Ik ben toch een aparte daarin, maar hoop dat ze er allebei al voor de finale uitliggen.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:09 schreef morgane het volgende:
Inderdaad!! 4-4 tegen Federer is echt knap. Ik hoop wel dat Federer wint eigenlijk, finale Nadal-Federer zou toch wel weer 't mooist zijn!
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:12 schreef Zwansen het volgende:
Die kutHenin. Ze is lelijk, heeft geen tieten en praat slecht Nederlands.
Serena is ook lelijk, praat ook geen Nederlands maar heeft tenminste wel tieten.
3-0quote:
Veel onnodige fouten dus?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:31 schreef Ambrosius het volgende:
Vreemd dat het 5-5 is bij Canas-Davydenko als je kijkt naar het aantal UE: 30-3 voor Davy.
Wat een foutenfestival moet dat zijn danquote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:31 schreef Ambrosius het volgende:
Vreemd dat het 5-5 is bij Canas-Davydenko als je kijkt naar het aantal UE: 30-3 voor Davy.
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:10 schreef Mindlight het volgende:
Ik ben toch een aparte daarin, maar hoop dat ze er allebei al voor de finale uitliggen.
Word een lange wedstrijdquote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:42 schreef Ambrosius het volgende:
7-5 Davydenko in 76 (!) minuten.
Kom op Davy?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:49 schreef TheGeneral het volgende:
Kom op Davy!!
Das toch altijd wel een beetje typisch Federer.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:50 schreef FJD het volgende:
Ik heb t idee dat Federer het wel mooi vindt op t gravel. Weinig beleving, weinig passie, weinig inspanning, weinig wil om te winnen.
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:50 schreef Mindlight het volgende:
Kom op Davy?Nee joh, Canas-Robredo is toch een veel mooiere halve finale?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |