quote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:10 schreef Mindlight het volgende:
Ik ben toch een aparte daarin, maar hoop dat ze er allebei al voor de finale uitliggen.
Word een lange wedstrijdquote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:42 schreef Ambrosius het volgende:
7-5 Davydenko in 76 (!) minuten.
Kom op Davy?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:49 schreef TheGeneral het volgende:
Kom op Davy!!
Das toch altijd wel een beetje typisch Federer.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:50 schreef FJD het volgende:
Ik heb t idee dat Federer het wel mooi vindt op t gravel. Weinig beleving, weinig passie, weinig inspanning, weinig wil om te winnen.
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:50 schreef Mindlight het volgende:
Kom op Davy?Nee joh, Canas-Robredo is toch een veel mooiere halve finale?
johquote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:55 schreef mitt het volgende:
Federer gaat snel breaken, gok ik zo.
idd jammer eigenlijk.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 17:00 schreef borisz het volgende:
Federer gaat nu weer normaal doen
Robredo ook een stuk minder.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 17:00 schreef borisz het volgende:
Federer gaat nu weer normaal doen
Kun je zo even langskomen in dit topic? Bij voorbaat dank.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 17:05 schreef sanni het volgende:
teveel maar daar heeft hij volgens mij dikke schijt aan, en terecht! [afbeelding]
Volgens mij haperen de statistieken weer eens.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 17:33 schreef Ambrosius het volgende:
6-4 Davydenko, 2-0.
Davydenko 52 UE, Canas 6![]()
.
Nogal jaquote:Op dinsdag 5 juni 2007 17:53 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Haha, daar gaat je Robredo - Canas...
Klopt toch gewoon? Zou wel eindelijk een spannende wedstrijd voor Federer opleveren.quote:
Absoluut, vind ik ook.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:07 schreef TheGeneral het volgende:
Ik moet zeggen, Davy staat goed te spelen.
Sharapova tegen Ivanovic.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:09 schreef Guusie het volgende:
hmm ik wil die wedstrijd van sharapova nu wel zien tegen die serviese dame.. ik vond haar goed spelen tegen nummertje drie (ze is wel met een beetje geluk door want die voelde zich niet zo lekker)
(btw.. ik weet al die rare namen niet.. hopelijk volgt iemand mij!)
ja! jes! dank!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:15 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Sharapova tegen Ivanovic.
Nummertje 3 is Kuznetsova![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |