abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50134768
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 18:22 schreef du_ke het volgende:

[..]

De werkgever moet de eerste periode (van 2 jaar) van de ziektewet zelf betalen.
En de overheid is zijn werkgever
1 teveel of 1 te weinig, dat is de vraag
  dinsdag 5 juni 2007 @ 18:25:47 #52
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_50134782
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 18:22 schreef du_ke het volgende:

[..]

De werkgever moet de eerste periode (van 2 jaar) van de ziektewet zelf betalen.
En? Werkgevers betalen de sociale voorzieningen altijd.
Het werknemersdeel komt ook van de werkgever..
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_50134846
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 18:25 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

En? Werkgevers betalen de sociale voorzieningen altijd.
Het werknemersdeel komt ook van de werkgever..
Dan is het dus niet direct misbruik maken van sociale voorzieningen. Neem aan dat z'n werknemer hem met "verlof" heeft gestuurd.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  dinsdag 5 juni 2007 @ 18:30:20 #54
45206 Pietverdriet
pi_50134922
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 18:27 schreef du_ke het volgende:

[..]

Dan is het dus niet direct misbruik maken van sociale voorzieningen. Neem aan dat z'n werknemer hem met "verlof" heeft gestuurd.
Hoezo is het geen misbruik?
Als je niet ziek bent hoor je daar geen gebruik van te maken.
Dit is precies het zelfde soort denken wat de arbeidsongeschiktheidswet onbetaalbaar heeft gemaakt.
Walgelijk
  dinsdag 5 juni 2007 @ 18:32:02 #55
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_50134959
Controversieel Ja, a nigger with a bad attitude.
Ik ken niemand die zo hard kont durft te schoppen dat even voorop nou bijna niemand. Willem Oltmans was ook niet voor de poes.
  dinsdag 5 juni 2007 @ 18:33:29 #56
45206 Pietverdriet
pi_50134998
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 18:32 schreef Drugshond het volgende:
Ik ken niemand die zo hard kont durft te schoppen dat even voorop nou bijna niemand. Willem Oltmans was ook niet voor de poes.
Ik moest idd ook aan Willem Oltmans denken.
Geweldige vent trouwens.
pi_50135161
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 18:32 schreef Drugshond het volgende:
Ik ken er wel een, maar die werd om die reden weggeschoten, nog voordat hij überhaupt de echte beerputten op het binnenhof kon opentrekken......
Daarbij vergeleken was Oltmans een lieverdje voor de staat.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  dinsdag 5 juni 2007 @ 19:25:13 #58
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_50136930
Wat een held
  Admin dinsdag 5 juni 2007 @ 19:26:33 #59
2589 crew  yvonne
Adminion.
pi_50137001
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 16:38 schreef chromosoompje het volgende:

[..]

is volgens mij zelfs admin of modje ofzo
Beide niet, user
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
pi_50137187
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 19:26 schreef yvonne het volgende:

[..]

Beide niet, user
sorry mevrouw
1 teveel of 1 te weinig, dat is de vraag
  dinsdag 5 juni 2007 @ 19:30:59 #61
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_50137198
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 18:33 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Geweldige vent trouwens.
Toch wel een verschil

Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_50138103
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 19:25 schreef TimmyAsd het volgende:
Wat een held
als die gast al melding heeft gemaakt van het beveiligingslek inclusief oplossingen en vervolgens doen ze niks...

tja wat moet je dan...

zelfde zag je met BNN en de Donorshow, politici en grote groepen mensen (die hem hier uitmaken voor loser) zijn vaak te dom om het op een normale manier niet te snappen.

dus moet je het publiek maar schokken.
pi_50138371
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 17:37 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Wel hoor; aan de CSO (Chief Security Officer) dus.
Maar die hebben ze vast niet op het ministerie .
pi_50138645
Hij heeft groot gelijk. Het Rijk is dmv de Archiefwet verplicht om dit soort dingen te vernietigen, daar is nog een hele poppenkast omheen opgezet van onderlinge en externe controleurs. En niet voor niets, want je gooit zo complete mensenlevens op straat.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_50138654
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 18:05 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Ik vind dat hij dit aankaart volkomen okay, informatie beveiliging is een belangrijk thema, en de overheid heeft uitermate gevoelige informatie waar ze schandalig slecht mee omgaan.
Het is verder fout dat als je dit aankaart je in de ziektewet komt
't is wel vaak iets wat van de werkgever zelf uitgaat als er niets is gebeurt waarop je geschorst zou kunnen worden maar de arbeidsverhouding dusdanig verstoort is dat van normaal werken geen sprake meer kan zijn .. dan krijg je gewoon het advies om je ziek te melden en in de tussentijd is het een impasse ..

voor de rest vind ik dat die hartstikke gelijk heeft .. al zijn de smilies wel irritant .. het is toch te zot voor woorden dat de overheid maar zo achteloos om blijft gaan met gevoelige informatie, al is dit geval dan redelijk onbelangrijk, het is wel het zoveelste in een veel te lang rijtje ..
pleased to meet you
pi_50138714
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 18:33 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Geweldige vent trouwens.
Precies. Een beetje gericht schoppen tegen de overheid valt altijd te prijzen, vreemd dat zoveel mensen daar moeite mee hebben. Het zou me niet verbazen als dat dezelfde groep is die alle heil van de overheid verwacht.
pi_50138785
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 20:07 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Precies. Een beetje gericht schoppen tegen de overheid valt altijd te prijzen, vreemd dat zoveel mensen daar moeite mee hebben. Het zou me niet verbazen als dat dezelfde groep is die alle heil van de overheid verwacht.
Integendeel. Als er iemand is die kritisch staat tegenover privacywetgeving, cameratoezicht en bijvoorbeeld de internet bewaarplicht... De actie an sich kan ik daarom wel waarderen, alleen vind ik die OS zo'n verschrikkelijke eigengeilert (wat hij bij zijn vorig actie meer dan eens bewezen heeft), bah.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  dinsdag 5 juni 2007 @ 20:09:22 #68
148823 znarch
ondertitel
pi_50138787
Kan iemand die aandachtsgeile nerd met zijn lelijke vriendin de mond snoeren ?
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
pi_50138841
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 20:09 schreef Jarno het volgende:

[..]

Integendeel. Als er iemand is die kritisch staat tegenover privacywetgeving, cameratoezicht en bijvoorbeeld de internet bewaarplicht... De actie an sich kan ik daarom wel waarderen, alleen vind ik die OS zo'n verschrikkelijke eigengeilert (wat hij bij zijn vorig actie meer dan eens bewezen heeft), bah.
Nou en? Zolang hij het gelijk aan zijn zijde heeft mag het van mij een narcistische klootzak zijn die het om de aandacht gaat.
pi_50138868
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 20:09 schreef znarch het volgende:
Kan iemand die aandachtsgeile nerd met zijn lelijke vriendin de mond snoeren ?
post eens een pic van jouw vriendin...
  dinsdag 5 juni 2007 @ 20:11:58 #71
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_50138902
OS
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_50138919
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 20:10 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Nou en? Zolang hij het gelijk aan zijn zijde heeft mag het van mij een narcistische klootzak zijn die het om de aandacht gaat.
Tof van je.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
pi_50138966
quote:

[..]

Ik heb liever een eigengeilaard die nog es wat nadenkt dan zo'n schapenmentaliteit van alle zegen komt van boven en t zal wel goed zijn
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_50139065
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 20:13 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Ik heb liever een eigengeilaard die nog es wat nadenkt dan zo'n schapenmentaliteit van alle zegen komt van boven en t zal wel goed zijn
Ik denk dat je hier op FOK! maar weinig van dat soort schapen tegenkomt hoor. Het is hier kut-overheid voor en kut-overheid na, of het nou rechts (te grote overheid! liberalisme!!) of links (stelletje gristenhonden!) betreft. Nou goed, het is verder ook geen biggie, maar die kop van OS had ik voorlopig niet meer in het nieuws hoeven zien eigenlijk.
  dinsdag 5 juni 2007 @ 20:24:14 #75
167723 sanni
Acima de seu
pi_50139381
Geweldig als hij het idd blijkft te zijn geweest maar wat ik veel zorgelijker vind is het feit dat er iemand van binnenuit zoals hij nodig is om de noodklok te luiden inzake dit soort zaken. Andermaal zie je dus hoe Nederland omgaat met mensen die geheel terecht de noodklok luiden. Tering houding en alles weer onder het tapijt schuiven en de burger in slaap sussen dat alles onder controle is. En wanneer het fout gaat weer de vermoorde onschuld spelen.
pi_50139480
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 20:24 schreef sanni het volgende:
Geweldig als hij het idd blijkft te zijn geweest maar wat ik veel zorgelijker vind is het feit dat er iemand van binnenuit zoals hij nodig is om de noodklok te luiden inzake dit soort zaken. Andermaal zie je dus hoe Nederland omgaat met mensen die geheel terecht de noodklok luiden. [afbeelding] Tering houding en alles weer onder het tapijt schuiven en de burger in slaap sussen dat alles onder controle is. En wanneer het fout gaat weer de vermoorde onschuld spelen.
Het ergste is dat we allemaal zo verbaasd reageren: het gebeurt overal, we willen het alleen niet weten. Snuffel bij een ziekenhuis eens in de oud papierhoek, hoeveel USB sticks is Defensie al kwijtgeraakt, hoe walgelijk slecht wordt er wel niet omgegaan met wachtwoorden, etc, etc.

We vinden het allemaal kennelijk niet belangrijk genoeg.
pi_50139718
Goede actie.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_50140843
Die man heeft toch echt wel een punt hoor
  dinsdag 5 juni 2007 @ 21:15:23 #79
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_50141785
Baaj loopt zeker alweer de gehele dag met een stijve lul rond?

Kan OS trouwens niet gewoon weer aan het werk gaan i.p.v. dat geneuzel in vuilnisbakken?
Godvergetense werkschuwe teringhippie. Dat zijn problemen die aangekaart dienen te worden. Nekschot voor zij die op deze manier misbruik maken van de sociale voorzieningen.
pi_50143082
Het zou me niks verbazen als hij die 'waardevolle overheidsinformatie' zelf bij het oud vuil heeft gezet alvorens hij NOVA tipte.
pi_50143984
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 21:15 schreef ShaoliN het volgende:
Kan OS trouwens niet gewoon weer aan het werk gaan i.p.v. dat geneuzel in vuilnisbakken?
hmz, hij doet zijn werk toch, beveiliging, zelfs al stuurt zijn werkgever hem de ziektewet in omdat die niet zit te wachten op een klokkenluider
quote:
Godvergetense werkschuwe teringhippie.
zie boven .. als die werkschuw was zat die dus niet in die vuilnisbak te snuffelen .. die man blijft zijn werk doen, en goed ook zo te zien
quote:
Dat zijn problemen die aangekaart dienen te worden. Nekschot voor zij die op deze manier misbruik maken van de sociale voorzieningen.
en wie ben jij om te kunnen beoordelen of die niet hartstikke in de stress zit omdat zijn werk, beveiligen, hem onmogelijk word gemaakt, mi is het namelijk behoorlijk frustrerend voor zo'n beveiliger als die ziet dat er achter elkaar .. wel 20 per dag .. staatsgeheimen voor de grabbel op straat liggen, en dat terwijl jij je superieuren meer dan eens erop attent hebt gemaakt .. en het feit dat die niet rustig door zit te werken voor zijn lekkere salaris maar aan de bel gaat hangen spreekt mi toch wel voor hem .. als persoon mag hij dan misschien wel onaangenaam/zwaar irritant zijn maar qua zijn werk doen .. nou dat doet die goed, zelfs in de ziektewet ..

daarnaast, sinds wanneer valt de ziektewet onder de sociale voorzieningen ?
pleased to meet you
pi_50144032
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 21:43 schreef PDOA het volgende:
Het zou me niks verbazen als hij die 'waardevolle overheidsinformatie' zelf bij het oud vuil heeft gezet alvorens hij NOVA tipte.
wauw .. hoe kan jij iets bij de vuilnis zetten als je al een tijdje ziek thuis zit ?
pleased to meet you
pi_50144282
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 20:26 schreef Jarno het volgende:

[..]

Het ergste is dat we allemaal zo verbaasd reageren: het gebeurt overal, we willen het alleen niet weten. Snuffel bij een ziekenhuis eens in de oud papierhoek, hoeveel USB sticks is Defensie al kwijtgeraakt, hoe walgelijk slecht wordt er wel niet omgegaan met wachtwoorden, etc, etc.

We vinden het allemaal kennelijk niet belangrijk genoeg.
Maar we vinden het wel belangrijk om mensen af te tappen. Internet te loggen etc. Maar het punt waar het lek optreed blijft een stortvloed.

Als je dit niet ziet, dan moet je, je niet mengen in de discussie.
Steun Elkaar, Kopieer Nederlands Waar!
Hadîs (An-Nawawi): "Niemand van jullie gelooft (werkelijk) totdat hij voor zijn broeder wenst wat hij voor zichzelf wenst."
pi_50145075
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 22:04 schreef moussie het volgende:

[..]

wauw .. hoe kan jij iets bij de vuilnis zetten als je al een tijdje ziek thuis zit ?
Hij is niet ziek.
pi_50146512
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 22:27 schreef PDOA het volgende:

[..]

Hij is niet ziek.
duh, maar op zijn werk zitten doet die ook niet .. en noem me gek, maar als je op je werk een vuilniszak wil buitenzetten, al dan niet gespiked voor NOVA, moet je toch eerst op je werk zijn .. er is iig geen dispuut over de authenticiteit van de inhoud, dus het gaat wel degelijk over materiaal dat niet op straat hoort te liggen
pleased to meet you
pi_50146668
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 23:02 schreef moussie het volgende:

[..]

duh, maar op zijn werk zitten doet die ook niet .. en noem me gek, maar als je op je werk een vuilniszak wil buitenzetten, al dan niet gespiked voor NOVA, moet je toch eerst op je werk zijn .. er is iig geen dispuut over de authenticiteit van de inhoud, dus het gaat wel degelijk over materiaal dat niet op straat hoort te liggen
Hij zou die rommel ook gewoon uit de papierbak kunnen hebben gevist toen hij nog wel werkte, en dit een soort van wraakactie is omdat hij nu op non-actief (begrijpelijk) is gesteld.
pi_50146713
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 18:24 schreef jogy het volgende:
OS is gewoon een held, dat boek koop ik zeker .
OS is een stakker...... ga gewoon aan het werk zou ik zeggen!
  dinsdag 5 juni 2007 @ 23:10:11 #88
262 Re
Kiss & Swallow
pi_50146794
Yvonne... gingen we OS nou niet nog eens een keer op de foto zetten
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_50148757
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 23:06 schreef PDOA het volgende:

[..]

Hij zou die rommel ook gewoon uit de papierbak kunnen hebben gevist toen hij nog wel werkte, en dit een soort van wraakactie is omdat hij nu op non-actief (begrijpelijk) is gesteld.
zou kunnen idd, maar denk je niet ook dat, als dat zo was geweest, we dat wel terug zouden hebben gevonden in de reacties van de overheid .. zoals ik al zei, er is geen dispuut over de authenticiteit van het materiaal ?
pleased to meet you
  † In Memoriam † woensdag 6 juni 2007 @ 00:48:37 #90
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_50150001
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 16:15 schreef -J-D- het volgende:

'Dagelijks kon ik zo een stapel van twintig staatsgeheimen op het bureau van mijn meerderen deponeren. Gewoon aangetroffen in de prullenbak. Als ik die kan pakken, kunnen de schoonmakers dat ook. Bovendien werden de vuilniszakken gewoon buiten gezet.'
OMG, volgens mij heb je als medewerker in dat soort beroepen gewoon simpelweg zwijgplicht, al het personeel (inclusief de schoonmakers) tekenen daar normaliter voor.
  † In Memoriam † woensdag 6 juni 2007 @ 00:51:00 #91
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_50150059
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 20:05 schreef Mwanatabu het volgende:
Hij heeft groot gelijk. Het Rijk is dmv de Archiefwet verplicht om dit soort dingen te vernietigen, daar is nog een hele poppenkast omheen opgezet van onderlinge en externe controleurs. En niet voor niets, want je gooit zo complete mensenlevens op straat.
Hij heef volgens mij géén gelijk als hij het heeft over de stukken die nog BINNEN zijn, op bureaus liggen of binnen de muren in vuilnisbakken.
  woensdag 6 juni 2007 @ 00:58:34 #92
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_50150227
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 23:08 schreef Slasher het volgende:

[..]

OS is een stakker...... ga gewoon aan het werk zou ik zeggen!
Wat moussy zegt. Die gozer is nog niet eens meer werkzaam als beveiliger maar blijft doorgaan. Als hij een werkschuwe hippie was geweest had ie wel lekker thuis blijven zitten met een biertje voor de tv.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  woensdag 6 juni 2007 @ 01:54:05 #93
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_50151037
quote:

[..]

dat is dus ook mijn probleem met hem: hij heeft zijn geloofwaardigheid zo op het spel gezet met die jokeracties en zijn reacties daarop hier op FOK! dat ik gewoon werkelijk niet weet wat ik hiervan moet denken. puik als hij dingen aan de kaak stelt maar de manier waarop begint mij een beetje de keel uit te hangen...
put
your
clothes
on!
  woensdag 6 juni 2007 @ 08:18:13 #94
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_50152394
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 18:19 schreef NDAsilenced het volgende:

[..]

Verder nog iets inhoudelijks te melden?
Dit topic gaat niet over het afval van de koningin maar over de tipgever, Oversight. De posts zijn dus wel degelijk inhoudelijk, alleen niet of nauwelijks onderbouwd.

Vraag me trouwens af, waarom hij perse zichzelf bekend moet maken. Als het je zo te doen is om de misstanden, zoals sommigen beweren, waarom daarna roepen "Ik was het, die het vertelde! Oh ja, en ik ga ook een boek schrijven!
quote:
Coleman wil een boek gaan schrijven. Daar komt nogal wat in te staan, belooft hij vervaarlijk: "Laat ik dit zeggen: die afluisterschroef bij de RVD, waar prinses Margarita het over had, die zat er echt."
Krekker is de bom!
  woensdag 6 juni 2007 @ 09:30:52 #95
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_50153655
Misschien wou Oversight weer een dikke pik krijgen bij het zien van zijn naam in de media.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  woensdag 6 juni 2007 @ 09:40:55 #96
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_50153934
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 22:03 schreef moussie het volgende:

[..]

hmz, hij doet zijn werk toch, beveiliging, zelfs al stuurt zijn werkgever hem de ziektewet in omdat die niet zit te wachten op een klokkenluider
[..]
Nee dat doet die vuige stinkhippie niet. Hij heeft toen hij nog niet te belazerd was om te werken eens wat opgevangen en nu uit frustratie NOVA getipt.
quote:
zie boven .. als die werkschuw was zat die dus niet in die vuilnisbak te snuffelen .. die man blijft zijn werk doen, en goed ook zo te zien
[..]
Die man moet een persoon bewaken, en niet documenten. Als hij in de vuilnisbak snuffelt kan hij geen kogels opvangen
quote:
en wie ben jij om te kunnen beoordelen of die niet hartstikke in de stress zit omdat zijn werk, beveiligen, hem onmogelijk word gemaakt, mi is het namelijk behoorlijk frustrerend voor zo'n beveiliger als die ziet dat er achter elkaar .. wel 20 per dag .. staatsgeheimen voor de grabbel op straat liggen, en dat terwijl jij je superieuren meer dan eens erop attent hebt gemaakt .. en het feit dat die niet rustig door zit te werken voor zijn lekkere salaris maar aan de bel gaat hangen spreekt mi toch wel voor hem .. als persoon mag hij dan misschien wel onaangenaam/zwaar irritant zijn maar qua zijn werk doen .. nou dat doet die goed, zelfs in de ziektewet ..

daarnaast, sinds wanneer valt de ziektewet onder de sociale voorzieningen ?
Als hij zoveel stress heeft kan hij zich ook niet bezig houden met dit onnozele geneuzel.
pi_50154273
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 00:58 schreef jogy het volgende:

[..]

Wat moussy zegt. Die gozer is nog niet eens meer werkzaam als beveiliger maar blijft doorgaan. Als hij een werkschuwe hippie was geweest had ie wel lekker thuis blijven zitten met een biertje voor de tv.
hij geilt op aandacht en is rancuneus volgens mij
dat paspoortgedoe leverde zoveel aandacht op, daar smaakte naar meer.

het feit dat hij nu al aan komt zetten met "ik ga een boek schrijven en ooooooh jongens wat je daar in gaat lezen...."

kom nu toch, zeg, trap er effe in anders
getuigt nu niet echt van iemand met een zuivere missie., het gaat meneer vooral om meneer zelf.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_50154317
Vies ventje, die Oversight.
pi_50154717
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 00:58 schreef jogy het volgende:

[..]

Hij heeft gewoon een tekort aan aandacht, niets meer, niets minder!
pi_50155054
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 09:40 schreef ShaoliN het volgende:

[..]

Nee dat doet die vuige stinkhippie niet. Hij heeft toen hij nog niet te belazerd was om te werken eens wat opgevangen en nu uit frustratie NOVA getipt.
ja joh, hij heeft maanden geleden "iets" opgevangen en gaat dan nu pas NOVA tippen .. dat houd dan dus in dat er of al die maanden geregeld geheimen op de vuilnisbak hebben gelegen of dat de vuilnis daar nooit opgehaald wordt
quote:
Die man moet een persoon bewaken, en niet documenten. Als hij in de vuilnisbak snuffelt kan hij geen kogels opvangen
mwah, dat persoon bewaken is natuurlijk geen dagtaak, dus er blijft genoeg tijd over voor andere beveiligingstaken .. en dan is het natuurlijk bijzonder lullig als je bvb het geheime reisschema van het door jou te bewaken persoon op de vuilnisbelt vindt .. nietwaar ?
quote:
Als hij zoveel stress heeft kan hij zich ook niet bezig houden met dit onnozele geneuzel.
begrijpend lezen is te moeilijk voor je ? Ik zei niet dat die stress heeft maar dat die het best zou kunnen hebben, het is tenslotte niet niets om op dagelijkse basis staatsgeheimen op straat te kunnen vinden en niemand die er wat aan doet ondanks herhaalde waarschuwingen ..

maar ik begrijp dat jij dat onnozel geneuzel vindt, wat kan jou het nou schelen dat dat spul gewoon voor het oprapen ligt ?
sorry hoor, maar als er hier iets onnozel is dan ben jij dat, en anderen zoals jij die liever over de persoonlijkheid vallen dan over hetgeen er gezegd wordt .. er liggen voor de zoveelste keer geheime gegevens van de overheid op straat
pleased to meet you
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')