heb hier mails liggen van naar ik meen 2004 en daar wordt al gesproken over prullenbakken en papieren.
Of OS nu een zakkenwasser is ja of nee, dit soort zaken hoort nieteens in een prullenbak maar meteen een versnipperaar in.
dat is toch wat ik zeg, doet er voor de rest niet toe wat die is en hoe die het zegt .. treurig zat dat het nog een keer verteld moet worden
quote:
Hij weet heus wel dat hij een groot risico neemt ( hoop ik dan toch), baan kwijt en zoals je uit eerdere gevallen kunt weten, de staat is niet dol op klokkenluiders..
niet alleen de staat gezien de meeste reacties hier .. men heeft het liever over het persoon dan over het feit dat er ondanks eerdere gevallen geen enkele verbetering is
pleased to meet you
  woensdag 6 juni 2007 @ 13:22:32 #122
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_50161139
Ik mag dit wel... Je moet wel een erg nikserig kneusje zijn om deze kerel aandachtsgeil te noemen.

Misschien issie wel aandachtsgeil, maar hij weet het verdomde leuk te brengen allemaal
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
pi_50161167
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 13:22 schreef Pappie_Culo het volgende:
Ik mag dit wel... Je moet wel een erg nikserig kneusje zijn om deze kerel aandachtsgeil te noemen.

Misschien issie wel aandachtsgeil
, maar hij weet het verdomde leuk te brengen allemaal
  woensdag 6 juni 2007 @ 13:29:44 #124
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_50161360
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 13:22 schreef Pappie_Culo het volgende:

Misschien issie wel aandachtsgeil, maar hij weet het verdomde leuk te brengen allemaal
Kan ook gewoon irritant zijn.
Ik zie nergens een indruk dat hij het doet voor het vaderland.
Wel dat hij een boek wil uitbrengen.
god mag weten wat je daar mee wilt bereiken, behalve het ic-ich-ich-gevoel.
put
your
clothes
on!
  woensdag 6 juni 2007 @ 13:33:33 #125
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_50161506
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 13:23 schreef milagro het volgende:

[..]

Ik hou alleen m'n opties open, maar ik noem hem niet aandachtsgeil.

En een boek is een goed idee, zeker als er pikante onthullingen in komen te staan. Levert een hoop aandacht en dus geld op.
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')