so what, er lopen wel meer aandachtshoeren rond in die contreien daar en zelfs al is die rancuneus, doet toch niets af aan het feit dat daar spul op straat ligt dat er niet hoort te liggen ..quote:Op woensdag 6 juni 2007 09:52 schreef milagro het volgende:
[..]
hij geilt op aandacht en is rancuneus volgens mij
dat paspoortgedoe leverde zoveel aandacht op, daar smaakte naar meer.
het feit dat hij nu al aan komt zetten met "ik ga een boek schrijven en ooooooh jongens wat je daar in gaat lezen...."![]()
![]()
![]()
kom nu toch, zeg, trap er effe in anders
getuigt nu niet echt van iemand met een zuivere missie., het gaat meneer vooral om meneer zelf.
hij heeft die zooi ms zelf "weggegooid" om het te vinden weerquote:Op woensdag 6 juni 2007 10:27 schreef moussie het volgende:
[..]
so what, er lopen wel meer aandachtshoeren rond in die contreien daar en zelfs al is die rancuneus, doet toch niets af aan het feit dat daar spul op straat ligt dat er niet hoort te liggen ..
zoals ik al zei, dit was dan redelijk onschuldig, de tijd dat de Molukkers de koningin wilden gijzelen dus wat aan die reisschema's zouden hebben liggen gelukkig al lang achter ons .. maar welke reisschema's liggen er nog meer ?
Nu ja, de suggestie die rondom dat nieuwe systeem gewekt was, was natuurlijk wél dat er een flinke en strenge controle zou zijn en het systeem _niet_ afhankelijk zou kunnen zijn van de inschattingsfoutjes van een truusje-lokettiste bij de gemeente Grubbevkutteveen...quote:Op woensdag 6 juni 2007 10:34 schreef milagro het volgende:
die paspoortaffaire, same thing, 1 ambtenaar doet suf en meteen deugt het hele systeem niet volgens meneer, en voelt hij zich geroepen voor 'de goede zaak' te strijden.
ik vroeg het eerder al, als je, al dan niet ziek, thuis zit, hoe kom je dan aan recente papieren om op die vuilnisbak te gooien ?quote:Op woensdag 6 juni 2007 10:34 schreef milagro het volgende:
[..]
hij heeft die zooi ms zelf "weggegooid" om het te vinden weer
het zou mij iig niet verbazen.
wel heel toevallig dat alle ingredienten van de vorige 'zaak' weer samenkomen, of all people die het hadden kunnen ontdekken, ontdekt meneer OS het, right.
zonder meer toegegeven, wat ik ervan heb opgevangen is OS geen aangename persoonlijkheid .. maar doet dat iets af aan de inhoud van hetgeen hij verteld .. er kan een loopje worden genomen met de nieuwe oh-zoooo-strenge pasfotoregels, er liggen geregeld staatsgeheimen op straat ?quote:deze meneer wilt een punt maken, ongeacht wat het punt is, als het de overheid maar te kakken zet en hem in het stralende middelpunt.
die paspoortaffaire, same thing, 1 ambtenaar doet suf en meteen deugt het hele systeem niet volgens meneer, en voelt hij zich geroepen voor 'de goede zaak' te strijden.
de goede zaak echter is vooral meneer OS himself.
tja, iedere systeem is nu eenmaal zo zwak als de zwakste schakel... wat OS vooral aantoont is dat hij zélf kennelijk de aller-, allerzwakste schakel op zn afdeling is/was.quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:11 schreef moussie het volgende:
.. er kan een loopje worden genomen met de nieuwe oh-zoooo-strenge pasfotoregels, er liggen geregeld staatsgeheimen op straat ?
ja, lees eens krantenquote:Op woensdag 6 juni 2007 11:11 schreef moussie het volgende:
er liggen geregeld staatsgeheimen op straat ?
Er staat toch nergens dat het over recente papieren gaat?quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:11 schreef moussie het volgende:
[..]
ik vroeg het eerder al, als je, al dan niet ziek, thuis zit, hoe kom je dan aan recente papieren om op die vuilnisbak te gooien ?
Zou het niet eerder zo zijn dat er sinds jaar en dag van alles en nog wat onversnippert op die belt gegooid wordt ?
[..]
zonder meer toegegeven, wat ik ervan heb opgevangen is OS geen aangename persoonlijkheid .. maar doet dat iets af aan de inhoud van hetgeen hij verteld .. er kan een loopje worden genomen met de nieuwe oh-zoooo-strenge pasfotoregels, er liggen geregeld staatsgeheimen op straat ?
Meestal op de achterbank van huurauto'squote:
zijn het recente papieren dan?quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:11 schreef moussie het volgende:
[..]
ik vroeg het eerder al, als je, al dan niet ziek, thuis zit, hoe kom je dan aan recente papieren om op die vuilnisbak te gooien ?
Zou het niet eerder zo zijn dat er sinds jaar en dag van alles en nog wat onversnippert op die belt gegooid wordt ?
[..]
Als het een functie is waarin je vooral de hele dag belangrijk kunt lopen doen zonder daadwerkelijk iets te verrichten dan hebben ze d'r vast twintig van op het ministeriequote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:58 schreef Diederik_Duck het volgende:
[chief security officer]
Maar die hebben ze vast niet op het ministerie.
nee, niet nieuwsgierig, totaal niet, ik hou wel van sensatie op zijn tijd, dat dan weer wel, maar ben vervolgens weer selectief wb de sensatie... de Mabel gate bijvoorbeeld, dat was hilarischquote:Op woensdag 6 juni 2007 11:53 schreef yvonne het volgende:
@ Milagro, maar geef nou maar eerlijk toe dat jij ook nieuwsgierig bent naar die spijker/microfoon.
Hadden we niet zon "gate"lopen in SHO?
Och, ik verwacht Edwin de Roy van Zuydewijn nu ook wel weer in de persquote:Op woensdag 6 juni 2007 11:56 schreef milagro het volgende:
[..]
nee, niet nieuwsgierig, totaal niet, ik hou wel van sensatie op zijn tijd, dat dan weer wel, maar ben vervolgens weer selectief wb de sensatie... de Mabel gate bijvoorbeeld, dat was hilarisch
Misschien moeten ze de krachten bundelen tegen al die misstanden?quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:58 schreef yvonne het volgende:
Edwin de Roy van Zuydewijn
Ik zie echt legio mogelijkheden!quote:Op woensdag 6 juni 2007 12:04 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
Misschien moeten ze de krachten bundelen tegen al die misstanden?
lees mijn zin anders nog eens .. het vraagteken sloeg niet op die geheimen maar op mijn vraag of zijn persoonlijkheid iets afdoet aan de inhoud van hetgeen hij zegtquote:
ik neem aan dat papieren van een ministerie ook gedateerd zijn en dat NOVA niet naar buiten komt met papieren van maanden terugquote:Op woensdag 6 juni 2007 11:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
Er staat toch nergens dat het over recente papieren gaat?
ik ken hem niet persoonlijk, alleen van zijn posts hier .. en daar zaten er echt tussen waarvan ik dacht : zaag toch niet zo door man en doe eens een smilie of wat minder ..quote:En waar staat precies dat OS geen aangename persoonlijkheid is?
Hoeveel mensen kennen hem irl dan?
dat is toch wat ik zeg, doet er voor de rest niet toe wat die is en hoe die het zegt .. treurig zat dat het nog een keer verteld moet wordenquote:En ik heb hier mails liggen van naar ik meen 2004 en daar wordt al gesproken over prullenbakken en papieren.
Of OS nu een zakkenwasser is ja of nee, dit soort zaken hoort nieteens in een prullenbak maar meteen een versnipperaar in.
niet alleen de staat gezien de meeste reacties hier .. men heeft het liever over het persoon dan over het feit dat er ondanks eerdere gevallen geen enkele verbetering isquote:Hij weet heus wel dat hij een groot risico neemt ( hoop ik dan toch), baan kwijt en zoals je uit eerdere gevallen kunt weten, de staat is niet dol op klokkenluiders..
quote:Op woensdag 6 juni 2007 13:22 schreef Pappie_Culo het volgende:
Ik mag dit wel... Je moet wel een erg nikserig kneusje zijn om deze kerel aandachtsgeil te noemen.
Misschien issie wel aandachtsgeil, maar hij weet het verdomde leuk te brengen allemaal
Kan ook gewoon irritant zijn.quote:Op woensdag 6 juni 2007 13:22 schreef Pappie_Culo het volgende:
Ik mag dit wel... Je moet wel een erg nikserig kneusje zijn om deze kerel aandachtsgeil te noemen.
Misschien issie wel aandachtsgeil, maar hij weet het verdomde leuk te brengen allemaal
Ik hou alleen m'n opties open, maar ik noem hem niet aandachtsgeil.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |