En de overheid is zijn werkgeverquote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:22 schreef du_ke het volgende:
[..]
De werkgever moet de eerste periode (van 2 jaar) van de ziektewet zelf betalen.
En? Werkgevers betalen de sociale voorzieningen altijd.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:22 schreef du_ke het volgende:
[..]
De werkgever moet de eerste periode (van 2 jaar) van de ziektewet zelf betalen.
Dan is het dus niet direct misbruik maken van sociale voorzieningen. Neem aan dat z'n werknemer hem met "verlof" heeft gestuurd.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:25 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
En? Werkgevers betalen de sociale voorzieningen altijd.
Het werknemersdeel komt ook van de werkgever..
Hoezo is het geen misbruik?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:27 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dan is het dus niet direct misbruik maken van sociale voorzieningen. Neem aan dat z'n werknemer hem met "verlof" heeft gestuurd.
Ik moest idd ook aan Willem Oltmans denken.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:32 schreef Drugshond het volgende:
Controversieel Ja, a nigger with a bad attitude.
Ik ken niemand die zo hard kont durft te schoppen dat even voorop nou bijna niemand. Willem Oltmans was ook niet voor de poes.
Ik ken er wel een, maar die werd om die reden weggeschoten, nog voordat hij überhaupt de echte beerputten op het binnenhof kon opentrekken......quote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:32 schreef Drugshond het volgende:
Controversieel Ja, a nigger with a bad attitude.
Ik ken niemand die zo hard kont durft te schoppen dat even voorop nou bijna niemand. Willem Oltmans was ook niet voor de poes.
Beide niet, userquote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:38 schreef chromosoompje het volgende:
[..]is volgens mij zelfs admin of modje ofzo
Toch wel een verschilquote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:33 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik moest idd ook aan Willem Oltmans denken.
Geweldige vent trouwens.
als die gast al melding heeft gemaakt van het beveiligingslek inclusief oplossingen en vervolgens doen ze niks...quote:
Maar die hebben ze vast niet op het ministeriequote:Op dinsdag 5 juni 2007 17:37 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Wel hoor; aan de CSO (Chief Security Officer) dus.
't is wel vaak iets wat van de werkgever zelf uitgaat als er niets is gebeurt waarop je geschorst zou kunnen worden maar de arbeidsverhouding dusdanig verstoort is dat van normaal werken geen sprake meer kan zijn .. dan krijg je gewoon het advies om je ziek te melden en in de tussentijd is het een impasse ..quote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:05 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik vind dat hij dit aankaart volkomen okay, informatie beveiliging is een belangrijk thema, en de overheid heeft uitermate gevoelige informatie waar ze schandalig slecht mee omgaan.
Het is verder fout dat als je dit aankaart je in de ziektewet komt
Precies. Een beetje gericht schoppen tegen de overheid valt altijd te prijzen, vreemd dat zoveel mensen daar moeite mee hebben. Het zou me niet verbazen als dat dezelfde groep is die alle heil van de overheid verwacht.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:33 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik moest idd ook aan Willem Oltmans denken.
Geweldige vent trouwens.
Integendeel. Als er iemand is die kritisch staat tegenover privacywetgeving, cameratoezicht en bijvoorbeeld de internet bewaarplicht... De actie an sich kan ik daarom wel waarderen, alleen vind ik die OS zo'n verschrikkelijke eigengeilert (wat hij bij zijn vorig actie meer dan eens bewezen heeft), bah.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:07 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Precies. Een beetje gericht schoppen tegen de overheid valt altijd te prijzen, vreemd dat zoveel mensen daar moeite mee hebben. Het zou me niet verbazen als dat dezelfde groep is die alle heil van de overheid verwacht.
Nou en? Zolang hij het gelijk aan zijn zijde heeft mag het van mij een narcistische klootzak zijn die het om de aandacht gaat.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:09 schreef Jarno het volgende:
[..]
Integendeel. Als er iemand is die kritisch staat tegenover privacywetgeving, cameratoezicht en bijvoorbeeld de internet bewaarplicht... De actie an sich kan ik daarom wel waarderen, alleen vind ik die OS zo'n verschrikkelijke eigengeilert (wat hij bij zijn vorig actie meer dan eens bewezen heeft), bah.
post eens een pic van jouw vriendin...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:09 schreef znarch het volgende:
Kan iemand die aandachtsgeile nerd met zijn lelijke vriendin de mond snoeren ?
Tof van je.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:10 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Nou en? Zolang hij het gelijk aan zijn zijde heeft mag het van mij een narcistische klootzak zijn die het om de aandacht gaat.
Ik heb liever een eigengeilaard die nog es wat nadenkt dan zo'n schapenmentaliteit van alle zegen komt van boven en t zal wel goed zijnquote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:09 schreef Jarno het volgende:
[..]
Integendeel. Als er iemand is die kritisch staat tegenover privacywetgeving, cameratoezicht en bijvoorbeeld de internet bewaarplicht... De actie an sich kan ik daarom wel waarderen, alleen vind ik die OS zo'n verschrikkelijke eigengeilert (wat hij bij zijn vorig actie meer dan eens bewezen heeft), bah.
Ik denk dat je hier op FOK! maar weinig van dat soort schapen tegenkomt hoor. Het is hier kut-overheid voor en kut-overheid na, of het nou rechts (te grote overheid! liberalisme!!) of links (stelletje gristenhonden!) betreft. Nou goed, het is verder ook geen biggie, maar die kop van OS had ik voorlopig niet meer in het nieuws hoeven zien eigenlijk.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:13 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ik heb liever een eigengeilaard die nog es wat nadenkt dan zo'n schapenmentaliteit van alle zegen komt van boven en t zal wel goed zijn
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |