abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50134768
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 18:22 schreef du_ke het volgende:

[..]

De werkgever moet de eerste periode (van 2 jaar) van de ziektewet zelf betalen.
En de overheid is zijn werkgever
1 teveel of 1 te weinig, dat is de vraag
  dinsdag 5 juni 2007 @ 18:25:47 #52
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_50134782
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 18:22 schreef du_ke het volgende:

[..]

De werkgever moet de eerste periode (van 2 jaar) van de ziektewet zelf betalen.
En? Werkgevers betalen de sociale voorzieningen altijd.
Het werknemersdeel komt ook van de werkgever..
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_50134846
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 18:25 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

En? Werkgevers betalen de sociale voorzieningen altijd.
Het werknemersdeel komt ook van de werkgever..
Dan is het dus niet direct misbruik maken van sociale voorzieningen. Neem aan dat z'n werknemer hem met "verlof" heeft gestuurd.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  dinsdag 5 juni 2007 @ 18:30:20 #54
45206 Pietverdriet
pi_50134922
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 18:27 schreef du_ke het volgende:

[..]

Dan is het dus niet direct misbruik maken van sociale voorzieningen. Neem aan dat z'n werknemer hem met "verlof" heeft gestuurd.
Hoezo is het geen misbruik?
Als je niet ziek bent hoor je daar geen gebruik van te maken.
Dit is precies het zelfde soort denken wat de arbeidsongeschiktheidswet onbetaalbaar heeft gemaakt.
Walgelijk
  dinsdag 5 juni 2007 @ 18:32:02 #55
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_50134959
Controversieel Ja, a nigger with a bad attitude.
Ik ken niemand die zo hard kont durft te schoppen dat even voorop nou bijna niemand. Willem Oltmans was ook niet voor de poes.
  dinsdag 5 juni 2007 @ 18:33:29 #56
45206 Pietverdriet
pi_50134998
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 18:32 schreef Drugshond het volgende:
Ik ken niemand die zo hard kont durft te schoppen dat even voorop nou bijna niemand. Willem Oltmans was ook niet voor de poes.
Ik moest idd ook aan Willem Oltmans denken.
Geweldige vent trouwens.
pi_50135161
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 18:32 schreef Drugshond het volgende:
Ik ken er wel een, maar die werd om die reden weggeschoten, nog voordat hij überhaupt de echte beerputten op het binnenhof kon opentrekken......
Daarbij vergeleken was Oltmans een lieverdje voor de staat.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  dinsdag 5 juni 2007 @ 19:25:13 #58
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_50136930
Wat een held
  Admin dinsdag 5 juni 2007 @ 19:26:33 #59
2589 crew  yvonne
Grijze Dakduif
pi_50137001
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 16:38 schreef chromosoompje het volgende:

[..]

is volgens mij zelfs admin of modje ofzo
Beide niet, user
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
pi_50137187
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 19:26 schreef yvonne het volgende:

[..]

Beide niet, user
sorry mevrouw
1 teveel of 1 te weinig, dat is de vraag
  dinsdag 5 juni 2007 @ 19:30:59 #61
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_50137198
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 18:33 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Geweldige vent trouwens.
Toch wel een verschil

Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_50138103
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 19:25 schreef TimmyAsd het volgende:
Wat een held
als die gast al melding heeft gemaakt van het beveiligingslek inclusief oplossingen en vervolgens doen ze niks...

tja wat moet je dan...

zelfde zag je met BNN en de Donorshow, politici en grote groepen mensen (die hem hier uitmaken voor loser) zijn vaak te dom om het op een normale manier niet te snappen.

dus moet je het publiek maar schokken.
pi_50138371
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 17:37 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Wel hoor; aan de CSO (Chief Security Officer) dus.
Maar die hebben ze vast niet op het ministerie .
pi_50138645
Hij heeft groot gelijk. Het Rijk is dmv de Archiefwet verplicht om dit soort dingen te vernietigen, daar is nog een hele poppenkast omheen opgezet van onderlinge en externe controleurs. En niet voor niets, want je gooit zo complete mensenlevens op straat.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_50138654
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 18:05 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Ik vind dat hij dit aankaart volkomen okay, informatie beveiliging is een belangrijk thema, en de overheid heeft uitermate gevoelige informatie waar ze schandalig slecht mee omgaan.
Het is verder fout dat als je dit aankaart je in de ziektewet komt
't is wel vaak iets wat van de werkgever zelf uitgaat als er niets is gebeurt waarop je geschorst zou kunnen worden maar de arbeidsverhouding dusdanig verstoort is dat van normaal werken geen sprake meer kan zijn .. dan krijg je gewoon het advies om je ziek te melden en in de tussentijd is het een impasse ..

voor de rest vind ik dat die hartstikke gelijk heeft .. al zijn de smilies wel irritant .. het is toch te zot voor woorden dat de overheid maar zo achteloos om blijft gaan met gevoelige informatie, al is dit geval dan redelijk onbelangrijk, het is wel het zoveelste in een veel te lang rijtje ..
pleased to meet you
pi_50138714
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 18:33 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Geweldige vent trouwens.
Precies. Een beetje gericht schoppen tegen de overheid valt altijd te prijzen, vreemd dat zoveel mensen daar moeite mee hebben. Het zou me niet verbazen als dat dezelfde groep is die alle heil van de overheid verwacht.
pi_50138785
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 20:07 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Precies. Een beetje gericht schoppen tegen de overheid valt altijd te prijzen, vreemd dat zoveel mensen daar moeite mee hebben. Het zou me niet verbazen als dat dezelfde groep is die alle heil van de overheid verwacht.
Integendeel. Als er iemand is die kritisch staat tegenover privacywetgeving, cameratoezicht en bijvoorbeeld de internet bewaarplicht... De actie an sich kan ik daarom wel waarderen, alleen vind ik die OS zo'n verschrikkelijke eigengeilert (wat hij bij zijn vorig actie meer dan eens bewezen heeft), bah.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  dinsdag 5 juni 2007 @ 20:09:22 #68
148823 znarch
ondertitel
pi_50138787
Kan iemand die aandachtsgeile nerd met zijn lelijke vriendin de mond snoeren ?
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
pi_50138841
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 20:09 schreef Jarno het volgende:

[..]

Integendeel. Als er iemand is die kritisch staat tegenover privacywetgeving, cameratoezicht en bijvoorbeeld de internet bewaarplicht... De actie an sich kan ik daarom wel waarderen, alleen vind ik die OS zo'n verschrikkelijke eigengeilert (wat hij bij zijn vorig actie meer dan eens bewezen heeft), bah.
Nou en? Zolang hij het gelijk aan zijn zijde heeft mag het van mij een narcistische klootzak zijn die het om de aandacht gaat.
pi_50138868
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 20:09 schreef znarch het volgende:
Kan iemand die aandachtsgeile nerd met zijn lelijke vriendin de mond snoeren ?
post eens een pic van jouw vriendin...
  dinsdag 5 juni 2007 @ 20:11:58 #71
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_50138902
OS
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_50138919
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 20:10 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Nou en? Zolang hij het gelijk aan zijn zijde heeft mag het van mij een narcistische klootzak zijn die het om de aandacht gaat.
Tof van je.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
pi_50138966
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 20:09 schreef Jarno het volgende:

[..]

Ik heb liever een eigengeilaard die nog es wat nadenkt dan zo'n schapenmentaliteit van alle zegen komt van boven en t zal wel goed zijn
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_50139065
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 20:13 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Ik heb liever een eigengeilaard die nog es wat nadenkt dan zo'n schapenmentaliteit van alle zegen komt van boven en t zal wel goed zijn
Ik denk dat je hier op FOK! maar weinig van dat soort schapen tegenkomt hoor. Het is hier kut-overheid voor en kut-overheid na, of het nou rechts (te grote overheid! liberalisme!!) of links (stelletje gristenhonden!) betreft. Nou goed, het is verder ook geen biggie, maar die kop van OS had ik voorlopig niet meer in het nieuws hoeven zien eigenlijk.
  dinsdag 5 juni 2007 @ 20:24:14 #75
167723 sanni
Acima de seu
pi_50139381
Geweldig als hij het idd blijkft te zijn geweest maar wat ik veel zorgelijker vind is het feit dat er iemand van binnenuit zoals hij nodig is om de noodklok te luiden inzake dit soort zaken. Andermaal zie je dus hoe Nederland omgaat met mensen die geheel terecht de noodklok luiden. Tering houding en alles weer onder het tapijt schuiven en de burger in slaap sussen dat alles onder controle is. En wanneer het fout gaat weer de vermoorde onschuld spelen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')