Absoluut, vind ik ook.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:07 schreef TheGeneral het volgende:
Ik moet zeggen, Davy staat goed te spelen.
Sharapova tegen Ivanovic.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:09 schreef Guusie het volgende:
hmm ik wil die wedstrijd van sharapova nu wel zien tegen die serviese dame.. ik vond haar goed spelen tegen nummertje drie (ze is wel met een beetje geluk door want die voelde zich niet zo lekker)
(btw.. ik weet al die rare namen niet.. hopelijk volgt iemand mij!)
ja! jes! dank!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:15 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Sharapova tegen Ivanovic.
Nummertje 3 is Kuznetsova![]()
Ja, inderdaad.quote:
De SF van de vrouwen zijn neem ik aan donderdag. Zaterdag finale, als ik de vorige jaren goed herinner.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:21 schreef Guusie het volgende:
weet iemand wanneer die gespeeld word? Kan het ff nie vinden!
Nja op een iets minder niveau zaten er ook mooie potten tussen natuurlijk. (waarvan ik ook lang niet alles gezien heb)quote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:46 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, inderdaad.Een halve finale Federer-Canas had me echt super geleken. Nu moet hij tegen Donkey (al vind ik hem dus meer op ET lijken).
Ik vind Roland Garros tot nu toe trouwens behoorlijk saai.Alleen Hewitt-Gaudio was echt spannend vond ik.
Hopelijk maakt de finale tussen federer en nadal alles goedquote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:46 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik vind Roland Garros tot nu toe trouwens behoorlijk saai.![]()
Zie http://www.rolandgarros.com/en_FR/about/schedule.html.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:48 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
De SF van de vrouwen zijn neem ik aan donderdag. Zaterdag finale, als ik de vorige jaren goed herinner.
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:53 schreef Vaud het volgende:
[..]
Hopelijk maakt de finale tussen federer en nadal alles goed![]()
Droom wedstrijd als Federer in de 5de set met 14-12 wint ofzo.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:53 schreef Vaud het volgende:
[..]
Hopelijk maakt de finale tussen federer en nadal alles goed![]()
Andreev wint van Djokovic én Nadalquote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:05 schreef masterforlive het volgende:
Mijn gedachte:
Mannen finale : federer- andreev
Vrouwen finale: Henin- Ivanovic
Las het topic net door en kwam dit nog tegenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:42 schreef Zwansen het volgende:
Federer, overschatte tennisser is het ook.
ja Nadal heeft niet meer die onoverwinnelijkheid en djokovic heeft nou ook nog niet zo'n grote indruk op me gemaakt en andreev wel. Vooral in de partij tegen Mathieuquote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:21 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Andreev wint van Djokovic én Nadal?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |